Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצל כל יצרן יש אחוז מסויים של תקלות. אצלנו בחברה היו אנשים שהלך להם גיר פעמיים במונדיאו ובג'טה במהלך תקופת האחריות.

אתה הרי לא שומע את כל אלה שאין להם תקלות אבל מי שכן יש לו תקלה ישר צועק בפורום.

נהג ותיק

פורסם (נערך)

מה עם הרנו קליאו 1.2/פולו ? כן נשמע אופציה מעניינת ... נראה לי שהוא יותר חסכוני מה208

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
פורסם
הוא ציין אוטומט לא רובוטי.

 

נכון. לא מעוניין ברובוטי.

 

בקשר למצלמת רוורס, אמרו לי שניתן להוסיף בדגם האקטיב אבל עולה 5000 ש"ח. זה נשמע לכם הגיוני ?

נהג ותיק

פורסם
נכון. לא מעוניין ברובוטי.

 

בקשר למצלמת רוורס, אמרו לי שניתן להוסיף בדגם האקטיב אבל עולה 5000 ש"ח. זה נשמע לכם הגיוני ?

ברור שלא, אתה יכול לקנות מצלמה באייבי ב60 שקל ולהתקין בקלות בעצמך, רק ידרוש ממך העברת כבלים וכו, או שאתה יכול ללכת למקום שמתעסק, מאמין שמחיר ריאלי אמור להיות עד 500 שקל.

פורסם

אתה יכול לבדוק גם את המאזדה 2.

האבזור טוב כבר מדגם הדיינמיק אבל בתקציב של נכנס גם דגם הספורט המאובזר יותר. על ריפודי העור בדגם הפיור הייתי מוותר.

מדובר בסופר מיני לא מרווחת במיוחד אבל עם ביצועים טובים, תא נוסעים מאוד נעים ומעוצב, מערכת מולטימדיה מקורית דוברת עברית וגיר אוטומטי עם 6 הילוכים.

פורסם
אתה יכול לבדוק גם את המאזדה 2.

האבזור טוב כבר מדגם הדיינמיק אבל בתקציב של נכנס גם דגם הספורט המאובזר יותר. על ריפודי העור בדגם הפיור הייתי מוותר.

מדובר בסופר מיני לא מרווחת במיוחד אבל עם ביצועים טובים, תא נוסעים מאוד נעים ומעוצב, מערכת מולטימדיה מקורית דוברת עברית וגיר אוטומטי עם 6 הילוכים.

 

תודה....אני אבדוק

נהג ותיק

פורסם
ברור שלא, אתה יכול לקנות מצלמה באייבי ב60 שקל ולהתקין בקלות בעצמך, רק ידרוש ממך העברת כבלים וכו, או שאתה יכול ללכת למקום שמתעסק, מאמין שמחיר ריאלי אמור להיות עד 500 שקל.

 

יתכן שצריך מתאם כדי לחבר את המצלמה למערכת המדייה המקורית של ה208 ? הם אומרים שבדגם הACCESS שם מערכת המדייה מותקנת בארץ הוספת המצלמה זה 600 שקל. אז מאיפה הביאו את ה5000 לדגם האקטיב ?

נהג ותיק

פורסם
יתכן שצריך מתאם כדי לחבר את המצלמה למערכת המדייה המקורית של ה208 ? הם אומרים שבדגם הACCESS שם מערכת המדייה מותקנת בארץ הוספת המצלמה זה 600 שקל. אז מאיפה הביאו את ה5000 לדגם האקטיב ?

אתה בטוח שצריך מתאם? כי מדובר בכבל rca צהוב שבטוח יש אחד מיותר במערכת, אולי מתאם מיוחד לחיבור 12v למצלמה, בכל אופן 600 שקל נשמע סביר, אומנם יקר אבל אתה מקבל אחריות והתקנה ע"י בעל מקצוע , המחיר שהציעו הזוי לגמרי.

פורסם
אתה בטוח שצריך מתאם? כי מדובר בכבל rca צהוב שבטוח יש אחד מיותר במערכת, אולי מתאם מיוחד לחיבור 12v למצלמה, בכל אופן 600 שקל נשמע סביר, אומנם יקר אבל אתה מקבל אחריות והתקנה ע"י בעל מקצוע , המחיר שהציעו הזוי לגמרי.

 

מבחינתי, אם הסוכנות מבקשים 5000 על הוספת מצלמה זה כאילו שהאופצייה לא קיימת, כי אני לא אתן לאף מתקין צד שלישי להתעסק עם התקנת מצלמה בתקופת האחריות.

צריך להבין את הסיפור הזה לעומק. לי זה לא נשמע הגיוני בעליל.

נהג ותיק

פורסם (נערך)

תעשה את השיקולים שלך, אבל גם סוכנות זה בגדר מתקין צד שלישי כל עוד לא יצא ככה מהמפעל, מדובר ברק מצלמת רוורס, חיבורים פשוטים ובעלות של 1000 אצל כל מתקין גם תוכל לבקש טיפול בכפפות משי, אם את חושש לאחריות זה משהו שכדאי שתבדוק את פרטי האחריות, לא חושב שזה אמור להוות הפרעה, בכל זאת אתה מתחבר למשהו שמובנה ברכב ולא עושה קומבינה כלשהי

עריכה אחרונה על ידי EliorBanay
פורסם

היום התקשר אלי מישהו מסוכנות פיג'ו והמחיר למצלמת רוורס ירד מ5000 ל 2500.

לטענתו זו אותה מצלמה כמו שמתקינים בACCESS שעולה 600 שקל, אבל מאחר ומדובר במערכת מולטימדייה מקורית יש צורך לפתוח אותה כדי שתתמוך במצלמה וזה עולה עוד 2000. הזוי לחלוטין.

נהג ותיק

פורסם

וואו, לא מאמין למראה עיניי, כמעט 30 תגובות שאני קורא, לא נכללות בהן המילים "הונדה ג'אז 2016 דגם קומפורט", המחיר שלו 106 אלף, וישאר לך עודף לביטוח מקיף וכמו כן לטיפולים.


×
×
  • תוכן חדש...