Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-30416-%D7%91%D7%9C%D7%A2%D7%93%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%94.aspx

 

בקצרה - היצרן יתקין במאזדה 3 החדשה את המנוע הקטן, 1500 סמ"ק, אך יגביר את הספקו ל 120 כ"ס, כמו במנוע ה2.0 ליטר החלש. כל זה ספציפית לשוק הישראלי.

 

לא כתוב שם שום דבר על השפעה על רצועת כוח, חיסכון בדלק, גמישות, או כל דבר אחר שהוא שהשינוי הזה יגרום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיצר 1.5 בסיסי עם שינוי ניהול מנוע. זה גם בטח מגיע על חשבון צריכת דלק. במקום להביא את ה-2.0 ליטר משחקים בשטויות. כנראה בשוק הישראלי, אם היבואן מוכר רכב עם יותר מ-1.6 סמ"ק במחיר של משפחתית, הוא מרגיש "נדפק".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רשמו שם שיש בזה טכנולוגיית skyactive.

מה זה בכלל ומה זה עושה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה המנועים החדשים של מאזדה. קיימים בCX 5 ובמאזדה 6. במקום לדחוף טורבו למנוע קטן, מאזדה החליטו לשפר את המנועים האטמוספריים שלהם הן מבחינת צריכת דלק, והן מבחינת ביצועים. בתכלס, כחובב מנועים אטמוספריים זו יוזמה מבורכת בשבילי. כדי לדעת האם השיפור הזה יכול להתמודד עם המגמה העולמית של מנוע קטן+מגדש טורבו צריך להשוות בין הרכבים. עושה רושם שהמאזדה 6 עושה זאת בהצלחה, לעומת הCX-5 ששם זה פחות הולך. אם יש שיפור רציני במנוע והגיר, וההתנהגות של המאזדה לא פחתה, אז יכול להיות שתצליח להתמודד עם חברותיה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במכונית שמיועדת לכבוש את ציי הליסינג, הדבר הכי חשוב זה המחיר.

אין ספק שה 1.5 הישראלי זול ליבואן יותר מה 2.0. ולא במעט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מאוד העלה אצלי את הציפיות לאחר שהבנתי שהקיימן היא הבנצ'מארק...

:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מדוע אירופה מקבלת מנוע 1.5 ליטר חלש יותר מאשר זה שיגיע לישראל?

"באירופה המנוע העיקרי יהיה ה-2.0 ליטר 120 כ"ס, אז לא היה טעם לשים מנוע 1.5 ליטר עם 120 כ"ס כמו אצלכם, ולכן שמנו מנוע 1.5 ליטר עם 100 כ"ס".

 

איזה בולשיט של תשובה.. זה בכלל נחשב כתשובה?

 

מה עדיף מבחינת צריכת הדלק?

"זה תלוי באופי הנהיגה. על האוטוסטרדה הגרמנית, מנוע ה-2.0 ליטר 120 כ"ס יהיה עדיף, אבל בתנועה עירונית מנוע ה-1.5 ליטר טוב יותר משמעותית".

 

כן, כי כל הרכבים באירופה נוסעים רק על אוטוסטרדות, בעיקר כאלו גרמניות..

מניסיון שלי לאחר שנה באיטליה, אין הבדל גדול בין פקקי התנועה בת"א לבין אלו שבמילאנו.

בקיצור, שוב בולשיט.

 

אבל כנראה שלא הייתה לו דרך מנומסת לרשום "היבואן בישראל חיפש מחיר זול אז מצאנו לו.."

 

אגב, כל כך קשה לומר מה יהיו נתוני המיאוץ 0-100 שצריך לענות תשובה מתפלספת כזו:

למה עברתם למנוע קטן יותר מבעבר? האין הוא חלש מדי כשהיום יש מנועי 1.6 ליטר עם 130 כ"ס ויותר?

"בזכות ה'סקייאקטיב', אנחנו יכולים להשתמש במנוע קטן יותר ולקבל הרבה יותר כוח וביצועים. כך יכולנו לקבל איזון יותר טוב בין הספק לצריכת הדלק. מה שחשוב לנו זה לא ההספק אלא השילוב עם התיבה וזמינות הכוח".

 

ולחשוב שהיו כאן אנשים שניחשו שהמנוע שיגיע אלינו יהיה ה-2L "מחוזק". :|

פורסם
במכונית שמיועדת לכבוש את ציי הליסינג, הדבר הכי חשוב זה המחיר.

אין ספק שה 1.5 הישראלי זול ליבואן יותר מה 2.0. ולא במעט.

 

ורק להוסיף שהמחיר לא יורד - הרווח מתווסף לכיסו של היבואן.

קובי

:-)

פורסם

אני מוכרח להודות שיש משהו מאוד FISHY בהצהרה הזו שלישראל מגיע מנוע "מחוזק".

 

קודם כל, קשה לי מאוד להאמין שחברת רכב עולמית ומצליחה תייצר גרסה ספציפית לארץ פצפונה שלא מגרדת לה את המכירות. זו השקעה עצומה במחקר ופיתוח שאני לא מבין את הכדאיות הכלכלית שלה.

דבר שני, גרסה מחוזקת מושגת בקלות (יחסית) באמצעות ניהול מנוע שונה, כלומר בעל מאזדה 3 באחת מארצות העולם הנאור ירצה מאוד להשיג מחשב רכב של מאזדה 3 "ישראלית". שיפור של 20 כ"ס במנוע אטמוספרי לא בא ברגל.

 

אני לא יודע מה איתכם, משהו כאן לא מריח טוב. אני כבר רואה פורומים בריטיים שמדברים על מחשב ניהול Israel specs.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני מוכרח להודות שיש משהו מאוד FISHY בהצהרה הזו שלישראל מגיע מנוע "מחוזק".

 

קודם כל, קשה לי מאוד להאמין שחברת רכב עולמית ומצליחה תייצר גרסה ספציפית לארץ פצפונה שלא מגרדת לה את המכירות. זו השקעה עצומה במחקר ופיתוח שאני לא מבין את הכדאיות הכלכלית שלה.

דבר שני, גרסה מחוזקת מושגת בקלות (יחסית) באמצעות ניהול מנוע שונה, כלומר בעל מאזדה 3 באחת מארצות העולם הנאור ירצה מאוד להשיג מחשב רכב של מאזדה 3 "ישראלית". שיפור של 20 כ"ס במנוע אטמוספרי לא בא ברגל.

 

אני לא יודע מה איתכם, משהו כאן לא מריח טוב. אני כבר רואה פורומים בריטיים שמדברים על מחשב ניהול Israel specs.

 

איתמר

 

לא FISHY ןלא PISHY.

אם היית יודע כמה יצרנים שלחו לארץ דגמים עם מנועים שמיועדים רק לארץ היית עושה במכנסיים.


×
×
  • תוכן חדש...