Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיצר 1.5 בסיסי עם שינוי ניהול מנוע. זה גם בטח מגיע על חשבון צריכת דלק.

למרבה ההפתעה, לא.

 

רשמו שם שיש בזה טכנולוגיית skyactive. מה זה בכלל ומה זה עושה?

 

 

הגרסה העברית היא עילגת, מטעית וכמעט מטומטמת. אם אתה רוצה להבין במה מדובר, ראה כאן.

 

בתמצית:

  • מנועי בנזין עם יחס דחיסה גבוה יותר מהרגיל (14) שמשפר ביצועים וחסכון.
  • מנועי דיזל עם יחס דחיסה נמוך(!) יותר (גם כן 14!) שמשפר טווח סל"ד ומפחית זיהום עד כדי הסרת הממיר.
  • הילוכים אוטומטיים עם ממיר שננעל באחוז גבוה יותר של הזמן ולכן משפר צריכת דלק ונותן הרגשה קצת יותר קרובה לידני.
  • תיבה ידנית עם תכנון משופר של גלגלי השיניים ומנגנון העברת ההילוכים.
  • שיפורים במבנה המרכב ושימוש בקצת יותר פלדה.
  • במתלים לא התרשמתי שיש שיפורים ראויים לציון.

שים לב שמכל הנ"ל כמעט שום דבר לא מופיע או לא מובן מתוך הגרסה העברית. נראה לי שהמתרגם לא מבין דבר וחצי דבר ברכב.

 

זו טעות קריטית כי ללקוח הישראלי חשוב להתהדר בנפח 1600.

 

לדעתי, מנועי ה-1.4/1.2 המוגדשים ניפצו מזמן את המשוואה "נפח = כוח".

 

לא הביך אתכם לקרוא את הכתבה הזו?

 

זו הרמה הרגילה של כתבות רכב (למרבה הצער).

 

דני

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בזבוז של זמן. העתיד הוא מנועי טורבו, לא הקשקוש הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא FISHY ןלא PISHY.

אם היית יודע כמה יצרנים שלחו לארץ דגמים עם מנועים שמיועדים רק לארץ היית עושה במכנסיים.

 

זה ידוע, אפילו שמעתי ששקודה שולחת לארץ רק רכבים שהם לימון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני מוכרח להודות שיש משהו מאוד FISHY בהצהרה הזו שלישראל מגיע מנוע "מחוזק".

 

קודם כל, קשה לי מאוד להאמין שחברת רכב עולמית ומצליחה תייצר גרסה ספציפית לארץ פצפונה שלא מגרדת לה את המכירות. זו השקעה עצומה במחקר ופיתוח שאני לא מבין את הכדאיות הכלכלית שלה.

דבר שני, גרסה מחוזקת מושגת בקלות (יחסית) באמצעות ניהול מנוע שונה, כלומר בעל מאזדה 3 באחת מארצות העולם הנאור ירצה מאוד להשיג מחשב רכב של מאזדה 3 "ישראלית". שיפור של 20 כ"ס במנוע אטמוספרי לא בא ברגל.

 

אני לא יודע מה איתכם, משהו כאן לא מריח טוב. אני כבר רואה פורומים בריטיים שמדברים על מחשב ניהול Israel specs.

 

איתמר

 

מילא יצרן אחר, אבל על מאזדה אפשר גם אפשר להאמין.

למרות היותנו מדינה פצפונת על הגלובוס, מבחינת אחוז של מכוניות מאזדה שנמכרות בישראל מתוך כלל מכוניות מאזדה שמיוצרות אנחנו עם אחוז מאוד גבוה, שילוב של יצרן נישה ברמה גלובלית, ומקום ראשון-שני במכירות בארץ לאורך שנים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני מוכרח להודות שיש משהו מאוד FISHY בהצהרה הזו שלישראל מגיע מנוע "מחוזק".

 

קודם כל, קשה לי מאוד להאמין שחברת רכב עולמית ומצליחה תייצר גרסה ספציפית לארץ פצפונה שלא מגרדת לה את המכירות. זו השקעה עצומה במחקר ופיתוח שאני לא מבין את הכדאיות הכלכלית שלה.

דבר שני, גרסה מחוזקת מושגת בקלות (יחסית) באמצעות ניהול מנוע שונה, כלומר בעל מאזדה 3 באחת מארצות העולם הנאור ירצה מאוד להשיג מחשב רכב של מאזדה 3 "ישראלית". שיפור של 20 כ"ס במנוע אטמוספרי לא בא ברגל.

 

אני לא יודע מה איתכם, משהו כאן לא מריח טוב. אני כבר רואה פורומים בריטיים שמדברים על מחשב ניהול Israel specs.

 

איתמר

ישראל לבדה אחראית למשהו כמו רבע מהמכירות של מאזדה 3 באירופה, אז זה לא מפתיע אותי שמאזדה טורחים להציג גרסה במיוחד בשביל השוק המקומי.

נהפוך הוא, זה רק אומר שהיבואן המקומי היה יכול להתחייב ליצרן לכמות רכבים גדולה מספיק, מה שאומר שהשוק המקומי יוצף בקרוב הרכבים האלו. ביי ביי פורד פוקוס החדשה, מעכשיו מתחילים לפמפם את ה-3 החדשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בדיוק היום פרסמו שהועדה לשאחראית על הגבלה עיסקית או איך שזה לא נקרא כתבו שביבואנים פונים לחברעת ליסינג ולא ללקוח הפרטי, מה שגם יש אפרש יחסית גבוהה בין מחיר המוצא לחברת ליסינג ולבין הצרכן. לכן במקרה הזה היבואן הרוויח פעמיים.

1) עיסקה זולה משמעותית עם 1.5.

2) יתגאו בפרסומות "מנוע 1.5 בטכנולוגיה חדשה ו-120 כ"ס".

אני כבר רואה פוטנציאל עיסקי לגבי ניהול מנוע. ללכת לפרוקיות ולקנות את המחשב מכל המזדות שהיו מושבתות מליסינג ולמכור לכל העולם.

אני מרגיש גאווה גדולה שהנה אנחנו בוכים על זה שלא מייבים דגמי נישה מיוחדים והנה דלק מייבאת מזדה יחודית רק לישראל עם 120 כ"ס כאשר כל העולם נדפק עם 100 בלבד.

החיים הם כמו....

פורסם

השאלה הגדולה היא בכמה הסוסים הישראלים יותר קטנים מהסוסים האירופאים :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רק לי נראה שההבדל בסוסים יהיה רק בפרוספקט? זה לא פעם ראשונה שהיבואנים מוסיפים כוחות סוס בפרוספקט. למרות ש20 כוחות סוס באמת יהיה שיא חדש....

פורסם
בזבוז של זמן. העתיד הוא מנועי טורבו, לא הקשקוש הזה.

 

מה? מנועי טורבו בדיוק כמו "הקישקוש הזה" זה משהו זמני בלבד עד המעבר הגורף לרכבים הברידיים וחשמליים(אני בטוח שתושג פריצת דרך בעתיד הלא רחוק שתוזיל רכבים אלו). אגב לדעתי האישית בלבד קישקוש זה מנועי טורבו וזה הפתרון החכם יותר.

פורסם

לפי מה שכתוב באתר מזדה העולמית, המנוע הזה מיועד לאסיה ואירופה. לא יחודי לישראל. יש לי הרגשה שהיחודיות הזו היא המשך של התיאור המבולבל של ה-SKYACTIVE שמופיע באתר הישראלי, או במילה צחה יותר - חארטה.

 

דני

פורסם

בואו נקווה שנגיע מהר למצב שבו כולנו נסתובב ביומיום ברכבים חשמליים ורק ניקח את רכב הבנזין שלנו לטיול במקרים מאוד מיוחדים.

 

אני מעדיף שהרכב הבא שלי יהיה חשמלי.

וכן, טורבו זה רק פתרון בינתיים לבעיה הרבה יותר גדולה.

פורסם
שיפור של 20 כ"ס במנוע אטמוספרי לא בא ברגל.

 

מיני one מגיע עם detune מ120כס ל98כס, סיטיגו/מיי/אפ 60כס ו-75כס מאותו מנוע בדיוק, אני בטוח שיש עוד דוגמאות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...