Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ביקורת נחמדה.

 

 

 

מעניין מאוד לראות אם זה מדוייק. האם הגה חשמלי באמת יכול לתקשר היטב?

 

התשובה היא - כן!

 

זו תקשורת מלאכותית, כמובן, אבל בתכנון (ותכנות) נכון היא יכולה להרגיש בדיוק כמו תקשורת רגילה. זה הכל סיפור של חיישנים, אלקטרוניקה ושורות קוד. רכב שנהגתי עליו לאחרונה עם הגה חשמלי מתקשר הוא מאזדה CX5.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כך אני מאוד שמח לשמוע !!

 

מקווה שההגה של הפוקוס st יתקשר יותר טוב מההגאים החשמליים הרגילים...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

הגאים הדראולים עדיין מחוברים לגלגלים. הדבר היחיד שהוסיפו זה פילטר. כששיפרו את הפילטר, השתפרה התחושה והפידבק.

הגאים חשמליים לא מחוברים פיסית לגלגלים.

 

תחושה בהגאים חשמליים אפשר לייצר רק באופן וירטואלי.

אם יילמדו לעשות זאת טוב, עולם משחקי הנהיגה יעבור מהפכה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
למיטב הבנתי גם החשמליים מחוברים פיזית לגלגלים.

מה שהשתנה זה סוג התגבור, מהידראולי שצורך אנרגיה ובעל משקל גבוה לחשמלי קל וחסכוני באנרגיה.

 

מערכת הידראולית מתגברת. התנועה של ההגה יוצרת לחץ בנוזל וכו'.

מערכת חשמלית לא מתגברת, אלא יש מנוע חשמלי שמתרגם זרם חשמלי לתנועה. כלומר, אין קשר פיסי בין הגה לגלגלים (לכן גם אין פידבק).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין מה לעשות, חברים. כשמכוניות מדליקות אותי, אני מחפש שותפים להנאה. מי ראה את הפרסומת הבאה?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ah5uCfI6MHk

 

ומאחורי הקלעים של הפרסומת:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=XpwEsHNAl24&NR=1

 

לאור הביקורות שקראתי, אם הדבר הזה יעלה כאן 180K, זו תהיה סנסציה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אין מה לעשות, חברים. כשמכוניות מדליקות אותי, אני מחפש שותפים להנאה. מי ראה את הפרסומת הבאה?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ah5uCfI6MHk

 

ומאחורי הקלעים של הפרסומת:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=XpwEsHNAl24&NR=1

 

לאור הביקורות שקראתי, אם הדבר הזה יעלה כאן 180K, זו תהיה סנסציה.

 

 

ראיתי בפייסבוק של פורד , אין ספק מושקע

פורסם
מערכת הידראולית מתגברת. התנועה של ההגה יוצרת לחץ בנוזל וכו'.

מערכת חשמלית לא מתגברת, אלא יש מנוע חשמלי שמתרגם זרם חשמלי לתנועה. כלומר, אין קשר פיסי בין הגה לגלגלים (לכן גם אין פידבק).

 

מה שאתה מתאר זה steer by wire וזה לא קיים באף רכב כרגע למיטב ידיעתי. כל מה שיש הוא מערכת מתגברת, בדיוק כמו ההידרואלית, בה מנוע חשמלי מתגבר את פעולת ההיגוי בהתאם לקלט ממספר חיישנים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

גם לעופר מותר לטעות מידי פעם.

רועי צודק, באין חשמל, הגה חשמלי עדיין יאפשר לנהג לסובב את הגלגלים, אם זה לא נקרא חיבור פיסי, אז צריך לעדכן את ההגדרות.

פורסם
מה שאתה מתאר זה steer by wire וזה לא קיים באף רכב כרגע למיטב ידיעתי. כל מה שיש הוא מערכת מתגברת, בדיוק כמו ההידרואלית, בה מנוע חשמלי מתגבר את פעולת ההיגוי בהתאם לקלט ממספר חיישנים.

 

מה במה שאני כתבתי לא מדייק?

אין קשר פיסי ישיר בין ההגה לגלגלים (ולכן אין פידבק). מה שמזיז את הגלגלים זה מנוע חשמלי ומידת הכוח שהוא מפעיל בלתי קשורה למידת הכוח שמפעיל מי שמסובב את ההגה. ההתנגדות של ההגה היא מלאכותית לחלוטין ולא נובעת מהכוחות שפועלים על הגלגלים.

 

עד כאן מה לא נכון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יופי, איך זה קשור לדיון האם הגה חשמלי יכול לספק פידבק?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...