Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עשיתי עכשיו השוואה בין רמות האבזור ב-ST מול ה-RS250:

 

ב-RS250 נקבל תא נוסעים שדומה לזה של הרנו פלואנס, מע' שמע בילט אין, הנעה ללא מפתח ו... זהו?

 

אז ב-ST נקבל מושבי עור (מדהימים) של ריקארו, מע' שמע עם הפעלה קולית, כניסה והנעה חכמה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, פנסי קסנון מקוריים ועוד...

 

כמובן עם מנוע חמישה צילנדרים 2.5 ליטר (יש צ'יפס למנוע הזה?)

 

נראה לי עסקה יותר משתלמת - תלוי התנהגות בפוקוס...

 

אגב, שאלה יותר עניינית, ה-ST הנעה קדמית - יש לה מע' בסגנון ה-XDS?

 

גיא

 

זה מנוע 2.0T ארבעה צילינדרים, אז יש מקום לצ'יפס.

פורסם
במגאן אתה לא מקבל אבזור, אבל אתה מקבל התנהגות וביצועים שמושווים ל 370Z ולקאימן.

 

מי בדיוק השווה התנהגות של מכונית הנעה קדמית לזו של הנעה אחורית עם מנוע מרכזי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דניאל, צודק טעות שלי. הדגם היוצא היה בעל מנוע 2.5 ליטר.

 

הדגם החדש כמובן בעל מנוע 2.0 ליטר טורבו מסדרת אקו-בוסט של פורד. לכמה כוחות מעלה אותו תוכנת ניהול?

 

מעבר לזה - הביצועים של ה-ST על הנייר מדהימים לא פחות - 250 כ"ס...

 

נראה איך היא מתנהגת בהמשך.

 

אגב, קישור לכתבה מעניינת של מוטורטרנד.

http://www.motortrend.com/roadtests/hatchbacks/1109_2012_ford_focus_st/

 

להלן ציטוט מעניין ורלוונטי שלבטח מי שלא יודע מאוד ישמח לשמוע:

 

The Focus ST also receives a modified electronic stability program (ESP) with three modes. Normal mode is based on the ESP system in the standard Focus, but has been recalibrated to be less intrusive to the driver. Wide-slip mode switches off the traction control, but the system will step in if things get too far out of line. The third and final mode is all off;

 

מע' בקרה מתנקתת לחלוטין:)

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
fifth gear, evo

 

איפה?

 

אתה מתכוון לסרטון ההומוריסטי בו טיף, נהג מירוצים מקצועי (F1, ראלי קרוס, לה מאן) מתחרה במדריכת נהיגה ועיתונאית (ויקי), כשהיא על הבוקסטר, והמסלול רטוב?

ומפסיד...

 

משעשע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איפה?

 

אתה מתכוון לסרטון ההומוריסטי בו טיף, נהג מירוצים מקצועי (F1, ראלי קרוס, לה מאן) מתחרה במדריכת נהיגה ועיתונאית (ויקי), כשהיא על הבוקסטר, והמסלול רטוב?

ומפסיד...

 

משעשע...

 

במבחן של EVO מחודש שעבר מול הBRZ וה370Z הRS ניצחה. הייתה גם קאימן בסיפור הזה, שכנראה לא ניצחה משיקולי עלות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שיקולי עלות.....

 

מצחיק מאוד, עדיין אני אלך על הZ ולא על מכונית הנעה קדמית, מהנה, אוחזת ומהירה ככל שתהיה :) ואני יודע זה לא עניין של כוח, הקיימן ברמת העקרון היא די עגלה.

haters will hate

פורסם
שיקולי עלות.....

 

מצחיק מאוד, עדיין אני אלך על הZ ולא על מכונית הנעה קדמית, מהנה, אוחזת ומהירה ככל שתהיה :) ואני יודע זה לא עניין של כוח, הקיימן ברמת העקרון היא די עגלה.

 

זו העדפה אישית שלך. נראה שהמגאן ממוקדת ברמה שמעט מאוד מכוניות מסוגלות לטעון לה. באופן אישי אני חושב שכמעט כל אחד ששופט מכונית קודם כל לפי ההנעה הוא poser. רואים את זה בעיקר בtalkbacks באתרים כמו autoblog וכו' שמאכלסים חלק גדול מאוכלוסיית הטמבלים. בצורה שנוהגים רוב האנשים, גם אלו שחושבים שהם נוהגים מהר, יש לזה מעט משמעות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
איפה?

 

אתה מתכוון לסרטון ההומוריסטי בו טיף, נהג מירוצים מקצועי (F1, ראלי קרוס, לה מאן) מתחרה במדריכת נהיגה ועיתונאית (ויקי), כשהיא על הבוקסטר, והמסלול רטוב?

ומפסיד...

 

משעשע...

 

הוא דווקא התכוון לזה

E5cVx6_5HcA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

פרסומת חדשה לפוקוס בארה"ב שמורכבת מסרטונים שצילמו האנשים בקהל.

sZNS84fqqoc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

!AWDSOME

פורסם
שיקולי עלות.....

 

מצחיק מאוד, עדיין אני אלך על הZ ולא על מכונית הנעה קדמית, מהנה, אוחזת ומהירה ככל שתהיה :) ואני יודע זה לא עניין של כוח, הקיימן ברמת העקרון היא די עגלה.

 

הם חייבים לא לתת לה מנוע יותר חזק, גם ככה ה-S מקיפה את הרינג יותר מהר מה-911...

אבל לקרוא לה "עגלה" זו הגזמה רצינית.

 

במבחן של EVO מחודש שעבר מול הBRZ וה370Z הRS ניצחה. הייתה גם קאימן בסיפור הזה, שכנראה לא ניצחה משיקולי עלות.

 

גם פרארי היתה מפסידה משיקולי עלות...

מה זה רלוונטי?

 

תן לי Audi S3 מול Cayman S ואני אהיה מהיר בראשונה תמיד, גם במסלול וגם בכביש (לא שמבחני מסלול לגמרי רלוונטים למכוניות כביש, אבל זה סיפור אחר)

תן לי גולף GTI ואני אהיה יותר מהיר...

לנהוג מהר במכונית כמו הקאימן זה קשה. זה דורש מיומנות. זה מרגיש כל כך שונה, זה כל כך יותר כיף... בכלל אי אפשר להשוות. את מרגיש שהמנוע יושב במרכז. יש לך הגה לא חשמלי. בלמים שעוצרים, היגוי שלא מושפע מההנעה. זה לא דומה אפילו.

 

אבל נתייחס בכל זאת לאובססיה לזמני הקפה.

הם לא מלמדים אותך הרבה על איזו מכונית לקנות. זה שמכונית מקיפה מהר יותר לא הופך אותה לטובה יותר או פחות לנהיגה. תהיה בטוח שעל מסלול רטוב ה-רבה יותר קשה לנהוג על הנעה אחורית מקדמית.

SO?!

אז המגאן יותר מהירה.

מה זה מלמד את הרוכש הפונטציאלי.

 

אחר כך על המגבלות הגבוהות מדי של ההוט האץ' המודרנית (שוב).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גם פרארי היתה מפסידה משיקולי עלות...

מה זה רלוונטי?

 

מה אתה רוצה ממני, תגיד את זה לEVO...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה אתה רוצה ממני, תגיד את זה לEVO...

 

בסדר. Evo גם עשו כתבה של M6 וקליאו טרופי. השאלה היא למה ומה כותבים.

 

המגאן מהירה ומהנה. זה הקטע.

 

קטע מצויין.

אבל מה הקשר?

גם M5 מהירה ומהנה.

אבל מה הקשר?

 

מדובר במכוניות בלתי קשורות שנותנות חווית נהיגה שונה בתכלית.

 

המגאן מאוד מפתה. הקלות בה הם זורקים אותה על המסלול והדיפרנציאל מעוררים געגועים אמיתיים לפיאט קופה מודרנית. אני חושב שזה יופי שרנו ממשיכה לייצר מכוניות מפוקסות נהג. אני חושב שזו גם אלטרנטיבה עם יתרונות על מכוניות הנעה אחורית (כאמור, הרבה יותר קל לנהוג מהר).

אבל מול קאיימן S... כאמור: מה הקשר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הקשר הוא להראות שאפשר להינות גם ביותר זול, שהנעה קדמית זה לא בהכרח נחות (מבחינת ביצועים), להראות את ההשיג של רנו עם המגאן.

אני צריך להסביר לך את המניעים מאחורי השוואה למשהו שנחשב הטוב בתחומו?

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...