Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באמת יהיה מעניין לראות את התמחורים של החדשות - BRZ, GT86, פוקוס ST, ולוסטרT, במידה וכולן יגיעו לכאן. לדעתי אף אחת מהן (אולי פרט ל-ST) לא אמורה לעלות מעל ל-190K ש"ח.

 

בטוח שה-GT86 וה-BRZ יעלו יותר מ-190K.

וכמעט בטוח שהוולוסטר טורבו לא תעלה יותר מ-190K.

הפרש של יותר מ-50K מהגרסה האטמוספרית זה הזוי.

פורסם

:roll:

לגבי הצמד - אין ספק שהן יעלו יותר מ-190K... הרי היו דיבורים על כ-250K הזויים - עד כאן מסכים.

 

לגבי ה-ST, כמו שרוני כתב, ה-1.6T 180 עולה 152K (וזו אפילו לא גרסה בסיסית, אלא מפולפלת מאוד) אז לפי התאוריה שלך לגבי הוולסטור אין מצב שה-ST תעלה שקל יותר מ-190K...

 

יחד עם זאת, תאוות הבצע הישראלית עשויה בהחלט להביא למחיר הזוי שיגרור בתורו חוסר התעניינות ברכב...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

הנה תחליף חזק יותר לטויוטה GT86 :p

יהיה נעים להשאיר אבק לרכב כזה (כמובן שאני לא באמת מתכוון לתחליף ראוי..), אגב פורד שיחקו אותה באמת, אהבתי את העיצוב והנתונים בכלל יפים

 

אגב אין כזו קופה? \=

Opel Adam S 2017

פורסם

פורד פוקוס st 8)

 

עכשיו אני מתלבט האם להתחיל למלא לוטו , אגב שברולט בפייסבוק לשאלות גולשים רמזה רמז עבה ששברולט קאמרו תגיע ביבוא מסודר בקרוב לארץ .

פורסם

מעולה.

באופן מוזר הסטיישן לא נראית טוב כל כך בתמונות באמת, אבל אני מניח שבמציאות היא תיראה יותר טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
:roll:

לגבי הצמד - אין ספק שהן יעלו יותר מ-190K... הרי היו דיבורים על כ-250K הזויים - עד כאן מסכים.

 

לגבי ה-ST, כמו שרוני כתב, ה-1.6T 180 עולה 152K (וזו אפילו לא גרסה בסיסית, אלא מפולפלת מאוד) אז לפי התאוריה שלך לגבי הוולסטור אין מצב שה-ST תעלה שקל יותר מ-190K...

 

יחד עם זאת, תאוות הבצע הישראלית עשויה בהחלט להביא למחיר הזוי שיגרור בתורו חוסר התעניינות ברכב...

 

יחס כ"ס לשקל - 250 כ"ס ל-ST לעומת 180-185 כ"ס בולוסטר, ככה ש"טבעי" שהפוקוס תעלה עשרות אלפים יותר. ככה זה בארץ, לא? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש!

נראה כאילו הקיפוח של השוק הישראלי מתחיל לקטון

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
יש!

נראה כאילו הקיפוח של השוק הישראלי מתחיל לקטון

זה עדין מעציב אותי שרכב שעולה פחות מחצי בארה"ב מקבל תג מחיר עדין לא סופי של 190K וזה מה שגורם שמחה לאנשים.

 

אני אומר שיחנקו כל היבואנים.

 

פורסם
הנה תחליף חזק יותר לטויוטה GT86 :p

יהיה נעים להשאיר אבק לרכב כזה (כמובן שאני לא באמת מתכוון לתחליף ראוי..), אגב פורד שיחקו אותה באמת, אהבתי את העיצוב והנתונים בכלל יפים

 

אגב אין כזו קופה? \=

 

זה לא תחליף. ל-GT86 הנעה אחורית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מתחיל לחסוך.

 

גם אני :)

סטיישן אחת בשבילי בבקשה.

 

מקווה שגם הפיאסטה תגיע, לכשתיוצר.

 

במציאות שתיהן נראות נהדר !

!AWDSOME

פורסם
פורד פוקוס st 8)

 

עכשיו אני מתלבט האם להתחיל למלא לוטו , אגב שברולט בפייסבוק לשאלות גולשים רמזה רמז עבה ששברולט קאמרו תגיע ביבוא מסודר בקרוב לארץ .

 

כבר משנת 2010 מבטיחים שהקמארו תגיע.

בנתיים נכנסו מאז בייבוא אישי יותר מ-50 קמארו.

 

אחת הסיבות של הפוקוס ST היא כנראה העובדה שהיא חולקת את אותו המנוע עם המונדיאו טיטניום.

אולי ככה גם תגיע הפיאטסה ST.

 

חוץ מזה...אני מאמין רק שאני רואה אחת כזאת עם לוחית צהובה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא ברור לי איך הגיעו למחיר של 190K, זה בסך הכל ספוקלציה לפי מחירה היחסי בחו"ל.

 

מעבר לזה, הסטיישן מגניבה. מאז האוקטביה VRS לא היה כדבר הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אופציה מעניינת מאד. אשמח לראות אותה אצלי בחנייה במחיר הזה.

 

אבל הנתונים בכתבה לא מתחברים לי, הריי "מחיר המחירון" של GTI ידנית הוא 196K ואם נוסיף 10% נקבל כבר 215K.


×
×
  • תוכן חדש...