Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הנקודה הזו כבר הבהירו ב-EVO בהשוואה בין M6 לקליאו טרופי.

באותה מידה אפשר להנות במכוניות שזולות מהקאפ.

 

הנעה קדמית איננה נחותה. הקושי הישן של הגבלת כוח נפתר מזמן, בזכות מכניקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיית צמיגים.

בטח שבתנאי כביש, הנעה קדמית קלה יותר לנהיגה מהירה. זה היה נכון גם לפני 30 שנה.

הבעיה של כל מכונית הנעה קדמית עדיין נותרה, חלוקת משקל. כשאתה נוהג על מכונית עם חלוקת משקל אחרת, זה נהיה מאוד מובחן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא קשור לPOSER, אני אישית מעדיף רכב בעל הנעה אחורית, זה לא קשור ללנהוג מהר, אני נהנה מהחלקות זנב, אני נהנה מזה שההגה לא מחובר לגלגלים המניעים, מרגישים את ההבדל, נהגתי במכוניות הנעה קדמית חזקות, מכוניות הנעה כפולה חזקות ומכוניות הנעה אחורית חזקות מאוד, מותר לי שיהיו לי העדפות אישיות?

 

הקיימן היא מכונה מדהימה, בעלת איזון מעולה אבל המנוע שלה חלש ומרגישים את זה, אני גר בראש ההר, בטיפוס הגבעה אני שם לב איזה רכב צריך הורדות הילוכים, איזה לא.

 

הקיימן חלשה בהשוואה לאיניפיניטי שמאיצה טוב יותר ובעלת האצות ביניים טובות יותר, בהשוואה לפורשה אחרות שהיו לי היא ללא ספק חלשה אבל היא אוחזת ונותנת ביטחון שה911 טורבו שהייתה לי לא נותנת.

 

אני לא אתחיל להכנס לכל מיני שטויות, העדפות אישיות שלי, מותר לי.

ואני יודע שבחיים לא מעניין מי עושה את ההקפה הטובה ביותר, אישית אני נהנה לקחת כבישים מפותלים, לנהוג על מגבלות האחיזה עם חיוך ענקי שמרוח לי על הפנים, לא נהגתי על המגאן אבל מבטיח ככל שזה יהיה עדיין יש לי ספק. וכן לפעמים בתנאים מסויימים לאינפיניטי יש יתרון מסויים על הקיימן בגלל מגבלות האחיזה. הנהיגה מאתגרת יותר.

 

הלוואי והייתה לכם הזדמנות לשבת לצידי כדי להבין על מה אני מדבר, את 2 המכוניות אני דוחק לקצה וגם את הקיימן אני מביא למצבים של איבוד אחיזה מבוקר.

haters will hate

פורסם

נהיגת מבחן ראשונה של אוטוקאר. גררררררר...

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/ford/focus/first-drives/first-drive-review-ford-focus-st

 

אם הדבר הזה ימכר בארץ החל מ-180K, לא מעט חובבי רכב יעמדו בתור. אם יש חברה שמסוגלת להשיג מחיר כזה, זו 'דלק מוטורס'.

 

וכן, למי שתהה, היא זולה בבריטניה מגולף GTI בסיסית(3 דלתות ידנית) בלמעלה מ-10%.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם הדבר הזה ימכר בארץ החל מ-180K, לא מעט חובבי רכב יעמדו בתור. אם יש חברה שמסוגלת להשיג מחיר כזה, זו 'דלק מוטורס'.

וכן, למי שתהה, היא זולה בבריטניה מגולף GTI בסיסית(3 דלתות ידנית) בלמעלה מ-10%.

 

הדבר היחיד שדלק מוטורס מסוגלת זה לקרוץ לחברות הליסינג. על הצרכן הפרטי הם לא שמעו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ואח"כ אומר שבסה"כ הגולף קצת יותר.

 

לא מובן לי משהו. באמצע הכתבה הוא כותב:

But where the ST really gets different to the Golf, and the previous Focus ST, and the Focus RS and, well, just about any fast Ford before it, is that Ford really has ramped-up the steering response. It feels night-and-day different to the previous Focus ST, or Golf GTI

 

ובסוף הוא כותב:

 

The Golf still has a real charm to it, a natural feel to its steering that the Focus doesn't quite. But the ST's chassis counters with an agility and neutrality that that's superior to the Golf GTI's.

 

אז מה הוא מנסה להגיד? ההיגוי טוב משל הגולף או פחות טוב? האם רק תגובת ההגה עדיפה כאן משמעותית מבגולף, ושאר ההיגוי פחות טבעי?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפוקוס מסרק הגה עם יחס העברה משתנה ככל שמסובבים את ההגה יותר. השינוי הוא מיכני, בשיניים שעל המסרק ולא אלקטרוני.

 

כפי שאני מבין זאת, ההגה של הגולף מרגיש טבעי יותר(יחס העברה ו"תחושה"), אך תגובת הפוקוס להיגוי היא משהו אחר לגמרי, עם הפנייה מיידית וצלילה לתוך פניות, ללא צורך לשנות פוזיציה של הידיים על ההגה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני מקווה שהביצוע של פורד טוב יותר מהסרווטרוניק של במוו.

המערכת הזו על X5 פשוט גרועה. היא בעיקר גורמת לחוסר ביטחון בכניסה לסיבוב בכבישים מפותלים.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

המממ אם האוטו הזה מגיע לארץ הוא יגרום לי לדילמה רצינית.... הוא גם מגיע בול בזמן מבחינתי אם הוא יגיע בחודשי הקיץ.

פורסם
בארה"ב מחירי הבסיס של המתחרות הפונציאליות:

GTI ב $24,765 0-60 ב6.1 עם הDSG.

טויוטה GT86 ב$24,930 0-60 ב6.2.

סובארו BRZ ב$26,245 0-60 ב6.4.

מיאטה ב$24,265 0-60 ב6.3.

מוסטאנג V6 ב$22,995 0-60 ב5.3.

יונדאי ג'נסיס ב$27,375 0-60 ב5.7.

 

לגבי זמני התאוצה - זה ממש לא נכון (בדקתי מול אתרי היבואן באנגליה):

בפוקוס אתה מקבל 250 כוחות סוס כבר ב-5500 סל"ד

בטויוטה זה 200 אך רק ב-7000 סל"ד ולפי היבואן באנגליה 0-100 ב-7.6 שניות -

לגבי הסובארו זה 197 אך גם רק ב-7000 סל"ד ותאוצה ל-96קמ"ש זה 6.7 שניות כך שלעד 100קמ"ש זה כבר יגיע ל-7

את שאר הרכבים לא בדקתי.

 

כפי שניתן לראות - מדובר בחיה אמיתית.

פורסם

ביקורת נחמדה.

 

 

The electric power steering system is very impressive – delivering feedback and responsiveness that really stand out for an electric system, with quick reactions in corners and yet solid stability at speed. There is some torque steer – a surprising amount on dry surfaces – but it’s easy to drive around and adds to the character of the car.

 

מעניין מאוד לראות אם זה מדוייק. האם הגה חשמלי באמת יכול לתקשר היטב?

 

נקודה נוספת באשר למראה החיצוני -

הגריל הקדמי גדול ויפה - חבל מאוד שלוחית הזיהוי הקדמית מסתירה חלק כל כך גדול ממנו:

כמה תמונות לדוגמא (השתיים מימין עם לוחית רישוי תקועה באמצע לעומד השתיים משמאל ללא):

000-ford-focus-st-1315838960.jpg

316-500x343.jpg

2012-ford-focus-ST-front-grill.jpg

2012-Ford-Focus-ST-Pictures-4.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לטעמי, הגריל הקדמי של הגרסה הרגילה נראה יותר טוב.

הגריל הגדול לא מתחבר לעיצוב (מאולץ משהו).

כאילו דחפו פרונט של אסטון מרטין (השפעות העבר אולי?)

 

2012-Ford-Focus-front-thumb-607x338-34913.jpg

 

Ford-Focus_ST_2012_800x600_wallpaper_01.jpg

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P


×
×
  • תוכן חדש...