Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני כמובן לא מתחבר לריבוי הכפתורים וחושב שהאינטיריור של הלאון קופרה בהחלט מספיק...

 

אבל(!) st במחיר של קופרה r?? כפתורים או לא - (ו-brz במחיר שפוי או לא) - ה-ST היא המכונית הבאה שלי, שוב, בהנחה והמחיר אכן יהיה 190k... ואתה יודע מה עידן? ב-220k על הכביש עדיין יש מצב :shock:

 

למה לא מגאן, בעצם?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שמפליא אותי זה נתון התאוצה ל100, ממש מעאפן זה ה6.5 שניות, ברצינות, זה כ"כ 2005.

 

בארה"ב מחירי הבסיס של המתחרות הפונציאליות:

GTI ב $24,765 0-60 ב6.1 עם הDSG.

טויוטה GT86 ב$24,930 0-60 ב6.2.

סובארו BRZ ב$26,245 0-60 ב6.4.

מיאטה ב$24,265 0-60 ב6.3.

מוסטאנג V6 ב$22,995 0-60 ב5.3.

יונדאי ג'נסיס ב$27,375 0-60 ב5.7.

 

המוסטנאג זה הרכב אותו צריך לראות בארץ, המוסטאנג מאיצה, פונה ובולמת מהר יותר מהמתחרות שרשמתי מעלה ומחירה הוא הזול ביותר.

תשוו את מחירה עם חבילת הביצועים (סרן אחורי טוב יותר וגלגלי 19 עבור תוספת של $1999) ותקבלו מכונת נהיגה מעולה במחיר של גולף GTI בסיסית, ביום שאראה דבר כזה בישראל אני אהיה מבסוט.

haters will hate

פורסם
רכב מדהים זה מה שקין פאלק משתמש לפעלולים שלו

 

כן, זה באמת בדיוק מה שבין שמולק משתמש בפעלולים שלו. טין קולק. גין פרולק. איך אמרת שקוראים לו?

 

מה שמפליא אותי זה נתון התאוצה ל100, ממש מעאפן זה ה6.5 שניות, ברצינות, זה כ"כ 2005.

 

בארה"ב מחירי הבסיס של המתחרות הפונציאליות:

GTI ב $24,765 0-60 ב6.1 עם הDSG.

טויוטה GT86 ב$24,930 0-60 ב6.2.

סובארו BRZ ב$26,245 0-60 ב6.4.

מיאטה ב$24,265 0-60 ב6.3.

מוסטאנג V6 ב$22,995 0-60 ב5.3.

יונדאי ג'נסיס ב$27,375 0-60 ב5.7.

 

המוסטנאג זה הרכב אותו צריך לראות בארץ, המוסטאנג מאיצה, פונה ובולמת מהר יותר מהמתחרות שרשמתי מעלה ומחירה הוא הזול ביותר.

תשוו את מחירה עם חבילת הביצועים (סרן אחורי טוב יותר וגלגלי 19 עבור תוספת של $1999) ותקבלו מכונת נהיגה מעולה במחיר של גולף GTI בסיסית, ביום שאראה דבר כזה בישראל אני אהיה מבסוט.

 

זה 6.5 שניות ל-100 קמ"ש, תוסיף כמה עשיריות לכל אחת מהמתחרות שציינת. בעצם תוסיף יותר, כי אין מצב ש-GT86 עושה את זה ב-6.2 שניות, ואם כן אז הפוקוס עושה את זה ב-5.5... בקיצור, אין ל -200 סוסים אטמוספריים שום סיכוי מול 250 מוגדשים. לא על הדף ובטח שלא במציאות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עדיין, הנקודה שלי מתייחסת למחיר של המתחרות. אם כבר אז תתלהבו כשישווקו את המוסטאנג סדיר במחיר נמוך מהGTI.

haters will hate

פורסם

מסכים לגמרי - המחיר באמת מאוד מפתה. אם כי המכונית עדיין שוקלת 1.5 טון ומעלה ולא הייתי משווה אותה למתחרות קלילות יותר. מול ה-370Z יהיה מעניין לראות את ההבדלים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה לא מגאן, בעצם?

 

כי המחיר שלה היה מעט גבוה מדי למול המתחרות דאז...

 

בנוסף,

שם באמת לא התחברתי לאינטיריור שגם לא כלל אפשרות להחלפת המע' המצ'וקמקת שלהם בדאבל דין JVC שלי...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
כי המחיר שלה היה מעט גבוה מדי למול המתחרות דאז...

 

בנוסף,

שם באמת לא התחברתי לאינטיריור שגם לא כלל אפשרות להחלפת המע' המצ'וקמקת שלהם בדאבל דין JVC שלי...

 

נדמה לי שאפשר להחליף אבל רק לסינגל דין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
עדיין, הנקודה שלי מתייחסת למחיר של המתחרות. אם כבר אז תתלהבו כשישווקו את המוסטאנג סדיר במחיר נמוך מהGTI.

 

גם אם לא יביאו, כמעט כל סוכנות של ייבוא אישי כיום מייבאת לך מוסטאנג, כמעט בכל מקום אתה תמצא דגם חדש של מוסטאנג (משנת 2005 - )

אני שמעתי אפילו על סוכני מכירות של פורד שעזרו לחברים שלהם בנוגע לאישורי ייבוא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
את זאת כבר לא מייצרים. היא בכלל פוקוס דור 2.

 

וזאת בכלל RS :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
גם אם לא יביאו, כמעט כל סוכנות של ייבוא אישי כיום מייבאת לך מוסטאנג, כמעט בכל מקום אתה תמצא דגם חדש של מוסטאנג (משנת 2005 - )

אני שמעתי אפילו על סוכני מכירות של פורד שעזרו לחברים שלהם בנוגע לאישורי ייבוא.

 

אבל מה העלות?

הדגם של 2005 עם מנוע V6 היה די מאעפן, ב2010 אם אני זוכר נכון הV6 קיבלה תוספת הספק ואת מערך המתלים של הGT מה שהפך אותה למכונה מצויינת, אכן המשקל גבוה יותר מהGTI אך רק ב183.6 ק"ג.

אז בהשוואה ישירה לGTI יש לנו :

 

מוסטאנג/GTI

תאוצה ל60מ"ש : 5.3 / 6.1

תאוצה ל100מ"ש: 13.9/ 16.2

בלימה מ60מ"ש : 110פיט/ 124פיט

 

הדבר שאישית לא אהבתי במוסטנאג זה ההגה, ונהגתי על כמה ומכמה שנתונים, ההגה מרגיש גס מדי, הGTI מרגישה מהודקת יותר, מצד שני עם תוספת כזאת של כוח קשה לבחור. הלוואי והיא תגיע לארץ במחיר תחרותי, ככה זה אמור להיות, מוסטאנג V6 ידנית ב180K ש"ח או פחות.

haters will hate

פורסם
נדמה לי שאפשר להחליף אבל רק לסינגל דין.

 

ידוע. ביקשתי שיבדקו עבורי את הנושא מאחר וזה Deal breaker מבחינתי והציעו לי להתקין את המסך המכוער שלהם מעל הדש בורד...

 

הסברתי לסוכן הנחמד שהמטרה שלי היא הרכבת מע' שכולה בנויה מקומפוננטים של בוסטון אקוסטיק ומה לא אך כנראה שהבחור לא שומע מוסיקה... :shock:

 

המקום היחיד בו יש לי את האפשרות לשמוע מוסיקה הוא באוטו. יש לי מע' מאוד מאוד מושקעת ואני אוהב מוסיקה...

אז מבחינתי רכב כזה אינו בא בחשבון...

 

מה גם שבזמנו ביקשו עליה איזה 240k מוגזמים...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

עשיתי עכשיו השוואה בין רמות האבזור ב-ST מול ה-RS250:

 

ב-RS250 נקבל תא נוסעים שדומה לזה של הרנו פלואנס, מע' שמע בילט אין, הנעה ללא מפתח ו... זהו?

 

אז ב-ST נקבל מושבי עור (מדהימים) של ריקארו, מע' שמע עם הפעלה קולית, כניסה והנעה חכמה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, פנסי קסנון מקוריים ועוד...

 

כמובן עם מנוע חמישה צילנדרים 2.5 ליטר (יש צ'יפס למנוע הזה?)

 

נראה לי עסקה יותר משתלמת - תלוי התנהגות בפוקוס...

 

אגב, שאלה יותר עניינית, ה-ST הנעה קדמית - יש לה מע' בסגנון ה-XDS?

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...