Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע ב109000 מחליף כל 10 אלף. כבר מ50 אלף משתמש ,מחירים תדברו אם מוטי היבואן כי לכל שמן יש מחיר אחר. ומי שרוצה לחסוך שילך לקנות שמן בסופר.

פורסם

זה לא עינין של לחסוך, אני לא מאמין ב"שיחזור" שזה עושה.

הוא אמר לי מחיר של 200 ש"ח ל4 ליטר(5W40), אם אני רוצה שפורפרת של התוסף זה 155 ש"ח.

קובי

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון לאחר ניסיון

 

XADO פתר את בעיות הגיר בסוזוקי אבל התוסף ששמים במנוע גרם לדפיקות חזקות מכיוון השסתומים.

חבר שלי מהעבודה גם שם את אותו תוסף (הוא בעצם המליץ לי עליו) ולאחר 10 אלף שם לב ששני פלגים רטובים משמן מה שלא היה קודם.

לאחר מעשה ברכב של החבר ניראה לי שהחומר הוריד את המשקעים מדפנות הצילינדר וגרם לשמן לעבור דרך הצילנדר ומשם לפלגים .

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

חברת Xado מייצרת גם שמני מנוע (שנחשבים למוצלחים מאוד!) וגם תוסף שמן לא רע בכלל, אחד מהיחידים שבאמת עוזרים, כאשר בחשיפה לחום ולחץ גבוהים, הוא מתווה שכבה מטלוקרמית על חלקים שחוקים או סדוקים באזורים ה"חמים" של המנוע או הממסרה ובהחלט יכול לעזור למנועים ישנים. החומר אינו משאיר שאריות "קשיחות" בתנאי שהוא אינו בשימוש במנועים מוגדשים וכן שהוא מוחלף בזמן - וזו לא בעיה כיוון שעד אז בכל מקרה תצטרכו להחליף שמן - והוא אינו מתערבב עם השמן עצמו או מגיב עם תוספים אחרים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
עידכון לאחר ניסיון

 

XADO פתר את בעיות הגיר בסוזוקי אבל התוסף ששמים במנוע גרם לדפיקות חזקות מכיוון השסתומים.

חבר שלי מהעבודה גם שם את אותו תוסף (הוא בעצם המליץ לי עליו) ולאחר 10 אלף שם לב ששני פלגים רטובים משמן מה שלא היה קודם.

לאחר מעשה ברכב של החבר ניראה לי שהחומר הוריד את המשקעים מדפנות הצילינדר וגרם לשמן לעבור דרך הצילנדר ומשם לפלגים .

 

גילי שלום

דיברתי עם היבואן של קסדו לגבי ההודעה שלך, והוא לא מופתע שבעיית הגיר נפתרה.

לגבי הדפיקות מהשסתומים, יש צורך לבדוק מה מצב השמן אצלך, התוסף אינו מבצע פעולה של ניקוי והורדת משקעים, ולכן לא יתכן שהתוסף הוריד משקעים מדפנות הצילינדר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...