Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MININOVA

 

בערך יומיים אחרי שהתוכנית יוצאת באנגליה אתה יכול להוריד אותה תוך 25 דקות (אם יש לך חיבור של 7 מגה), כי יש פשוט כמות מטורפת של אנשים שמורידים ומעלים אותה.

אחרי יומיים ייקח לך כפול זמן.

 

אני גם משתמש בתוכנה AZUREUS VUZE בשביל להוריד במקום בביטורנט שלוקח המון משאבים מהמערכת.

פורסם

מתוך 10 העונות ששודרו עד היום, מהו לדעתכם האפיזוד (episode) הכי יפה שהיה?

 

לדעתי בעונה העשירית פרק שלישי (?!) כאשר ג'רמי בדק את הרכב הפיצפון, ונסע איתו בתוך המבנה של הBBC.

לא יכלתי להפסיק לצחוק לכמה שעות טובות..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אני ממליץ לקרוא את כל מה שהוא כתב בבלוג. מעניין ומתובל בהומור בריטי משובח.

 

Quitting whilst you're ahead is a hard path to take - one that requires courage, integrity and moral backbone - which is why in the end we decided to abandon that idea and just keep churning it out until we've outstayed our welcome.

 

:lol:

מבחינתי, שישארו לנצח.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

כעקרון הוא אומר "הדבר החכם לעשות הוא לרדת מהאויר כל עוד אנחנו פופולארים, אבל אנחנו אידיוטים ונישאר עד שכבר לא ירצו אותנו"

 

(מוקדש לאלו שרוצים תרגומים בטופ גיר שלהם)

פורסם

אוי ואבוי שלא ירדו לעולם :-o

 

אגב אחד הפרקים הטובים לדעתי היה גם בעונה העשירית, שהם לקחו 1500 פאונד וטיילו באפריקה עם מכוניות רגילות :)

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
כעקרון הוא אומר "הדבר החכם לעשות הוא לרדת מהאויר כל עוד אנחנו פופולארים, אבל אנחנו אידיוטים ונישאר עד שכבר לא ירצו אותנו"

 

(מוקדש לאלו שרוצים תרגומים בטופ גיר שלהם)

 

 

הרסת :p

פורסם
מתוך 10 העונות ששודרו עד היום, מהו לדעתכם האפיזוד (episode) הכי יפה שהיה?

 

לדעתי בעונה העשירית פרק שלישי (?!) כאשר ג'רמי בדק את הרכב הפיצפון, ונסע איתו בתוך המבנה של הBBC.

לא יכלתי להפסיק לצחוק לכמה שעות טובות..

 

אני גם מאוד מאוד אהבתי את הקטע הזה, במיוחד כאשר הוא הציג לקראת הסוף, את הדגם ה"ספורטיבי".

פורסם

הפרק בו הם בוחנים את ה 911 נגד הסדרה 6 והיגואר XKR. איזה צילומים !

 

המסע לגשר הענק בצרפת. תענוג צרוף !

 

יש כל כך הרבה קטעים בלתי נשכחים שאי אפשר לספור. מזל שאפשר לצרוב.. :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

הדבר שאני אוהב בתוכנית הוא שהם משלבים מכוניות מהיפות בעולם עם הנוף מהיפה בעולם.

 

לדוגמא: באמת במכוניות והגשר הצרפתי ופרק לא מהעונה העשירית אבל עם הדיסקו 3 והנוף כאשר הוא עלה על ההר שאף רכב עוד לא היה שם קודם (לפחות זה מה שהם טענו).


×
×
  • תוכן חדש...