Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ZX, ושהוא שכח לתת להם את המפתחות לפני שהוא עף משם במסוק :lol:

 

גם הפרק מהעונה האחרונה שהם לוקחים את האסטון מרטין DBS-R, את הלמבו סופרלג'רה ואת הפורשה 911 GT3 RS לכביש בצפון איטליה ליד הגבול עם שוויץ..

פרק מדהים :)

 

בכלל, ב2-3 עונות האחרונות הם עשו דברים מדהימים ורבים מהם בלתי נשכחים.

בעונה האחרונה הם הלכו חזק על הקטע של הצחוקים - כמו עם האוטו הפיצי במשרדי הBBC, אפריקה עם 2 מכוניות ו"אוסקר" וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב המדובר הוא לא DBS אלא V8 VANTAGE N27.

בכל מקרה, שמתי לב שבעונות האחרונות הם נכנסו חזק עם הדברים ה"מיוחדים" והאתגרים. זה מאוד נחמד, אבל בא קצת על חשבון מבחנים אמיתיים. לא שזה לא בסדר, אבל בפרקים מסוימים נראה שהתוכנית כבר די סוטה מהיותה תוכנית מכוניות, לדוגמה בפרק שבו הם הפכו רליאנט רובין למעבורת חלל. הקשר בין זה למכוניות רופף ביותר.

"ai motoare capul doare"

פורסם

פיפט גיר היא תוכנית מכוניות.

טופ גיר היא תוכנית בידור.

 

ההבדל הוא שאמא שלי יכולה להסתכל דקה וחצי על פיפט ולהגיד "נמאס לי, אני אלך לשטוף כלים" או להסתכל שעה על טופ גיר ולהיקרע מצחוק.

פורסם

לא אמרתי שלא, אני אישית מאוד נהנה מטופ גיר, וגם רוב הדברים שהם עושים כן קשורים לרכבים (הפרק באפריקה היה מצוין, לדעתי). אני אישית מוצא את הפרקים שפחות קשורים למכוניות, כמו זה עם המעבורת חלל, פחות מעניינים.

"ai motoare capul doare"

פורסם
פיפט גיר היא תוכנית מכוניות.

טופ גיר היא תוכנית בידור.

 

כאילו קראת את מחשבותיי. לאדם שרוצה לראות תוכנית על מכוניות ולא קומדי סטור, הפיפת' תתן מענה טוב בהרבה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש לי שאלה שמסקרנת אותי ואולי עוד רבים

 

מי זה ה"סטיג"?

 

עדיין לא גילו מי מסתתר מאחורי החליפה הלבנה??

פורסם

לא. יש תמונה שרואים חלק מהפנים שלו דרך הקסדה, אבל אף אחד לא בטוח (בתמונה רואים דרך ה"חלון" מקדימה רק את העיניים שלו).

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני רוצה להבין משהו- הסטיג ה"שחור" בעונה הראשונה הוא לא אותו אחד שנמצא בשאר העונות? (הלבן).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

"הסטיג" הוא שם גנרי שהם נותנים לכל הנהגים שלהם.

סביר להניח שיש להם יותר מאחד.

 

את הראשון החליפו אחרי תלונות על המדים שלו ואחרי שגילו באופן פומבי מיהו.

 

כל הרעיון שלו הוא שלא יהיה לו שם בשביל שהוא יהיה הכי אובייקטיבי בבדיקת רכבים.

אם למשל לוקחים את מייקל שומאכר ואומרים לו לבדוק פרארי, הוא יהיה חייב להגיד שהיא טובה.

מצד שני אם שמים אותו בלי שם ולא יודעים מיהו, הוא יכול להגיד את האמת (או לנהוג את האמת).

פורסם
גם בתרגומים שיש באינטרנט, יש טעויות תרגום מאוד מעצבנות. אם היה לי זמן וכוח (ואין לי), אולי הייתי מנסה לכתוב תרגום נורמלי. כתבתי תרגום לסרט אחד, האקדח מת מצחוק. זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה (לא לתרגם נכון, אלא לעשות את התרגום עצמו. צריך לעבור משפט משפט, לוודא ששמעת נכון, לתרגם, להתאים את הזמנים שבהם התרגום מופיע ונעלם לזמני הדיבור , וזה עוד בלי להזכיר משפטים שנאמרים בצורה לא ברורה. בסרט שתרגמתי, היה משפט אחד שישבתי עליו משהו כמו חצי שעה). אני מניח שבאולפן שמתרגם, אמור להיות מישהו שרק מתרגם, ומישהו אחר שעושה את העבודה הטכנית. זה בהחלט יותר קל ככה.

 

אפשר למצוא תרגומים לטופגיר באינטרנט?:|

Insane things comes from insanely people.


×
×
  • תוכן חדש...