Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון קצר-

 

יצאתי לבדוק האם נכבית הנורה, תוך כדי ישיבה ברכב המונע שמתי לב כי הסל"ד שהיה קבוע על כ-800 נמצא גבוה יותר על 1000 ומראה אי יציבות מסויימת. הנורה עדיין דולקת.

 

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

כפי שצויין, מדובר בתקלת ניהול מנוע (חיישן, או כל רכיב אחר), שבין היתר גורמת לסל"ד סרק שאינו תקין, כפי שתארת.

 

מאחר ומדובר ברכב חדיש, לא ניתן לאבחן את התקלה בצורה פשוטה, אלא בהתחברות לסורק ייעודי.

סע למוסך מבלי לדחות ובדוק הנושא.

 

אגב, מצטרף לשאלה (המטרידה עוד יותר):

האם מדובר ביבוא אישי לרכב שברשותך? (לא יובאו כלל פוקוס עם גיר ידני לאחר מתיחת הפנים, ובטח לא מנוע ה-115 כ"ס).

נשמח להתעדכן.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

עידכון -

 

לאחר סריקת המחשב במוסך אמר המכונאי כי התקלה נבעה מדלק מהול ובעל אורטן נמוך במיוחד. ואכן התדלוק האחרון היה בתחנה מרוחקת ולא מוכרת.

בוצע איפוס למחשב והנורה כבתה.

מכיון שנורת הדלק כבר דלקה עם הגיענו למוסך, תידלקנו מיד לאחר הטיפול.

אך הפלא ופלא נורת הדלק לא כבתה לאחר התדלוק. חזרנו למוסך ואלו הודיעונו חגיגית (לאחר סריקה נוספת במחשב) כי יש להחליף רכיב אלקטרוני מסויים בלוח השעונים במסגרת האחריות. ובהחלט ניתן להמשיך לנסוע עם האוטו עד שהחלק החסר ייכנס למלאי.

נסענו הבייתה ובדרך כבתה נורת הדלק אך להפתעתנו בנסיעה קצרה הערב נדלקה שוב נורת ניהול מנוע ושוב ללא שום תופעות לוואי.

 

מחר אני שוב במוסך.

 

לשואלים לגבי הרכב... הכל קורה ברומניה ולא בישראל. ועל הרכב ייכתב בקרוב. בינתיים אני יכול לומר שהוא לא אמין :grin:

 

תודה לכולם שוב,

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
למה להכליל?
באמת, למה להכליל, הריי השוטרים מתנהגים למופת עם דוגמא טובה לאזרחים, מעבירים הילוכים בזמן, נוסעים לאט ולא בדרכי עפר, מאותתים מתיי שצריך, ונוסעים כחוק.

 

שווה לקנות רכב משטרה לשעבר, רכב משטרה זה רכב שמור.

 

תקן אותי אם אני טועה.

×
×
  • תוכן חדש...