Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר טופלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לאחר תקופה של 4 שנים ו3 חודשים בהם שירת אותי המצבר הישן של וורטא הגיע זמנו להתחלף. בחנות הוצע לי מצבר מסוג toplaשלטענת המוכר מדובר בוורטא(ראיתי שאכן מדובר באותו יבואן)

אולם אין שום תזכורת לוורטא. למישהו יש ניסיון עם המצבר הזה והאם אכן יש קשר לוורטא?

abi-001-01-b.jpg

פורסם
נראה כמו קופסת סוכריות :). זה שזה אותו היבואן זה לא אומר שהמצבר מיוצר מאותה חברה. נגיד קרסו יבואן רנו וניסאן. זה אומר שיש קשר בין החברות?
אותו היבואן כן.

 

אין קשר לוורטה. וארטה גרמני. טופלה סלובני. (www.talronbatt.co.il)

העלות של המצבר הנ"ל נמוכה משל וארטה, רמתו אומנם עומדת יחד .

 

הייתי ממליץ להשקיע עוד 100 זוזים ולרכוש וארטה.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

לא ברור לי למה לחסוך פה בייחוד שמדובר בהוצאה קטנה יחסית ועוד רק פעם ב4 שנים..

אתה מעדיף לקנות מצבר ב100 שקל פחות ובסוף להתקע עם אורות מרצדים וקשיים בהנעה כבר אחרי שנתיים ?

פורסם

VARTA זה לא גרמניה זה טורקיה ....

אתה רוצה גרמניה קנה BOSCH בדיוק כפול במחיר ...

 

מצבר יחזיק 4 שנים ויותר במידה :

 

א. מערכת הטעינה תקינה לחלוטין ..

ב. הנהג עוקב ומטפל במצבר בחוכמה ...

 

השנפ שלי 62 A החזיק 4 שנים ויכולתי למשוך עוד כמה חודשים .. היום יש שנפ חדש ישראל :idea: ...

 

שבוע טוב !:wink:

נניח ואתה נוסע במהירות האור מה יקרה אם פתאום תדליק אורות.....

איך הנהג של המפלסת שלג מגיע לעבודה ביום מושלג....

 

it's better to die on your feet than to live on your knees

פורסם

אכן היום וורטה זה טורקי אבל יש את הוורטה בצבע לבן שזה גרמני "כתוב עליו" הכחול זה פשוט טורקי

מבחינת ייבואן זה אותו ייבואן הטופלה מצבר עד עכשיו אין לי החזרות כמו וורטה כחול מצבר טוב עומד באחיות 20 חודש כמו גדול הטופלה עד 70 אמפר אני ממליץ יותר מ70 אמפר כבר יש להם הרבה החזרות "לא עומדים באחריות עד 70 אמפר כבר מכרתי לא רוצה להגיד מאות אבל עשרות אחלה מצבר :wink:

ה 60 אמפר עולה איזה 450 ה 55 400ש"ח שלא ידפקו אותך במחיר

פורסם

[ נגיד קרסו יבואן רנו וניסאן. זה אומר שיש קשר בין החברות?במקרה הזה כן , הם מוזגו וכך שיפרו את הרכבים. התחזית היא להתמזגות יותר ויותר חברות.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
קניתי בסוף וורטא כחול או ירוק וכתוב עליו שמיוצר בגרמניה עלה 350 ש"ח. על טופלה רצו 370.
רשום ככה : כתובת היצרן :גרמניה

EECארץ היצור :

.....יודע מה ? עזוב , תעלה לפה את התווית

נניח ואתה נוסע במהירות האור מה יקרה אם פתאום תדליק אורות.....

איך הנהג של המפלסת שלג מגיע לעבודה ביום מושלג....

 

it's better to die on your feet than to live on your knees

פורסם
רשום ככה : כתובת היצרן :גרמניה

EECארץ היצור :

.....יודע מה ? עזוב , תעלה לפה את התווית

EEC -European Economic Community

 

יעני , מדינה נחשלת באירופה (עם כל הכבוד לסלובניה , באירופה היא נחשבת נחשלת) החברה בארגון הנ"ל , והיצרן מתבייש לכתוב זאת.

×
×
  • תוכן חדש...