Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מחפש להחליף את היונדאי הישנה שלי (i30 ששירתה אותי היטב קרוב לעשור, למכירה למי שמעוניין..) בSUV שיתן תמורה טובה למחיר.

 

הדרישות:

בטיחות 

מרווח ומיועדת לזוג + 1 או 2.

נוחות

אמינות סבירה 

ואם אפשר, חווית נסיעה כיפית 

 

צריכת דלק פחות רלוונטית, הנסועה השנתית שלי היא באיזור ה 12k. וגם סחירות לא משנה לי, מתכנן להחזיק ברכב לטווח ארוך ככה שאין לי בעיה לקחת רכב פחות מבוקש בשוק.

 

הייתי השבוע בסיאט וביצעתי נסיעת מבחן על אטקה סטייל שנותנת אחלה תמורה למחיר, אבל קצת התאכזבתי - הרכב הרגיש לי קצת פשוט מידי, המושב נהג לא היה לי נוח ומרווח מספיק (אני די גדול) אולם המנוע הרגיש נהדר.

 

אשמח להמלצות אחרות בתקציב של 150-170 עם עדיפות לכמה שפחות.

 

חשבתי בין היתר גם על:

ספורטאז החדש עם מנוע 2000 (קצת חושש מהטורבו והגיר במנוע 1.6 מבחינת אמינות)

סיטרואן c5, יש אחריות ל5 שנים..

 

אגב אני פתוח להצעות גם על לא-קרוסאוברים מעיינים. באיזשהו מקום אני אפילו מעדיף תנוחת ישיבה נמוכה.

 

מחפש רכבים שיש להם מלאי יחסית זמין. 

 

תודה רבה

פורסם

אני לא חושב שיש לך מה לפחד ממנועי טורבו.

גירסת ה1.6 בספורטאז עדיפה בהרבה על גירסת ה2.0ֶהאטמוספרית.

כמעט בכל אספקט.

עוד רכב שהייתי ממליץ לך לבדוק זה רנו קפצ׳ור.

בין ה-suv היחידים שמגיע עם פתחי מיזוג מאחור, מה שחשוב כאן לדעתי.

אני בצעתי עליו נסיעה ואנחנו מאד התרשמנו, ורצינו לקנות אך דחינו בגלל סיבות אישיות.

 

פורסם
לפני 35 דקות, roy007 כתב:

אני לא חושב שיש לך מה לפחד ממנועי טורבו.

גירסת ה1.6 בספורטאז עדיפה בהרבה על גירסת ה2.0ֶהאטמוספרית.

כמעט בכל אספקט.

 

 

דוקא מנסיון העבר יש הרבה מה לפחד, רעידות מתחילות כבר אחרי כמה עשרות אלפי קמ בודדים, בעיות בטורבו ועוד כנל גם בטוסון. 

 

בנסועה כמו שלך ממליץ על ספורטאז/טוסון מנוע 2.0, רכבים שבהתבסס על העבר מאוד מאוד אמינים, מרווחים מאוד, מאובזרים, בטיחותיים, יש מזגן ואפילו שליטה נפרדת לנוסעים מאחור, תא מטען גדול מאוד בשניהם והטוסון אפילו מעט מהנה לנהיגה.

על הטוסון אני יכול לומר שיש לו בידוד רעשים מצויין ונוחות גבוהה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

לגבי האמינות מסכים שבבסיסם הגירסאות האטמוספריות הם יותר אמינים.

אבל לטעמי הם בהחלט לא מהנים לנהיגה, ובמחינתי זה פקטור לא פחות חשוב מאמינות.

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם

מבין הרכבים ה C5 תיהיה כניראה הכי נוחה ואחריות ל 5 שנים זה משמעותי

רק לא לא לקחת את המנוע 1.2, רק ה1.5 דיזל או 1.6

גם מאזדה CX5  יכולה לבוא בחשבון פה

פורסם

תודה על התגובות!

רנו קפצ'ור קטנה ובכלל לא הקטגוריה שאני מחפש.

 

לגבי ספורטאז, לא מצאתי שום ביקורת על הדגם עם המנוע 2000, בהחלט יכולה להיות אופציה, אבל קצת חושש מהביצועים שלו. ה1.6 - מה שמטריד אותי זה הגיר. בעיקר שיש לי הרבה נסיעה בעיר ובפקקים.

 

עוד רעיונות? :) אולי אפילו לא קרוסאוברים

חשבתי גם על ,xv, אולם אין לי צורך בנסיעת שטח

פורסם

Xv גם מגיע עם מנוע אטמוספרי וגם הוא יהיה פושר בביצועים

גם הcx5 יהיה כזה אלא אם כן תיקח את הגירסא עם ה2.5 ליטר אבל יקרה יותר.

אם קפצור קטנה לך אתה יכול לבדוק את הניסאן הקשקאי  החדשה שתהיה גדולה יותר

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם מתאים לך בגודל, ממליץ בחום על ה CX30. התא מטען שלו לא גדול, ואם זה לא מפריע - מנסיון אישי - בעיני - אידאלי.
גרסת Executive בליסינג 0 ק"מ אפשר להשיג ב 150K. ואמור להיות מלאי. מנוע 2.0 זהה ל CX5 ושוקל כ 200 קילו פחות.
אם צריך רכב מרווח יותר - CX5 2.0 או 2.5 ליטר כמו שכתבו פה. יש לי גם CX5 2.0, ביצועים טובים מאוד יחסית למנוע אטמוספרי, ואמין מאוד.

פורסם

תודה על העצות

חשמלי פחות רלוונטי לי כרגע לצערי, הקרוס- מניח שזמן האספקה יהיה ארוך מאוד.

 

המאזדה cx30 או cx5 נשמעות מעניינות, באופן כללי אני מאד חובב מאבדות (היתה לי 3 בעבר הרחוק)

 

כמה מרווחת ה cx30 מבחינת מושב נהג?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, BlackMambaX כתב:

המאזדה cx30 או cx5 נשמעות מעניינות, באופן כללי אני מאד חובב מאבדות (היתה לי 3 בעבר הרחוק)

הם לא באותה קטגוריה.

אם אמרת שהקפצור תהיה קטנה לך אז גם הcx30 כי הם פחות או יותר די זהות במידות, אבל במחיר הם רחוקות זו מזו…

מאזדה יקרה בכ-14k מהרנו. פער שאינו מוצדק לטעמי.

הcx5 כבר זו קטגוריה מעלה והוא גם יקר יותר

הוא מתחיל מ177k

עריכה אחרונה על ידי roy007
  • אהבתי 1
פורסם

האמת, אחרי קריאה של ביקורות בעקבות ההמלצות פה, לא בטוח שהcx30 תהיה לי קטנה. כל עוד מושב הנהג מרווח מספיק, אני מוכן להתפשר קצת כל מיקום מאחור, הבגאז גם סביר יחסית. 

ב0 ק"מ, אפשר להביא קומפורט 2 ליטר במחיר של 142k. די תחרותי ביחס לשוק.

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, roy007 כתב:

אז שוב מציע לך לבדוק את הקפצור ששם תא המטען גדול יוצר מהמאזדה ויש לך פתחי מיזוג מאחור.

והיא גם זולה יותר

רנו קפצ'ר מבוסס על הקליאו, אני חושב שהוא מתחרה ב cx3 לא ב cx30 שמבוסס על מאזדה 3 ויש לו פתחי מיזוג מאחור... הקפצור פשוט לא רלוונטי מבחינתי אבל תודה בכל זאת!

עריכה אחרונה על ידי BlackMambaX
×
×
  • תוכן חדש...