Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה CX30 ברמת גימור יותר גבוהה מה CX5. היא מכונה ע"י מזדה Gen7 - דור מודרני יותר מה CX5. ה CX50 שנמכרת הארה"ב וה CX60 שנמכרת באירופה דומות לה בעיצוב הפנימי. בחול יש כאלה שעברו ל CX30 מבמוו ומרצדס וטוענים שרמת הגימור לא נמוכה מהם אם לא יותר.
הרכב מאוד ספורטיבי ושובב, עם מערכות בטיחות מתקדמות. מושב הנהג - המקום עצמו לראש/רגלים וכו מרווח. המושב עצמו - לטעמי מעט צר. זה בגלל שתיכננו אותו כמושב "bucket" שאתה יושב "בתוכו". זה מספק אחיזה פנטסטית בסיבובים, אבל ההגבהות בשני צידיו מעט פחות נוחות לי. בפורומים בחו"ל הדעות חלוקות בנושא זה - חלק טוענים שנוח מאוד וחלק שפחות. מציע שתבצע נסיעת מבחן.
ממליץ בחום לרכוש דרגת גימור Executive - נכון, תוספת של עשירייה מהקומפורט. אבל אתה מקבל גג נפתח, תאורת אדפטיבית עוקבת סיבוב, מנופי שליטה ידנית בגיר (שלטעמי מאוד שימושי), ותאורה אחורית עם תוספת לד. אולי שכחתי משהו.
והכי חשוב - זה רכב לנהג. למי שאוהב לנהוג. ואם נהנית מהמזדה 3 (שגם הייתה לי), אז ההנאה מובטחת גם פה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני התלבטתי בין CX30 כזו לאטקה. למזדה לוח שעונים מאוד מרשים עם תחושת פרימיום כבדה, אבל חלונות קטנים מדי, נסיעה לא רכה במיוחד ומנוע 2 ליטר אטמוספרי קצת עייף ביחס למנועי טורבו. האטקה משחקת משחק אחר, היא מרווחת, חלונות גדולים וראות מצוינת, שילוב מנוע וגיר נהדר, טוב משמעותית מזה שאני חווה באוקטביה עם  הנעה זהה לחלוטין אבל כנראה כיול שונה ומחיר מאוד אטרקטיבי בגרסת הסטייל. גם הנסיעה באטקה לא רכה, אבל סופגת טוב ושקטה וחשוב מאלה מעניקה נסיעה מדויקת, מתגמלת ודינמית, ודאי לאוטו כזה גבוה וקופסתי. לגנותה לוח שעונים סטנדרטי, לא מאוד מרשים ודאי לא ברמה של המזדה, אבל איכות החומרים טובה לטעמי. גם מושב הכסא צר מדי ושטוח מדי ובעניין הזה אתה צודק, מתאים לבעלי ישבנים צרים, פחות מדושנים כנראה. בסוף הקלאוסטרופביה שהיא חלק בלתי נפרד מהמזדה הכריעה, ליד הבית עומדת אטקה.

פורסם

האטקה היתה הבחירה הראשונה שלי, אין ספק שהיא פרקטית והתמורה למחיר מעולה. אבל  התאכזבתי מהמושב נהג שלה, הוא הרגיש לי קצת קשה וצר מידי בגב (עם ההגבהות) אבל אולי לא השקעתי מספיק בלנסות לכוון אותו, וצריך קצת הסתגלות. גם איכות ההרכבה באטקה הפתיעה אותי לרעה, הכל הרגיש לי די זול. וזה לא שאני בא מסטנדרט גבוה, נוהג בi30 דור ראשון.

פורסם

היות והאטקה מוזכרת מספר פעמים בשרשור והתלונה העיקרית כלפיה נוגעת לכך שהיא "פשוטה" וכיסא הנהג לא מאד מפנק, נשאלת השאלה האם הסקודה קארוק (הזהה) משרה אווירה איכותית יותר ומושב הנהג נוח יותר..? בסופו של דבר הפער במחיר ביניהן לא בשמיים.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
לפני 13 שעות, BlackMambaX כתב:

האטקה היתה הבחירה הראשונה שלי, אין ספק שהיא פרקטית והתמורה למחיר מעולה. אבל  התאכזבתי מהמושב נהג שלה, הוא הרגיש לי קצת קשה וצר מידי בגב (עם ההגבהות) אבל אולי לא השקעתי מספיק בלנסות לכוון אותו, וצריך קצת הסתגלות. גם איכות ההרכבה באטקה הפתיעה אותי לרעה, הכל הרגיש לי די זול. וזה לא שאני בא מסטנדרט גבוה, נוהג בi30 דור ראשון.

קצת מוזרה לי ההערה על איכות ההרכבה. זו באטקה אינה פחות ממעולה לידיעתי ואני מכיר מכוניות פרימיום שעולות פי שלוש וארבע. לא מדבר על האיבזור, זה באטקה סטייל אכן קצת דל, אבל האוטו לא משמיע ציוץ שאינו במקום, מרגיש מהודק מאוד, רווחים בין פנלים שהם אינדיקציה לאיכות הרכבה, צרים ושווים. בקיצור, אני מרוצה. בכל מקרה מאחל לך בחירה טובה ונכונה עבורך.

×
×
  • תוכן חדש...