Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה אחת מאוד פשוטה, מבלי להתפלפל- יש לכבודו אפשרות להוכיח ששילם 2000₪?

אם כן, נא להמשיך בשרשור. אם לא, פות"ש נכבד, עבור הלאה ותלמד לבקש חשבונית פעם הבאה. 

גם אם שילמת 5000 והחשבון יצא 30, אם אין לך איך להוכיח ששילמת 5000, עבור הלאה.

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, אורח לרגע כתב:

שאלה אחת מאוד פשוטה, מבלי להתפלפל- יש לכבודו אפשרות להוכיח ששילם 2000₪?

 

קראת את השאלה של פות"ש?

הוא מבקש לדעת האם המחירים הגיוניים ולא הוכחה לכך ששילם 2000 ש"ח.

  • אהבתי 2

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 11 שעות, אליעזר כתב:

השאלה שלי היא לא משפטית הכסף שולם, הלך.

 

פות"ש לא מחפש דרך להשיב את הכסף או להעמיד את המוסך לדין, הוא מנסה להבין מה קרה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, אליעזר כתב:

אני מנסה להבין אם יש תאימות בין הטיפול שבוצע למחיר ששילמתי.

אין.

שילמת 2000 שקלים במזומן וקיבלת חשבונית על 950 שקל תמורת טיפול/שירות שיכול לעלות בערך חצי מזה במקומות אחרים.

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם

כבר צינו כאן למעלה 

וכך זה נראה,

שכל הפירוט של לקוח עודכן ללא תשלום, כפי הנראה בוצע,

ובכדי לחסוך לעצמו את המע"מ הוא לא חייב,

וללקוח יש פירוט מלא למה שבוצע,

לפי זה, הסכום של 2000 ש"ח הוא סביר והגיוני.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

פות״ש רשם טיפול שגרתי, לא בטוח שכל מה שרשום ״לקוח עודכן!!״ בכלל נעשה, אבל הוא לא פירט.

במידה וכן והוחלפו תושבות ושאר הרשימה (קשה לי להאמין), אז החשבון אמור להגיע לפי 2, יותר לכיוון 4,000

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם

אפשר לסכם לשאלת פותח השירשור: הסכום ששילמת הוא דמיוני והזוי ביחס לעבודה שנעשתה.

וכמוך יש עוד מאות אלפים אחרים שזה לא ממש מזיז להם זורקים את הרכב והולכים, ויש כאלה שזה באמת כואב להם אבל הם לרוב לא לומדים את הלקח. תתנחם בזה.

יום טוב.

פורסם (נערך)

הסכום של 950 שקלים הוא לא הזוי, הוא יקר בכמה מאות שקלים עבור טיפול שגרתי במוסך רגיל.

יצא לי כמה פעמים לעשות טיפול שגרתי במורשה סוזוקי והמחירים היו מעט יקרים אבל סבירים.

 

יותר לא ברור זה ההתנהלות של המוסך עם החשבונית הפיקטיבית שסופקה תמורת 2000 שקלים במזומן.

עריכה אחרונה על ידי Dudi2

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם (נערך)

לפי מה שהבנתי, שילמת, 2000 שקל על טיפול קטן, שהיה אמור לעלות 600-500 שח +- מקסמום כולל עבודה ואני מגזים אפילו. בפעם הבאה תתיעץ פה לפני הטיפול, תקנה את החלקים וגש לבעל מקצוע להתקין אותם. (ככה אני לפחות מתנהג ברכבים שלנו בשנים האחרונות). בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי omar87
  • אהבתי 1

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Dudi2 כתב:

הסכום של 950 שקלים הוא לא הזוי, הוא יקר בכמה מאות שקלים עבור טיפול שגרתי במוסך רגיל.

יצא לי כמה פעמים לעשות טיפול שגרתי במורשה סוזוקי והמחירים היו מעט יקרים אבל סבירים.

 

יותר לא ברור זה ההתנהלות של המוסך עם החשבונית הפיקטיבית שסופקה תמורת 2000 שקלים במזומן.

לא הזוי למה לא שמן ופילטר זה 200 ש"ח עבודה קח עוד 200, כמה הגענו 400 תוסיף הח' רצועה עוד 100, הגענו 500 כל השטויות שכתבו בנוסף עוד 200 בלחץ, 700 זה מה שכל מה שכתוב שם אמור היה לעלות.

2000 זה ניפוח על ריק.

ולי אין בעיה עם ההתנהלות של המוסך רק למה בחזירות קח 700 לוחץ יד, 200 חלקים, 500 לכיס מה רע, ביי, למה 2000? למה לא 3000 אם כבר ...

עריכה אחרונה על ידי m&t
פורסם
לפני 9 שעות, WE988244 כתב:

כבר צינו כאן למעלה 

וכך זה נראה,

שכל הפירוט של לקוח עודכן ללא תשלום, כפי הנראה בוצע,

 

לצערי כל הפירוט למעלה לא בוצע. והודגש לי שלא בוצע.

 

אספר שוב את פרטי הסיפור, 

הבאתי את הרכב לטיפול שגרתי, נאמר לי כי צריך לבדוק את האוטו כיוון שהרבה זמן הוא לא נבדק (בעלים קודמים טיפל תמיד בסוזוקי).

הסכמתי לבדיקה.

בערב חזר בעל המוסך, הקריא לי את כל הרשימה שמפורטת בחשבונית כולל ההערות עם הציון "הלקוח מעודכן", והעריך סכום של כ 8-10 אלף (אם אני זוכר נכון).

אמרתי לו אני מוכן כעת להשקיע 2000 ש"ח, תכניס את מה שקריטי לדעתך לתוך הסכום הזה.

הוא אמר שלא ייכנס הרבה, ובאותו טלפון הקריא לי רשימה קטנה (שאני לא זוכר במדוייק, אבל די תואמת לרשימה שכתובה בחשבונית כבוצעה), והיא תעלה 2000 ש"ח.

הסכמתי (כנראה בטפשות).

 

סיים את העבודה, באתי לקחת את הרכב, שאל אותי אם אני צריך חשבונית, אמרתי לא (שוב בטפשות), אבל ציינתי שאני חייב פירוט, הבטיח שיישלח למייל.

עברו כחודשיים שלשה עם כמה תזכורות ואז קיבלתי את החשבונית הזאת.

 

ורק אז התעוררתי לראשונה לחשוב על השאלה שכעת נראית כל כך פשוטה, על מה שילמתי 2000 ש"ח.

 

השאלה שלי סך הכל האם שורה אחרונה קיבלתי תמורה לכסף או נשדדתי. ואני כבר מבין את התשובה.

 

ואגב, לאלו שעונים תשובות של: איזה שרשור הזוי, איך אתה מעלה לכאן שאלות לכאן של עולם תחתון, מי יודע מה עוד היה ביניכם שאתה לא מספר...

אני לגמרי מבין את הרמת הגבה שלכם. הסיפור הזה מוזר מתחילתו, כתבתי על כך בתחילת השרשור, וכנראה גם טעיתי בגדול.

אבל אנא זכרו, אם לא הייתי זקוק לעזרתכם, כנראה שלא הייתי פותח את השרשור הזה. 

  • אהבתי 7
פורסם

מבאס.

אני גם חושב שלא לעניין לתקוף אותך עכשיו.

 

כמו שהומלץ לעיל, הכי הרבה שאתה יכול לעשות זה כנראה לשלוח את ההודעה הזאת למערכת יצאת צדיק.

 

אם יש לך תיעוד חלקי כמו הקלטה של אותה שיחת טלפון זה איזשהו 'קצה חוט', אבל לא יודע אם כדאי לך להיכנס לזה. כמובן שאם יש גם הקלטה שהוא מאשר ששילמת זה כבר סיפור אחר, אבל אני מניח שאין כזאת.

  • אהבתי 1
פורסם

זה מוסך שאתה מכיר? הכרות קודמת הכוונה.

או שזה המוסך היחיד באיזור המגורים או משהו כזה? או אולי מוסך פז בראשון?

 

תאלץ לסלוח לי שנייה,

קנית סוזוקי - רכב די פשוט לתחזוקה. היישור קו שלו 8-10?

 

Peugeot  5008 2023 

פורסם
לפני 9 דקות, laviil כתב:

זה מוסך שאתה מכיר? הכרות קודמת הכוונה.

או שזה המוסך היחיד באיזור המגורים או משהו כזה? או אולי מוסך פז בראשון?

 

לא מכיר היכרות קודמת.
לתומי, רציתי לשמור על היסטוריית טיפולים "בחברה", וזה מה שקרה.

 

לפני 8 דקות, laviil כתב:

קנית סוזוקי - רכב די פשוט לתחזוקה. היישור קו שלו 8-10?

הרשימה שהוא הכניס לידיעת הלקוח, נחשב כ"יישור קו"? אני לא כל כך בקיא במינוח.

 

×
×
  • תוכן חדש...