Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו טיפול

פילטר דלק שמו חלופי, פה לא הייתי חוסך.

אני גם רואה שהמוסך עדכן אותך בהרבה דברים שיש לתקן ברכב, ולא תוקן. חלקם קשורים למערכת ההיגוי.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

מסנן דלק תואם לא בהכרח פחות טוב מהמקורי.

 

אישית אני לא משלם על עבודה במוסך לפני שאני מקבל פירוט מה נעשה.

 

לשלם בשחור במוסך חושף אותך גם לבעיית אחריות על העבודה במקרה תקלה.

 

שורה תחתונה - (מאד) לא מומלץ

 

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי מכוניות למעלה מ-30 שנים. טיפלתי במוסכים שונים ומעולם לא קרה שלא קיבלתי בעת התשלום חשבון מפורט שמראה מה נעשה וכמה זה עלה...

המוסך הזה (או אולי המוסכניק הזה) נשמע לי בעייתי.

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)

עכשיו אני מבין למה ראיתי סוזוקי במוסך גבע. הם כל כך אמינים שאפילו בעלי לא צרפתיות בוחרים לטפל שם

עריכה אחרונה על ידי שימי 85
פורסם

התכוונתי לזה שגבע כל כך טובים כך שאפילו בעלי סוזוקי מטפלים שם.

אני מטפל בגבע בקביעות.

הכוונה שגבע הם משובחים. אם מישהו הבין אחרת, אני מיצר על כך!

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה שנרשם בחשבונית אלו מחירים ראליים לטיפול שנעשה.

2000 לשמן, פילטר דלק והחלפת רצועה זה יקר 

מאוד.

 

אולי עבור רכבים יקרים יותר זה הגיוני

 

  • אהבתי 1

.

פורסם (נערך)

הסבר איך זה אמור לעבוד במוסך:

1. לקוח מגיע ומספר מה הוא רוצה שיקרה במוסך

2. במוסך עושים בדיקה ראשונית ונותנים לו הצעת מחיר

3. הלקוח מסכים והמוסך מתחיל לעובד. 

4. המוסך מסיים את העבודה או שמוצא עוד ליקויים ויוצר קשר עם הלקוח כדי לקבל את הסכמתו להגדלת ההזמנה

5. הלקוח בודק שהעבודה לשביעות רצונו, מבקש חשבונית ומשלם את המחיר המוסכם

 

המקרה של פות״ש שונה מהנוהל, ולדעתי שני הצדדים נהגו בצורה שמובילה לבעיות הבנה בהמשך. 

בפעם הבאה תנסה ללכת לפי 5 הצעדים למעלה וזה יחסוך לך עצבים ואי הבנות 

עריכה אחרונה על ידי gollu
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בלי חשבונית נחסך למשלם במקרה הזה, 340 ש"ח.

המדינה הפסידה גם את המע"מ וגם מס הכנסה, סכום שנגרע מאיתנו האזרחים, עבור שרותי רפואה, לימודים ועוד.

 

בעל עסק שמסכים לרמות את המדינה, ירמה אותי באותו הינד עפעף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מסכים עם האבחנה הזו אבל מסכים שעדיף ללכת לעסק שלא עובד בשחור ולקבל קבלה על תשלום.

את המדינה הוא ירמה כדי להרוויח אבל את הלקוחות הוא צריך לשמר, אז אין לו סיבה אמיתית לרמות אותם כי במקרה והוא נתפס לא רק שהלקוח יפסיק להגיע, הוא יכול ללכת להלשין למס הכנסה.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

החשבונית תקינה עם מחירים תקינים ומחירים ריאליים.

השאלה היא איך תשלום חוקי כפי שמפורט בחשבונית הוא 900ש"ח (ככה היית אמור לשלם)

איך הגיע למצב ששילמת 2000ש"ח ועוד בצורה לא חוקית.

אין לי מושג איך יש לך את התעוזה עוד לשאול שאלות משפטיות, אתה עובר על החוק וגם המקבל.

 

תדמיין שני עבריינים מסוכסכים על עסקים לא חוקיים פונים לרשויות החוקיות לבורררות...

 

תחזור אליו ותשאל אותו את השאלות האלו, וכל הסיפור הזה עצוב מההתחלה.

 

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

 

המדינה הפסידה גם את המע"מ וגם מס הכנסה, סכום שנגרע מאיתנו האזרחים, עבור שרותי רפואה, לימודים ועוד.

 

 

מרגיש לי שאתה מזה חי בבועה עצובה

תבא לבקר בחצר האחורית שלך 

מוסכים קבלנים שיפוצניקים נהגים הובלות גננים והמון בעלי מקצוע 

תחזור תגיד לי מי לקח ממך מע"מ

ולחשוב שכל אלה  גנבים ומחר ירמו אותך???

ועוד לא דיברתי על חלקים נרחבים במדינה שחשבונית שם זה בדיחה טובה

כנראה אצלך אחרי מחסום זה כבר חו"ל

תתעורר חבר 

 

פורסם
לפני 8 שעות, פריג'י כתב:

אחד השרשורים ההזויים.

אתה שואל אותנו על מה אתה שילמת למישהו אחר

 

אם הבנתי נכון:

שילם עבור הטיפול שקיבל אך ללא חתימה על כרטיס עבודה ולכן כשהגיע הביתה כבר שכח מה בוצע,

ניג'ס לבעל המוסך וקיבל פירוט אך הסכום אינו תואם למה ששילם, הבין את הברוך,

נכנס לקארספורום ופתח אשכול בשאלה האם הסכום הגיוני.

 

התשובה שלי:

הסכום ששילמת לא סביר.

בנוסף, לא הבנתי מה זה תושבות מנוע מוחלשות?  זה או שבורה או תקינה.

  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אם הסיפור נכון אז אני מניח שדברים שרשומים כ"הלקוח מעודכן" בעצם נעשו כולם או חלקם, לא קשה להבין.

הוא כנראה סידר שייצא לך מע"מ כמה שיותר קטן בחשבונית כדי שישאר לו יותר מזומן ושיהיה לך איזשהו תיעוד שלא פספסת טיפול לפי הספר.

ככה אי אפשר לדעת אפילו קצת אם שילמת זול מידי או יקר מידי או משהו באמצע. "יקר" הוא יחסי - אלו המחירים שהוא דורש, ככה הוא מעריך את המוסך וזו זכותו.

איזה שרשור מוזר...

  • אהבתי 1

ט.ל.ח

×
×
  • תוכן חדש...