Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שאולי בכלל לא שדדו אותך אלא את המדינה... אתה פשוט לא זוכר מה אמרו לך שעשו ברכב (כי אתה לא מבין בזה או שלא היה לך מספיק חשוב באותו הרגע) ומפריע לך פתאום שהוצאת 2,000 ש"ח.

הרי בכל מקרה כבר הסכמת לשלם 2,000 ש"ח על דבר מה ובצורה מסוימת ואין לך מה להתחרט על הסכום עצמו.

תזכור שאולי בכלל יצאת בזול מהמוסך, חלק מהמשתמשים פה הם אלו ששפטו והחליטו שרימו אותך, אבל הם לא שמעו את הצד השני ואתה לא זוכר/העברת את הצד השני.

בגלל שאי אפשר לדעת הייתי הולך למוסך פנים מול פנים ושואל את הבן אדם אם הוא זוכר מה הוחלף. אחר כך הולך לדרכי כשהסיפור מאחורי.

ט.ל.ח

פורסם (נערך)

תראה את ה2000 ש"ח לא ככסף אבוד במוסך, אלא כשכר של שיעור בחיים.

אם תצליח לראות את זה כל פעם ככה, הרווחת.

 

כל פעם שבעל מקצוע/עסק מקומי קורע אותי אני משתדל לראות את זה לחיוב ולומד מכך להבא. 

החיים יותר פשוטים וקלים ככה.

 

עריכה אחרונה על ידי danielisot
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...