Jump to content

danielisot

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות danielisot

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השיטה של לרכוש לטיפולים ולתיקונים רק את האיכותי ביותר הוכיחה את עצמה במרוצת השנים בהיבט הזה שאחרי מעל עשר שנות בעלות על רכבים צרפתיים, מעולם לא הייתה לי בעיה במנוע, ורק פעם אחת די מזמן בעיה בגיר שהייתה די זניחה. במובן הזה - קמצן ישלם פעמיים. זה שקניתי את האיכותי ביותר ושילמתי כמעט פי 2 ממה שהייתי צריך לשלם זה בעיה שלי, לא של השיטה. אינני מכונאי ואפילו לא קרוב ואני יכול להבין מוסך שרוצה להרוויח הרבה על תיקון גדול במנוע או בכיר שאולי יש לו סיכוי גדול לריג'קטים וסיכונים למוסך אבל מה ששבר אותי סופית זה הצטברות החלפים הקטנים, איכשהוא אטם פה, צמה כאן, בית שם הופכים מ200 שקל עלות החלק ל1500 שקל לפני מע"מ. חד משמעית יש כאן ניצול העובדה שמכוניות מסוימות דורשות התמחות וכנראה אין הרבה מומחים. אמשיך להעדיף באירופאי מכוניות ישנות כי אני אוהב לקנות מכוניות שרוב מחלות הילדות נפלו על הבעלים הקודמים (סליחה מראש אם העלבתי מישהו) ובעזרת חברי הפורום היקר אני יודע גם אילו דגמים ואילו שנתונים טובים ואילו מסוכנים. אוכל לבוא ולומר שהשיטה הזו מתה כשהצרפתיות שלי יתחילו יותר ויותר להגיע למוסך על גרר (כמעט ולא קורה), ובמיוחד אם אני אתחיל למצוא את עצמי בשול הדרך. האם כדאי לקנות רכב צעיר יותר עם פחות כוח מיקוח ביד2 זה כבר עניין אחר, אוכל לדעת רק עוד שנתיים-שלוש כשאדע מה היו עלויות של המכוניות הזקנות שנכנסות למוסך שמספק עבודה בלבד. מה שבטוח - ימי ה 3000 שקל לביקור הסתיימו.
  2. נראה לי שההחלטה הנכונה היא ללכת רק למוסך שמוכן לעבוד בשיטת עבודה בלבד. ההפרש של מאות שקלים שווה את הכאב ראש הנוסף.
  3. מה ששבר אותי הפעם זה לא ההפרש בין תמחור בארץ לחו"ל אלא ההפרש בין מחיר הקניה שלו למחיר המכירה שלו. מצאתי את החלק הדרוש בארץ (סוחר ישראלי באיביי) בחצי מחיר כמעט על חלק אורגינלי חדש. המחיר בחו"ל היה כבר רבע. אין לי בעיה להמשיך לשלם יותר על מקצוענות ואיכות, אבל אין לי כל כוונה להיות פראייר יותר. אז לצערי המדינה תפסיד פעמיים על החזירות הזו. גם הרכב יהיה מתוחזק פחות טוב, וגם תקבל פחות מיסים.
  4. שלום לחברי הפורום היקר אנו מחזיקים במשפחה 2 מכוניות סיטרואן גאות אך לא צעירות, לתפארת צרפת. יש לי מכונאי אמין במרחק קצר שאני אוהב לעבוד איתו עם יחסים טובים סה"כ עם המוסך ואני מרוצה מהם. הבעיה היא שמדובר במוסך מורשה, והעלות של כניסה למוסך עם רכב צרפתי מזדקן פתאום כבר לא יורדת מ3000 שקל לביקור. טיפול מתחיל מ 900 שקל + מע"מ כשכמובן אין טיפול בלי תקלה (זה בסדר הרוב תקלות שאני מדווח או יודע לאמת בעצמי). בביקור האחרון בדקתי את המחירים באיביי וההפרשים במחיר על חלקים מגיעים ל 80% (כולל משלוח ומע"מ). זו חזירות לשמה. בלי שמות, ניסיתי עוד מוסכים מומלצים מהפורום, ההפרשים במחיר, אם אכן יש כאלו, לא מצדיקים תמיד את החוויה הפחות טובה (במיוחד הנסיעות) וזה במקרה הטוב. המכוניות שלנו מתוחזקות כמו שעון שוויצרי אני לא הולך למכור. ולעבור לחלפים סיניים גם לא. נמאס לי כל פעם להתמקח כמו בשוק אז החלטתי שעל עבודה שממילא לא התווכחתי עליה אף פעם אני אמשיך לשלם כמה שמבקשים, אבל על חזירות החלקים לא. האם המוסך שלי מחויב לקבל ממני חלקים, כולל לטיפולים, בהנחה שלא מדובר בחלקים בטיחותיים (לרוב לא), ולטפל במכוניות? אני שוקל לוותר על המוסך המורשה ולעבור ללא מורשה על בסיס עבודה בלבד ויהיה מה שיהיה. תודה חברים דני
  5. המד מראה 2500 קמ מאז הרכישה - הגיעה העת לסיכום ביניים. אמינות אפס תקלות. נוחות תענוג צרוף. מסאז לגב בכל נסיעה. מרווח ובידוד לנהג מהעולם החיצון. חווית נהיגה בתאוצות ופניות מרגיש קצת כבד וכך גם זז. לא לחובבי הטורבו. לי באופן אישי זה כבר לא מפריע (למרות שנהגתי לפני הרכישה בפגו 508 החדשה ונהניתי מאד). למי שרוב הנסיעה בפקקים זה ממש לא ישנה לדעתי. פוזה מי שנכנס לרכב מתרשם מאד מהרכב (ומבעל הרכב . לדעתי האישית מרשים גם מבחוץ. תמורה לכסף בינתיים הרכישה מתפתחת להיות אחת העסקאות הטובות בחיי. הפכתי לחובב מכוניות. אם זאת אני לא מופתע שהכביש מלא בקוריאניות ויפניות. מי שאין לו זמן (ורצון) לבדוק רכבים וסובל מפוביה ממוסכים כנראה שC5 (ואולי סיטרואן בכלל) זה לא הדגם בשבילו. נראה שזה רוב השוק בישראל. עובדה - בשבוע נהיגה אני רואה בקושי C5 אחת על הכביש. אני מתכוון להמשיך לשפץ (לחדש) את הרכב להרגשה הטובה מבחוץ ככל שיתפנה לי תקציב.
  6. אתה בטוח שהבנק נותן את המימון ולא אתה? אתה בטוח שאני ואתה לא שילמנו כבר מכספי הפנסיה על המכוניות הנרקבות פשוט אנחנו לא יודעים את זה? הכל לכאורה כמובן. https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001221335
  7. על הכוונת צרפתייה משומשת במצב טוב. ללא טרייד אין. הזמן תחילת 2018 התקציב 40 הנשק הסודי המלצות החברים המדהימים בקארספורום. השלל בסוף נבחרה סיטרואן C5 שנתון 2010 מפרטית. לדעתי האישית רכב מפנק ברמות שלא רואה ממטר 95% מהמכוניות שנוסעות לידו בכביש. אפילו הצליל של המנוע כמו מוזיקה לאוזן. המונה – (מומלצי הפורום) העברת בעלות יישור קו במוסך גבע התותחים ! דיטיילינג פנים הרכב אצל יבגני מ"נס-דיטייל" התותח ! מישלן פרימסי 3 מאוטו דיפו שונות סה"כ : 26 אלף פחחות וצבע ודיטיילינג חוץ - בהמשך תחנה ראשונה: פי גלילות סוכנות מורשה היבואן- היצע מגוון והרבה רצון טוב אבל לטעמי מעט מדי הצעות טובות. לזכותם יאמר מתייחסים אליך כאילו אתה הלקוח היחיד במדינה.במגרש מכוניות שזופות ומשתזפות היטב. ליד המשרד שלהם הייצוגיות , הרחוקות הרבה פחות. היסטורית טיפולים מלאה מהמוסך - לא תמיד מלא. צריך להתקשר ולראיין את הבעלים הקודמים או סתם להאמין לסוכן. אחריות ויישור קו – להבנתי מוסכים לא מורשים. מחיר - ניסיון להגעה קרוב למחירי שוק נתקל בהצעת as is ללא אחריות בבדיקה או יישור קו מטעמם. תחנה שניה - היבואן טרייד אין היצע מגוון. חווית לקוח מעולה אך כשיורדים לפרטים המכוניות (שראיתי) עם עבר לא מרשים. היסטוריית טיפולים מלאה מהמוסך - יש(חשוב לדעת לבקש שלא לקבל סיכום שלהם). אחריות לשנתיים - יש. מחיר - לא כלכלי ביחס ליד2. נצמדים לכל גופה גם אם נכנסו בה מכל כיוון כאילו היא רהיט חדש שנחת רק עכשיו באיקאה. תחנה שלישית - יד2 היצע דל יחסית. לפחות 60% סוחרים או חרטטנים. רובם ניתנים לסינון פשוט: בעלות קצרה או לא שלהם, רשום במודעה אישה בפועל עונה גבר, תשובות עקיפות, תשובות תמציתיות מדי או שסתם הכל מושלם, מוכנים להראות רק בשעות העבודה משום מה, כתובת בנתניה... היתרון הגדול ביותר - רואים מי הבעלים. יתרון נוסף - מחירים ברצפה. בסוף הסבלנות משתלמת. מצאתי רכב משפחתי בלי סיפורים ופיתולים, הכל כמו שנאמר לי. בינתיים טפו טפו מרוצה מאד. דניאל
×
×
  • Create New...