Jump to content

Dudi2

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Dudi2 שיחק אותה בתאריך דצמבר 20 2020

התכנים של Dudi2 היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בין תיכון לגיחון
  • איזה רכב יש לך?
    פולו 1.2 ידני 2016

צפיות אחרונות בפרופיל

1,327 צפו בפרופיל

הנקודות של Dudi2

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

42

מוניטין

  1. לפני 4 שנים עשו לרכב שלי ניקוי רדיאטור וזה פתר את הבעיה. אם אני זוכר נכון זה הוסיף 400 שקל לחשבון של המוסך. זו הייתה אפילו ההמלצה של המוסך שאם אפשר לתקן ולהחזיר את המקורי, זה עדיף. כמובן אם הוא הרדיאטור לא בר תיקון אז צתטרך להחליף. הייתי בודק בעוד מוסך מה אומרים.
  2. הנסיעה לא שקטה יותר? הבנתי שאילו צמיגים ממש טובים ושקטים. גם אם אתה לא מרגיש הבדל, אתה יכול להיות בטוח שהם יהיו יותר בטוחים ויתמודדו טוב יותר עם תנאי הכביש. (ואחלה מחיר באמת)
  3. תודה על הסקירה. הרכב נראה יפה לטעמי, נראה באמת שאחוריים מזכירים את העיצוב של ה GS תמיד אהבתי את המוזרות שיש בדגמי סיטרואן כי המראה היחודי והמוזר מה, מושך. (כמעט קניתי קקטוס אפילו) חבל שמביאים רק רמת גימור אחת, יכלו להביא גם גרסה ליסינגית, נראה לי שהיה מצליח להם במכירות.
  4. זה לא בהכרח טוב. לדעתי כמה סייגים שיש לבדוק. עם קילומטרג׳ ליסינגי כזה זה אומר שכל ההחלפות יפלו במשמרת שלך. בלאי כללי, משולשים וכו׳. תבדוק אם 90 אלף זה לא טיפול גדול, זו גם הוצאה לא קטנה. יש לבדוק הסטורית טיפולים ולמה הוחלפה שמשה, והאם היא מקורית?
  5. @beresford תודה על התגובה. אני מניח שהתכוונת למוסך יבואן שאמר שזה אופייני לגיר? מעניין אם זה קיים בשאר הוואגיות מאותן שנים.
  6. שלום חברים, האוטו אצלי רק 7 חודשים ולא זוכר אם זה היה ככה או לא, אבל לאחרונה זה מפריע לי יותר ויותר. כשמכניס להילוך ראשון הוא נכנס באופן לא חלק, מרגיש כמו שני ״קליקים״ ולא אחד, ומרגיש שכדי להגיע אל הקליק השני אני צריך להשתמש בטיפה יותר כוח. לתחושתי זה רנדומלי, וזה קורה בערך 30-40% מהפעמים. האם זה משהו שאפשר לכוון או לתקן? דבר נוסף שאולי קשור, יש רחשים של מיסב הלחץ (או דסקת לחץ, מה שלא קוראים לזה, אני לא ממש מבין). כשהקלאץ מורם הרחש מפסיק, וכשהקלאץ לחוץ אפשר לשמוע את זה., מעין רחש גלגיליות כזה. האם זה תקין? ואם לא, זה אומר שהגיע זמן להחלפת מצמד? תודה לעוזרים.
  7. לגמרי. לפני חצי שנה חזרתי לידני אחרי איזה 25 שנים של אוטומט, ואני שמח על הבחירה כי נהנה מאוד מההנהיגה כל יום. תלוי בצרכים והנוחות של כל אחד והם משתנים. אני נוסע הרבה, מעל 30K בשנה הרוב בינעירוני/פרברי. בפקקים זה לא נורא, באמת (היום היו לי שניים של 20 דקות). אבל אם תוואי הנהיגה שלי היה עמוס בפקקים לא הייתי בוחר ידני. לגבי צריכת הדלק, אכן כבר די מזמן יש תיבות חכמות וחסכוניות עם 6-10 הילוכים, כך זה ממש לא העניין. יצא לי לנהוג מספר פעמים מועט ב dsg והתרשמתי מאוד לטובה, חלק ומהיר מאוד. רק פחות כייף או כאלו שהפכו לרווקים, איתי זה שלושה וחצי עצוב לקרוא על מה שקורה בגזרה הידנית, אין מה לעשות, מתקדמים הלאה. אשתדל לשמור על שלי להרבה זמן. פות״ש, עדכן אותנו בבחירה שלך ושיהיה בהצלחה
  8. כלומר, יתנו לי ללנהוג על מה שלא אקנה : ) בחיי שלא ידעתי את זה. לא ברור לי היחס הזה של היבואנים לנושא הידניות. אז נכון שהביקוש קטן, והדגמים שהם כן טורחים להביא הם ברמות גימור נמוכות, משם ועד זלזול בלקוחות זו כבר הגזמה.
  9. זה אמיתי? אז איך רוכש פוטנציאלי אמור להתרשם מהרכב?
  10. העניין הוא לא רק נסיעה ברכבת נטו. נסעתי כמה חודשים ברכבת מחיפה ומכפר יהושוע לתל אביב וחזרה. בשעות לא עמוסות, הרכבת לא נוראית, אבל גם לא מספיק נוחה. רובנו נוסעים בשעות העומס, אם אני צריך לצאת מהבית לפחות שעה לפני על מנת למצוא/לתפוס חניה ברכבת, או לחילופין לקחת אוטובוס לרכבת, ואחרי הרכבת צריך עוד אוטובוס למקום העבודה, אז שלוש נסיעות לכל כיוון, פלוס זמני המתנה והליכה לכל אחת מהן, הופך את כל עניין התחבצ ללא רלוונטי עבורי ועבור לא מעט אנשים כשברכב זה לוקח בערך חצי מהזמן. אישית, ויתרתי על תחבצ מזמן. המצב הלא טבעי הזה הוא תוצאה של הפקרה והזנחה רבת עשורים של ממשלות ישראל לדורותיהן, יהיו הסיבות אשר יהיו. בנתיים כולנו - עדיין - עושים שמיניות באוויר כדי להגיע לעבודה ולחזור ממנה הביתה בשלום. ואני לא מדבר אפילו על חוסר זמינות בסופשים.
  11. דומה מאוד לסיטואציה שהייתי בה עם מגורים ברמת גן, עבודה ליד עזריאלי פחות מ7 קילומטר - כ 45 דקות בבוקר ברכב. סיוט. כשקיטרתי על זה אמרו לי ״למה לא אוטובוס?״, אמרתי טוב אנסה, למרות שאני לא חובב תחב״צ. זה החזיק שבוע, מכל הסיבות שנאמרו כאן - לקח אותו זמן אם לא יותר, תדירות נמוכה, צפיפות איומה, ריחות, רעש, אנשים מדברים בטלפון כאילו הם בסלון בבית וכו׳. ויש לומר את האמת, יש הרבה בהמות (נכון, גם על הכביש כנהגים) שממש לא בא לי לחלוק איתם מושב באוטובוס או ברכבת. וזה כנראה לא ישתנה. המשך: אחרי שבוע כזה נשבזתי לגמרי. הלכתי ברגל בציר ז׳בוטינסקי, נכנסתי לסוכנות של דו״ג שאני אפילו לא זוכר את שמה, קניתי באשראי קטנוע 250 בן שנה, ביטוח מיידי בטלפון, לוויתי מהם קסדה ורכבתי לי הבייתה ומהר. (יש לי רשיון כמובן) כך התנהלתי מספר שנים כשהרכב היה בשימוש בסופשים. למהלך הזה היו יתרונות ברורים, החסרונות העיקריים הם שאם אתם חושבים שמסוכן בכביש ברכב, נסו לעשות את זה על קטנוע, ולא רק בגוש דן. בנוסף, אחזקת שני רכבים כשרק ביטוחים ורישוי מגיעים ל 10k בשנה, זו הוצאה גדולה שבאה על חשבון דברים אחרים. אולי יום אחד קברניטי המדינה יחליטו ללמוד איך לישם שינוע המונים בתחב״צ ביעילות. אז לא מפליא שנשברים שיאי מכירות.
  12. אחרי חצי שנה עם טורבו ידני לראשונה בחיי, הייתה לי עקומת הסתגלות קטנה כי כל הידניות שנהגתי בהן היו אטמפספריות. הטורבו לא ליניארי, מחוץ לעיר מרגיש חלק ודי חזק ובתוך העיר ובפקקים לקח לי קצת זמן להתרגל לטורבו-לאג ולוויסות הכוח שמגיע ״פתאום״. לגבי צריכת דלק, כמו שהסבירו היטב מעלי, נהיגה מתונה בשילוב הילוכים וסל״ד נכונים יתנו צריכה טובה מאוד - תתחיל ללחוץ, שזה כייף לפעמים, רק אז התצרוכת תהיה גבוהה משמעותית. תתחדש, תהנה וסע זהיר.
  13. אני עם פולו שזה אותו מנוע (90 כ״ס), עם 90% בינעירוני, בממוצע מקבל 18-19 בנסיעה מתונה. מנוע חסכוני מאוד, ובנהיגת סבתא אפשר להגיע גם ליותר
  14. Dudi2

    רכב ישן בן 10 נחשב אמין?

    אפשר בהחלט להתנייד ברכב בן 10 באמינות יחסית אם הוא טופל ומטופל היטב. עד לפני חצי שנה היה ברשותי גיפון סוזוקי מ 2006 שהסיע אותי 11 שנה וכ 250 אק״מ. נסע מדן ועד אילת, כולל מה שבצדדים. יש לקחת בחשבון בלאי טבעי כמו שנאמר מעלי, ושימוש בחלפים איכותיים או מקוריים, מאריך את חיי הרכב וזה, בתמורה, קונה לך אמינות. אם זה רכב לתקופת ביניים של שנתיים כזה אז הייתי שוקל, אם לטווח ארוך יותר וזה אפשרי כלכלית אז עדיף חדש יותר, בין היתר גם בשל בטיחות משופרת.
×
×
  • תוכן חדש...