Jump to content

Dudi2

  • פרסום הודעות

    18
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות Dudi2

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בין תיכון לגיחון

צפיות אחרונות בפרופיל

912 צפו בפרופיל
  1. שמן לא מתאים זה בקטנה אצל הליסינגים. לפני כמה חודשים אני בעמדת ניפוח צמיגים בתחנת דלק. נהגת רכב ליסינג מתקרבת ושואלת אם אני יכול לעזור במילוי אוויר, עניתי כן, בטח. שואל אותה מה לחץ אוויר מומלץ ענתה שהיא שלא יודעת. מסתכל על הצמיגים, הקדמיים במיוחד נראים כמעט שטוחים מחוסר אוויר. אני בודק את הלחץ המומלץ לפי המדבקה בסף הדלת ומתחיל לנפח. שני הצמיגים הקדמיים הראו כ 10 psi לפני הניפוח, גם לאחוריים היה חסר די הרבה, המדחס אשכרה עבד קשה על הניפוח. לשאלתי כמה זמן היא נוהגת עם צמיגים כמעט ללא אוויר, אמרה שכמעט חודשיים ״מאז שהחליפו צמיגים מקדימה״. אני: יש נורית חיווי ללחץ אוויר
  2. אני זוכר את הקונספט הזה של 4 היבהובים כאות תודה, אבל בעיקר משנות ה 80-90 אכן חבל, איכשהוא זה נעלם במרוצת הזמן
  3. אוהב את המבטים המופתעים של נהגים שנתתי להם זכות קדימה. חוץ מזה כל כביש בשבת השכם בבוקר כשהשמש מפציעה עושה לי טוב.
  4. לפי הנתונים היבשים של ה 2.4 , בעיר הצריכה דומה ל 1.6 (8.4) ומחוץ לעיר - 12.5 לעומת 10-11. די הגיוני כי ה 2.4 משמעותית חזק יותר (ופחות ישן) מה שיתן צריכה טובה יותר בשיוט מחוץ לעיר. לשניהם צריכת דלק עגומה כפי שאתה נוכח, אבל לא חריגה לג׳יפונים מהסוג הזה.
  5. הדגם אמין וחולק מנוע עם דגמי סוזוקי אחרים ושגרת טיפולים דומה למשפחתומט יפני 1600 מאותן שנים. שלי ללא ABS ,הבנתי שהגיעו דגמים עם אבל לא בדקתי. נוח לניוד בעיר כי הוא קטן ומחוץ לעיר הוא בסדר אם לא עוברים את ה 110 . צריכת דלק מחוץ לעיר כ 1:10 בנהיגה מתונה. בעיר 7-8. המנוע די אנמי אז אל תחשוב אפילו על עקיפות שהן לא במדרון קל, בטח לא כשהמזגן דלוק. קח בחשבון שאתה קונה רכב בוגר עם טכנולגיה בת 25 שנה בערך וקרוב לודאי עם קילומטרג׳ גבוה. יש לבדוק שגרת טיפולים ותחזוקה, צריכת שמן, בלאי וכו׳. דעתי היא שהאוטו הוא פשרה: עבירות שטח טובה+ ,נסיעת כביש סבירה, אמין, מזגן מעו
  6. זו שטות מוחלטת של נהגים שלא יודעים לנהוג על ידני או לא רוצים.
  7. לי יש גרנד ויטרה 2006 צורה ישנה. אוטו בינוני בכל פרמטר כמעט, וגם אמין מאוד, מזגן מעולה וכמובן 4x4 (שזה עיקר האוטו מבחינתי). עבירות שטח טובה מאוד, במיוחד למי שיש הגבהה, ויש זמינות לנעילות וכל מיני שדרוגי שטח לסוזוקים האלה. מה אתה מחפש בדגם הזה? אם רק עבירות יש למשל את הג׳מני שהוא מצטיין בשטח. ואם דברים אחרים אז אולי יש אופציות אחרות.
  8. בחנתי את התמונה של המושב האחורי. אני רוצה נהג (ככה ליום-יום)
  9. תודה על ההסבר, אכן הגיוני מבחינת היבואן המקביל להתרכז ברווח בשל מיעוט העסקאות. עדיין חשבתי שהם יציעו נגישות לדגמים גם יותר נפוצים, כמובן עם רווח שלהם, ואני מתרשם שזה לא המקרה. חבל
  10. אז מה הרעיון של יבוא מקביל? חשבתי שהוא נועד להיטיב עם העם ולהציע רכבים קצת שונים, עם מגוון רחב יותר של מנועים וגימורים, ואולי אפילו ידניים חלילה (היאריס במקרה הזה לא דוגמא). לפי הנראה יבוא מקביל זה רכבים די דומים לדגמים המשעממים שהיבואן מזמין, מינוס כמה אלפי שקלים. פלוס, פה ושם איזו מכירת חיסול של דגמים אמורפים עם ביקוש לא ברור (היאריס במקרה הזה כן דוגמא).
  11. בדרך כלל לא מגיב כי אין לי מידע לתרום, אבל הפעם שיר הלל אישי לסדרה 3. לפני 20 שנה בארץ אמריקע הרחוקה רכשתי, ולא ממש התכוונתי, 325i אוטומטית E36 משנת ייצור 1997. מיד עם ההתנעה שמעתי את המנוע והתאהבתי, ואחרי נסיעה מבחן קצרה לא רציתי לצאת מאוטו. קיבל טיפול יישור קו, קניתי לו מתנה סנדלי מישלין איכותיים והיידה לכביש. האוטו נסע מדוייק ומהודק, ונסך בטחון בכל מיני כבישים והתמודד עם עיקולים ופניות במהירויות שלא היו מביישת רכבים שייעודם המוצהר הוא ספורטיבי יותר. הרכב,היה לגמרי ׳סטוק׳, מקורי שרכשתי מסבא חביב שתחזק אותו באדיקות. טיפולים עלו מעט יותר מהממוצע (במונחי חו״לֹ
  12. גרנד ויטארה ישנה מתג החלון, הכי חשוב.
  13. רעיון טוב, טיול יהיה נחמד. גרנד ויטארה 2006
  14. ועוד שאלה: מה יהיה עם אחריות יצרן שתקפה נניח ל 3 שנים מיום היצור/מכירה ליבואן, לרכב שמתבשל בשמש האילתית כמעט שנה וחצי? האם האחריות נחתכת בחצי גם?
  15. מסכים עם איציק, אם אכן תושבות אז רק מקוריות. פעם החלפתי באוטו לתושבות חליפיות, והאוטו כמעט התחיל לרקוד. ביקשתי שיחזירו את הישנות הבלויות והיבשות לכמה ימים עד שהגיעו המקוריות. פער המחירים היה גבוה.
×
×
  • Create New...