Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליס פור יו רכב ללא אחריות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתם קצת מתבלבלים. גילוי נאות לא מחייב לרשום תקלות. תקלה מהותית במוצר מחייבת כל מוכר גם בן אדם פרטי מתוקף עקרון תום הלב בדיני חוזים. טופס גילוי נאות הוא טופס שבו יכול סוחר הרכב שרוצה למכור רכב עם תקלה מהותית, להחתים את הלקוח על כך שהמידע על מהות התקלה נמסר לו.

במידה ופותח השרשור יכול להוכיח לבית משפט שהסוחר ידע על התקלה ולא סיפר לו על כך. והסוחר לא יוכל להוכיח שהידע על התקלה נמסר ללקוח (ויהיה קשה מאוד לסוחר להסביר טענה שהידע נמסר בלי לרשום את זה בטופס גילוי נאות) יש לו עילת תביעה. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
פורסם

תודה חברים על התגובות אני יעלה את הבדיקה כדי ללמוד אם לא להפעם אז לפעם הבאה  .

הסיכוי שהתקלה קרתה בדיוק שלקחתי את האוטו ונסעתי 10 קילומטר תאורתית היא אפשרית אבל תאורתית גם יש לי סיכוי לזכות בלוטו וכמו שאת רואים קניתי מיקרה 2014 ולא מרצדס 500 s  .

לבנתיים 2 מומחי גירים האחד בירושלים והשני בחולון טוענים שאין טעם לפתוח גיר כזה רק לסים אחר מפירוק .

 

פורסם

מריח כמו שמכרו לך נבלה שהכירו אותה היטב,
בגדול טריידים לא אוהבים להוציא כסף מהכיס ולכן בעיסקה הזו היה צפוי שהם ידחפו לך אלמנט.
אכן טביעות קטנות נראה כפתרון.

פורסם

אל תתייאש, לדעתי יש לך סיכוי לא רע בתביעות קטנות.

תתעד הכל, שמור את כל הניירת של הרכישה והבדיקה. תוציא חוות דעת של מוסך היבואן על בדיקת הגיר והצעה לתיקון, וגש לתבוע.

 

פורסם

בתביעות קטנות האגרה מצחיקה (50 שקל לדעתי) ולא צריך עורכי דין. 

 

בדרך כלל מגיעים לפשרה כי הנתבע לרוב ממש לא רוצה לנסות את מזלו.

 

במקרה הזה נראה שיש לך סיכוי טוב, תגיש תביעה קודם כל ותראה איזה שירות לקוחות מהסרטים אתה הולך לקבל (מנסיון). כמובן שצריך לאסוף מסמכים ולצרף לתביעה באופן מסודר ולגבי זה ספציפית לא יזיק לשאול עורך דין.

 

 

האתר שלי: long.co.il

פורסם

הנושא הזה עלה בעבר.

לא יודע את פרטי הרכב הספציפי אבל שים לב שיש קניה מסוג as is משמע - נמכר כמו שהוא ללא פרטים של מה מי מו, ללא התחייבות וללא אחריות כלל וכלל.

אותו סגנון שבו מוכרים רכבים ממכרזים.

 

מחתימים אותך על זה ומסבירים לך חד משמעית. בדר"כ המחיר הוא בהתאם והדגשתי זאת כי זה חשוב. מאוד.

אם לא היה הפרש משמעותי בין מחירון של רכב דומה למחיר ששילמת כנראה יש לך קייס.

אם קיבלת הנחה משמעותית, כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין כדי להיות בטוח.

 

פורסם
לפני 36 דקות, stum כתב:

הנושא הזה עלה בעבר.

לא יודע את פרטי הרכב הספציפי אבל שים לב שיש קניה מסוג as is משמע - נמכר כמו שהוא ללא פרטים של מה מי מו, ללא התחייבות וללא אחריות כלל וכלל.

אותו סגנון שבו מוכרים רכבים ממכרזים.

 

מחתימים אותך על זה ומסבירים לך חד משמעית. בדר"כ המחיר הוא בהתאם והדגשתי זאת כי זה חשוב. מאוד.

אם לא היה הפרש משמעותי בין מחירון של רכב דומה למחיר ששילמת כנראה יש לך קייס.

אם קיבלת הנחה משמעותית, כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין כדי להיות בטוח.

 

זו בדיוק הנקודה כאן.

השאלה היא כמה הוא שילם על הרכב, ומה היה ההפרש בין המחירון, למה ששולם בפועל.

למרות שלא סיפרו לו , שהגיר בערוב ימיו.

 

תקלות גיר ברכבים הללו, הם לא מקרים נדירים.

פורסם

כל מה שחתם לא רלוונטי - על המוכר לבצע גילוי נאות ואם לא עשה זאת דין העסקה להתבטל. זה גם מה שקורה עם מוכר פרטי ועוד יותר עם מגרש\סוכנות.

אל תוותר.

פורסם
לפני 5 שעות, גיר רציף כתב:

תאורתית גם יש לי סיכוי לזכות בלוטו וכמו שאת רואים קניתי מיקרה 2014 ולא מרצדס 500 s  .

זה כי בחרת ללכת למגרש ולא לדוכן לוטו.

 

אם בבדיקה יש הערות על הגיר, מסרו לך אותה והסבירו לך שאין אחריות יהיה לך מאוד קשה לקבל פיצוי למרות שרוב הסיכויים שאתה צודק.

 

הכל תלוי מה כתוב בבדיקה, מה הקילומטרז שמופיע בה ומה הנוכחי.

 

אם ברשיון הרכב מופיע שם הבעלים הקודם אתר אותו ובהתכתבות או שיחה מוקלטת תגיד שראית את הרכב במגרש x ואתה מעוניין לשאול כמה שאלות לגביו. מכאן שאל על תאונות ותגיד שבטופס הבדיקה יש הערות על הגיר והאם הוא תקין. אם יגיד שלא אתה תקבל את כל הפיצוי שמגיע לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 7 שעות, גיר רציף כתב:

תודה חברים על התגובות אני יעלה את הבדיקה כדי ללמוד אם לא להפעם אז לפעם הבאה  .

הסיכוי שהתקלה קרתה בדיוק שלקחתי את האוטו ונסעתי 10 קילומטר תאורתית היא אפשרית אבל תאורתית גם יש לי סיכוי לזכות בלוטו וכמו שאת רואים קניתי מיקרה 2014 ולא מרצדס 500 s  .

לבנתיים 2 מומחי גירים האחד בירושלים והשני בחולון טוענים שאין טעם לפתוח גיר כזה רק לסים אחר מפירוק .

 

 

הם צודקים לדעתי.

רק שיספרו לך גם שגם בגיר החדש אין לדעת מתי יתפגר

פורסם

לא בא לסנגר על בעל המגרש אבל לא מזמן עשינו עסקת טרייד אין כשקנינו סיטרואן חדשה והחלפנו רנו קדגאר.

ביקשו שאקח לבדיקה ואחזור עם הטופס כדי לקבל מחיר סופי אחרי שניתנה הצעה ראשונית. 

מה אני אגיד , בדיקה כזו לא ראיתי בחיים.

הגעתי עם הרכב , הסתכלו מלמטה לבדוק שאין נזק לשילדה. עברו עם המגנט לבדוק עובי צבע , ביקשו שאתן גז 2 - 3 שניות לשמוע את המנוע וזהו . עברו חפיף על המנוע לראות שאין נזילות . יצא טופס עם V על הכל , כתבו איזה קשקוש על הגיר ומשהו קטן על המנוע. לא עשו נסיעה ברכב ואין לי מושג איך החליטו שהגיר דופק . 

עכשיו , רכב כזה מגיע למגרש , איש המכירות לא יודע מכלום , כי הוא יושב במזגן ומטפל בלקוחות ורואה נתונים שמישהו הזין במחשב. זהו בערך. 

יכול להיות שהרכב במצב טוב יכול להיות שהגיר גמור וצריך להחליף. בפועל שום בדיקה לא נעשתה ורק אם הקונה ייקח לבדיקה יידעו מה המצב האמיתי. עד קבלת מפתח הרכב היה אצלינו שבוע וחצי , כשהגענו למסור אותו ולקחת את החדש הקניין אפילו לא התעניין איפה החניתי . הרכב היה במגרש חניה גדול אצל היבואן בין 100 - 150 רכבים , לא עניין אותו בכלל גם אם האוטו היה חוטף מכות מלמעלה למטה והצדדים, ביקש שאשאיר את המפתח וזהו .  

  • מעניין 2

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

ראשית הרכב נקנה ב4.5 אלף פחות ממחירון מה שלא נראה לי הנחה כזואת גדולה מחירון 2600 שילמתי 21500. יד שנייה פרטי עשה 130 אלף קילומטר לדעתי מחיר סביר ולא זול משמעותית .

היום אני מבין עד 120 אלף הם נותנים אחריות לשנה

בדיקה המוכר עשה יומיים לפני הרכישה  באותו מכון אליו אני הייתי הולך אם הייתי לוקח את הרכב .

לכן לא לקחתי לבדיקה נוספת .

בגיר הופיעה ההערה הבאה ."חופש מערכת הנעה השההיה בהחלפת הילוכים" בדיקת מחשב לגיר תקין אין תקלות .

תביעות קטנות זה כנראה הכיוון .

עצוב שכך מתנהגים חברות כאלה גדולות יותר גרוע מסוחר בכביש .

לפני 10 שנים קניתי רכב מסוחר סוברו b3  רכב תלפיות בירושלים לאחר חודש הלך מדחס מזגן הסוחר לקח את התיקון עליו והרכב תוקן בסוברו ירושלים!!!!.

שכחתי פרט חשוב ליס פור יו הציעו "לעזור" לי ולהפנות אותי למוסך שיתקן לי על חשבוני אבל בפחות מ 26000 שח שזה ההצעה לתיקון של מוסך קראסו .

 

לפני 34 דקות, nepet כתב:

לא בא לסנגר על בעל המגרש אבל לא מזמן עשינו עסקת טרייד אין כשקנינו סיטרואן חדשה והחלפנו רנו קדגאר.

ביקשו שאקח לבדיקה ואחזור עם הטופס כדי לקבל מחיר סופי אחרי שניתנה הצעה ראשונית. 

מה אני אגיד , בדיקה כזו לא ראיתי בחיים.

הגעתי עם הרכב , הסתכלו מלמטה לבדוק שאין נזק לשילדה. עברו עם המגנט לבדוק עובי צבע , ביקשו שאתן גז 2 - 3 שניות לשמוע את המנוע וזהו . עברו חפיף על המנוע לראות שאין נזילות . יצא טופס עם V על הכל , כתבו איזה קשקוש על הגיר ומשהו קטן על המנוע. לא עשו נסיעה ברכב ואין לי מושג איך החליטו שהגיר דופק . 

עכשיו , רכב כזה מגיע למגרש , איש המכירות לא יודע מכלום , כי הוא יושב במזגן ומטפל בלקוחות ורואה נתונים שמישהו הזין במחשב. זהו בערך. 

יכול להיות שהרכב במצב טוב יכול להיות שהגיר גמור וצריך להחליף. בפועל שום בדיקה לא נעשתה ורק אם הקונה ייקח לבדיקה יידעו מה המצב האמיתי. עד קבלת מפתח הרכב היה אצלינו שבוע וחצי , כשהגענו למסור אותו ולקחת את החדש הקניין אפילו לא התעניין איפה החניתי . הרכב היה במגרש חניה גדול אצל היבואן בין 100 - 150 רכבים , לא עניין אותו בכלל גם אם האוטו היה חוטף מכות מלמעלה למטה והצדדים, ביקש שאשאיר את המפתח וזהו .  

כנראה שזה מה שקרה לי עם האוטו הזה .הלקוח הביא בדיקה סגרו מחיר ולקחו לא שאלו יותר מידי שאלות

בתאריך 15.11.2021 בשעה 20:54, orankohn כתב:

לצערי אין לי תשובות משמחות. בלשון עממית די "אכלת אותה". 

היות והצליחו לפתות אותך לעסקה של רכישה ללא אחריות (כנראה תמורת הנחה כלשהי) אין לך מה לתבוע את המוכר. מן הסתם הם דאגו להחתים אותך על משהו בסגנון "הרוכש בדק את הרכב לשביעות רצונו"/"המוכר אינו אחראי לתיקון עתידי כלשהו" / "הקונה לא יבוא בשום טענה עתידית לגבי תקינות הרכב" וכיו"ב. 

 

לגבי הבדיקה שציינת- לא ברור מי שילם עליה - המגרש או אתה. בכל מקרה - לכאורה, המכון נותן אחריות של כמה חודשים לתקינות מנוע וגיר בהינתן שציין שהם תקינים לגמרי. 

במציאות המכונים ממש לא פראיירים ולכן יש בד"כ כסת"ח של שמים X עם הערה כגון :"רעשים/נקישות/בלאי גבוה/נזילות" וכיו"ב. 

מרגע זה הם מכוסים כי ציינו תקלה ולכן אין להם שום מחוייבות או אחריות לגבי תקלה ברכב. 

גם מה שציטטת שאמר לך סוכן המכירות :"שאלתי סוכן המכירות אמר הגיר פיקס סתם הערות רגילות של מכונים" . לא ממש יעזור לך. יש לך התחייבות כתובה לאחריות או תקינות? מן הסתם לא. 

מה לעשות?

לחפש גיר מפירוק במחיר מינימלי זו כנראה החלופה הכי פחות גרועה.

מסכים עם הקביעה אכלתי אותה :)

גם לחפס גיר מפרוק זה כנראה הכיוון כול מי שדיברתי איתו לא ממליץ לתקן את הגיר או חוסר ידע של מכוני הגירים בארץ או שניסו לתקן ואכלו אותה בתקלות חוזרות .

וכמובן שלמרות שחתמתי ראיתי וכו.. עדיין לדעתי יש לי סיכוי לנצח או לפחות להקטין נזק

פורסם
בתאריך 15.11.2021 בשעה 19:27, גיר רציף כתב:

יום לאחר שהוצאתי את הרכב הרגשתי בעיה בגיר הכנסתי את הרכב לאיבחון תקלה במוסך קראסו האבחון אישר את ההרגשה שלי הלך הגיר אגב גיר חדש עולה ....26000 ש"ח

 

שאלה, אולי קצת טיפשית לפותח השירשור. 

כשאתה מציין שהרגשת בעיה בגיר - האם הרכב במצב נסיעה?  מהם סממני התקלה בכלל? 

אולי יש סיכוי שהתקלה אינה קריטית. זה שמוסך קרסו שמח לאשר שהלך הגיר עדיין לא אומר שזה מדויק. 

אם הרכב נוסע באופן סביר - דבר ראשון ממליץ לקבל חוות דעת נוספת ממקום אמין ומקצועי. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, orankohn כתב:

 

שאלה, אולי קצת טיפשית לפותח השירשור. 

כשאתה מציין שהרגשת בעיה בגיר - האם הרכב במצב נסיעה?  מהם סממני התקלה בכלל? 

אולי יש סיכוי שהתקלה אינה קריטית. זה שמוסך קרסו שמח לאשר שהלך הגיר עדיין לא אומר שזה מדויק. 

אם הרכב נוסע באופן סביר - דבר ראשון ממליץ לקבל חוות דעת נוספת ממקום אמין ומקצועי. 

נרכב נוסע אבל שאתה משאיר גז קבוע ויש עליה קטנה או ירידה קטנה מרגשים שהגיר קופץ קדימה ואחורה כאילו "מוריד" " ומעלה" הילוך והטורים משחקים בין 2 ל 3 .

מחר מכניס את האוטו לבחינה במוסך גירים הלוואי שאני וקרסו טועים וזה המגב האחורי שעושה את הבעיה :) כי סגרתי את הבעיה ב 40 שח

×
×
  • תוכן חדש...