Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליס פור יו רכב ללא אחריות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 25 דקות, גיר רציף כתב:

ראשית הרכב נקנה ב4.5 אלף פחות ממחירון מה שלא נראה לי הנחה כזואת גדולה מחירון 2600 שילמתי 21500.

 

המחיר של הגיר זהה למחירון הרכב?

-

פורסם

כן קצת לא נורמלי לתקן רכב במחיר של כול הרכב .הם צרכים לעשות  מבצע קנה גיר קבל אוטו .

Just now, BEEKER כתב:

 

המחיר של הגיר זהה למחירון הרכב?

ן

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

המחיר של הגיר נראלי קצת תלוש, אצלי הלך גיר בניסאן סנטרה - 14 חדש,6 מפירוק.

בסוף דחפתי אותה עם הגיר הדפוק לטרייד אין, בדיוק מה שקרה עם המיקרה שקנית.

סנטרה,אלמרה,קשקאי הראשון,ג'וק ,מיקרה עם גיר רציף שמתפגר ממש מהר.

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI
  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

 

לפני 10 שעות, GABIUBOGI כתב:

המחיר של הגיר נראלי קצת תלוש, אצלי הלך גיר בניסאן סנטרה - 14 חדש,6 מפירוק.

בסוף דחפתי אותה עם הגיר הדפוק לטרייד אין, בדיוק מה שקרה עם המיקרה שקנית.

סנטרה,אלמרה,קשקאי הראשון,ג'וק ,מיקרה עם גיר רציף שמתפגר ממש מהר.

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

לגבי הקשקאי אני מניח שהתכוונת לדור השני כאשר יש שם את הגיר של רנו...

הגיר הרציף שיש בקשקאי דור ראשון(כולל המתיחת פנים) עד שנת 2014 הוא גיר שונה ממה שיש במיקרה ובג'וק.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 11 שעות, GABIUBOGI כתב:

המחיר של הגיר נראלי קצת תלוש, אצלי הלך גיר בניסאן סנטרה - 14 חדש,6 מפירוק.

בסוף דחפתי אותה עם הגיר הדפוק לטרייד אין, בדיוק מה שקרה עם המיקרה שקנית.

סנטרה,אלמרה,קשקאי הראשון,ג'וק ,מיקרה עם גיר רציף שמתפגר ממש מהר.

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

אם אתה כבר מזהיר, כדאי לצרף את מספר הרכב או לעדכן באתר meshumeshet או במקומות דומים על הבעיה ברכב

תודה 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 4

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 15 שעות, GABIUBOGI כתב:

המחיר של הגיר נראלי קצת תלוש, אצלי הלך גיר בניסאן סנטרה - 14 חדש,6 מפירוק.

בסוף דחפתי אותה עם הגיר הדפוק לטרייד אין, בדיוק מה שקרה עם המיקרה שקנית.

סנטרה,אלמרה,קשקאי הראשון,ג'וק ,מיקרה עם גיר רציף שמתפגר ממש מהר.

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

זה הצעה רישמית של קראסו .

וכנראה שאתה צודק כול הדגמים האלה הגיר חלש מאוד .

 

פורסם
לפני 16 שעות, GABIUBOGI כתב:

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

אני רואה שהסוחרים בנתניה שומרים על המוניטין ;)

  • מצחיק 3

האתר שלי: long.co.il

פורסם

שילמת 20% מתחת למחירון לרכב שנסחר במחירון ואפילו במחירון פלוס אצל הטרייד הגדולים.
יהיה לך מאוד קשה לשכנע את בית המשפט ש"דפקו אותך"

קנית בזול
לקחת לבדיקה
רכשת ביודעין שאין אחריות

אולי שיקרו לך ואולי לא והגיר מת שניה אחרי שיצאת מהמוסך
אם יש לך דרך להוכיח שהם ידעו או היו אמורים לדעת... אז אולי
אני פסימי לגבי היכולת לזכות אפילו חלקית בתביעה
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני פחות פסימי ממך.

המחיר לא רחוק ממחיר השוק, וסוחר שמכבד את עצמו (ונמצא בבעלות קרסו) היה יכול לפחות עזור לו לצמצם נזקים. המחיר רחוק מלהיות מחיר של "אחריות עד שער המגרש".

 

לדעתי סיוכי טוב לקבל השתתפות חלקית אם לא מלאה, והמקום האחרון בו הייתי מבצע את התיקון זה בקרסו.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

שילמת 20% מתחת למחירון לרכב שנסחר במחירון ואפילו במחירון פלוס אצל הטרייד הגדולים.
יהיה לך מאוד קשה לשכנע את בית המשפט ש"דפקו אותך"

קנית בזול
לקחת לבדיקה
רכשת ביודעין שאין אחריות

אולי שיקרו לך ואולי לא והגיר מת שניה אחרי שיצאת מהמוסך
אם יש לך דרך להוכיח שהם ידעו או היו אמורים לדעת... אז אולי
אני פסימי לגבי היכולת לזכות אפילו חלקית בתביעה
 

שילמתי 17 פחות ממחירון היה להם עוד אחת רק מישהוא שילם מיקדמה אבל גם הוא נימכר ב 15 פחות ממחירון ובגלל שהוא עם120 אלף קילומטר הם נותנים אחריות לשנה.

אבל יכול להיות שאתה צודק ואכלתי אותה .

לדעתי לא אבל אני לא אוביקטיבי

לבנתיים ממה שאני שומע אצל מכונאים תקלה בגיר של ניסן מיקרה מאוד נפוצה ואולי שווה לארגן קבוצה לתביעה בעיקר אלה שקנו חדש וניתקלו בבעיה 

פורסם

התקלה אכן ידועה, אך נפוצה בעיקר בשנים 2011-2012  בשנתון המדובר הרבה פחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

יכול להיות שהבעיה במודול השסתומים ולא צריך להחליף את כל הגיר אלה רק שסתום ספציפי,שווה לנסות להבין בדיוק איפה הבעיה בגיר.

יש גישה להחליף רק את מודול השסתומים דרך הקרטר מבלי לפרק את הגיר מהרכב.

יש שם שסתום ששולט על לחץ השמן בגיר שהוא בדרך כלל מתקלקל.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם (נערך)

בטח שקשור לשסתומים,יש שם לפחות 8 שסתומים שמפקדים על תיפקוד הגיר.

 

רוב הבעיות הן בשסתומים מכיוון שהצילנדר נישרט משמן מלוכלך שלא מוחלף בזמן ואז הלחצים יורדים.

גיר רציף רגיש לשמן מלוכלך.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 17 שעות, levy כתב:

בטח שקשור לשסתומים,יש שם לפחות 8 שסתומים שמפקדים על תיפקוד הגיר.

 

רוב הבעיות הן בשסתומים מכיוון שהצילנדר נישרט משמן מלוכלך שלא מוחלף בזמן ואז הלחצים יורדים.

גיר רציף רגיש לשמן מלוכלך.

 

שאלתי על שמן גיר במוסך המורשה הם טוענים שלא מחלפים שמן בגיר הזה

במכון הגירים שמשפצים את הגיר טוענים שסוג המתכת לא מוצלח השרשרת מתחילה להוריד שבבים וזה מה שמפרק את הגיר מבפנים .

 

 

×
×
  • תוכן חדש...