Jump to content

edward

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של edward

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

19

מוניטין

  1. האמת שi20 באמת רכב לא רע. נהגתי כמה פעמים בכאלה מהשכרת רכב וזה מרגיש טוב יחסית למחיר שלו.
  2. נתחיל שלא מתפשרים על בטיחות ופיקנטו זה לא הולך באותו משפט. בכלל כל רכב בגודל מתחת לרכב משפחתי רגיל בהגדרה לא יתמודד היטב עם תאונה (חוץ מהסמארט שיש לו כלוב ריסוק רציני). מבחני ריסוק לא לוקחים בחשבון הבדלים במשקל ומבנה בין שני רכבים שמתרסקים זה לתוך זה. כמו כן חצי שעה על כביש מהיר זה יותר המרחב של רכבי סלון מפנקים ולא סופרמיני. הייתי שוקל משהו קצת יותר "ברמה" כמו איזה רכב סלון די גדול ומרווח בן שנתיים-שלוש עם כמה שיותר אביזרי בטיחות.
  3. קליאו או מגאן דור 3 עם גיר ידני זו תמורה טובה לכסף לדעתי. (אסור אוטומטי) אם חייבים משהו אוטומטי, כנראה משהו יפני וישן יעשה את העבודה, אולי מאזדה 3.
  4. זה לא פרקטי להחזיק רכב חשמלי ללא יכולת טעינה בבית. טעינה בכל מקום אחר מאלצת אותך לעשות פליק פלאקים באויר כדי לטעון וגם תצטרך להישאר שם הרבה מאוד שעות. טעינה ב-supercharger דופקת את הסוללה. זה מיועד לשימוש כמה פעמים בשנה, לא בכל טעינה. אחרי שתגמור ככה את הסוללה אני לא בטוח אפילו שתקבל חדשה במסגרת אחריות כי זה לא שימוש תקין ברכב. ובינינו, אחרי שתאיץ מ-0 ל100 ב3 וקצת שניות בחודשיים הראשונים ויימרח לך חיוך ענק על הפנים, כנראה שלא תעשה את זה יותר ותיסע רגוע כמו כולם מרמזור לרמזור.
  5. שום ג'יפון לא יספק מרווח פנימי כמו 5008. תנסה לעשות השוואה ונסיעת מבחן. עם 5 ילדים הייתי שוקל גם משהו עוד יותר גדול כמו פורד גלקסי.
  6. עוד לא פגשתי את המוכר שבדיקה לא תקינה לא הפתיעה אותו. אצלינו בארץ רוב הנהגים נוסעים עד שהרכב פשוט עוצר. אין להם מושג אם הרכב לא תקין.
  7. הייתי לוקח את הרכב למוסך יבואן כדי שהם יגידו מה מצב הסוללה (כמה % נשאר לה). יש רכבים שמציגים את הנתונים במחשב הרכב אבל עדיף לא להסתמך על זה.
  8. צודק. הכל עניין של מינון בחיים. מדובר בתקציר להדיוטות
  9. זה מאוד מאוד תלוי במודל ובשנה הספציפית עם שילוב הגיר והמנוע הספציפיים. זה לא בהכרח קשור למותג. בגלל זה הייתי מאוד מאוד ספציפי בהמלצה. המנוע 165 כ"ס והגיר אמין של טויוטה. יש רכבים של מותגים יפניים שלא הייתי נוגע בהם עם מקל כי גם שם יש דגמים בעייתיים.
  10. לדעתי ב-20 אלף אי אפשר למצוא רכב שיגיע בלי רשימת בעיות. באיזור ה-40 אלף כבר ניתן למצוא דברים מעניינים. לדעתי סיטרואן C4 פיקאסו עם 7 מקומות החל ממודל 2014 עם המנוע 165 כ"ס בגירסת Exclusive היא מציאה אמיתית. זה רכב די אמין עם מלא צעצועים כולל בקרת סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית שזה חלום.
  11. כנראה שיש לך קצר ברתמה החשמלית. לא קל למצוא את זה אבל כנראה שחשמלאי טוב יעשה את העבודה. תצפה לכמה שעות של נבירה ברכב (התיקון עצמו ברגע שמצאת את החוט המנותק ייקח כנראה עשר דקות).
  12. קצת סדר בבלאגן פה - הקרינה ברכב היא אלקטרומגנטית וזה לא מסוכן. נקודה. מה מסוכן? להיות בשמש בלי קרם הגנה בצהריים (סרטן עור). להיות הרבה ליד מכ"מ פעיל בצבא. אבל רכב? לא קרוב אפילו.
  13. עקרונית ברכב חשמלי הדבר היחיד שיכול להיות בעייתי זו הסוללה. חשוב לבדוק את מצבה ומצב האחריות עליה כי העלות שלה אסטרונומית (חצי ממחיר רכב חדש בערך). לגבי מנוע ואלקטרוניקה, נדיר שיש תקלות ואם יש תרגיש את זה מהר מאוד בנסיעת מבחן (פלוס יידלקו נורות אזהרה).
  14. אצלי בחוברת הוראות של ה5008 כתוב לשים שמן B71 2296 ולכן אמרתי שקצת מוזר שזה נעלם בשלב מסוים לטובת B71 2297.
  15. עקרונית ובקצרה, האמינות ההיסטורית של היפניות התבססה על מכלולים פשוטים ומנועים אטמוספריים. אבל אפשר לראות ברכבים היפניים היותר חדשים שכבר יש מנועי טורבו ויש כיתוביות Bosch בכל מיני חלקים. אז כנראה שתור הזהב נגמר בדגמים החדשים יותר. האירופאים נוטים לדחוף יותר טכנולוגיה חדישה ברכבים ולכן הם פחות אמינים. יש לזה יתרונות גם כמו בצריכת דלק ונוחות נסיעה. לגבי שוק המשומשות, עניין של טעם. יש מי שיעדיף לחסוך 30-40 אלף בקניה ולהוציא עוד 3 אלף בשנה על תחזוקה. אם אמינות זה הדבר היחיד שמעניין אותך, יפני זו בחירה טובה. רק לא הדגמים החדשים.
×
×
  • תוכן חדש...