Jump to content

גיר רציף

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גיר רציף

  1. כן אני ידבר איתי הוא מופיע הרבה פה אז כנראה הוא יודע את העבודה
  2. תודה .גם אני הבנתי שזה כנראה לא החליפו שמן בגיר . אבל שפניתי למוסך אמרו שלא מחלפים שמן בגיר הזה אלוהים יודע למה . עכשיו גיר מפרוק נישמע הפיתרון הטוב ביותר
  3. שאלתי על שמן גיר במוסך המורשה הם טוענים שלא מחלפים שמן בגיר הזה במכון הגירים שמשפצים את הגיר טוענים שסוג המתכת לא מוצלח השרשרת מתחילה להוריד שבבים וזה מה שמפרק את הגיר מבפנים .
  4. שילמתי 17 פחות ממחירון היה להם עוד אחת רק מישהוא שילם מיקדמה אבל גם הוא נימכר ב 15 פחות ממחירון ובגלל שהוא עם120 אלף קילומטר הם נותנים אחריות לשנה. אבל יכול להיות שאתה צודק ואכלתי אותה . לדעתי לא אבל אני לא אוביקטיבי לבנתיים ממה שאני שומע אצל מכונאים תקלה בגיר של ניסן מיקרה מאוד נפוצה ואולי שווה לארגן קבוצה לתביעה בעיקר אלה שקנו חדש וניתקלו בבעיה
  5. זה הצעה רישמית של קראסו . וכנראה שאתה צודק כול הדגמים האלה הגיר חלש מאוד .
  6. כן קצת לא נורמלי לתקן רכב במחיר של כול הרכב .הם צרכים לעשות מבצע קנה גיר קבל אוטו . ן
  7. נרכב נוסע אבל שאתה משאיר גז קבוע ויש עליה קטנה או ירידה קטנה מרגשים שהגיר קופץ קדימה ואחורה כאילו "מוריד" " ומעלה" הילוך והטורים משחקים בין 2 ל 3 . מחר מכניס את האוטו לבחינה במוסך גירים הלוואי שאני וקרסו טועים וזה המגב האחורי שעושה את הבעיה כי סגרתי את הבעיה ב 40 שח
  8. ראשית הרכב נקנה ב4.5 אלף פחות ממחירון מה שלא נראה לי הנחה כזואת גדולה מחירון 2600 שילמתי 21500. יד שנייה פרטי עשה 130 אלף קילומטר לדעתי מחיר סביר ולא זול משמעותית . היום אני מבין עד 120 אלף הם נותנים אחריות לשנה בדיקה המוכר עשה יומיים לפני הרכישה באותו מכון אליו אני הייתי הולך אם הייתי לוקח את הרכב . לכן לא לקחתי לבדיקה נוספת . בגיר הופיעה ההערה הבאה ."חופש מערכת הנעה השההיה בהחלפת הילוכים" בדיקת מחשב לגיר תקין אין תקלות . תביעות קטנות זה כנראה הכיוון . עצוב שכך מתנהגים חברות כאלה גדולות יותר גרוע מסוחר בכביש . לפני 10 שנים קניתי רכב מסוחר סוברו b3 רכב תלפיות בירושלים לאחר חודש הלך מדחס מזגן הסוחר לקח את התיקון עליו והרכב תוקן בסוברו ירושלים!!!!. שכחתי פרט חשוב ליס פור יו הציעו "לעזור" לי ולהפנות אותי למוסך שיתקן לי על חשבוני אבל בפחות מ 26000 שח שזה ההצעה לתיקון של מוסך קראסו . כנראה שזה מה שקרה לי עם האוטו הזה .הלקוח הביא בדיקה סגרו מחיר ולקחו לא שאלו יותר מידי שאלות מסכים עם הקביעה אכלתי אותה גם לחפס גיר מפרוק זה כנראה הכיוון כול מי שדיברתי איתו לא ממליץ לתקן את הגיר או חוסר ידע של מכוני הגירים בארץ או שניסו לתקן ואכלו אותה בתקלות חוזרות . וכמובן שלמרות שחתמתי ראיתי וכו.. עדיין לדעתי יש לי סיכוי לנצח או לפחות להקטין נזק
  9. תודה חברים על התגובות אני יעלה את הבדיקה כדי ללמוד אם לא להפעם אז לפעם הבאה . הסיכוי שהתקלה קרתה בדיוק שלקחתי את האוטו ונסעתי 10 קילומטר תאורתית היא אפשרית אבל תאורתית גם יש לי סיכוי לזכות בלוטו וכמו שאת רואים קניתי מיקרה 2014 ולא מרצדס 500 s . לבנתיים 2 מומחי גירים האחד בירושלים והשני בחולון טוענים שאין טעם לפתוח גיר כזה רק לסים אחר מפירוק .
  10. הייתה בדיקה של האוטו מיום לפני הרכישה רגילה לא משהוא חריג לפחות כך חשבתי .שאלתי סוכן המכירות אמר הגיר פיקס סתם הערות רגילות של מכונים . הבנתי שאין אחריות אבל היה ברור שהרכב יוצא תקין למכירה ולא עם גיר גמור .
  11. טסטליין גבעת שאול נחשב לקפדן
  12. שלום לכולם עובר עלי שבוע סיוט שחשבתי שאמנע ממנו אם אני אקנה רכב מסוכנות רכב גדולה ולא מאיש פרטי . סיפור שהתחיל טוב מאוד ולצערי מיום ליום רק מחמיר . לצערי הרב מפאת תקציב נאלצתי למכור הונדה סיווק 2017 מעולה ורכשתי ניסן מיקרה 2014 מליס פור יו רכב ללא אחריות. יום לאחר שהוצאתי את הרכב הרגשתי בעיה בגיר הכנסתי את הרכב לאיבחון תקלה במוסך קראסו האבחון אישר את ההרגשה שלי הלך הגיר אגב גיר חדש עולה ....26000 ש"ח ואין טעות במספר האפסים . פניתי לליס פור יו שזרקו אותי מכול המדרגות . כרגע אני צריך עזרה ב 2 מישורים המלצה על מוסך שיודע לטפל בגיר הלא פשוט הזה או חלופי מתאונה . והמלצה לדרך פעולה מול ליס פור יו לפני שאני פונה לעו"ד . תודה
×
×
  • תוכן חדש...