שילמתי 17 פחות ממחירון היה להם עוד אחת רק מישהוא שילם מיקדמה אבל גם הוא נימכר ב 15 פחות ממחירון ובגלל שהוא עם120 אלף קילומטר הם נותנים אחריות לשנה.
אבל יכול להיות שאתה צודק ואכלתי אותה .
לדעתי לא אבל אני לא אוביקטיבי
לבנתיים ממה שאני שומע אצל מכונאים תקלה בגיר של ניסן מיקרה מאוד נפוצה ואולי שווה לארגן קבוצה לתביעה בעיקר אלה שקנו חדש וניתקלו בבעיה