Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 המחודשת מגיעה לישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

רכב מתקדם מאד, אם אתה בשנת 2012.
נו באמת,למכור בשנת 2020 רכה ללא מערכות בטיחות מקוריות אלא עם הצפצפה.


Sent from my SM-A515F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לוקח כל יום מנוע 4 צילנדרים "מיושן" על פני מנוע 3 צילנדרים שרועד כמו דילדו.  

אבקש לדייק,דילדו לא רועד-ויברטור כן.   ולעניין,מעוצבת,מאובזרת יחסית ונחשבת לאמינה-חוץ מהמחיר נראה כמו קניה טובה.

ועדיין מערכת בטיחות בהתקנה מקומית =\.

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה מוזמן לקרוא את המפרט של הרכב. מאזדה 2 מגיעה עם מערכת בלימה אוטונומית שפעילה במהירות של עד 80 קמ"ש ומערכת להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. נכון שיש מתחרות מצויידות בתחום הזה אבל זה ממש לא נכון לומר שהרכב מגיע ללא מערכות בטיחות מקוריות.

במקרה הזה מערכת התרעה בהתקנה מקומית מותקנת כהשלמה בלבד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שהיצרן כל כך שמרן (תקנו אותי אם אחרת).

היה יכול בקלות לדחוף מנוע 2 ליטר למאזדה 2 וכך לקבל רכב חזק עם דילוג על מכשול הטורבו. ולאלה שאומרים שזאת בעיה טכנית לדחוף כזה מנוע - זה כבר קיים במאזדה  cx3 שמאד דומה למאזדה 2 ומבוססת עליה. נכון, יש כמובן את בעיית המחיר, אבל האם זה לא הכיוון של היצרן? כך יהיה לו בסיס טוב לכל ה- interior המשובח וההתנהגות העדיפה.

 

באותה מידה הוא יכול לדחוף גם את מנוע ה- 2.5 ליטר למאזדה 3 (בדומה ל- cx30) , ושוב, לקבל רכב חזק ואיכותי ,ללא צורך במנוע טורבו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן לא רוצה לעלות מחירים, המזדה 2 היא לא רכב פרמיום כמו אודי a1.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך לדחוף מנוע 2.0 למאזדה 2?
לא חסר למנוע 1.5 שום דבר, בטח לא יחסית להונדה ג'אז/ טויוטה יאריס
לא צריך לעלות צריכת דלק ולא המחיר ( גם ככה יקר ).

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, ntd כתב:

חבל שהיצרן כל כך שמרן (תקנו אותי אם אחרת).

היה יכול בקלות לדחוף מנוע 2 ליטר למאזדה 2 וכך לקבל רכב חזק עם דילוג על מכשול הטורבו. ולאלה שאומרים שזאת בעיה טכנית לדחוף כזה מנוע - זה כבר קיים במאזדה  cx3 שמאד דומה למאזדה 2 ומבוססת עליה. נכון, יש כמובן את בעיית המחיר, אבל האם זה לא הכיוון של היצרן? כך יהיה לו בסיס טוב לכל ה- interior המשובח וההתנהגות העדיפה.

 

באותה מידה הוא יכול לדחוף גם את מנוע ה- 2.5 ליטר למאזדה 3 (בדומה ל- cx30) , ושוב, לקבל רכב חזק ואיכותי ,ללא צורך במנוע טורבו.

 

אני לא רואה שום חיסרון במנוע 1.5 עם 4 צילנדרים שמסוגל לתת בראש למנועי טורבו 1.0 ו-1.2 מבחינת ביצועים, צריכת דלק ופליטת מזהמים. אם כבר זו הוכחה שמהנדסים של מאזדה יודעים את המלאכה ולא נאלצו לפנות לפתרונות טורבו למניהם בשביל לעמוד בתקנים המחמירים של אירופה. 

 

חלק מהשמרנות של מאזדה שאתם מבקרים הם לא בהכרח חסרונות.

 

מנוע 4 צילנדרים עדיף בעיני על כל מנוע 3 צילנדרים עם טורבו. פחות רעידות, יותר חלק וכנראה גם יותר אמין.

גיר 6 הילוכים פלנטרי זה לא חסרון. עדיף על פני כל שיקוץ רובוטי שבועט בפקקים. (ובואו, שם אתם תבלו את רוב הזמן)

האבזור בסדר גמור ברמות הנמוכות ומעולה בפיור וויט

רכב שמר על גודלו ולא השמין זה גם לא חסרון 

העיצוב החיצוני עדיין נראה טוב. לטעמי יש לו הרבה יותר סטייל למשל בהשוואה ל-208 החדשה שנראת ממש מתאמצת להיות מה שהיא לא.

 

הרכב היחיד שאני הייתי שוקל באותה קטגוריה למעט המאזדה 2 זו היאריס החדשה שעולה טיפה יותר, אבל נותנת מנוע היברידי כבונוס אז העלות הנוספת כנראה תתקזז די מהר מול צריכת דלק עדיפה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, מנוע 1.5 ממש לא נותן בראש למנועי 1 ליטר או 1.2 ליטר טורבו בשילוב DSG.

אני אוהב את המאזדה, אבל בוא ניצמד לעבודות

 

מעבר למנועים, שלא מעניינים לפחות חצי מהאנשים שקונים סופר מיני, המאזדה הזאת פשוט נשארה במקום ולא רלוונטית לשוק כיום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, ntd כתב:

באותה מידה הוא יכול לדחוף גם את מנוע ה- 2.5 ליטר למאזדה 3 (בדומה ל- cx30) , ושוב, לקבל רכב חזק ואיכותי ,ללא צורך במנוע טורבו.

 

יש, בחו"ל, אפשר גם לקבל את ה-3 עם מערכת AWD.

יש אפילו חבר פורום שקיבל כזו בארה"ב לא מזמן, עם מנוע 2.5 ו-AWD.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, Ragnar כתב:

ידידי, מנוע 1.5 ממש לא נותן בראש למנועי 1 ליטר או 1.2 ליטר טורבו בשילוב DSG.

אני אוהב את המאזדה, אבל בוא ניצמד לעבודות

 

מעבר למנועים, שלא מעניינים לפחות חצי מהאנשים שקונים סופר מיני, המאזדה הזאת פשוט נשארה במקום ולא רלוונטית לשוק כיום

 

לא נראה ככה לפי מפרט יבש לא מבחינת כ"ס ולא מבחינת מירוץ מ-0 ל-100. מוכן להקריב 0.4 שניות תאוצה בשביל לא לקבל רעידות בעמידה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, Ragnar כתב:

ידידי, מנוע 1.5 ממש לא נותן בראש למנועי 1 ליטר או 1.2 ליטר טורבו בשילוב DSG.

אני אוהב את המאזדה, אבל בוא ניצמד לעבודות

 

מעבר למנועים, שלא מעניינים לפחות חצי מהאנשים שקונים סופר מיני, המאזדה הזאת פשוט נשארה במקום ולא רלוונטית לשוק כיום

 

אני חושב שהמנוע נותן בראש ועוד איך.

1. אמינות גבוהה יותר.

2. המאזדה זריזה להפליא ולא פחות חסכונית ממקביליה (סיאט איביזה וכו׳...)

 

למען האמת קניתי מאזדה 2 2020 (לפני המתיחת פנים, באסה) לפני חודשיים. הספקתי לעשות איתה נסיעה לאילת ואני באמת חייב לציין שיש שם הנדסת אנוש מאוד גבוהה והמנוע נותן בראש (אמנם קצת בסל״ד גבוה אבל עושה את העבודה).

 

כן, אני מסכים, התקנת המוביל איי הורס והייתי שמח לקבל מערכות אקטיביות מקצה לקצה (למרות שיש לה באופן חלקי) אבל זה לא משהו שבגללו הייתי שולל על הסף (לפחות אני).

 

בקיצור, כמו ש @SchnitzelLova מוכן להקריב 0.4 שניות וקצת מערכות אקטיביות כדי לקבל רכב איכותי הרבה יותר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרוכשים של קליאו או מאזדה 2 - קהל יעד שונה.
מי שלא מוכן לשמוע על מנועי טורבו/ גירים רובוטיים ופוסל רכבים צרפתיים, ימשיך לקנות מאזדה ( או יאריס או ג'אז ). גם מי שמתכוון להחזיק רכב שנים רבות ( נגיד, 10 שנים ).
קהל פחות שמרני יבחר בין קליאו/ פולו/ פאביה/ איביזה/ 208/ קורסה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלפי המבחנים המזדה לא פחות זריזה ואף מעט יותר ממנוע 1.0 tsi.

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Ragnar כתב:

הקליאו הנוכחית לדוגמה מאובזרת וחזקה ממנה משמעותית.

 

אמת, אבל הגיר רובוטי והמנוע טורבו. התענוג הזה גירד ב-1.2 שניות את המירוץ מ-0 ל-100. 

 

תראה לא כולם בקטע של להדביק את דוושת הגז ביציאה מהרמזור רק בשביל לשרוף את הברקסים עוד 200 מטר ברמזור הבא. 

 

יש הרבה אנשים שהם פשוט בקטע של לנהוג בסבבה שלהם ברכב נעים ואמין שהם מתכננים להחזיק 5-6-7 שנים. 

 

וזה מביא אותנו לבעיה אחרת של הקליאו שילוב של תקלות פוטנציאליות יקרות וסחירות נמוכה ביד 2. 

 

כנ"ל לגבי איביזה הרכב הרשמי של ערסים בני 22 שלקחו הלוואת בלון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, SchnitzelLova כתב:

 

אמת, אבל הגיר רובוטי והמנוע טורבו. התענוג הזה גירד ב-1.2 שניות את המירוץ מ-0 ל-100. 

 

תראה לא כולם בקטע של להדביק את דוושת הגז ביציאה מהרמזור רק בשביל לשרוף את הברקסים עוד 200 מטר ברמזור הבא. 

 

יש הרבה אנשים שהם פשוט בקטע של לנהוג בסבבה שלהם ברכב נעים ואמין שהם מתכננים להחזיק 5-6-7 שנים. 

 

וזה מביא אותנו לבעיה אחרת של הקליאו שילוב של תקלות פוטנציאליות יקרות וסחירות נמוכה ביד 2. 

 

כנ"ל לגבי איביזה הרכב הרשמי של ערסים בני 22 שלקחו הלוואת בלון.

 

 

 

צר לי, אבל התגובה הזאת לא מבוססת על שום דבר או בדל רציני של מידע.

הבטיחות האקטיבית, האבזור... לא מתייחס רק ליחידת ההנעה שהיא מתקדמת כשלעצמה ולא הוכחה כלא אמינה (או אמינה)

 

איזה תקלות פוטנציאליות יש בקליאו? 

הסחירות של הדגם היוצא מצוינת והיא נחטפת ביד 2. במיוחד 0.9 ידנית

 

האיביזה אולי סטיגמתית מבחינתך, אבל בראיה אובייקטיבית מדובר על סופר מיני מרווחת ומאובזרת. לגבי אמינות הגיר זה דיון ארוך ליום אחר שקטונתי להתעסק בו.

 

אציין שוב - אני חובב מאוד את מאזדה והרכבים שלהם מצוינים, אבל הדגם "החדש" של המאזדה 2 פשוט לא רלוונטי מבחינת האבזור והבטיחות האקטיבית, בטח ברמת המחיר הנ"ל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...