Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 המחודשת מגיעה לישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לוקח כל יום מנוע 4 צילנדרים "מיושן" על פני מנוע 3 צילנדרים שרועד כמו דילדו.  

אבקש לדייק,דילדו לא רועד-ויברטור כן.   ולעניין,מעוצבת,מאובזרת יחסית ונחשבת לאמינה-חוץ מהמחיר נראה כמו קניה טובה.

ועדיין מערכת בטיחות בהתקנה מקומית =\.

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

מראה כמה אתה מבין. ועוד איך יש. 

 

208. 107. רנו קליאו. אלטו. 

 

המנוע רועד בעמידה במיוחד כאשר הוא קר וזה מורגש. מעדיף 4 צילנדרים כל יום גם במחיר של צריכת דלק קצת פחות טובה. 

היו לי לפני שנים אינוצ'נטי דה טומאסו עם מנוע מיני קופר, ארבעה צילינדרים כמובן, ואינוצ'נטי רגיל ומאוחר יותר עם מנוע דהייטסו שלושה צילנדרים ואני יכול לספר שהמנוע היפני שרעד כמו מנוע של ווספה היה הרבה יותר מוצלח מזה של המיני קופר החזק ועתיר המוניטין. תגובת דוושה, הענות, טיפוס הטורים, פשוט חלום. עד לפני שבועיים היתה במשפחה אצלנו 208 עם מנוע אטמוספרי וגיר רובוטי, ולמרות סרוס התגובות שכפה הגיר, המנוע הזכיר לי יופי את הדהייטסו ההוא וזה יופי. ולא מדובר בצריכת דלק בלבד, אם בכלל, המנועים המשולשים האלו מגיבים מצוין ומרגישים מאוד משוחררים, לא מכיר את ההסבר הטכני, יכול להיות שאני מקשקש, אבל זה הנסיון המצומצם שלי שכולל גם פוקוס מהחדשות, ב.מ.וו עם מנוע 1.5, פולו עם מנוע ליטר, וספייסטורר 1.2. ארבע האחרונות אגב לא מגלות רעידות חריגות יחסית למנוע מרובע. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-2 היא סופר-מיני איכותית מאוד וכיפית לנהיגה. אז אין לה מנוע טורבו קטן נפח, מי ישמע. 
 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, shrek כתב:

עדיין לא הבנתי מה הבדל בין הדגם היוצא? הכל נשאר אותו הדבר.

 

5F4A8822-3DAF-486D-862A-E910B28BE0EE.jpeg

לפני 8 דקות, GOLF כתב:

ה-2 היא סופר-מיני איכותית מאוד וכיפית לנהיגה. אז אין לה מנוע טורבו קטן נפח, מי ישמע. 
 

הוא איכותית רק ברמת אבזור פיור וויט.

מעבר לזה היא צפופה מאחור.

אולי היא כיפית אבל מציעה פחות למשפחה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, yulianx כתב:

 

5F4A8822-3DAF-486D-862A-E910B28BE0EE.jpegcc

ראיתי , לכן אני תוהה האם אפשר לקרוא לזה מתיחת פנים - השינויים ממש ממש מינוריים ולא משמעותיים יחסית לכל הדגמים החדשים של יצרנים אחרים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון לומר שאין מערכות בטיחות, יש בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה וזה מה שהיה סטנדרטי בקטגוריה הזאת עד לשנתיים-שלוש האחרונות כשהחלו להגיע דגמים עם תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. אם אני זוכר נכון אז מערכת התרעה מהתקנה מקומית (לא בהכרח מובילאיי אגב) מותקנת בגלל שחסרה התרעה על קרבה מסוכנת לרכב מלפנים למרות שקיימת בלימה אוטונומית.

אין ספק שזה לא רכב שהולך לכבוש את הקטגוריה וסביר להניח שהוא לא הולך למכור בכמויות ולהתחרות ביונדאי i20. אבל כמו שכבר אמרו לפני, למאזדה 2 יש עדיין את היתרונות שלה שהם תא נוסעים נעים ואיכותי, הנדסת אנוש מצויינת, התנהגות כביש מהנה ורמת אמינות גבוהה. עיצוב זה כבר עניין של טעם אבל לדעתי למרות הגיל היא עדיין נראית טוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, GOLF כתב:

ה-2 היא סופר-מיני איכותית מאוד וכיפית לנהיגה. אז אין לה מנוע טורבו קטן נפח, מי ישמע. 
 

אין לה מנוע, אין לה מקום מאחורה, אין לה מערכות בטיחות, היא לא חסכונית, לא נוחה והיא עולה בדיוק כמו המתחרות. מי יקנה אותה? מי שנורא נהנה לנהוג ברכב חלש יחסית? כמה כאלו יש?

 

במחירי אפס ק"מ היא עוד אולי אטרקטיבית בתור רכב אמין למי שמחפש רק את זה, אבל במחיר הרשמי? לרכב חדש? צריך מצד אחד ממש לתעדף הנאה מנהיגה ומצד שני ממש לפחד מתקלות (רכב חדש, להזכירכם, לא משומש בן 10) כדי להעדיף אותה ולא את הקורסה מצד אחד, או מאוד לחשוש מקרינה כדי להעדיף אותה ולא את היאריס מצד שני.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, SchnitzelLova כתב:

לוקח כל יום מנוע 4 צילנדרים "מיושן" על פני מנוע 3 צילנדרים שרועד כמו דילדו.

 

טורבו זה גם רכיב מיושן, אפילו יותר ישן ממנועי SKYACTIV שמגיעים ליחס דחיסה של 1:13 ב(בדיזל שלי 1:16 למשל...)

אז מיושן?

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, pooh-bear כתב:

היא לא חסכונית

 

למה לא חסכונית? הנתונים של צריכת הדלק לפי הכתבה מעולים, לא רק היבשים גם פבל אומר שהיא חסכונית מאוד.

 

מבחינת מקום מאחור, היא באמת חריגה לרעה ביחס לקורסה ולרוב הקטגוריה? מודה שלא עברתי על הדור החדש של הסופר מיני אבל לפחות במאזדה 2 של אבא שלי המרחב נראה לי סביר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים הקטנים צפופים מאחורה כי מה לעשות זה רכב קטן. המרחב לנהג ולנסוע צריכים לבוא על חשבון משהו. הבדלים בגודל בקטגורית סופר מיני בין הדגמים הם בגדר ניואנסים. זה לא שתקנה קורסה או קליאו או יאריס ותוכל לדחוף שלושה מבוגרים במושב האחורי. שכח מזה. 

 

העיצוב בסדר גמור. המנוע גם כן אחלה (על הנייר). תיבה 6 הילוכים פלנטרית עדיפה על כל שיקוץ רובוטי. האבזור מעולה ברמה הבכירה. כן, באסה שדוחפים צפצפה ברכב של 115 אלף שקל, אבל זה מה יש.

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 2 היא בין הסופרמיני היחידות שלא גדלו בגל הקודם של חידוש הסופרמיני. 

הפולו/איביזה/קליאו/ קורסה כבר מגיעות לממדים של משפחתית של לפני עשור. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, yoav911gt2 כתב:

המאזדה 2 היא בין הסופרמיני היחידות שלא גדלו בגל הקודם של חידוש הסופרמיני. 

הפולו/איביזה/קליאו/ קורסה כבר מגיעות לממדים של משפחתית של לפני עשור. 

 

 

זה לא בהכרח חיסרון. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Doron_Z כתב:

 

למה לא חסכונית? הנתונים של צריכת הדלק לפי הכתבה מעולים, לא רק היבשים גם פבל אומר שהיא חסכונית מאוד.

 

מבחינת מקום מאחור, היא באמת חריגה לרעה ביחס לקורסה ולרוב הקטגוריה? מודה שלא עברתי על הדור החדש של הסופר מיני אבל לפחות במאזדה 2 של אבא שלי המרחב נראה לי סביר.

להבנתי אלו נתוני צריכת דלק של היצרן. אני לא חושב שמאזדה 2 עושה 1:20 בבין עירוני.

זה לא שהאחרות הן סופרב, המאזדה קצת יותר צפופה מהממוצע בטגוריה. זה בטח לא משחק לטובתה.

 

לפני 11 דקות, SchnitzelLova כתב:

אבל זה מה יש.

כאילו, כן, וזו בדיוק הבעיה - כי למתחרות יש יותר.

 

בפני עצמה המאזדה היא לא רכב גרוע. מול מתחרות שכמעט כולן התחדשו לגמרי לאחרונה (יאריס, איביזה, פולו, קליאו, 208, קורסה, מיקרה, i20, ריו אפילו ה-C3, גם הפיאסטה אם וכאשר היא תחליט להגיע) המאזדה פשוט פחות טובה ברוב התחומים, אבל עולה בדיוק אותו דבר.

 

לגבי גיר רובוטי ואמינות - רוב מי שקונה רכב חדש מהיצרן, פחות חושש מאמינות (כי אחריות ובעיקר כי חדש). זה לא שהמתחרות נתקעות פעמיים בחודש. זה פקטור הרבה יותר משמעותי ברכישה של רכב בן 10.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של מאזדה 2 PURE WHITE, הרכב בהחלט מפנק באופן יחסי לקטגוריה ולשנים שהוא יוצר.
החסרונות הבולטים שלו זה בידוד רעשים ונוחות נסיעה ולפי המאזדה הדגם מתוח הפנים קיבל טיפול גם בפרמטרים האלו.

אבל עדיין מערכת המולטימדיה מיושנת לשנים האלו וגם מערכות הבטיחות.

 

לגבי צריכת דלק\מנוע מיושן.. אני לא מסכים עם זה.

המנוע מאוד והגיר מאוד חלקים בפעולה שלהם, בבין עירוני הצריכה היא כ1 ל 18 ובעיר כ1 ל 11. למעט האמת זה הרכב הכי חסכוני שהיה לי, יותר מאיביזה 1.0TSI

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR

:: SEAT LEON
F
R
5F FL
::

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...