Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 המחודשת מגיעה לישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

יכולה להיות בעיה במח גיר, הדגם הקודם סבל מזה.

מצמדים זה עוד חיסרון לעומת גיר פלנטרי למי שנוסע הרבה בפקקים.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לוקח כל יום מנוע 4 צילנדרים "מיושן" על פני מנוע 3 צילנדרים שרועד כמו דילדו.  

אבקש לדייק,דילדו לא רועד-ויברטור כן.   ולעניין,מעוצבת,מאובזרת יחסית ונחשבת לאמינה-חוץ מהמחיר נראה כמו קניה טובה.

ועדיין מערכת בטיחות בהתקנה מקומית =\.

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון, אבל יכול להיות.

גירים רובוטים לא נחשבים לשיא האמינות.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

אמת, אבל הגיר רובוטי והמנוע טורבו. התענוג הזה גירד ב-1.2 שניות את המירוץ מ-0 ל-100. 

 

תראה לא כולם בקטע של להדביק את דוושת הגז ביציאה מהרמזור רק בשביל לשרוף את הברקסים עוד 200 מטר ברמזור הבא. 

 

יש הרבה אנשים שהם פשוט בקטע של לנהוג בסבבה שלהם ברכב נעים ואמין שהם מתכננים להחזיק 5-6-7 שנים. 

 

וזה מביא אותנו לבעיה אחרת של הקליאו שילוב של תקלות פוטנציאליות יקרות וסחירות נמוכה ביד 2. 

 

כנ"ל לגבי איביזה הרכב הרשמי של ערסים בני 22 שלקחו הלוואת בלון.

 

 

זה בסדר גמור להתאהב במזדה 2 או ביאריס ולחשוב שהן באמת מכוניות מעולות, איכותיות, אמינות ועדיפות על כל דבר אחר בסביבה שלהן. אבל באמת שאין צורך לפזר בדותות חסרות בסיס על האופוזיציה בכדי לחזק את מושא האהבה הזה. מנועי שלושה צילנדרים עם טורבו לא רועדים בכל המכוניות בהם הם מותקנים, אפילו לא ברובן, חלק מהם מותקנים בלא מעט מכוניות שמזדה עם כל ההערכה כלפיה, לא מצויה יחד איתן באותה הקטגוריה, כמו ב.מ.וו, מרצדס, וולוו, אודי, אם להזכיר כמה. גם להצמיד איביזה ל"ערסים" לא ממש נכון, גם לא הגון. ובכלל עד שלא יוכח אחרת, אין שום יתרון מובנה במזדה הזו ומשום בחינה שהיא על מתחרות אחרות וללא קשר לארץ המוצא שלהן. אני אולי לא, אבל אחרים רבים כאן משתדלים ככל האפשר לא ל"לכלך" על מכוניות אחרות כתנאי מקדמי לשבחים על זו שלהם. קצת ילדותי הענין הזה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה בסדר גמור להתאהב במזדה 2 או ביאריס ולחשוב שהן באמת מכוניות מעולות, איכותיות, אמינות ועדיפות על כל דבר אחר בסביבה שלהן. אבל באמת שאין צורך לפזר בדותות חסרות בסיס על האופוזיציה בכדי לחזק את מושא האהבה הזה. מנועי שלושה צילנדרים עם טורבו לא רועדים בכל המכוניות בהם הם מותקנים, אפילו לא ברובן, חלק מהם מותקנים בלא מעט מכוניות שמזדה עם כל ההערכה כלפיה, לא מצויה יחד איתן באותה הקטגוריה, כמו ב.מ.וו, מרצדס, וולוו, אודי, אם להזכיר כמה. גם להצמיד איביזה ל"ערסים" לא ממש נכון, גם לא הגון. ובכלל עד שלא יוכח אחרת, אין שום יתרון מובנה במזדה הזו ומשום בחינה שהיא על מתחרות אחרות וללא קשר לארץ המוצא שלהן. אני אולי לא, אבל אחרים רבים כאן משתדלים ככל האפשר לא ל"לכלך" על מכוניות אחרות כתנאי מקדמי לשבחים על זו שלהם. קצת ילדותי הענין הזה.
לא כל היפניות אותו דבר, כמו שלא כל הצרפתיות אותו דבר...
אם אתה כבר משווה בין מאזדה 2 ליאריס - דע שיש הבדל גדול באיכות תא הנוסעים, איכות הנסיעה ובהתנהגות לטובת המאזדה. היא הרגישה לי הרבה יותר טובה מיאריס וגם מקליאו (הדור שהיה עד לא מזמן).
היתרונות היחידים של היאריס עליה הם מרחב עדיף בהרבה וצריכת דלק טובה יותר, ואם אלה הקריטריונים היחידים עבור קונה - יש רכבים שמצטיינים בפרמטרים האלה במחיר נמוך יותר...

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, vladclar כתב:

למה צריך לדחוף מנוע 2.0 למאזדה 2?
לא חסר למנוע 1.5 שום דבר, בטח לא יחסית להונדה ג'אז/ טויוטה יאריס
לא צריך לעלות צריכת דלק ולא המחיר ( גם ככה יקר ).

תלוי מול מי אתה מתמודד. אם מולן, אז בהחלט אין בעיה.

אם מול הסופר-מיני החזקות, כמו קליאו/קורסה/VAG, וייתכן שיגיעו גם 1.5.

 

אל תשכח שלפני מספר שנים, לפני שהטורבו האפילו עליה, המאזדה 2 נחשבה לרכב עם מנוע חזק ,בשוק הסופר-מיני.

 

לדעתי ,כחבילה להנאה מנהיגה, תשים מנוע 2 ליטר במאזדה 2, ותקבל אחלה רכב שמגיב טוב ,ומתעלה על הסופר-מיני שהזכרתי.

למנוע כזה יש ייתרון מול מנועי הטורבו, שהתאוצה יותר מיידית בהתחלה (אין השהיית טורבו) ,יותר ליניארית, ונותנת את רוב הכח בסל"ד גבוה. במצבים מסויימים כאלה, יש שיעדיפו את המנוע הישן והגדול, מאשר מנוע טורבו שיכול להיות לא צפוי בתאוצה, ובאמצע סיבוב עלולה לבוא התפרצות-מומנט של המנוע, שתפגע בחוויה (שלא לדבר על פגיעה ביציבות).

 

ולגבי המחיר, לפי מה שקראתי, מאזדה מנסה לבדל עצמה כמותג-עילית, כלומר מנסה להתקרב ל- big 3 הגרמניות. כך שאכן המחיר צפוי לעלות עם המעבר, אבל זה מתאים לתפיסת השיווק שלה. ואם זה יקרה, אז כנראה ימשיכו למכור כאלה במחיר פחות גבוה, עם מנוע 1.5 ,ורמת גימור נמוכה יותר.

 

 

  • לא הבנתי... 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 41 דקות, ntd כתב:

מאשר מנוע טורבו שיכול להיות לא צפוי בתאוצה, ובאמצע סיבוב עלולה לבוא התפרצות-מומנט של המנוע, שתפגע בחוויה (שלא לדבר על פגיעה ביציבות).

 

לא הרגשתי התפרצות-מומנט או פגיעה ביציבות במנוע הטורבו שבסיאט לאון שלי. 

אתה מודע לכך שיש מנועים אטמוספריים לא ליניאריים לחלוטין, שבועטים בסל"ד שמנוע טורבו בכלל לא יגיע אליו?

לדעתי מנוע טורבו מרגיש ומתנהג רגוע יותר ממנוע אטמוספרי.

עריכה אחרונה על ידי Coresh
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תלוי מול מי אתה מתמודד. אם מולן, אז בהחלט אין בעיה.
אם מול הסופר-מיני החזקות, כמו קליאו/קורסה/VAG, וייתכן שיגיעו גם 1.5.
 
אל תשכח שלפני מספר שנים, לפני שהטורבו האפילו עליה, המאזדה 2 נחשבה לרכב עם מנוע חזק ,בשוק הסופר-מיני.
 
לדעתי ,כחבילה להנאה מנהיגה, תשים מנוע 2 ליטר במאזדה 2, ותקבל אחלה רכב שמגיב טוב ,ומתעלה על הסופר-מיני שהזכרתי.
למנוע כזה יש ייתרון מול מנועי הטורבו, שהתאוצה יותר מיידית בהתחלה (אין השהיית טורבו) ,יותר ליניארית, ונותנת את רוב הכח בסל"ד גבוה. במצבים מסויימים כאלה, יש שיעדיפו את המנוע הישן והגדול, מאשר מנוע טורבו שיכול להיות לא צפוי בתאוצה, ובאמצע סיבוב עלולה לבוא התפרצות-מומנט של המנוע, שתפגע בחוויה (שלא לדבר על פגיעה ביציבות).
 
ולגבי המחיר, לפי מה שקראתי, מאזדה מנסה לבדל עצמה כמותג-עילית, כלומר מנסה להתקרב ל- big 3 הגרמניות. כך שאכן המחיר צפוי לעלות עם המעבר, אבל זה מתאים לתפיסת השיווק שלה. ואם זה יקרה, אז כנראה ימשיכו למכור כאלה במחיר פחות גבוה, עם מנוע 1.5 ,ורמת גימור נמוכה יותר.
 
 
את הלקוחות שקונים סופר מיני מהשורה ( ולא פולו GTI או קליאו ספורט) יותר מעניין 2-3 קילומטרים לליטר דלק מאשר שניה פחות מ 0 ל 100 קמ"ש.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, nadavd4 כתב:

לא כל היפניות אותו דבר, כמו שלא כל הצרפתיות אותו דבר...
אם אתה כבר משווה בין מאזדה 2 ליאריס - דע שיש הבדל גדול באיכות תא הנוסעים, איכות הנסיעה ובהתנהגות לטובת המאזדה. היא הרגישה לי הרבה יותר טובה מיאריס וגם מקליאו (הדור שהיה עד לא מזמן).
היתרונות היחידים של היאריס עליה הם מרחב עדיף בהרבה וצריכת דלק טובה יותר, ואם אלה הקריטריונים היחידים עבור קונה - יש רכבים שמצטיינים בפרמטרים האלה במחיר נמוך יותר...

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

 לא השוויתי בכל הנוגע לאיכויות ויכולות, ההשוואה נגעה להיות השתיים האלו סוג של אייקון. ומבחינה זו הן די דומות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 25.9.2020 בשעה 08:00, Coresh כתב:

 

לא הרגשתי התפרצות-מומנט או פגיעה ביציבות במנוע הטורבו שבסיאט לאון שלי. 

אתה מודע לכך שיש מנועים אטמוספריים לא ליניאריים לחלוטין, שבועטים בסל"ד שמנוע טורבו בכלל לא יגיע אליו?

לדעתי מנוע טורבו מרגיש ומתנהג רגוע יותר ממנוע אטמוספרי.

ברגע שאתה לוחץ על הגז חזק, אתה מרגיש את ההדבקות לכסא והרכב מזנק בבת אחת קדימה (מה שנקרא turbo rush). זאת חוסר הליניאריות במנוע טורבו, והרבה מאיתנו אוהבים את זה, בזינוק בקו ישר.

עכשיו, תאר לך שאתה לוקח סיבוב מהיר, לוחץ עוד קצת על הגז כדי לקבל עוד קצת מהמנוע, ומשום-מה במקום זה המנוע "מחליט" לעשות את זה באמצע סיבוב? לא נעים.

 

לגבי חוסר הליניאריות במנועים רגילים - בהחלט קיים, אבל מי שמכיר את ה"שגעונות" של מנוע כזה, יודע גם שזה צפוי, ובאיזה מצב (סלד/לחיצה על הגז) זה יקרה.

 

קצת הרחבה לגבי מנוע טורבו - מנוע טורבו מבוסס על היזון-חוזר חיובי (כלומר שהטורבו גורם למנוע לעבוד יותר חזק, והגזים הנפלטים מהמנוע גורמים לטורבו לעבוד יותר חזק, שבתורו גורם למנוע לעבוד יותר חזק, וחוזר חלילה).

בפשטות, הדבר שעוצר את המנוע מלעבוד כך עד שיתפוצץ, זה שסתום פריקת-לחץ (יש גם אפשרויות להגבלת הדלק, אבל בד"כ השסתום זה הכלי העיקרי).

מי ששולט בכל זה  זה מחשב בקרת המנוע, שלשם כך  נעזר בחיישנים, והתפקיד שלו (בין השאר) זה לשלוט בשסתום הזה, בהתאם לאופי הנהיגה.

 

כתוצאה מכל המורכבות הזאת, מנוע טורבו יותר קשה לשליטה כך שיפעל בצורה ליניארית , מאשר מנוע רגיל שבנוי בפשטות והתגובות של יותר צפויות (זאת גם אחת הסיבות שמערכות-בקרת מנוע על מנועי טורבו מתקדמים, יותר מורכבות ויותר יקרות).

 

בקיצור, זה אתגר לגרום למנוע טורבו לעבוד בצורה ממש ליניארית, ולכן יש הרבה שמעדיפים מנועים גדולים ורגילים, בשביל יותר שליטה בנהיגה ספורטיבית.

 

וזה הייתרון במנוע הזה. מאזדה יכולה להשתמש בו ולפנות כך גם לאנשים שאין להם כסף לרכבים כמו  MX-5, ויסתפקו ברכב עם מנוע רגיל בעל אופי יותר ספורטיבי (מה שנקרא ספורטיבי לאנשים מאותגרי-הוצאות גדולות).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם מישהו מכל מי שכתב שהרכב פסול ולא רלוונטי ב2020 מודע לכמה עובדות בסיסיות בשוק הרכב: 
1. מאזדה 2 מככבת כבר שנים בTOP5 של הסגמנט שלה, גם במחצית הראשונה של 2020.

כל זה בזמן שמחיר של רמת גימור דיינמיק לא השתנה מתחילת השנה (דווקא האבזור השתפר מתיחת פנים) ורמת גימור אקטיב (באמת מביכה שרלוונטית לציים באופן בלעדי) לא שווקה השנה. 

2. קיימים רכבים גם צפונה מחצי מליון ש"ח (ויותר, הרבה הרבה יותר מזה) שמגיעים עם הצפצפה, כי המדינה החליטה על קריטריונים מסוימים למערכת בטיחות ולא כל היצרנים נותנים את הכל בכל הדגמים.

 

  • אהבתי 1

Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית צריכה לקנות היום סופר מיני חדשה, היית קונה מאזדה 2?

 

צריך לזכור שהקורסה, קליאו ומיקרה לא כאן המון זמן (ולכולם פחות או יותר יש תדמית לא פשוטה), היאריס והג'אז הגיעו ממש (ממש) עכשיו, וה-208 החדשה עוד שניה איתנו. עם מתחרות כאלו, יהיה ל-2 הנוכחית יותר קשה להתמודד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין, שלכל אחד יש העדפות אישיות שלו. 

אני הייתי הולכת כנראה על הקליאו או איביזה, הן יותר קולעות לטעמי האישי

אבא שלי מצטער שלא קנה את ה-2 עוד ב2017 במקום היאריס, אם הוא היה בשוק היום - היה קונה את ה2 בוודאות (המעבר של היאריס למנוע 3 צל' בהחלט עוזר בהחלטה). 

 

קליאו פה מינואר, במחצית הראשונה של השנה נמסרו רבע קליאו ממאזדה 2, קורסה בערך מפברואר, עם בערך רבע מהמסירות של  קליאו. 

למאזדה היו מתחרות טכנולוגיות ומתקדמות יותר גם לפני 2020, ויהיו גם אחרי. אבל זה רק מראה לנו שלא כל מה שהגיוני על הנייר (טוב, על הגבי הפורום) תופס גם במציאות. 

יש מגוון לקוחות עם מגוון רחב של העדפות וזה אחלה, עוד יותר אחלה שהשוק יודע להציע מענה לכל דרישה. גם לרכבים שהם לא בשלישיה המובילה של הקטגוריה יש זכות קיום. 

 

אגב, 

אחרי פשפוש באתר הבריטי, נראה שהיא פשוט לא מיוצרת עם התרעת התנגשות, אז דלק חייבים להתקין את המובילאי. גם לא ראיתי גם ACC במפרטים שם. אני אזכיר שרק מערכות בטיחות מקוריות מזכות בנקודות זכות להטבת מס, ככה שהתקנה של מובילאי גם עולה ליבואן כסף וגם לא נותנת הטבות מס. 

בשורה התחתונה מאזדה מציעה יחידת הנעה שמרנית, טובה, בחבילה מעוצבת ואיכותית. גם לרכב כזה יש מקום בשוק שלנו. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלכל אחד יש העדפות משלו, יש כאלו שהמאזדה הזו מדברת אליהם וזה לגמרי בסדר, אבל היום היא מציעה בעיקר שמרנות. קצת צורם שמנסים להציג אותה פה באור אחר.

 

לגבי היאריס: אני לא חושב שלמישהו פה יצא להתרשם ממנה, בטח לא מספיק כדי להעדיף את ה-2 עליה בצורה כל כך מובהקת (אלא אם באמת מדובר בשמרנות מוחלטת, כזו שאפילו טויוטה היברידית נחשבת חדשנית מדי).

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה בהכרח עניין של "שמרנות" או יותר קטע של אובססיה לטורבו.  ממתי סופר מיני נהיתה קטגוריה של מירוצים שלפתע הפרמטר הכי חשוב נהיה טורבו, סתם קטע מוזר.

 

שמרנות אולי זה בקטע שאנשים נרתעים מתוצרת אירופאית/אמריקאית ואגב יש לזה סיבות די הגיוניות של מוניטין אמינות לא מרהיב ושמירת ערך נמוכה (שני הדברים קשורים אחד בשני מן הסתם) , לקהל הזה נראה שמאזדה בהחלט אופצייה רלוונטית..

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...