Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם שיש רעידת אדמה,  לפעמים מתים הרבה יותר מהצונאמי מאשר מרעידת האדמה.

הצונאמי הכלכלי היה מגיע גם אם לא היה פה חולה אחד.  

העולם משתנה (בלי קשר למדינת ישראל הקטנה שלנו),

בשינויים כאלה גדולים לוקח הרבה זמן למצוא את  נקודות האיזון החדשות.

סביר להניח שהמון דברים ישתנו ולהרבה אנשים החיים ישתנו.  

 

בשנות ה- 90 עלו מברית המועצות לישראל מעל למיליון אנשים (עד תחילת שנות ה-2000).

למיליון אנשים נקודות האיזון התשנתה מקצה לקצה. 

אז עכשיו בישראל יש מיליון אנשים (מובטלים ) שיצטרכו למצוא את נקודת האיזון שלהם מחדש.

50,000 או יותר מתוכם ימציאו עסק חדש, ויעסיקו 10 אנשים אחרים או יותר.

זה יקח כמה שנים אבל יתאזן מחדש. 

 

בתכלס - אנשים חיים בממוצע מעל 80 שנה,  בפועל עובדים ומשתכרים רק 40-50 שנה מתוך כל חייהם.

נניח מגיל 25 עד גיל 65 פלוס מינוס.

בשנים הראשונות לחייהם - חיים על חשבון ההורים .

בשנים האחרונות לחייהם - חיים על חשבון חסכונות/ילדים/מדינה.

 

תיאורטית - שנתיים שלוש בלי הכנסה באמצע החיים לא אמורה לשנות מהותית את חיי האדם.

אבל יש אנשים שלא מסוגלים לחשוב ככה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, asafasraf כתב:

64cce8fc4c78d61d97e0d04ac81b5665.jpg

כל כך מתאים לשרשור הזה.
טרנספורטר צודק, ועם הנתונים (החשובים) אי אפשר להתווכח- כמות החולים קשה והמונשמים בבתי החולים כמעט ולא משתנה.
כמות החולים קשה והמונשמים כלכלית גדלה מיום ליום, וכולם מבטלים את זה.

 

היום שאלו את הליצן גבי ברבש בדיוק על מה שכתבת

אז הוא אמר שאולי זה קשור לעובדה שבתי הספר תכף נסגרים

 

הייתי שמח להפנות שאלה לטמבל הזה.

ב 26.5 התראיינת בכל מקום שהסכים לתת לך קצת חשיפה כדי שמישהו יכיר אותך

אמרת לנו שיש פה בלאגן רציני וכדאי מאוד להזהר כי עולים בנדבקים

עבר חודש מאז, ירדנו בכמות המונשמים

 

עכשיו ב 28.6 כשירדנו אתה אומר שזה אולי תוצאה של סגירת בתי ספר שתקרה רק ב 1.7 ?

על מה אתה מדבר ?

אחר כך אתם שואלים אותי למה אני קורא לאנשים האלה ליצנים ?

גם אם בתי ספר היו נסגרים אתמול, איך זה משפיע על המונשמים של היום ?

רבאק כבר 3 שבועות מדברים איתנו על 400 500 600 חולים ביום

מספרים מטורפיםםםםםםםם אמאלה ואבאלה

אין מונשמים ואין חולים קשה

ירדנו מ מקידומת 4 ל 39 חולים קשה

 

כבר אין לטמבלים האלה מה לספר לנו אז אומרים שזה קשור לסגירה של הבתי ספר 

דיי חלאס אף אחד לא מאמין לסיפורים האלה

וכל מי שלא מבין למה אני מזלזל באנשים האלה צריך לבדוק את עצמו טוב טוב, אולי שיתן לי קצת ממה שהוא לוקח וזה יעזור לי לאכול תסביכים

לפני 4 שעות, korola כתב:

גם אתה מאמין שאם לא היינו עושים סגר אז המצב הכלכלי היה יותר טוב?

אם לא היו סוגרים מופעים, בתי קולנוע, קניונים, חתונות, האם הכל היה ממשיך כרגיל?

 

בוודאי

המסעדות - מלאות

הבתי קפה- מלאים

אנשים מתים להתחתן

אנשים הולכים לבעלי אולמות ורבים איתם כדי להביא 600 איש במקום 250

 

ההבדל הוא

שלהרבה אנשים יש פחות כסף כי  לא עבדו, וחלק גדול מהם שומר כסף בצד כי מפחד שמחר הוא לא יעבוד

זה בדיוק מה שעשה הסגר

אם פעם אנשים היו באים אליי וסוגרים עסקה של 5 ספרות בקלות

היום אני צריך להלחם איתם כדי לגרד קצת מעל 4 ספרות

כי יש חוסר ודאות ואנשים לא רוצים להמר על הכסף שלהם

זה בדיוק מה שהסגר עשה

 

אם לא היה סגר אין שום סיבה שאותם אנשים שסגרו איתי הפקות ענק בפברואר לא היו באים באפריל וסוגרים הפקות ענק

כי האירועים מתקיימים, אנשים מגיעים לאירועים וצמאים לאירועים

בדיוק כמו שצמאים למסעדות ולפאבים

אני רואה את זה יום יום ושמח שזה ככה

לפני 4 שעות, asafasraf כתב:

כתבתי שהסגר הראשוני נעשה בזמן ונתן לנו מרווח נשימה.
מאז ועד עכשיו, דואגים רק להפחיד אותנו שסוף העולם מתקרב, כשהסיכוי למלחמת אחים כאן גדול פי כמה.

 

זה שהוא נתן זמן לנשום לא אומר שהוא לא  פגע בכלכלה

עוד יחקרו את זה ויגלו שיכלו לעשות סגר הרבה יותר מצומצם להשיג את אותן תוצאות מבלי להרוס את הכלכלה.

 

אבל עזוב נבואה..בוא נסתפק בזה שכרגע מספרים לנו על אלפי מונשמים (כן כן עדיין משתמשים בשקר הזה)

ובפועל הגענו היום לשיא של 22 מונשמים ו 39 חולים קשים

ולאף אחד מהליצנים אין תשובה על זה

פשוט לא יודעים מה להגיד לנו

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 שעות, BloodFist כתב:


שטויות במיץ. אתמול בלילה אשתי התקשרה למוקד של מכבי והיום עשתה בדיקה בגלל שחברה שלה ללימודים אומתה כחולה (נדבקה באירוע אגב...)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה בסדר עוד שבועיים כשהגרף ישתנה ונשכח מה שכתבת הוא יספר לנו שבימי ראשון ושני אין בדיקות  ורק בשלישי ורביעי נראה עליה

פורסם
לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

עכשיו זה ניסוי אחר (כבר בתהליכים), מה עושים כשאומרים לשים מסכות ולשמור 2 מטר, אבל לא אוכפים את זה.

אולי משבוע הבא או עוד שבועיים נתחיל ניסוי אחר - מה עושים כשכן אוכפים את זה.

 

העניין הוא שכל הניסויים האלה לא קורים בצורה מבוקרת, אף אחד לא אומר בוא נבחן מה קורה כשאנחנו משנים את המשתנה הזה.

נותנים לרצונות של האנשים להכתיב את הניסויים.


אתה רציני?
אולי תעשה ניסוי? תעמוד על צוק בגובה 300 מטר ותבדוק מה יקרה אם תקפוץ.
זה בערך מה שתיארת.

הם לא עושים שום ניסוי עכשיו, הם פשוט לא עושים כלום. הם לא עושים כלום כי המנהל עסוק בדברים אחרים וזה לא ממש מעניין אותו. יש לו ממשלה, הוא נשאר המלך, מה אכפת לו.
לא אוכפים הנחיות, לא מתחקרים שרשראות הדבקה, לא עושים כלום.

הייתי מקבל מדיניות של "בואו ניתן לנגיף לשרוף בקיץ", אבל זו לא המדיניות. אין שום מדיניות.

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

ולאף אחד מהליצנים אין תשובה על זה

פשוט לא יודעים מה להגיד לנו

חלק ניכר מהנפגעים בתאונות דרכים בישראל הם הולכי רגל. רוב התאונות הן במעברי חציה. כ-30% נפגעים באשמתם - חציה באדום, התפרצות לכביש מכל מיני סיבות.

האם כל מי שיחצה באדום ימות? לא. האם כל מי שחוצה במעבר חציה בלי להסתכל ידרס? לא. האם בכל פעם שרכב מתפרץ ועוקף במעבר חציה זה תאונה? לא. האם קונספטואלית זה מסוכן? כן.

 

בנס הרים, אם אתה מכיר את הכביש, יש תקופות שמעבירים בוואצאפ בערך פעם בשבוע של מכוניות ספורט מרוסקות. מספר רוכבים גם נהרגו שם. ועדיין הכביש מושך חובבי נהיגה ורכיבה.

האם כל מי שמגיע לנס הרים יתרסק? לא. האם מסוכן לבוא לנהוג שם על הקצה? כן.

 

יש תשובות לברבש ושות'. אתה לא מקבל אותן. וגם מטנף נונ סטופ (בוא, כשאתה לא מרגיש טוב והולך לרופא - יש סיכוי סביר שהוא פעם היה תלמיד של אלו שאתה מזלזל ב"השכלות על הנייר" שלהם, חושב שהם "שרלטנים שקוריאם לעצמם פרופוסורים" וכו'). הם מנבאים חולי קשה יותר לא כי הם "רעים" או לא מבינים כלום, אלא כי הוא בהחלט אפשרי. לא, לא ברמת וודאות של 100%. ומפה זה ניהול שיחה על סיכונים, בעולם בעיה שהוא טיפה יותר מורכב ממה שרובינו עושים ביום יום, כנראה, עם כל הכבוד לטענות החוזרות שלך על זה שאתה לא מפשל אף פעם כבעל עסק. וזה מפתיע שאתה לא מבין אותם. הרי גם אתה על עצמך מעיד שאתה נזהר.

 

אני אישית מקווה בעיקר שהגל השני לא יהיה גרוע מהראשון. לאף אחד כרגע אין את הכלים לעצור את השכונה הישראלית והמעבר מ-100 ל-0 מבחינת ההתייחסות למחלה. לרוב הישראלים הזלזול בה כנראה הופך לעוד דרך להוכחת עצמאות מחשבתית בשקל וחצי ואשרור עצמי ככאלו שלא עובדים עליהם (למרות שדווקא במרכז תל אביב יותר עם מסכות בימים האחרונים). ומפה זה עניין של מזל. כמו כל שאר התנהלויות ה"סמוך על אח שלו" שאנחנו מורגלים אליהן - בצבא, באתרי בניה, בכבישים, בפוליטיקה. איפה לא.

 

 

  • רעיון טוב! 5
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שלאחרונה אנשים באמת חזרו ללכת עם מסכות. הייתי אתמול בקניון בראשון, כולם בלי יוצא מהכלל כולל נוער עם מסכות. ברחוב פחות, אבל שומרים מרחק ולא עומדים אחד ליד השני במעברים חציה וכדומה. אני מניח שזה בגלל החום וכשהם חוזרים למזגן המסכה יוצאת מהכיס. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אבל אם נהיה ריאלים, ההדבקה היא כנראה לא ברחוב ולא יותר מדי בקניון, אלא במקומות יותר הומי אדם וסגורים. כלומר מסעדות פאבים וחתונות, שם אנשים בדר"כ לא עם מסיכה.

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

חתיכת בדיחה הבדיקות הסרולוגיות.

בתחילת החודש התלהבו לספר לנו שאוניברסיטת תל אביב ערכה מדגם ומצאה של -200,000 (2.5% )  יש כבר נוגדנים מהגל הראשון. 

שזה פי 14 בערך מכמות המאובחנים שאובחנו בגל הראשון.

אתמול  איכילוב הודיעו על תוצאות מדאיגות, הם התחילו לבדוק כ-1000 תל אביבים , הפרסום שלהם שהם מאוכזבים.

שקוראים את ההודעה , מדובר על ה-300 הראשונים שהגיעו תשובות מאכזבות.

הם לא מספרים מה המספר .. אבל אם נישאר עם הבדיקה של אוניברסיטת תל אביב, אז כנראה שגם באיכילוב מתוך ה 300 מצאו מספר חד ספרתי של בעלי נוגדנים. (פחות מ-10).

כלומר כגודל הצפייה גודל האכזבה.. הקו של איכילוב זה שהקורונה זאת רק שפעת , יש מלא נדבקים הם פשוט עם תסמינים קלים ולא עולים לראדר.

לכן הם ציפו כנראה לעשרות אחוזים שכבר נדבקו. (לפחות מעל ה 2.5% של אוניברסיטת תל אביב).

 

מה שאותי מאכזב, זה שכבר 3 חודשים מדברים על הבדיקות האלה ואין ממש תוצאות אמיתיות. 

איפה מכבי? איפה הכללית ?  הם כבר שבועיים מדברים על התחלת הבדיקות?

למה לא מפרסמים שום דבר? 

 

אולי זה חלק מהניסוי הגדול? מחכים למספר ההדבקה לעלות על מנת שיהיה משהו בסקר הזה?

אולי עושים מדגם למדגם ?  במקום לעשות מדגם של 100,000 ולדעת מה מצב האוכלוסייה.

עושים רק מדגמון של 500.. מקבלים אחוזים בודדים  ואז מבינים שאין מה לרוץ ולבדוק 100,000.

 

  

פורסם
לפני 13 שעות, Transporter כתב:

אני לא מתראיין ולא מחפש את זה
עובד ומרוויח את הכסף שלי בלי להפחיד אנשים ולספר סיפורים שלא היו ולא יהיו
בגלל זה לקוחות שנכנסים אליי למשרד קונים כל מה שאני מציע בכל מחיר ולא קןראים לי שרלטן כמו שקוראים למנכל משרד הבריאות ולפודלית הזאת שרצה אחריו ואפילו אופירה וברקו עשו לה ביצפר

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

בוא, לפי הציטוט אתה צריך להיכנס לאיזה ממ"ד ולסגור אחריך את הדלת.

ואני בטוח שמסתובבים להם אנשים שקוראים לך שרלטן, אפילו כאלה שפעילים כאן בדיון הזה.

 

לפני 12 שעות, Pika007 כתב:

העארס המזמר נזכר לרדת מהעת שהוא טיפס עליו וחוזר בו מהאיום לתביעה בגלל "הבנת רגישות המצב" או קשקוש אחר. "מפתיע".

 

כאמור מקודם, קיבל את הפרסום שלו ועשה פרסה לפני שיתבזה בבית משפט.

 

לפני 11 שעות, asafasraf כתב:

כמות החולים קשה והמונשמים כלכלית גדלה מיום ליום, וכולם מבטלים את זה.

 

מבטלים את זה = הארכת הזכאות לאבטלה עד אמצע אוגוסט (בינתיים)?

 

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

אתה רציני?
אולי תעשה ניסוי? תעמוד על צוק בגובה 300 מטר ותבדוק מה יקרה אם תקפוץ.
זה בערך מה שתיארת.

 

זה מה שקורה כשלא מתכננים שום דבר, והכל פועל לפי מי בוכה הכי חזק.

 

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

הם לא עושים שום ניסוי עכשיו, הם פשוט לא עושים כלום. הם לא עושים כלום כי המנהל עסוק בדברים אחרים וזה לא ממש מעניין אותו. יש לו ממשלה, הוא נשאר המלך, מה אכפת לו.
לא אוכפים הנחיות, לא מתחקרים שרשראות הדבקה, לא עושים כלום.

 

זה בדיוק ניסוי, רק לא אחד מבוקר, אתמול ישיבת קבינט קורונה, שהחליטו לא להחליט. מה זה אם לא ניסוי? נשב מחר נראה מה קורה

זה בדיוק ניסוי.

 

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

הייתי מקבל מדיניות של "בואו ניתן לנגיף לשרוף בקיץ", אבל זו לא המדיניות. אין שום מדיניות.

 

נכון, כי נותנים לרצונות של כל אחד שבוכה להכתיב, ובסוף מקבלים מדיניות שהיא מיש-מש של מלא רצונות.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

 

בקיצור שליש מהאמריקאים חיים בשכירות. אין כסף לשלם שכירות. עשרות מיליוני אמריקאים נמצאים בנקודה שהם לא יודעים מה לעשות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
 

נכון, כי נותנים לרצונות של כל אחד שבוכה להכתיב, ובסוף מקבלים מדיניות שהיא מיש-מש של מלא רצונות.

אני שמח שהחלטת שדמי אבטלה מצילים מקורונה כלכלית.

לקבל 75% מהשכר שלך (במקרה הטוב)+ תשלום בדיחה לרוב העצמאיים זה לדחות את הקץ.

פורסם
לפני 44 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בקיצור שליש מהאמריקאים חיים בשכירות. אין כסף לשלם שכירות. עשרות מיליוני אמריקאים נמצאים בנקודה שהם לא יודעים מה לעשות. 

 

וכמה אצלנו ? 

בטח יש 20% שחיים בשכירות פרטית  - משקיע קנה את הנכס ומשכיר אותו אנשים.

ועוד 50% שחיים בשכירות אצל הבנק,  ביקשו שהבנק שיקנה להם את הבית ומשלמים לו כל חודש 2 תשלומים , שכירות על חלקו בבית + קונים ממנו עוד קצת מהבית. 

לחצי השני הודיעו שידחו את תשלומי השכירות הקנייה בחצי שנה,  ולחלק הראשון .. שלחו אותם להתמודד עם הקשיים לבד.  

 

השאלה מה ההבדל בין מישהו בשכירות פרטית שלא משלם ובית מהמשפט יורה לזרוק אותו הבית.

לבין מישהו שלא משלם לבנק והבנק יבקש לזרוק אותו מהבית?

איפה הממשלה תעזור ואיפה לא?

לפני 11 דקות, asafasraf כתב:

אני שמח שהחלטת שדמי אבטלה מצילים מקורונה כלכלית.

לקבל 75% מהשכר שלך (במקרה הטוב)+ תשלום בדיחה לרוב העצמאיים זה לדחות את הקץ.

 

העצמאים לא מקבלים כלום בנתיים... בהתחלה בכו שזה החוק,  שכירים שילמו ביטוח אבטלה ולכן זכאים.

עצמאים לא שילמו ביטוח אבטלה ולכן לא זכאים .

 

אבל זהו.. החוק של השכירים נגמר - ביטוח האבטלה שהם שילמו נגמר.

למה לשכירים מאריכים ? למה שכירים מקבלים גם שהם לא זכאים יותר?

למה עצמאים לא ממשיכים לקבל? 

 

75% דמי אבטלה זה חלום... הרי מי שלא עובד יכול להוריד בקלות 25% מההוצאות.

דלק, חנייה.. 

הבעיה שהרבה אנשים מקבלים יותר לכיוון ה 50% או אפילו פחות 

וזה לא מכסה את המשכתנא , והתשלומים הקבועים

פורסם (נערך)

בזמן שבוכים לנו שחתונות ל 250 איש זה מסוכן

בזמן שדוחים לנו מופעים של אייל גולן, נסרין, איתי לוי בקיסריה

התקיימה אתמול מסיבת גאווה לאלפי אנשים תוך אפס הקפדה  על ההנחיות

 

בזמן שאוכלים לנו את הראש על הופעה של עומר אדם מול 50 איש בגג של בית

הראל סקעת מופיע מול אלפי אנשים ואף אחד לא מדבר עליו מילה רעה

 

בפעם הבאה שאתם שואלים אם מישהו למעלה באמת מפחד מאלפי  מונשמים תזכרו  את התמונה הזאת

זה קרה אתמול, לא לפני חודשים

106122832_102207476d80914819_6072885193082024765_o.jpg

לפני 25 דקות, asafasraf כתב:

לקבל 75% מהשכר שלך (במקרה הטוב)+ תשלום בדיחה לרוב העצמאיים זה לדחות את הקץ.

 

אני מכיר עצמאיים שרגילים להרוויח במרץ-יוני סביב 100-150 אלף בחודש

ובמרץ-יוני 2020 קיבלו בממוצע 4500-5000 לחודש

 

75% ? הצחקת אותי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

ביזיון שנתנו אור ירוק למסיבה הזאת. 

 

ביזיון שכשרואים את השם עומר אדם בין 50 איש רצים לסקר את זה

אבל כשמדובר על הפקת ענק וסוללת זמרים אתה לא תשמע אפילו על אחד מהם שהופיע שם

 

ביזיון שאישרו לנו לעשות איתי לוי ועדן חסון ברידינג ולא מפסיקים לפתוח על זה עיניים

אבל המסיבת ביזיון הזה בתחפושת של הפגנה זה דבר תקין לגמרי

 

וביזיון שעדיין מישהו פה חושב שהאנשים למעלה מאמינים שאנחנו בדרך ל 5000 מונשמים ואיבוד שליטה על הנגיף

ובכל זאת מאשרים דברים כאלה 

×
×
  • תוכן חדש...