Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אבל הביזיון האמיתי זה שממשיכים לדבר על 5000 מונשמים

ומאשרים דבר כזה

הביזיון האמיתי הוא שמעדיפים שיקולים פוליטיים על טובת הציבור, במקרה הזה בריאות הציבור.

בדיוק כמו עם האתיופים שחירבנו על הסדר הציבורי והמשטרה"הכילה" אותם.

בדיוק כמו הנכים שחוסמים צירי תנועה פוגעים בכלל הציבור, אבל מתייחסים אליהם בכפפות משי.

בדיוק כמו הסחטנים מהרשתות הגדולות שתפסו את המדינה בביצים ועכשיו יושבים על ערמות של כסף ציבורי ממענקים ומחלקים דיבידנדים.

 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, SlowRide כתב:

הביזיון האמיתי הוא שמעדיפים שיקולים פוליטיים על טובת הציבור, במקרה הזה בריאות הציבור.

בדיוק כמו עם האתיופים שחירבנו על הסדר הציבורי והמשטרה"הכילה" אותם.

בדיוק כמו הנכים שחוסמים צירי תנועה פוגעים בכלל הציבור, אבל מתייחסים אליהם בכפפות משי.

בדיוק כמו הסחטנים מהרשתות הגדולות שתפסו את המדינה בביצים ועכשיו יושבים על ערמות של כסף ציבורי ממענקים ומחלקים דיבידנדים.

 

 

 

אין לי שום מילה נגד הנכים, הם  מסכנים, פגעו בהם, כל הכבוד להם שיצאו להפגין

האתיופים זה סיפור אחר כי להפגנה שלהם לא  היה שום בסיס..נטו רגשי נחיתות

 

פורסם
לפני 54 דקות, Transporter כתב:

עכשיו אתה מבין למה  אף אחד לא מקשיב להנחיות ?

 

חמודי מי שלא מקשיב להנחיות ולא שייך לאוכלוסיות המיוחדות עושה טעות חמורה, לא יתחשבו בו.

 

לפני 34 דקות, SlowRide כתב:

כמו שקראו לזה בהפגנות של האתיופים, "מדיניות הכלה".

 

בדיוק, רק שלא את כולם מכילים

 

לפני 20 דקות, Transporter כתב:

אין בעיה

לא ראיתי אף פרופסור מתראיין היום ומראה תמונות משם  ומספר לנו שעוד שבועיים הולכים לקבל פה 2000 נדבקים ביום

למה זה לא מטריד אותם ?

זה לא מטריד את הפרופסורים, לא את הפודלית של מנכל משרד הבריאות, לא את המנכל עצמו, לא את אדלשטיין

 

כנראה הם מבינים בדיוק כמונו שלא יהיו פה אלפי מונשמים

 

לא נכון שזה לא מטריד אותם, אני אתן ל- @halperin96 להסביר לך, נראה שהוא הבין יופי יופי את הנושא מה יקרה למי שלא יאשר להם את המסיבות ("הפגנות") שלהם👍

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

אין לי שום מילה נגד הנכים, הם  מסכנים, פגעו בהם, כל הכבוד להם שיצאו להפגין

האתיופים זה סיפור אחר כי להפגנה שלהם לא  היה שום בסיס..נטו רגשי נחיתות

 

יש דרכים להפגין בלי לפגוע באנשים אחרים. אם כל אחד שמרגיש שפגעו בו ילך ויקלקל לכולם ועוד יקבל מהמדינה מה שהוא רוצה מה יהיה פה לדעתך?

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה שהזוי זה המספרים הגדולים. 

 

כל שנה נולדים בארץ 100-150 אלף תינוקות.

לכן סביר להניח שיש בארץ כ 50,000 חתונות בשנה .. שזה  150 חתונות ביום.

עיקר החתונות מתרכז בחודשי הקיץ , אז אני מעריך שיום טיפוסי בחודשי הקיץ יש מעל 200 חתונות.

נכון להיום - מאשרים 250 איש בכל חתונה - שזה התכנסות של 50,000 איש!! כל יום. 

 

ולכן אירוע חד פעמי , כמו הפגנה או מחאה  או גאווה , הוא פחות חמור מבחינה נגיפית מאשר חתונות של 500 איש. 

 

אבל ככה זה שמדברים אל הקיר

 

 

פורסם (נערך)

סלואי

מה שהולך פה בשנים האחרונות.

חוסמים כבישים על ימין ושמאל

לפני 6 דקות, korola כתב:

מה שהזוי זה המספרים הגדולים. 

 

כל שנה נולדים בארץ 100-150 אלף תינוקות.

לכן סביר להניח שיש בארץ כ 50,000 חתונות בשנה .. שזה  150 חתונות ביום.

עיקר החתונות מתרכז בחודשי הקיץ , אז אני מעריך שיום טיפוסי בחודשי הקיץ יש מעל 200 חתונות.

נכון להיום - מאשרים 250 איש בכל חתונה - שזה התכנסות של 50,000 איש!! כל יום. 

 

ולכן אירוע חד פעמי , כמו הפגנה או מחאה  או גאווה , הוא פחות חמור מבחינה נגיפית מאשר חתונות של 500 איש. 

 

אבל ככה זה שמדברים אל הקיר

 

 

 

זה לגמרי לא נכון, כי אירוע כזה עם Super spreader (סופר חתול) אומר מאות עד אלפי נשאים חדשים באופן מיידי ו-4 ימים אח"כ זה מאות עד אלפי מדביקים חדשים. הסיכוי שאחד מהם יהיה סופר חתול גבוה יותר.

כל זה לעומת סיטואציה של אירועים קטנים יותר, סופר חתול בחתונה של 250 איש אומר נניח 100 אפילו 150 נשאים חדשים, אבל לא בכל חתונה יש סופר חתול שהוא גם נשא.

 

ככל ששמת יותר אנשים במקום אחד, יותר סיכוי שאחד מהם הוא סופר חתול, וזה מקפיץ בכמה רמות את העלייה האקספוננציאלית.

מדברים על משחק כדורגל באיטליה עם סופר חתול כזה שמחזיק חלק מהתשובה למכה המטורפת שאיטליה חטפה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש דרכים להפגין בלי לפגוע באנשים אחרים. אם כל אחד שמרגיש שפגעו בו ילך ויקלקל לכולם ועוד יקבל מהמדינה מה שהוא רוצה מה יהיה פה לדעתך?
אל תתרגש, אם בגלל ההפגנות שלהם הוא היה נתקע שעתיים בפקק הדיבור היה אחרת לגמרי.
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, korola כתב:

מה שהזוי זה המספרים הגדולים. 

 

כל שנה נולדים בארץ 100-150 אלף תינוקות.

לכן סביר להניח שיש בארץ כ 50,000 חתונות בשנה .. שזה  150 חתונות ביום.

עיקר החתונות מתרכז בחודשי הקיץ , אז אני מעריך שיום טיפוסי בחודשי הקיץ יש מעל 200 חתונות.

נכון להיום - מאשרים 250 איש בכל חתונה - שזה התכנסות של 50,000 איש!! כל יום. 

 

ולכן אירוע חד פעמי , כמו הפגנה או מחאה  או גאווה , הוא פחות חמור מבחינה נגיפית מאשר חתונות של 500 איש. 

 

אבל ככה זה שמדברים אל הקיר

 

 

 

אין שום קשר בין התכנסות של 250 איש באולם של 1000 איש עם מרווחים, מסכות, הקפדה על הגיינה וריחוק

לבין התכנסות של עשרות אלפי אנשים שעומדים אחד על השני בלי מסכות

 

זה כמו שתגיד שאם משפחה ממוצעת היא 4 אנשים ויש מאות אלפי משפחות בישראל

אז בעצם כל יום מתכנסים מליון אנשים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משפחה זה אותם אנשים שמתכנסים שוב ושוב באותו מקום.

אירוע זה אנשים ממקומות שונים שהיו עם אנשים אחרים שונים ומתכנסים ביחד.

איזו השוואה...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בזמן שבוכים לנו שחתונות ל 250 איש זה מסוכן
בזמן שדוחים לנו מופעים של אייל גולן, נסרין, איתי לוי בקיסריה
התקיימה אתמול מסיבת גאווה לאלפי אנשים תוך אפס הקפדה  על ההנחיות
 
בזמן שאוכלים לנו את הראש על הופעה של עומר אדם מול 50 איש בגג של בית
הראל סקעת מופיע מול אלפי אנשים ואף אחד לא מדבר עליו מילה רעה
 
בפעם הבאה שאתם שואלים אם מישהו למעלה באמת מפחד מאלפי  מונשמים תזכרו  את התמונה הזאת
זה קרה אתמול, לא לפני חודשים
106122832_102207476d80914819_6072885193082024765_o.thumb.jpg.5cf437090dd710633d0ca4533b248fc5.jpg
 
אני מכיר עצמאיים שרגילים להרוויח במרץ-יוני סביב 100-150 אלף בחודש
ובמרץ-יוני 2020 קיבלו בממוצע 4500-5000 לחודש
 
75% ? הצחקת אותי

75% זה לשכירים, לא לעצמאיים.
פורסם

לקט תגובות ב-YNET בעקבות ההפגנה של עובדי ענף התרבות.

"תלכו לעבוד בתשתיות בבניין יש המון עבודה לפחות עד סוף השנה.


מה לעשות האוצר לא הזמין את הקורונה. קחו אחריות ותפסיקו למצוץ כסף מהארנק שלנו.


המוזיקה שלכם מהיום צריכה להיות :רעש הפטישים באתר הבניה או טריקת הקופה בסופרמקרט. לכו לעבוד! "

 

כפי שכבר כתבתי אם אנשים נמצאים במצוקה כספית אמיתיית ואין אוכל על השולחן הולכים לעבוד בכול עבודה ולא מתבכיינים.

 

פתאום תקליטן או מתקין תאורה נהפך להיות עובד ענף התרבות...אלעק 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

משפחה זה אותם אנשים שמתכנסים שוב ושוב באותו מקום.

אירוע זה אנשים ממקומות שונים שהיו עם אנשים אחרים שונים ומתכנסים ביחד.

איזו השוואה...

 

אז בקניונים כל יום יש אירוע חדש

כמה אנשים עוברים ביום בקניון ? 500 ? 1000 ? 2000 ?

כמה קניונים יש ?

כמה אנשים עוברים בחנויות של זארה מחוץ לקניונים בכל יום ?

כמה חנויות כאלה יש?

 

יש לך בעצם התכנסות  של למעלה ממליון אנשים ביום

סגור את כל החנויות והקניונים עכשיו

לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

לקט תגובות ב-YNET בעקבות ההפגנה של עובדי ענף התרבות.

"תלכו לעבוד בתשתיות בבניין יש המון עבודה לפחות עד סוף השנה.


מה לעשות האוצר לא הזמין את הקורונה. קחו אחריות ותפסיקו למצוץ כסף מהארנק שלנו.


המוזיקה שלכם מהיום צריכה להיות :רעש הפטישים באתר הבניה או טריקת הקופה בסופרמקרט. לכו לעבוד! "

 

כפי שכבר כתבתי אם אנשים נמצאים במצוקה כספית אמיתיית ואין אוכל על השולחן הולכים לעבוד בכול עבודה ולא מתבכיינים.

 

פתאום תקליטן או מתקין תאורה נהפך להיות עובד ענף התרבות...אלעק 

 

נו בסדר

זה אותם אנשים שחושבים שהם משלמים 600 שקל לכרטיס למופע ומכפילים את זה ב 15,000 וחושבים שזה מה שהזמר לוקח סוף הערב הבייתה

וכמובן גם הסאונד מן, התאורן, המפיק, המאבטח, הנהג

 

בעצם כשאני עובד בהופעה של עומר אדם אני לוקח איתי 3-4 מליון הבייתה

זה לא ברור?

 

הטיפשים שמגיבים שם הם בדיוק אותם אנשים שיצביעו ביבי גם אחרי המשבר הזה

 

לפני 3 דקות, asafasraf כתב:

75% זה לשכירים, לא לעצמאיים.

 

לעצמאים לא מגיע כלום

כולם טייקונים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

הטיפשים שמגיבים שם הם בדיוק אותם אנשים שיצביעו ביבי גם אחרי המשבר הזה

ומה אתה תצביע?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

קניון זו לא התקהלות ברמה של אף נוגע באף. תראה, לא משנה כמה תתלונן על זה- אירועים כגון חתונות וכו' הם הסוג הגרוע ביותר של התקהלות מבחינת הדבקה. יותר מהפגנות, יותר מבתי כנסת, הרבה הרבה יותר מקניונים.

האם זה אומר שהזיגזגים של הממשלה מוצדקים ושיש איזושהי אחידות או היגיון בהחלטות? בכלל לא.

האם זה אומר שאתה יכול להפסיק לנגן את התקליט השבור הזה? במיליון אחוז כן.

 

אם אתה עד כדי כך לא מרוצה ממה שקורה אז קדימה, תפוס כמה עמיתים למקצוע ולכו לשבת על המוח של הח"כ הקרוב לביתכם, ככה בפועל מזיזים דברים.

  • אהבתי 2
פורסם
לקט תגובות ב-YNET בעקבות ההפגנה של עובדי ענף התרבות.

"תלכו לעבוד בתשתיות בבניין יש המון עבודה לפחות עד סוף השנה.

מה לעשות האוצר לא הזמין את הקורונה. קחו אחריות ותפסיקו למצוץ כסף מהארנק שלנו.

המוזיקה שלכם מהיום צריכה להיות :רעש הפטישים באתר הבניה או טריקת הקופה בסופרמקרט. לכו לעבוד! "
 
כפי שכבר כתבתי אם אנשים נמצאים במצוקה כספית אמיתיית ואין אוכל על השולחן הולכים לעבוד בכול עבודה ולא מתבכיינים.
 
פתאום תקליטן או מתקין תאורה נהפך להיות עובד ענף התרבות...אלעק 

ניחוש קטן לאיזה צד במפה הם שייכים...
אלה האנשים שהלשון שלהם תקועה בתחת של הקיסר הכל יכול (לתפיסתם).
ה״עצרת״ אתמול בת״א היא פשוט ביזיון ביחס לכל ההגבלות שיש כאן, אבל זה לא חדש שמחליקים דברים כשמדובר בקהילה הגאה.
אלה אותם אנשים שעושים מצעד גאווה דווקא בירושלים בשם החופש, אבל חס וחלילה שיעשו אחד כזה בעיר ערבית למען הקהילה במגזר.
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...