Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ליודע באיזה אזור אנחנו כן.

יש הרבה נתונים שחסרים למשתתפי הפורום.

בשונה ממך אני לא חושב שבמשרד הבריאות ובמלל יושבים דבילים בלי השכלה.

פוליטקאים ושרים כן...

אבל לא פרופסורים.

 

פורסם
לפני 3 דקות, avi 1234 כתב:

אני ליודע באיזה אזור אנחנו כן.

יש הרבה נתונים שחסרים למשתתפי הפורום.

בשונה ממך אני לא חושב שבמשרד הבריאות ובמלל יושבים דבילים בלי השכלה.

פוליטקאים ושרים כן...

אבל לא פרופסורים.

 

 

יושבים שם אנשים שלכל אחד יש את האינטרס הפרטי שלו

אם זה מנהל מחלקה שצריך לכפר על  כשלים טכנים שיש לו במחלקה והוא לא טיפל בהם ב 2016

ואם זה מנכל משרד הבריאות שצריך לגייס כסף כי הניהול הקודם היה כושל

 

מזכיר לי רב שמגיע לאולם ומזרז את כולם להתחיל בחופה

איזה אינטרס יש לרב? בסך הכל צדיק שבא לעשות חופה ולשמח זוג בישראל, הוא לא מקבל תוספת בתשלום אם יתחיל מוקדם,  אז אין לו אינטרס נסתר, נכון ?

בעצם יש לו....הוא סגר עוד חתונה והבטיח להגיע לשם ב 21:30

אז הוא מזרז את האירוע הראשון אפילו שזה יפגע להם במהלך התקין של האירוע

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

יושבים שם אנשים שלכל אחד יש את האינטרס הפרטי שלו

 

מה אתה אומר. ואתה לגמרי נקי מאינטרסים.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Blaz00r כתב:

 

מה אתה אומר. ואתה לגמרי נקי מאינטרסים.

 

לכולם  יש אינטרסים

אבל אני לא מוכר לאנשים סיפורים על 5000 מונשמים כשכבר חודשיים אנחנו על 20-30

אני  בשום מקום לא כתבתי שזה לא מדבק ולא מסוכן

זה מדבק נכון

וזה מסוכן, לא לכולם

למי שבסיכון ובגילאים מסויימים

עליהם צריך לשמור

 

כשיושבים אצלי  לקוחות ואומרים לי שקורונה זה שקר אני אומר להם שזה לא שקר וזה אמיתי וזה קיים

אבל מפה ועד לדבר על אלפי מונשמים יש דרך ארוכה ואין סיבה לשקר לציבור

מי שמשיך לתת תחזיות מוגזמות ולטעות שוב ושוב צריכים לשלול ממנו את הזכות להתראיין ולהטעות את הציבור.

מותר לטעות פעם אחת. לא כל הזמן

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 12 דקות, מרק10 כתב:

חבר'ה, מתי לדעתכם אזרחי המדינה יצאו להפגנות כמו בתקופת לך ולנסה בפולין בגלל המצב הכלכלי של אנשים בארץ ?

 

700-800 אלף מובטלים נשמעים כמו מונשמים. אף אחד לא יוצא להפגנות לשרוף צמיגים.

כשיגמרו דמי האבטלה, אז המיתון לא יהיה בתיאוריה בלבד, ואז הירידה בתוצר תורגש טוב טוב לכל אחד שיצטרך לצאת ולפרנס את עצמו ואת משפחתו. 

 

 

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

@korola אז מה האופציה הטובה לדעתך?

נראה שכרגע הם מושכים עד שאי אפשר יהיה יותר למשוך...

 

כרגע אנחנו נמצאים בקצב של כ-600 חולים ביום. 

לפי ההדלפות מדובר כנראה על זה שרובם חולים קלים, רק בסביבות 1% מהם מגיעים לאישפוז.

קצת ההכפלה מתון (כל 9 ימים) ולא כל יומיים או כל 3 ימים שהיו בגל הראשון לפני פסח. 

 

שאני מקבל רכב חדש, אני לא ישר עולה על הכביש הכי מהיר או הכביש הכי מפותל ומתחיל לבדוק ביצועים.

שלב ראשון אני נוסע במקום בטוח ובודק את הבלמים, ההיגוי , ורואה שיש לי לשליטה.

ואז אני מרגיש בטוח לבדוק מגבלות של מהירות, או סיבובים בעליות ובהמשך גם סיבובים בירידות.

מבחינת המצב , אני מרגיש בטוח שאם המצב יגיע לקטסטרופה , ניתן יהיה לבלום חירום ותוך חודש להתאושש. 

 

600 חולים ביום , הכפלה כל 9 ימים ...  מבחינתי גם בעוד שבועיים מגיעים לאיזור ה 1500 מאובחנים ביום.

זה תורם 15 מאושפזים עד 30 מאושפזים חדשם כל יום. 

כנראה מייצב את התמותה על 3-5 ביום (בממוצע)

מבחינתי בנקודת המצב הזאת אפשר לחיות עם התחזית לעוד שבועיים ולכן חוץ מקצת לצעוק ולעשות רעש,

שימשיכו. 

אבל.. אם באמת נגיע ל 1500 בעוד שבועיים , עם 3-5 מתים ליום ו 30 מאושפזים חדשים כל יום 

אז בעוד שבועיים צריך להתחיל לבלום בעדינות.

 

ברקס חירום יודעים לתת פה..

וברקס כזה הייתי נותן רק עם 100 מאושפזים חדשים כל יום.

וזה אומר כ 5,000 -  10,000 מאובחנים חדשים ביום.

ותמותה של30-50 ביום. 

 

אם נגיע לאוקטובר בלי להפעיל בלמים ... אז הייתי מקטין את מקדמי הבטיחות בדיוק כמו שאם היה מתחיל לרדת גשם,

הייתי יותר נזהר בסיבובים 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

אמרת ניסוי? איזה ניסוי בדיוק?
הרי לפני הסגר הראשון היינו בעיצומו של ניסוי, מה קורה כשלא עושים ולא יודעים שום דבר.
במהלך הסגר היינו בניסוי אחר, מה קורה כשסוגרים את כולם בבתים ונותנים לכלכלה לקרוס בינתיים. על הדרך למדנו לא מעט דברים על הנגיף והרווחנו זמן, אז נגיד הלחיצה על הכפתור האדום הייתה לגיטימית.

לאיזה ניסוי נכנסנו עכשיו? מה קורה כשפותחים הכל ולא עושים כלום? אבל כבר היינו שם בניסוי הראשון.
בגלל זה אני אומר - סגר נוסף כשלון, כי לא ניסו לעשות שום דבר חדש.

 

עכשיו זה ניסוי אחר (כבר בתהליכים), מה עושים כשאומרים לשים מסכות ולשמור 2 מטר, אבל לא אוכפים את זה.

אולי משבוע הבא או עוד שבועיים נתחיל ניסוי אחר - מה עושים כשכן אוכפים את זה.

 

העניין הוא שכל הניסויים האלה לא קורים בצורה מבוקרת, אף אחד לא אומר בוא נבחן מה קורה כשאנחנו משנים את המשתנה הזה.

נותנים לרצונות של האנשים להכתיב את הניסויים.

 

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

אני לא  חושב שאחד הזמרים מהטופ 3 של ישראל, אחד האנשים הכי מרוויחים בישראל

צריך את הפרסום הזה

את הפרסום שלו הוא מקבל כשהוא פותח מכירה ותוך 4 שעות הוא סולד אאוט

 

אז בוא תסביר מה הוא ניסה להשיג בזה שהוא מאיים בתביעה על שר, ח"כ עם חסינות, בנושא שבו יש לו חסינות מהותית...

 

לפני 40 דקות, Transporter כתב:

מי שמשיך לתת תחזיות מוגזמות ולטעות שוב ושוב צריכים לשלול ממנו את הזכות להתראיין ולהטעות את הציבור.

מותר לטעות פעם אחת. לא כל הזמן

 

אז מתי אתה מפסיק להתראיין? 🙄

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

@Transporter ברור שאף אחד לא ייצא לחסום כבישים.

לאנשים יש עבודה אחרי שישבו כמה חודשים בבית,הם תופסים אותה בכל הכוח כל עוד היא ישנה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

  

לפני כשעה, Transporter כתב:

 

אתה בוכה לי כאן על ההנחיות אבל אם יגידו לך בוא נצא לרחוב לחסום כבישים אתה לא תעשה את זה נכון ?

כולם כולל כולם אמרו נכון

 

 

בגלל זה לא יהיה לך דמי אבטלה כעצמאי או שכיר בעל שליטה או וואטאבר. בוא ניהיה אמיתיים - כמו שעכשיו לחצו כדי להתחיל לעבוד, יכולים גם ללחוץ אחרת - אבל לא רוצים.

בגלל זה לא יהיה.

 

לפני 7 דקות, halperin96 כתב:

@Transporter ברור שאף אחד לא ייצא לחסום כבישים.

לאנשים יש עבודה אחרי שישבו כמה חודשים בבית,הם תופסים אותה בכל הכוח כל עוד היא ישנה.

 

לא ככה התהליך עובד, סורי. לא ככה משנים.

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה על זה שיש עבודה/תופסים בכל הכוח/עוד תירוצים - אם לא תצא ותפגין, או תארגן לחצים אחרים בממשלה - לא יהיה לך שינוי. פשוט לא יהיה. בטח שלא בישראל.

 

 

 

 

============

עכשיו לקורא העצלן ששאל את עצמו: מי זאת הגילי רגב הזאת, שאומרים שהיא ביזיון ולא ברור מה היא עושה בבית החולים.

הנה ההשכלה של הפרופסורית:

ציטוט

2017-2016, לימודי תעודה בהדרכת קבוצות, אוניברסיטת תל אביב

2016-2015, לימודי תעודה בביואינפומטיקה וגנומיקה רפואית, אוניברסיטת בר אילן

2008-2007, עמית מחקר, מחלות זיהומיות, Children hospital, Boston

2007-2004, עמית מחקר, אפידמיולגיה, Harvard school of public health

1994-1993, התמחות קלינית, המרכז הרפואי שיבא, תל השומר

1994-1984, לימודי רפואה (MD), בית הספר לרפואה, אוניברסיטת בן גוריון

1991-1990, MSc, נוירוביולוגיה , מכון ויצמן

2006-2004,MPH  Harvard School of Public Health, Epidemiology

 

 

  • אהבתי 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 46 דקות, David32 כתב:

עכשיו לקורא העצלן ששאל את עצמו: מי זאת הגילי רגב הזאת, שאומרים שהיא ביזיון ולא ברור מה היא עושה בבית החולים.

הנה ההשכלה של הפרופסורית:

אבל זה לא עונה על השאלה מה היא עושה בבית חולים 🙄

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

היה כתוב היום בדמרקר שהציבור הפסיד רבע טריליון שקל הם מחקו את זה 

 

ואחשב זה

 

 

קורונה עדכונים.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

איזה תהליך?

שינוי מדיניות בישראל.

זאת אומרת, תיאורתית זה צריך לפעול אחרת, וחברי הכנסת אמורים לייצג את העם וכו וכו. בפועל כדי לשנות משהו צריך ללחוץ.

העצמאיים הצליחו ללחוץ מספיק בשביל פתיחה, ועזבו את זה. זה לא מעשה ייחודי להם, אבל זאת הסיבה למה כנראה שהם לא יקבלו מה שהם רוצים ומגיע להם.

 

 

לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

אבל זה לא עונה על השאלה מה היא עושה בבית חולים 🙄

🤣🤣🤣

 

היא מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים...

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...