1. למתנדבים אין מצלמות וזה לא רלוונטי
2. המתנדב רושם פירוט במקום אחר שמצורף לדוח המקורי ולא מה שנמסר לך ביד.
3. העדים זה מי שראה את העבירה ולא מי שהיה איתך ברכב
4. אם אתה רוצה תיעוד אתה צריך לבקש להישפט, במשפט השופט מחליט על העונש ויש סיכוי שתקבל קנס יותר חמור