Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, halperin96 כתב:

זה יכול להיות אחלה תחביב לשישי-שבת בבוקר.

 

 

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

זה תחביב בסופו של דבר. אם זה הופך למעיק - לגמרי עדיף לחזור לנספרסו. אבל אני נהנה מהרוטינה של ה-10-15 דק' בבוקר סביב זה.

 

פולים קל להשיג היום - יש 4-5 מקומות מעולים במרחק הליכה ממני ואפשר לקנות מהם גם באינטרנט. גם הפולים של המותגים הגדולים נותנים תוצאה לא רעה.

 

 

בהרבה מקומות האספרסו לא טעים לי
סתם מר וכבד בלי איזון של טעמים

כמו מקומות שעושים פסטה על בסיס חמאה ולימון ובעצם אין שם כלום חוץ מרוטב חמוץ בהגזמה בלי שום טעם שמאזן


לעומת נספרסו שאין טעויות..לוקח קפסולה עדינה והקפה טעים או כבדה וגם אז הוא טעים

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, יבגניפ כתב:

תודה. ויתרתי על נספרסו די מזמן. המקציפים האלו חביבים, אבל אני לא חושב שאפשר להוציא מהם את מה שאפשר להוציא מקיטור במכונות מקצועיות יותר.

 

 

זה אחלה מקציף. בבית יש לי מקציף אינדוקציה ובעבודה המקציף שצירפת והשני מייצר קצף הרבה יותר טוב. 

 

בכל אופן אני עובר גמילה מקפה אז כבר לא משנה. אגב, בימים הראשונים היו לי תסמיני גמילה לכל דבר - כאב ראש, עצבנות, בעיות בקיבה. לקח לתסמינים 3-4 ימים לחלוף. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בקיצור, מכול הדיבורים בסופו של דבר הקורונה הוציא לנו כמגאי חדש.

 

@garicho

אם אתה מוצא תשובה לשאלה שלך לגבי הטיולים באירופה, אשמח אם תעדכן. אם כי נראה לי שאף אחד לא בודק דרכון בין המדינות, אבל אשמח לאישור.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מי ששאל אותי - לא יודע. מצאתי אתר של האיחוד שמציין את מגבלות התנועה, יש התיחסות למדינות המוצא, לא לאזרחות.

 

אם הנסיעה אקטואלית הייתי פונה לשירות הקונסולרי הרלוונטי. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 44 דקות, Transporter כתב:

בהרבה מקומות האספרסו לא טעים לי
סתם מר וכבד בלי איזון של טעמים

כמו מקומות שעושים פסטה על בסיס חמאה ולימון ובעצם אין שם כלום חוץ מרוטב חמוץ בהגזמה בלי שום טעם שמאזן


לעומת נספרסו שאין טעויות..לוקח קפסולה עדינה והקפה טעים או כבדה וגם אז הוא טעים

האמת, אכלתי רוטב חמאה לימון טוב בשני מקומות: מסעדה רנדומלית בשוויץ וסדנת בישול איטקלי שעשיתי לפני עשור. מסכים לגבי נספרסו. פודים, אגב, נותנים תוצאה די דומה.

לפני 39 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה אחלה מקציף. בבית יש לי מקציף אינדוקציה ובעבודה המקציף שצירפת והשני מייצר קצף הרבה יותר טוב. 

 

בכל אופן אני עובר גמילה מקפה אז כבר לא משנה. אגב, בימים הראשונים היו לי תסמיני גמילה לכל דבר - כאב ראש, עצבנות, בעיות בקיבה. לקח לתסמינים 3-4 ימים לחלוף. 

זה לא משתווה לקיטור. לפחות מהניסיון או ההבנה שלי. פלצנות, אני יודע :) אבל זה באמת לא משנה, כל אחד ומה שעובד לו או עושה לו טוב.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, David32 כתב:

בקיצור, מכול הדיבורים בסופו של דבר הקורונה הוציא לנו כמגאי חדש.

 

@garicho

אם אתה מוצא תשובה לשאלה שלך לגבי הטיולים באירופה, אשמח אם תעדכן. אם כי נראה לי שאף אחד לא בודק דרכון בין המדינות, אבל אשמח לאישור.

 

סופ״ש הבא אני נוסע לגרמניה. אעדכן מהגבול 😀

לפני 20 דקות, sperial כתב:

מי ששאל אותי - לא יודע. מצאתי אתר של האיחוד שמציין את מגבלות התנועה, יש התיחסות למדינות המוצא, לא לאזרחות.

 

אם הנסיעה אקטואלית הייתי פונה לשירות הקונסולרי הרלוונטי. 

 

אין לי כח להתחיל להתדיין עם פקידים למיניהם. מקסימום אם השוטר הגרמני יגיד לי שאסור אפנה אליו עם Haven’t the Jewish people suffered enough?

 

מעניין מה תיהיה הבעת הפנים שלו...

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

שמע, אני קיבלתי פעם פרצוף אדום במינכן.

 

הגעתי לטרמינל 1F הידוע לשמצה בטיסה של ארקיע, והגשתי לפקיד את הדרכונים הגרמניים שלי ושל הבנים שלי. הפקיד שאל אותי מהיכן הם, עניתי לו שאבא שלי נאלץ לעזוב את גרמניה באוגוסט 1939. הבחור האדים, נאלם והעביר אותנו בלי לפצות פה (וגם א אשתי, עם הדרכון הישראלי). 

 

עדיין, אני לא בטוח שבמקרה שלך המשפט הזה יהיה התנהלות נכונה. קרוב לודאי שתעודת תושב אירופית תעשה את העבודה, אבם בכלל תתעורר בעיה. הרי אתה מגיע מתוך אירופה, לא לנמל תעופה או ים.

 

מכל מקום, שיחת טלפון לשגרירות גרמניה בארץ מושבך יכולה לחסוך לך נסיעה לשוא עד מעבר הגבול. אני לא יודע מה טיב השירות בשגרירות במקום מושבך, אבל בעבר נזקקתי מספר פעמים לשירות ה"לקוחות" של שגרירות גרמניה בת"א, והוא היה מצויין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

כן, יש לי תעודת תושב במדינה ששיכת לאיחוד האירופאי, ככה שלא אמורה להיות שום בעיה. פשוט עניין אותי אם מישהו מהחברים שגרים באירופה ניסה כבר לעבור.

פורסם (נערך)

חזרה לקורונה.

ב 27 שעות מאז הדיווח הקודם , עשו 16,000 בדיקות וגילו 621 מאובחנים חדשים.

באחוזים אנחנו מדברים על 3.8% חיוביים. 

בת 19 עם מחלות רקע נפטרה מקורונה בבית החולם של פרופ' זאב רוטשטיין (הדסה).

לא אמרו איזה מחלות רקע. 

 

שוב פעם מדברים על זה שאחוז החולים הקשים נמוך פי 2 (פעם קודמת אמרו שירדנו מ3% ל 2% ) לעומת מספר החולים הקשים מהמאובחנים בגל הראשון. 

יש 2 סיבות שמובילות לזה:

1) הרבה בדיקות וגילוי רב יותר של חסרי תסמינים.

2) האוכלוסייה המבוגרת שומרת על עצמה.

 

הסיבה הראשונה טובה, מכיוון שהיא מוציאה חולים ממעגל ההדבקה , מגלים יותר נכנסים לבידוד יותר ולכן המקדם של הבסיס האקספוננציאלי נמוך יותר. 

הסיבה השנייה מעולה, אם נצליח לשמור על הדבקות בלי להדביק את אוכלוסיית הסיכון (קשה לי להאמין שזה אפשרי) , אז נגיע במצב טוב יותר בחורף.

 

 

 

image.png

image.png

image.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
פורסם

מטמקא:

ציטוט

בת 19 שנדבקה בקורונה מתה היום (שבת) לאחר סיבוכים כתוצאה מהנגיף. מבית החולים הדסה בירושלים נמסר כי הצעירה סבלה ממחלות רקע קשות, שכללו יתר לחץ דם ריאתי, אי-ספיקת לב ועודף משקל קיצוני עד כדי קושי בתנועה. לפי בית החולים, הצעירה סבלה מ"עומס נגיפי מסיבי".

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 19 דקות, David32 כתב:

מטמקא:

 

עם כזה עודף משקל גם שפעת עונתית הייתה מכניעה אותה.

קצת עומס יתר על הריאות או הלב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מקווה מאוד שהתביעה תצא לפועל
ושרים ובכלל אנשי תקשורת בסגנון אורלי וגיא יתחילו לשקול מילים ולהפסיק לחפש מפורסמים ולהכפיש אותם
רק בדרל הזאת הם יבינו



https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-184bb0e9166f271027.htm?utm_source=AndroidNews12&utm_medium=Share

0575c79698f4f7e316718d33afc64fe8.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

... נספרסו שאין טעויות..לוקח קפסולה עדינה והקפה טעים או כבדה וגם אז הוא טעים

די, נו, לא כתבת את זה.ב באמת 

נספרסו עקביים, כן, ללא ספק. אותו קפה ישן ודלוח באופן עקבי. ללחוץ על כפתור, אותו מוצר רע, תמיד זהה, בלי הפתעות.
🥵

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, garicho כתב:

 

כן, יש לי תעודת תושב במדינה ששיכת לאיחוד האירופאי, ככה שלא אמורה להיות שום בעיה. פשוט עניין אותי אם מישהו מהחברים שגרים באירופה ניסה כבר לעבור.

 

בכול מקרה מישראל אתה חייב לצאת עם דרכון ישראלי חוץ ממקרים מסויימים אתה יכול לקבל בכול לשכה של משרד הפנים אישור יציאה חד פעמי מהארץ עם דרכון זר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...