Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

או שהטיפול השתפר.

 

מספר המאובחנים בארה"ב במגמת עליה, מספר המתים די יציב בחדש האחרון (יש גלים בהתאם לימות השבוע, אני מניח שזה קשור לדיווח ולא למספר המתים עצמו). מצד שני, העליה החדה במספר המאובחנים היא בשבוע האחרון, כך שיתכן שאנחנו עדיין בטווח ההשהיה מהאבחון עד המוות, צריך להמתין עוד שבוע - שבועיים. טיפול משופר יכול ל רק להציל אנשים, אלא גם לדחות תמותה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 שעות, halperin96 כתב:

אם היו אומרים לי שלבכות בערוץ 2 בפריים טיים היה מכניס לי 50 מיליון גם הייתי הולך.

 

גם בשביל 50,000 הייתי הולך-אבל זה כי אני עני.

 

ויזל טוען שהרווחים בחודשים האחרונים גדלו בצורה ניכרת. גם זה לדעתי שקר או מניפולציה חשבונאית. בחודש האחרון ביקרתי מספר פעמים בחנויות הלבשה וגם בפוקוס ונדהמתי לגלות שחוץ ממני יש אולי 2-3 אנשים בחנות במספר מקרים שהייתי שם. רק החנות נייקי יחסית הומה קונים בימים מסויימים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אולי עשה חשבון, כמה יעלה לו החרם הצפוי בעקבות הפרסום מול גובה מענקי המדינה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 24.6.2020 בשעה 17:35, hans כתב:

אתה צוחק, נכון?

השיטה היחידה זה לשלוף מהטלפון את הסוללה. יש כל מיני דברים שרצים ברקע גם אחרי כיבוי. - האם מנסיונך האישי הטלפון משדר את המיקום שלו גם כאשר הוא כבוי ?

אה, רגע, היום נדיר למצוא טלפון בלי סוללה נשלפת.

אופס.

 

אגב, אני רציני לגמרי, בלי סיפורי סבתא.

 

אני שוב פעל שואל.

 

אתה נשמע כאחד שמבין בנושא לכן אשאל אותך כמה שאלות טכניות.

 

* כול כמה זמן טלפון סלולארי משדר את המיקום שלו כאשר הטלפון כבוי ? מהי עוצמת האות המשודרת ?

 

* נניח והסוללה התרוקנה הטלפון כבוי האם עדיין הטלפון משדר את מיקומו ? והאם עוצמת האות חזקה באותה מידה כאשר הסוללה מלאה ?

 

* האם נדרשת התערבות של המפעיל הסלולארי בכדי שטלפון כבוי ישדר את מיקומו ?

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 48 דקות, מרק10 כתב:

 

ויזל טוען שהרווחים בחודשים האחרונים גדלו בצורה ניכרת. גם זה לדעתי שקר או מניפולציה חשבונאית. בחודש האחרון ביקרתי מספר פעמים בחנויות הלבשה וגם בפוקוס ונדהמתי לגלות שחוץ ממני יש אולי 2-3 אנשים בחנות במספר מקרים שהייתי שם. רק החנות נייקי יחסית הומה קונים בימים מסויימים.

דווקא נייקי העולמית מדווחת על ירידה של כ40% במכירות.

בארצות הברית זה שילוב של הקורונה ושל מה שהלך שם ברחובות שהכניס אנשים לבתים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

500 נדבקים ליום אם הממוצע נשמר ולא עולה בקצב של המילה שוברת השיניים אקספו...

 זה 15000 נדבקים בחודש ממוצע.

כל 1% מזה הם 150 חולים קשה לחודש.

אם אנחנו מתחילים לשבור שיניים זה אומר חזרה לסגר.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 40 דקות, vladclar כתב:

אולי עשה חשבון, כמה יעלה לו החרם הצפוי בעקבות הפרסום מול גובה מענקי המדינה...

לציבור פה יש זיכרון מאוד קצר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כל עוד יש חשמל בסוללה + נוזקה מתאימה - הטלפון יכול לשדר מה שהנוזקה מעוניינת לשדר.

לפני 8 דקות, מרק10 כתב:

 

אני שוב פעל שואל.

 

אתה נשמע כאחד שמבין בנושא לכן אשאל אותך כמה שאלות טכניות.

 

* כול כמה זמן טלפון סלולארי משדר את המיקום שלו כאשר הטלפון כבוי ? מהי עוצמת האות המשודרת ?

 

* נניח והסוללה התרוקנה הטלפון כבוי האם עדיין הטלפון משדר את מיקומו ? והאם עוצמת האות חזקה באותה מידה כאשר הסוללה מלאה ?

 

* האם נדרשת התערבות של המפעיל הסלולארי בכדי שטלפון כבוי ישדר את מיקומו ?

 

 

וגם בלי שום נוזקה, יש כל מיני תהליכים שרצים כשהטלפון כבוי, למשל הקוד שאחראי לאיתור הלחיצה על כפתור ההפעלה, וש"מחליט" מתי הלחיצה ארוכה מספיק כך שצריך להתייחס אליה כפעולת הדלקה.

 

לגבי יכולת שידור בלי זרם חשמלי - תגיד לי אתה איך זה אפשרי בדיוק... אפשרי תיאורטית עם שידור בעוצמה חזקה אל טלפון שתומך בטעינה אלחוטית, ברמת העיקרון, אבל אני בספק אם מישהו טרח לעשות את זה, נדרשת קרבה פיזית של המשדר לטלפון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 11 דקות, hans כתב:

לגבי יכולת שידור בלי זרם חשמלי - תגיד לי אתה איך זה אפשרי בדיוק...ברור שזה לא אפשרי ראה ביאור בהמשך.
אפשרי תיאורטית עם שידור בעוצמה חזקה אל טלפון שתומך בטעינה אלחוטית, ברמת העיקרון, אבל אני בספק אם מישהו טרח לעשות את זה, נדרשת קרבה פיזית של המשדר לטלפון.

 

אני אנסה לנסח שוב פעם את שאלתי. האם מערכת ניהול האנרגיה של הטלפון הסלולארי שומרת "רזרבה" בכדי שהטלפון יוכל להמשיך לדווח על מיקום הטלפון למשך פרק זמן מסויים למרות שמחוון הסוללה מציין שהסוללה התרוקנה והטלפון כבה.

 

הרי בקושחה אפשר לכתוב קוד שיציג שהסוללה ב-0 אחוז טעונה ובפועל עדיין קיימת אנרגיה בסוללה למטרות מסויימות.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

בכלל ה-trash talk הזה בכלל לא לעניין. הדיון הוא על קורונה והשלכות הוירוס על העולם. בואו ננסה לשמור על הנושא המקורי. 

 

ברור שזה מפריע לו

גם כשאני לא כאן שבוע הוא דואג להזכיר אותי

בדיוק משם זה התחיל, שלא התאים לו לשמוע שעצמאים חושבים שצריכים לספוג 30 מתים בחודש בשביל (וגם 100 מתים) בשביל לא להרוס את הכלכלה

כי מה אכפת  לו, הוא בתור שכיר יקבל דמי אבטלה אם ישב בבית, לא יזרקו לו 15,000 שקל על 4 חודשים בלי עבודה שיכלת להרוויח בהם נניח 150,000 בכל אחד מהחודשים.

ואחרי כל זה הוא מתכחש לזה שהוא אגואיסט וחושב רק על עצמו

לפני 4 שעות, snoop90 כתב:

אני צריך מפסק.

 

אני מכיר כמה שיכולים לדאוג לך

לכל אחד  יכולות פיסוק שונות

אשלח לך תמונות תגיד לי מי אתה מעדיף שיפסק לך

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

אשלח לך תמונות תגיד לי מי אתה מעדיף שיפסק לך

 

אחשלי, גם אני רוצה...

איזה כייף לי :)

פורסם

היום פתחו את החדשות ודווחו על 5 נפטרים

כולם מעל 80

ושוב זה מחזיר למה שאמרתי מזמן שצריך לשמור על המבוגרים

שיחלקו 20,000 דוחות ביום,

אם בסוף המבוגרים חשופים לסביבה ולא מקטינים את החשיפה יהיו כאן מתים

אם ישקיעו את המאמצים בלהקטין את החשיפה יצמצמו את המתים

 

 

לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

 

אחשלי, גם אני רוצה...

 

תשלם

 

פורסם
לפני 59 דקות, hans כתב:

כל עוד יש חשמל בסוללה + נוזקה מתאימה - הטלפון יכול לשדר מה שהנוזקה מעוניינת לשדר.

 

וגם בלי שום נוזקה, יש כל מיני תהליכים שרצים כשהטלפון כבוי, למשל הקוד שאחראי לאיתור הלחיצה על כפתור ההפעלה, וש"מחליט" מתי הלחיצה ארוכה מספיק כך שצריך להתייחס אליה כפעולת הדלקה.

 

לגבי יכולת שידור בלי זרם חשמלי - תגיד לי אתה איך זה אפשרי בדיוק... אפשרי תיאורטית עם שידור בעוצמה חזקה אל טלפון שתומך בטעינה אלחוטית, ברמת העיקרון, אבל אני בספק אם מישהו טרח לעשות את זה, נדרשת קרבה פיזית של המשדר לטלפון.

 

 

 

אתה בטוח שיש קוד שרץ ברקע על מנת למדוד את זמן הלחיצה? 

ממש לא נראה לי הגיוני להשאיר מעבד פעיל על מנת לבדוק לחיצה.

במצב כזה כל הטלפונים החדשים היו מגיעים ל 0% תוך פחות מחודש. 

נגד וקבל שמחוברים ללחצן מאפשרים לך להעיר את הטלפון בלי לבזבז אנרגיה לניטור הכפתור הזה. 

פורסם
לפני 7 דקות, David32 כתב:

גם אקסל וגם מעגלים חשמליים?

You are full of surprises, Master Baggins

 

תיזהר ממנו הוא עלול לתקוף אותך בגליון ציונים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...