Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רק תיזכור שהאמינות שלהן נמוכה, זה מספיק טוב לסקר , אבל לא מספיק טוב עבורך כבודד. 

 

נניח שיש להם טעות של 2%  - כלומר מתוך 100 נבדקים שלא חלו בקורונה הם מגלים ש-2 חולים .

מבחינת הסקר , אם מצאתי ש 10% מהאוכלוסייה כבר חלתה , זה לא מהותי אם באמת זה 8% או 10%.

אבל אם אתה עושה בדיקה על מנת לדעת האם אתה חולה או לא.

ויצא לך חיובי .. אז יש סיכוי שאתה לא באמת חיובי .. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

עצם העובדה שדוגמים את מי שהגיע למרפאה גורם להטיה. הרי יש סיבה לכך שמישהו מגיע למרפאה, וזה לא שהוא בריא וסקרן אם חלה בקורונה.

 

כד להצליח אתה צריך לעשות כמו במפקד האוכלוסין - לבחור קבוצת מדגם אקראית (לא בדיוק, כי דוגמים לפי שכבות) ואז ללכת מדלת לדלת או להזמין את הנדגמים למרכז נילת בדיקות.

מצד שני,רוב אלה שמגיעים למרפאות בעיקר כאלה שמבצעים בדיוק דם באופן תדיר הם האוכלוסיה המבוגרת.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אבל אתה רוצה לקבל חתך מייצג של האוכלוסיה, לדעת איפה המחלה מסתובבת ואולי לנסות לתחקר לגבי תסמינים שהתפספסו (אם כי גם כאן יש בעיה של recall bias)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הוחלט על סגר בשכונות מסוימות באשדוד. "במקרה" מדובר בשכונות של חרדים. אני גר בשכונה מעורבת חרדים וחילונים ואנחנו נכנסים לסגר. נראה מה יהיה התוצאות של זה בשטח.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

וואו .. לא מאמין שזה הגיע ישר לשכונה שלך.

נשמח לקבל עידכונים מהשטח ..

האם בשישי הם הולכים לותר על בתי הכנסת?

האם בשבת לא יהיו ארוחות משפחתיות גדולות ?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

^ זה סקופ רציני, אחלה דרך ללכת לבדוק אם כבר נדבקת בעבר (אם אכן מקבלים את התשובה).

 

לא יודע אם זה כזה סקופ

איכילוב עושים כבר שבועיים בדיקה למי שרוצה תמורת 220 ש"ח.

ה - 70.000 שיצאו עכשיו זה בדיקות שהתוקף שלהם הוא עד תחילת שבוע הבא,

משרד הבריאות "נתקע" איתם, הזמינו אותם לפני חודשיים כדי לעשות סקר אוכלוסין ללמוד על המחלה,

אבל כרגיל במדינת היהודים עד שמחליטים באיזו צורה ולמי לחלק את הבדיקות,

כבר עובר להם התוקף.

לכן זה לא בדיוק "סקר".

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

השוואה בין הגל הראשון למצב עכשיו:

 

index.jpg.4ef1df4d3b8bdf69be7d705d69ac480e.jpg

 

בהחלט מתחיל לקבל צורה אקספוננציאלית. עוד שבוע - שבוע וחצי אנחנו באלפי חולים חדשים ליום... גם אם נכנסים לסגר מלא כבר אי אפשר לעצור את זה. נראה איך מערכת הבריאות תתמודד.

"ai motoare capul doare"

פורסם

נרמול לא ממש ישפיע, מקסימום ידחה את הזינוק בכמה ימים. העובדה היא שהצורה כבר אקספוננציאלית, וזה החלק החשוב. אם עד לפני כמה ימים היה אפשר להגיד שהגידול במספר החולים לינארי, עכשיו כבר אי אפשר להגיד את זה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

כתבתי ואמרתי לכם שויזל חרטטן לא קטן אז בבקשה. העשירים ימשיכו להיות עשירים ואלה שזקוקים לדמי אבטלה יקבלו 0 שקלים.

 

מתקפה על הדיבידנד בפוקס: "דמעות התנין של הראל ויזל הפכו ליהלומים על חשבוננו"
פוקס הודיעה על חלוקת דיבידנד של 49 מיליון ש', שבועות לאחר שדרשה וקיבלה מענקים מהמדינה. ח"כ סמוטריץ': "לא בשביל זה ניתן תקציב העתק לתמיכה בעסקים במשבר". בעקבות הלחץ שהפעיל ויזל על הממשלה, לצד קמעונאים נוספים - המדינה סיפקה לקבוצה גם ערבות עבור הלוואה בנקאית.

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/BktnpUGCI

  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

פורסם

אם היו אומרים לי שלבכות בערוץ 2 בפריים טיים היה מכניס לי 50 מיליון גם הייתי הולך.

 

גם בשביל 50,000 הייתי הולך-אבל זה כי אני עני.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, איצי בר כתב:

 

בכל אופן על מה שעניין אותי לא ענית

כמה מונשמים היו ב 25/03?

 

27 בול

לפני 23 שעות, korola כתב:

 

 

אופס ...   טרנספורטר עדיין לא התעורר , אבל הוא לא יאהב את זה שהוא יקום.

אחרי שהוא הצליח להדיח את ברסי , וחגג את האישור לקיים חתונות של 250 איש,

וכבר דמיין שתוך חודש יאשרו לו גם אירועים של 1000 איש.

פתאום המנכ"ל החדש מדבר בדיוק כמו ברסי ,  250 בחתונה זה כבר יותר מידי,

מתחילים לדבר על הקטנה מתחת ל-250. 

בקיצור היו שבועיים של חופש מטרנספורטר שכבר סגר חוזים עד אוקטובר, החוזים סגורים והציקים לביטחון כבר אצלו במגירה.

עכשיו זוגות שינסו לבטל בגלל ההגבלות, יקבלו (ובצדק) שיעור ראשון בחייהם של שימו לב על מה אתם חותמים!!! 

 

יהיה מעניין 

 

 

image.thumb.png.6dcdb4fd868831b894d8551cec1bf58b.png

 

אין שום בעיה שיקטין את האירועים עוד שבועיים ויחזיר אותם ב 2.8 כשנגמרת החופשה שלנו

אם הוא סוגר אירועים כי יש הדבקות הוא צריך גם לסגור קניונים, רכבות, מסעדות, ברים, בעצם הכל

ואז יהיו פחות הדבקות

אבל אז נהיה חייבים לפתוח

אז נפתח כדי ששוב יהיו הדבקות ונצטרך לסגור

או שהוא פשוט יבין שזה המצב וזהו. הרי הוא לא באמת יסגור את השוק לשנה עד שיהיה חיסון

אז לעכב את הכל בחודש לא יתן כלום.

 

אני אגלה  לך סוד

כבר שבועיים יש אירועים עם קצת יותר מ  250 איש

כמה יותר? אמרו משהו בחדשות תחפש.

לפני 10 שעות, RedLabel כתב:

נרמול לא ממש ישפיע, מקסימום ידחה את הזינוק בכמה ימים. העובדה היא שהצורה כבר אקספוננציאלית, וזה החלק החשוב. אם עד לפני כמה ימים היה אפשר להגיד שהגידול במספר החולים לינארי, עכשיו כבר אי אפשר להגיד את זה.

 

נו אז הגענו ל 500 600 700 800 חולים ביום

אבל יורדים במספר המאושפזים

כמעט ואין מתים

ואולי מונשם אחד בשבוע

 

איפה הסכנה פה בדיוק?

לפני שבועיים היינו על 209 מאושפזים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 שעות, מרק10 כתב:

כתבתי ואמרתי לכם שויזל חרטטן לא קטן אז בבקשה. העשירים ימשיכו להיות עשירים ואלה שזקוקים לדמי אבטלה יקבלו 0 שקלים.

 

מתקפה על הדיבידנד בפוקס: "דמעות התנין של הראל ויזל הפכו ליהלומים על חשבוננו"
פוקס הודיעה על חלוקת דיבידנד של 49 מיליון ש', שבועות לאחר שדרשה וקיבלה מענקים מהמדינה. ח"כ סמוטריץ': "לא בשביל זה ניתן תקציב העתק לתמיכה בעסקים במשבר". בעקבות הלחץ שהפעיל ויזל על הממשלה, לצד קמעונאים נוספים - המדינה סיפקה לקבוצה גם ערבות עבור הלוואה בנקאית.

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/BktnpUGCI

 

ויזל עושה על מה שויזל מקבל כסף לעשות וזה לדאוג לאינטרסים של פוקס. באוצר יושבים אנשים שאמורים לדאוג לאינטרסים של כלל הציבור. ויזל עשה את תפקידו, האוצר לא ממש. 

לפני 10 שעות, RedLabel כתב:

השוואה בין הגל הראשון למצב עכשיו:

 

index.jpg.4ef1df4d3b8bdf69be7d705d69ac480e.jpg

 

בהחלט מתחיל לקבל צורה אקספוננציאלית. עוד שבוע - שבוע וחצי אנחנו באלפי חולים חדשים ליום... גם אם נכנסים לסגר מלא כבר אי אפשר לעצור את זה. נראה איך מערכת הבריאות תתמודד.

 

את הציבור זה לא ממש מדאיג. הציבור איבד כל רסן ופחד. עכשיו נראה מה יקרה בפועל אם נראה קריסת מערכת בריאות עוד חודש או נבין שהוירוס הזה הוא נמר של נייר. 

 

image.png.28cf5a9b4c36091af853c56667bf7872.png

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

איפה הסכנה פה בדיוק?

לפני שבועיים היינו על 209 מאושפזים

תגיע גם ליותר מזה. וכשכל כמה ימים מספר החולים מכפיל את עצמו, גם מספר החולים קשה יטפס באותו קצב. הוא פשוט בדיליי של כמה ימים. גם אם תופסים יותר חולים שיעברו את המחלה בצורה קלה, כשמספר החולים גדל בצורה כזאת לא יהיו כולם יהיו כאלה.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

בגל הראשון עשינו ניסוי האם אנחנו יכולים לעצור את זה לחלוטין.. התשובה יצאה חיובית.

 

בוא נראה עוד שבוע כש 300,000 מובטלים יפסיקו לקבל אבטלה ויהפכו לנטל על המדינה כמה אתה תמשיך להגיד שהתשובה יצאה חיובית

האטו את ההתפשטות של הנגיף בשבועיים, אבל גרמו נזק עצום שיקח שנים לתקן

אז מחר 300,000 איש יפסיקו לקבל כסף מהמדינה, לא יהיה להם מה לעשות וידרדרו לפשע

 

נראה מה עדיף למדינה

לרדוף אחרי אנשים בלי מסכות או לרדוף אחרי פושעים

Just now, RedLabel כתב:

תגיע גם ליותר מזה. וכשכל יומיים מספר החולים מכפיל את עצמו, גם מספר החולים קשה יטפס באותו קצב. הוא פשוט בדיליי של כמה ימים.

 

אבל המספרים האלה עולים כבר יותר מחודש

איפה כל המאושפזים ?

למי הם מחכים ?

לאותם חרדים מבני ברק שהתכנסו 8000 איש בל"ג בעומר וחשבנו שהולכים להביא עלינו 500 מונשמים ?

או לאלה שהיו בהלוויה ההיא במרץ ?

עד עכשיו אני לא רואה את ההשלכות וכנראה שגם לא נראה

 

אבל לא נורא עוד יומיים יהיו 2 מונשמים חדשים אז יגידו בחדשות "דאגה במערכת הבריאות 2 מונשמים חדשים ביום"

×
×
  • תוכן חדש...