Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מי נכנס לפילוח עדתי? 

 

אם אתה נמצא בחוף הים ומסביבך 1000 איש ,  כולם בלי מסיכה.

עובד שוטר  בשקט בלי להפריע לסובבים , ובוחר אקראית בודדים ונותן להם קנסות.

בנתיים כל ה 1000 איש ממשיכים לשבת בשקט. השוטר עובר על פניהם ואז נטפל לעוד מישהו ונותן לו קנס.

מכל השאר הוא מתעלם.

בסוף הוא יוצא עם 50 דוחות אקראיים ל-50 אנשים. 

 

סטואציה שונה: 

קניון  - 1000 איש, כמעט כולם עם מסיכה.

שוטר עובר וכל מי שהוא רואה בלי מסיכה - הוא עוצר אותו ונותן לו קנס.

השוטר לא צריך לברור למי לתת ולמי לא.. יש קריטריונים .. כל מי שבלי מסיכה מקבל קנס. 

 

במקרה הראשון הוא אכיפה בררנית , בגלל שהשוטר התעלם מאנשים שבלי מסיכה ולא נתן להם דו"ח. 

במקרה השני השוטר לא עשה אכיפה בררנית.

 

שוטר שנקלע לסיטואציה הראשונה - צריך להפעיל שיקול דעת.

הוא יכול לכרוז.. שכולם צריכים לעטות מסיכה. בקול רם. לחוזר על זה שוב ושוב

להזהיר שהוא מתכוון לתת דוחות 

ואז הוא חייב להתחיל לתת דוחות לכל מי שלא חובש מסיכה , הוא לא יכול לדלג על אנשים .

פורסם (נערך)

באוטובוס אפשר לסגור את הדלתות ולקנוס את כל העבריינים. בחוף הים, טכנית, זה לא אפשרי (אלא אם אתה מגדר קטע ומביא גדוד מבית הספר לשוטרים).

 

תשווה את המצב בחוף למפעיל הממל"ז שלוזר רכבים באקראי. אם שפר מזלך עברת בעת שהיה עסוק ברישום דו"ח לנהג אחר, או סתם נתן כמה שניות מנוחה לידיים ולעיניים, ואם איתרע מזלך הוא לכד אותך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בטח שהוא יכול.

אתה מקבל קנס על עבירה שביצעת.

אף אחד לא חייב את השוטר לתת קנסות לכולם.

 

זו לא אכיפה בררנית,יותר בכיוון של אקראית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

אכיפה בררנית==חוסר מזל.

סתם נפל עליך,לא כי אתה שחור/ערבי/רוסי/קווקזי,לא מבין מה הצורך לנסות לשייך אכיפת הנחיות לפילוח עדתי.

אין פילוח עדתי, אבל בוא...

מתי הסתובבת לאחרונה בטירה / טייבה?

 

רק ממש לאחרונה הוגברה האכיפה שם. עד אז בעזרת המסכה היית יכול להבדיל מי יהודי ומי ערבי. שמים פס על ההנחיות (לא כולם).

פורסם
Just now, Ragnar כתב:

אין פילוח עדתי, אבל בוא...

מתי הסתובבת לאחרונה בטירה / טייבה?

 

רק ממש לאחרונה הוגברה האכיפה שם. עד אז בעזרת המסכה היית יכול להבדיל מי יהודי ומי ערבי. שמים פס על ההנחיות (לא כולם).

 

לקח לי זמן להבין שמתכוונים לטירה ולא לטירת הכרמל שליד חיפה.

נראה לי הבנתי אותך.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

היום העובד הערבי שלי הסתובב במושב (המפעל במושב) וקיבל קנס על מסיכה. במושב! שאלתי אותו מה עשה בזמן שהשוטר ראה אותו, אמר קטף תותים מעץ שגלש למדרכה. אמרתי לו שאם השוטר לא היה רואה אותו באמצע המושב קוטף פרי מבית של מישהו הוא לא היה עוצר לידו בכלל

 

עריכה אחרונה על ידי yotams4
  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מעולה . עכשיו אחרי המענקים יש לויזל הרבה כסף לואגיו על המרפסת.

ואולי גם לעשות כמה אירועי ענק של 1000 איש. 

 

 

image.thumb.png.0a4fa5cafaed646b709a29a07660ddf6.png

 

ואת זה אני רק אניח פה, ברור לי שאין עלייה במספר המאושפזים או במספר המונשמים .

אבל עדיין זה מגמה מדאיגה

 

image.thumb.png.26841facf203a59eb63bb74509e8b2f4.png

פורסם
לפני 14 דקות, korola כתב:

מעולה . עכשיו אחרי המענקים יש לויזל הרבה כסף לואגיו על המרפסת.

ואולי גם לעשות כמה אירועי ענק של 1000 איש. 

 

 

image.thumb.png.0a4fa5cafaed646b709a29a07660ddf6.png

 

ואת זה אני רק אניח פה, ברור לי שאין עלייה במספר המאושפזים או במספר המונשמים .

אבל עדיין זה מגמה מדאיגה

 

image.thumb.png.26841facf203a59eb63bb74509e8b2f4.png

 

העניין עם קבוצת פוקס מרתיח

פורסם
Just now, Ragnar כתב:

 

העניין עם קבוצת פוקס מרתיח


מרתיח, אבל היה צפוי לחלוטין. כתבתי לפני 300 עמודים שהגדולים יקבלו מיליונים בזמן שהקטנים יריבו על פירורים מהשולחן.

  • מעניין 1
פורסם

לגמרי. אבל כל פעם מחדש להיות מופתע מכמה הקבוצות האקסלוסיביות האלה נהנות מהכסף של כולנו

אחחח ישראל.. תנו לי ויזה לעוף מפה

 

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, ChemGuy85 כתב:


מרתיח, אבל היה צפוי לחלוטין. כתבתי לפני 300 עמודים שהגדולים יקבלו מיליונים בזמן שהקטנים יריבו על פירורים מהשולחן.

 

לפני 5 דקות, Ragnar כתב:

לגמרי. אבל כל פעם מחדש להיות מופתע מכמה הקבוצות האקסלוסיביות האלה נהנות מהכסף של כולנו

אחחח ישראל.. תנו לי ויזה לעוף מפה

 

 

ברור.. הרי למדנו מארה"ב.

זורקים את הכסף למעלה ומצפים שהם ירידו אותו למטה. 

במצב רגיל הם מורידים אותו למטה , אבל על מדינות אחרות  (טיולים, מטוסים פרטיים, יבוא מטורף ).

הבעיה שכל המחקרים מראים שהכסף לא מגיע למטה , הוא נתקע למעלה 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש להם תמריץ כלשהו להוריד אותו למטה?

מעבר לטוב לב ודאגה לחלש שלא אמורה להיות להם כי הם מנהלים עסק ולא את ביטוח לאומי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...