Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ברור, אבל במקרה של מיודענו, אין לו שום דבר לבסס עליו את ההתנשאות שלו חוץ מכסף. הוא כבר הוכיח את זה (בלשון המעטה) בעצמו באינספור הודעות. אני משוכנע שאם נלך אחורה לשרשורים שפתח לפני 10~ שנים ההבדל יהיה עצום. מצד שני, money doesn't change people, it reveals them.

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

בימים האחרונים רוב האנשים שאני רואה בחוץ עם מסיכה.

אבל הם לא נחשבים. הם לא מהמגדל.

בעצם אתה גם ביקשת שיגבירו את האכיפה לא מזמן.

 

אני באמת חייב להצליח יום אחד להבין על סמך מה אתה כל כך מתנשא.

 

 

מה הקשר בין זה שאני לא מאמין לכותרות של "5000 מונשמים בקרוב" לבין התנשאות ?

אם לא הייתי גר במגדל הייתי  צריך להאמין לזה

ואם אני  לא מאמין לזה זה בגלל שאני גר במגדל ?

ואחר כך אתה אומר  שאתה באמת מבין מה כותבים כאן ?

לפני 2 שעות, BloodFist כתב:

אהבתי את זה שהוא משווה כלי תחבורה הכרחי לאירועים... שהם כמובן הכרחיים לציבור באותה המידה כמו רכבות ואוטובוסים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה הכרחי לבעל העסק שעובד כל החיים בשבילם

כמו שמסעדה הכרחית

כמו שחוף ים הכרחי

כמו שמכון כושר הכרחי

לי לא הכרחי ללכת לבית מלון כרגע כי מגעיל אותי להתערבב עם אנשים בתקופה הזאת

אבל אני  חושב שמלונות צריכים להשאר פתוחים ומי שמתאים לו להגיע לשם יגיע

ונכון ליום רוב המלונות הטובים מדווחים על תפוסה יפה

 

זה שזה לא חשוב לי לא אומר שצריך לסגור את זה בגלל שיכולים להדבק שם

יכולים להדבק בכל מקום ומי שלא ילך לבית מלון ילך למסעדה או לקניון או לפארק או לים

לפני 24 דקות, Blaz00r כתב:

זה ברור, אבל במקרה של מיודענו, אין לו שום דבר לבסס עליו את ההתנשאות שלו חוץ מכסף. הוא כבר הוכיח את זה (בלשון המעטה) בעצמו באינספור הודעות. אני משוכנע שאם נלך אחורה לשרשורים שפתח לפני 10~ שנים ההבדל יהיה עצום. מצד שני, money doesn't change people, it reveals them.

 

צודק

כל מי שחושב שעושים לנו  כותרות שלא קשורות למציאות הוא בעצם בנאדם שמרוויח טוב 

מה הקשר בין הדברים לא ברור ישר ?

פורסם

האם אתה מכחיש את זה שהרושם (המכוון) שאתה נותן פה הוא:

א. שיש לך כסף

ב. שזה שיש לך כסף הופך אותך מורם מעם

 

(בלי להתפלסף, תענה על השאלה)

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

 @Transporter התשובה מצויה בגוף הפוסט שלך

 

תנובה חיונית כי (כמעט) כל אזרח בישראל צריך חלב בשביל להתקיים.

 

בתי הזיקוק חיוניים כי כל אזרח בישראל צריך דלק\גז\חשמל כדי להתקיים.

 

חברות הייטק אולי אינן חיוניות לקיום אזרחי ישראל, אבל רבות מהן יצרו סביבת עבודה מוגנת שבה אין הדבקות.

 

גני ארועים ומסעדות חיוניים לבעליהם ולעובדיהם, אבל למדינת ישראל הם גורמים נזק בכך שהם מהווים ריכוזים להדבקה בנגיף ומשביתים את העובדים במקומות החיוניים או הבטוחים. אז למדינה, כמדינה עדיף לסגור אותם עד יעבור זעם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

אתה מכחיש את זה שהרושם (המכוון) שאתה נותן פה הוא שזה שיש לך כסף הופך אותך מורם מעם? (בלי להתפלסף, תענה על השאלה)

 

הוא לא טען שהוא טוב יותר.

אלא שהאוכלוסייה שאיתה הוא מתערבב שומרת יותר על ההנחיות(באופן יחסי) ונתן דוגמאות לאוכלוסיות שלדעתו שומרות פחות.

האם היה אפשר לנסח את זה יותר פוליטיקלי קורקט?כנראה שכן.

 

האם הוא גם הפר את ההנחיות והודה בזה? כן.

כמו שכולנו פה הפרנו הנחיות,כי אין באמת אפשרות להקפיד על הכל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

400-500 נדבקים ביום- כשמספר החולים קשה/מונשמים לא קופץ דרמטית לא יגרום לסגר חוזר.

אבל ואבל גדול,אם מספר החולים קשה/מונשמים יתחיל לקפוץ כל שבוע פי 2 אנחנו בצרות צרורות.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

כיוון שאני נותן שירות לאנשים ממש מכל שכבות האוכלוסיה אני יכול לומר שאני מתרשם שאין שכבות שמקפידות פחות או יותר. זה ממש אינדיווידואלי.

 

טרנספורטר עצמו דוגמא מובהקת: חי במגדל (אין לי מושג מי האוכלוסיה שגרה שם, הכסף יכול להגיע מכל מיני מקורות), והוא עצמו מכריז בריש גלי כי הוא מארח מעבר למותר, כי הוא עובד עם בעלי אולמות שמכניסים פי 3 אורחים מהמותר  וכו'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Blaz00r כתב:

האם אתה מכחיש את זה שהרושם (המכוון) שאתה נותן פה הוא:

א. שיש לך כסף

ב. שזה שיש לך כסף הופך אותך מורם מעם

 

(בלי להתפלסף, תענה על השאלה)

 

זה ברור לא?

יש בארץ כרגע 2329 מונשמים

ואני בעצם אומר כאן שיש רק 28

כי יש לי כסף ואני חושב  שזה לא יגיע אליי

 

מסכים איתך

מתים פה מאות בכל שבוע מקורונה ורק אנשים שגרים במגדלים רואים 1-2 נפטרים בשבוע

ומעוותים את המציאות

פורסם
Just now, sperial כתב:

 @Transporter התשובה מצויה בגוף הפוסט שלך

 

תנובה חיונית כי (כמעט) כל אזרח בישראל צריך חלב בשביל להתקיים.

 

בתי הזיקוק חיוניים כי כל אזרח בישראל צריך דלק\גאז\חשמל כדי להתקיים.

 

חברות הייטק אולי אינן חיוניות לגקיום אזרחי ישראל, אבל רבות מהן יצרו סביבת עבודה מוגנת שבה אין הדבקות.

הן חיוניות כי זה כסף שמוזרם לכלכלה מבחוץ.

ובלעדיהם לא הייתה הצדקה למגוון רחב של משרות שמשרתות את הענף וגם מהעובדים האלה אתה מתעלם.

Just now, sperial כתב:

 

גני ארועים ומסעדות חיוניים לבעליהם ולעובדיהם, אבל למדינת ישראל הם גורמים נזק בכך שהם מהווים ריכוזים להדבקה בנגיף ומשביתים את העובדים במקומות החיוניים או הבטוחים. אז למדינה, כמדינה עדיף לסגור אותם עד יעבור זעם.

הם חיוניים למשק הישראלי אפילו יותר מאשר לעצמם.

הכסף צריך לזוז ולהחליף ידיים ולהעסיק עובדים בלתי מיומנים ועובדים זרים

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, colauti 9 כתב:

400-500 נדבקים ביום- כשמספר החולים קשה/מונשמים לא קופץ דרמטית לא יגרום לסגר חוזר.

אבל ואבל גדול,אם מספר החולים קשה/מונשמים יתחיל לקפוץ כל שבוע פי 2 אנחנו בצרות צרורות.

 

 

אתה  גר  במגדל במקרה?

מרוויח טוב?

אם  אתה כותב כזה משפט מתנשא אתה בטוח עונה על ההגדרה הזאת

יא מתנשא

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אתה  גר  במגדל במקרה?

מרוויח טוב?

אם  אתה כותב כזה משפט מתנשא אתה בטוח עונה על ההגדרה הזאת

יא מתנשא

מגדל ? ממש לא.

מרוויח טוב ? ממש לא 

מה מתנשא במה שכתבתי,אתה מוזמן להסביר !!

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

 @Transporter התשובה מצויה בגוף הפוסט שלך

 

תנובה חיונית כי (כמעט) כל אזרח בישראל צריך חלב בשביל להתקיים.

 

בתי הזיקוק חיוניים כי כל אזרח בישראל צריך דלק\גז\חשמל כדי להתקיים.

 

חברות הייטק אולי אינן חיוניות לקיום אזרחי ישראל, אבל רבות מהן יצרו סביבת עבודה מוגנת שבה אין הדבקות.

 

גני ארועים ומסעדות חיוניים לבעליהם ולעובדיהם, אבל למדינת ישראל הם גורמים נזק בכך שהם מהווים ריכוזים להדבקה בנגיף ומשביתים את העובדים במקומות החיוניים או הבטוחים. אז למדינה, כמדינה עדיף לסגור אותם עד יעבור זעם.

 

אז לא הבנתי 

אם סוגרים את כל מה שלא חיוני  צריך לסגור חצי מדינה כרגע

למה זה לא קורה?

חוץ ממני ומעוד כ מה אנשים מהמגדלים

וטום אביב ורפי כהן ועומר מילר בעצם כולם רואים פה מאות מתים בשבוע

אלפי מונשמים

למה לא סוגרים אני  לא מבין ?

 

הרי אם סוגרים גני אירועים צריך לסגור מסעדות, קניונים, מכוני כושר,  הכל

כל מקום שיכולים להמצא בו מעל 10 אנשים במרחק של פחות מ 2 מטר

אז למי מחכים ? יש 5000 מונשמים בדרך זה לא צחוק

לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

מגדל ? ממש לא.

מרוויח טוב ? ממש לא 

מה מתנשא במה שכתבתי,אתה מוזמן להסביר !!

 

ציניות

כתבתי אותו דבר  כמוך למעלה

וכתבו שאני כותב את זה כי אני גר במגדל

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

זה ברור לא?

יש בארץ כרגע 2329 מונשמים

ואני בעצם אומר כאן שיש רק 28

כי יש לי כסף ואני חושב  שזה לא יגיע אליי

 

מסכים איתך

מתים פה מאות בכל שבוע מקורונה ורק אנשים שגרים במגדלים רואים 1-2 נפטרים בשבוע

ומעוותים את המציאות

 

נו, מה ציפיתי. על השאלה הפשוטה אתה מסוגל לענות??

 

הנה, אני אנסח שוב בשביל שיהיה יותר ברור:

 

האם אתה מכחיש את זה שהרושם (המכוון) שאתה יוצר [כאן בפורום ולצורך העניין בלי קשר לקורונה] הוא:

א. שיש לך כסף

ב. שזה שיש לך כסף הופך אותך מורם מעם

×
×
  • תוכן חדש...