Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 24.6.2020 בשעה 17:35, hans כתב:

אתה צוחק, נכון?

השיטה היחידה זה לשלוף מהטלפון את הסוללה. יש כל מיני דברים שרצים ברקע גם אחרי כיבוי.

אה, רגע, היום נדיר למצוא טלפון בלי סוללה נשלפת.

אופס.

 

אגב, אני רציני לגמרי, בלי סיפורי סבתא.

 

אתה נשמע כאחד שמבין בנושא לכן אשאל אותך כמה שאלות טכניות.

 

* כול כמה זמן טלפון סלולארי משדר את המיקום שלו כאשר הטלפון כבוי ? מהי עוצמת האות המשודרת ?

 

* נניח והסוללה התרוקנה הטלפון כבוי האם עדיין הטלפון משדר את מיקומו ? והאם עוצמת האות חזקה באותה מידה כאשר הסוללה מלאה ?

 

* האם נדרשת התערבות של המפעיל הסלולארי בכדי שטלפון כבוי ישדר את מיקומו ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 15 דקות, halperin96 כתב:

יש להם תמריץ כלשהו להוריד אותו למטה?

מעבר לטוב לב ודאגה לחלש שלא אמורה להיות להם כי הם מנהלים עסק ולא את ביטוח לאומי.

 

הם לא אמורים להעביר את הכסף למטה כתרומה. 

הרעיון הוא להניע את המשק... הרעיון הוא לתרום לצמיחה. 

ולכן התאוריה (שלא תמיד מחזיקה מים) ,  אומרת שבעלי העסקים צריכים להשקיע את הכסף בפעילויות חדשות (שיכניסו להם עוד כסף).

 

הם צריכים להחליט על בניית שכונות חדשות ולהשתמש בכספים האלה לתשלום לעובדים  

הם צריכים להקים פארק מים ולהעסיק עובדים 

הם צריכים להחליט על הקמת מרכזי עסקים -שעסקים חדשים יקומו ויקדמו את הכלכלה. 

 

כל הרעיון של מיסוי חברה ובעלי החברה ב-2 שלבים נועד בדיוק בשביל זה.

את רווחי החברה אתה ממסה שלב ראשון ב 23%. 

שבעל החברה מושך את הדיבדנד הוא ממוסה בעוד 25% או 30% .. 

ולכן אתה נותן לו תמריץ לא למשוך את הכסף ולהמשיך להשקיע על מנת לקדם את הפעילות העסקית. 

 

הבעיה שהרבה עשירים מפנים את הכספים שהרוויחו פה לקדם עסקים וכלכלות של מדינות אחרות. 

פורסם

תאוריית החילחול פשטה את הרגל מזמן. למעשה המחקרים הראו שהחלחול יהיה תמיד כלפי מעלה. אפילו מודלים מתמטיים הראו שאין לכסף דרך אחרת אם אין התערבות ממשלתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, halperin96 כתב:

כמה אחוז חיוביים מהבדיקות?

כי אתמול בדקו קרוב ל20 אלף.

 

לפני 50 דקות, korola כתב:

כל אחד פה מודד אחרת. 

 

 

image.png.a9b2e6663f2383b14a19a71f2555248f.png

 

 

השוואתי את הבדיקות שפורסמו אתמול. 

אז ב 24 שעות מ 19:00 עד 19:00 

הם בדקו מעל 21 אלף בדיקות וגילו 668 נדבקים. 

אבל זה 3.18%  !!!!!    

 

פורסם

מצד אחד זו עליה.

מצד שני,אם מזהים מוקדים שבהם יש הדבקה ובודקים שם את כולם סביר מאוד שהמספרים יקפצו.

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

העניין הוא שאחוז החיוביים, שלפני 3 שבועות היה פחות מאחוז על 5000 בדיקות, מגיע ליותר מ-3% על 20,000 בדיקות. סימן שלא בודקים מספיק. כנראה שהוירוס מתפשט עוד הרבה יותר מהר ממה שאנחנו רואים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אגלה לך בסוד.. ככה שלא כולם ישמעו. 

הסגר שהודיעו לגבי ערים מסויימות , זה רק על מנת להרגיע את הציבור. 

הערך שלו די נמוך.

מותר לעובדים מהשכונות האלה לצאת לעבוד. 

חלק מהנשים שם הם מורות , גננות , סייעות ומטפלות בערים שכנות.

הרבה מהאוכלוסייה שם יוצאות לעבודה מסביב. 

 

אין באמת רצון לעצור את ההדבקות, המטרה (ולדעתי היא מוצדקת ) היא ניסוי, לבדוק את התנהגות הנגיף בארץ. 

בגל הראשון עשינו ניסוי האם אנחנו יכולים לעצור את זה לחלוטין.. התשובה יצאה חיובית.

אז עכשיו שיודעים שאפשר לעצור את זה אם יהיה צורך , יוצאים בניסוי שני.. לראות מה ההשפעה של הדבקה המונית בארץ.

 

מעניין אם הכוכבים מאיכילוב יצאו לצעוק.. די די די .. אנחנו מוצפים .. תעצרו את זה כבר. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

היום שמעתי מישהו בעבודה, שאומר שחבר שלו עשה בדיקה כל שהיא וגילו בדרך שהוא היה חולה קורונה - הוא לא ידע על זה והוא החלים.

המחלה הזאת פשוט מתעתעת ברמות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 דקות, ozal5 כתב:

היום שמעתי מישהו בעבודה, שאומר שחבר שלו עשה בדיקה כל שהיא וגילו בדרך שהוא היה חולה קורונה - הוא לא ידע על זה והוא החלים.

המחלה הזאת פשוט מתעתעת ברמות.

 

הבנתי שהתחילו השבוע בסקר סרולוגי כללי של 70,000 דגימות.

עושים את זה בשקט, כל מי שמגיע לבדיקת דם רגילה שואלים אותו האם הוא רוצה להשתתף בסקר.

מה שנקרא עד גמר המלאי... 

שיסיימו נשמע מה יצא להם אחוז החיוביים מתוך ה 70,000 ואז יצטרכו לעשות התאמות ותיקונים. 

 

  • אהבתי 1
פורסם

ראש הלמ"ס רותח על הסקר הזה, וכנראה בצדק. הסקר נעשה בצורה חובבנית לחלוטין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השאלה האם מציעים לכולם , ואז יש הטייה של המדגם. 

או שהזינו פרמטרים למחשבים , והמחשב בוחר את הנדגמים על מנצת להתאים למדגם?

 

אתה צריך לבקש מהרופא סתם בדיקת דם כללית ולקוות שאכן בזמן בדיקת הדם ישאלו האם אתה מוכן להשתתף בסקר

לפני 1 דקה, sperial כתב:

ראש הלמ"ס רותח על הסקר הזה, וכנראה בצדק. הסקר נעשה בצורה חובבנית לחלוטין.

 

היו צריכים לא להודיע כולם לציבור.

לבצע את הסקר במעבדות לפי מדגם - בלי לקחת מבחנה נוספת מהנבדקים 

ובלי להודע לנבדקים שום דבר. 

 

המטרה היא לא בדיקת האוכלסיה (כולה 70,000 ) אלא רק קבלת תמונת מצב כמה חולים היו בסבב הראשון 

פורסם

עצם העובדה שדוגמים את מי שהגיע למרפאה גורם להטיה. הרי יש סיבה לכך שמישהו מגיע למרפאה, וזה לא שהוא בריא וסקרן אם חלה בקורונה.

 

כד להצליח אתה צריך לעשות כמו במפקד האוכלוסין - לבחור קבוצת מדגם אקראית (לא בדיוק, כי דוגמים לפי שכבות) ואז ללכת מדלת לדלת או להזמין את הנדגמים למרכז נילת בדיקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...