Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

@halperin96 הוא לא צריך סנגורים, תן לו לענות, תודה

 

לא נו אתה  צודק

כל אלה שמסתובבים ברחוב הולכים למועדונים לחתונות למסעדות כשמותר להיות שם בלי מסכה ולא מפחדים

הם בעצם אנשים שגרים במגדלים

אז מצב הכלכלה פה מצוין

רוב האנשים בארץ חיים במגדליי יוקרה

פורסם (נערך)

אין קשר בין רמת שכר/עיר /איזור/סגנון מגורים להשקפת עולם בנושא כזה בעייתי.

אני מסתכל אובייקטיבית ואולי יגידו שאני רואה שחורות (שומע את זה מאבא שלי בערך 4 פעמים בשבוע אבל לרוב מה שראיתי הוא מה שקורה).

בפעם הראשונה (לפני הדגר) ישבתי חסר אונים בארוחת שישי ואבא שלי שאל אותי- מה נהיה ממה אתה מבואס ?

אמרתי לו " מחר בערב אני חותם לך שמודיעים על סגר".

מה הוא ענה ? "קשקוש,מאיפה אתה מביא את זה,לא יהיה" 

אז אמר וראינו מה היה פה חודש +.

הבעיה הכי גדולה שלנו בחיים היא אזרחים שאננים בלי קשר למעמד סוציואקונומי כזה או אחר.

כשאני רואה אנשים במקומות הומי אדם (תחנה מרכזית/באוטובוסים/רכבות ) ללא מסכות זו טיפשות והתגרות בגורל בלי קשר לשום דבר אחר.

כסף לא ערובה לכלום בעולם הזה בטח לא להתנהלות חכמה.

דווקא כאלו שיש להם פחות (ביניהם גם כמוני- לא מסכן אבל באמצע) הרבה יותר שקולים ונזהרים.

מתוך 4 אירועים שהוזמנתי אליהם בחודש האחרון הלכתי רק ל 1 וגם לשם הגעתי בחשש גדול.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 10 דקות, Blaz00r כתב:

 

נו, מה ציפיתי. על השאלה הפשוטה אתה מסוגל לענות??

 

הנה, אני אנסח שוב בשביל שיהיה יותר ברור:

 

האם אתה מכחיש את זה שהרושם (המכוון) שאתה יוצר [כאן בפורום ולצורך העניין בלי קשר לקורונה] הוא:

א. שיש לך כסף

ב. שזה שיש לך כסף הופך אותך מורם מעם

 

אתה שאלת את השאלה הזאת בתגובה להודעה הזאת

ציטוט

בדיוק

דיי אנשים כבר לא מאמינים לזה

לפחות השפויים שבנינו

 

אז מסכים איתך

רק אנשים שיוצרים רושם מכוון כאן בפורום שיש להם כסף  לא מאמינים לסיפורים על 5000 מונשמים

כל השאר מאמינים ורואים את האמת שתכף  הולכים למות כאן מאות אנשים

 

אם היה לי פחות כסף בטוח הייתי רואה את זה כבר מזמן

פורסם

בקיצור, למרות שהתשובה ברורה לכולם, אין לך את המעט יושרה לתת אותה בעצמך ולעמוד מאחוריה.

 

צריך לדעת מתי להרים דגל לבן, אז מודה, ניצחת, אתה והפיון שלך.

אם אגב אי פעם תצטרך להחליף מקצוע, ממליץ בחום על פוליטיקאי ארצישראלי.

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

בקיצור, למרות שהתשובה ברורה לכולם, אין לך את המעט יושרה לתת אותה בעצמך ולעמוד מאחוריה.

 

צריך לדעת מתי להרים דגל לבן, אז מודה, ניצחת, אתה והפיון שלך.

אם אגב אי פעם תצטרך להחליף מקצוע, ממליץ בחום על פוליטיקאי ארצישראלי.

 

 

מי  אתה בכלל תגיד לי 

מי חייב  לך דין וחשבון על מה אני מרויח  ומה אני חושב שאני ?

אני  רואה את עצמי מעל אנשים כמוך בגלל שאתה בנאדם קטן שנכנס לאנשים לכיס וקשה לו לראות אחרים מצליחים

הייתי מזלזל בך גם אם הייתי שוטף כלים במקדונלדס

זה שיש לי או אין לי כסף לא גורם לי לזלזל בך

הגועל נפש שיוצא ממך כן

ואני אכן מזלזל בך

אתה בנאדם עלוב בעייני

פורסם (נערך)

אני פתחתי אקסל של אנשים קטנים ועלובים. בינתיים ספריאל ובלאזור. האמת אני שוקל להכניס לשם את יבגני, סתם סומלאן 😘

(גם אני שם כמובן, למרות שעוד לא נאמר במפורש)

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 6 דקות, David32 כתב:

אני פתחתי אקסל של אנשים קטנים ועלובים. בינתיים ספריאל ובלאזור. האמת אני שוקל להכניס לשם את יבגני, סתם סומלאן 😘

(גם אני שם כמובן, למרות שעוד לא נאמר במפורש)

אפשר להיות ילד גדול רק לעוד קצת?לפני שאני הופך לאיש קטן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, David32 כתב:

אני פתחתי אקסל של אנשים קטנים ועלובים. בינתיים ספריאל ובלאזור. האמת אני שוקל להכניס לשם את יבגני, סתם סומלאן 😘

(גם אני שם כמובן, למרות שעוד לא נאמר במפורש)

 

בנאדם קטן, בנאדם עלוב, זה כל מי ששופט בנאדם לפי כמה הוא מרוויח ונכנס לו לחיים  ומנסה לקשר כל תגובה שלו לכסף

זה נכון גם לגבי מי שרואה גבר עם בחורה במרצדס וחושב שהיא איתו בגלל הכסף ועוד דוגמאות בסגנון שאתה בטח יכול לדמיין לבד.

שים לב שכתבתי שאני פשוט לא מאמין לתאוריה של 5000 מונשמים

אז אני יכול להבין שיש כאן בנאדם שבא ממדינה אחרת, לא  היה מספיק שנים באולפן ולא מבין עברית והוא קורא לזה התנשאות

אבל חבר שלנו השני מבין עברית יפה מאוד

וקישר את זה לכסף ומגדלים וכו'

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

 

מי  אתה בכלל תגיד לי 

מי חייב  לך דין וחשבון על מה אני מרויח  ומה אני חושב שאני ?

אני  רואה את עצמי מעל אנשים כמוך בגלל שאתה בנאדם קטן שנכנס לאנשים לכיס וקשה לו לראות אחרים מצליחים

הייתי מזלזל בך גם אם הייתי שוטף כלים במקדונלדס

זה שיש לי או אין לי כסף לא גורם לי לזלזל בך

הגועל נפש שיוצא ממך כן

ואני אכן מזלזל בך

אתה בנאדם עלוב בעייני

 

בדיוק, מי אני בכלל? אתה יודע? על סמך מה אתה שופט אותי? אני לעומת זאת שופט אותך לפי המוווון מידע שאתה נידבת פה בעצמך (ואף אחד לא הכריח אותך) לאורך כל השרשור הארוך הזה.

 

אבל כרגיל, הסטת את הדיון למקום אחר לגמרי ("נכנס לאנשים לכיס" - מי נכנס לך לכיס? די ברור שלא הבנת בכלל מה היתה מטרת השאלה), התקרבנת, וגם קינחת באחלה מתקפה אישית (שמזיזה לי ת'קמיצה). "הגועל נפש שיוצא ממך" - איזה גועל נפש בדיוק? קשה לך לקבל מה חושבים (ברבים) עליך כאן?

 

ורק שיהיה ברור - לא קשה לי לראות אחרים מצליחים (נעזוב את זה שבאופן אישי לגור בפארק צמרת ואני מנחש ספציפית במגדל ONE זה רחוק מ"הצלחה"; להרים עסק מוצלח דווקא כן), קשה לי עם אנשים יהירים, שחצנים, שחיים לפי גישת אני אפסי ועוד,  ומרגישים צורך כלשהו לדחוף את זה בכוח בכל הזדמנות (רגשי נחיתות?).

אתה באמת חושב שמישהו היה אומר לך משהו אם לא היית מנפנף בזה כל הודעה וחצי? אתה חושב שאתה היחיד פה בפורום עם כסף (רציתי להוסיף אנקדוטה אישית אבל לא רוצה לרדת לרמת הדיון החומרית הזאת)? אתה רואה עוד מישהו בפורום שזה קורה איתו? לדוגמה, בנאדם פתח פה שרשור על המלצה לטלוויזיה חדשה, הביא 3 דוגמאות ב4K~ ש"ח, אתה בא ו"ממליץ" לו על טלויזיה בפי 4 תקציב (עם רמיזת שופוני שזה מה שאתה קנית) - מה לעזאזל תרמת בתגובה הזאת? ואחרי זה אתה באמת לא מבין מה רוצים ממך?!

 

לפני 25 דקות, Transporter כתב:

אתה זה שמתלונן על התגובות שלי לא ההפך 

אני אוהב אנשים כמוך

בעברית זה נקרא עברייני מקלדת

 

צר לי לאכזב אותך אבל הייתי אומר לך בדיוק את אותו דבר גם בשיחת פנים אל פנים, אין לי פילטרים וזה לטוב או לרע, בפורום ובמציאות, לפעמים זה בעוכריי, אבל בניגוד להרבה אנשים אני הולך עם מה שאני חושב עד הסוף (נראה שגם אתה כזה, אבל בניגוד אליי אתה מסרב להתמודד עם ה-Backfire).

 

אגב זה לא רק אני שמתלונן על התגובות שלך,אני יכול לספור לפחות עוד 10 אנשים רק מהשרשור הזה, אם לא שמת לב הפכת להיות בדיחת הפורום (כן כן, אני יודע שזה לא מזיז לך, זו גם לא המטרה, זה רק שתבין שאני אומר מה שהרבה אחרים פה חושבים אבל לא רוצים/מעוניינים לפתוח. ותכלס בצדק. כאמור, לפעמים בעוכריי).

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ערוץ 12 , חדשות של שעה 17:00 .

דיווחו על 499 מאובחנים על 15,000 בדיקות - שזה בערך 3.3% 

דיברו על 5 נפטרים ב 24 שעות האחרונות. 

 

והביאו איזה מומחה לאקסלים וגרפים, לטענתו הם רואים שאחוז המאושפזים עם מצב קשה מתאים ל 2% מהמאובחנים 

לעומת הגל הראשון שהמקדם היה 3%.

לא יודע אם יש לו מידע גולמי, לא מכיר אותו .. 

אבל אי אפשר להתעלם שמתו 5 ב-24 שעות ומספר המונשמים לא זז.  מה קורה?

האם מתו מונשמים והכניסו מונשמים חדשים במקומם?

האם מתו אנשים מהגל החדש שפשוט עברו טיפול ללא הנשמה?

 

בת ים  - אסור התקהלות מעל 10 אנשים.  מה זה אומר על גני אירועים בתחום העיר בת ים?  מותר או אסור?

מה זה אומר חתן וכלה שאחד מהם או שההורים שלהם גר בבת ים והחתונה בגן אירועים במקום אחר?  אז מותר 250?  

 

 

הכי חשוב , בעל המאה הוא בעל הדעה. 

וכרגע היחיד שטוען לכתר של בעל המאה טוען שהקורונה כבר עברה ואפשר לחגוג..  

  • אהבתי 1
פורסם

@Transporter ואו. בעקבות החזרה שלך כמה שבועות לאחור התחלתי לגלגל לאחור. אז מצאתי שהתחלתי להגיב בשרשור מוקדם מאד (#3) ושבתחילה הייתי דווקא די אופטימי. זה היה לפני הקטסטרופה באיטליה, שבתחילה נראתה לכמה אנשים מוגבלת אבל כבר מוקדם היה ברור שהיא חמורה.

 

אתה הצלחת להדליק את יושבי הפורום ב-7 באפריל עם סיפורי הואגיו והאירוח בזמן הסגר, עם הקפדה על אלכוג'ל.

 

וגם מצאתי תחזית שגויה שלי - הייתי משוכנע שתהליך שחרור הסגר יהיה הדרגתי. לא ציפיתי לכניעה כל כך מהירה של נתניהו ללחצים השונים.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...