Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

קבלת חלב שרוף כי יש עובדים שלא יודעים להקציף חלב

יאפ. וזה באמת דורש כישורים וידע. אני עם מכונת אספרסו ידנית בבית ומצליח לפגוע בהקפצה אחת מתוך עשר, בערך.

לפני 1 שעה, Transporter כתב:

היה לי לקוח שמייצר קפה, לדעתי JAZZ COFFE

באתי אליו יום אחד לקחת צ'ק והכין לי קפה  אחד הטעימים ששתיתי בחיים

ראיתי ביקורות טובות, אבל עדיין לא יצא לי לנסות.

 

סך הכל יש לא מעט בתי קפה טובים בארץ. זה אולי גם עניין של טעם, חלב שונה וכו', אבל בשנים האחרונות ביקרתי בלא מעט בתי קפה מומצלים בחול ובממוצע אני נהנה יותר בבתי קפה טובים בתל אביב. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

אפ. וזה באמת דורש כישורים וידע. אני עם מכונת אספרסו ידנית בבית ומצליח לפגוע בהקפצה אחת מתוך עשר, בערך.

 

לפני שנספרסו תפסו הייתה לי בבית מכונה של SAECO ROYAL עם מקציף בדיוק כמו במסעדות

פשוט צריך לדעת איך להקציף ולזכור שלא צריך שהכוס תהיה רותחת בשביל שהחלב יהיה חם

אנשים לא תמיד מבינים את זה

כי הם מחזיקים כלי שהוא קר וחושבים שאם הכלי עדיין קר החלב גם קר

 

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

ראיתי ביקורות טובות, אבל עדיין לא יצא לי לנסות.

 

סך הכל יש לא מעט בתי קפה טובים בארץ. זה אולי גם עניין של טעם, חלב שונה וכו', אבל בשנים האחרונות ביקרתי בלא מעט בתי קפה מומצלים בחול ובממוצע אני נהנה יותר בבתי קפה טובים בתל אביב. 

 

JAZZ COFFEE לפחות לפי מה שהוא הסבירלי  מייצרים קפה. לא יודע אם יש להם בתי קפה

אבל היה קפה הצגה

בכל מקרה אני לא אחד של בתי קפה פשוט יותר נוח לעשות פגישות בבית קפה ולא לשבת עכשיו במסעדה 

פורסם

שאלה קצת שונה:

 

אם אני אזרח ישראלי שכבר נמצא עכשיו באירופה, האם אני יכול לעבור למדינה אחרת בתוך השנגן בלי הגבלות בכלל, כמו שהיה עד מרץ? לדוגמא מגרמניה לפולין, לצ׳כיה ובחזרה? או שעושים בעיות לישראלים?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

והביאו שם סופגניות ממולאות בקצפת פרווה עם טעם של קצפת  אמיתית

מהבשר שם לא נפלתי

לוקא בבשר הרבה יותר טוב

 

אבל חוות רונית יש אווירה הרבה יותר טובה ומי שמחפש אירועים עד הבוקר עדיף שם הרבה יותר

אני דיברתי רק על הקפה... אני מגיע לאירועים האלה כדי לעבוד, לא כדי לאכול, אז בדרך כלל גם מה שיש אני לא טועם. 

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

יאפ. וזה באמת דורש כישורים וידע. אני עם מכונת אספרסו ידנית בבית ומצליח לפגוע בהקפצה אחת מתוך עשר, בערך.

שטויות, זה ככל הנראה כי אף אחד אף פעם לא הסביר לך מה לעשות ואתה מאלתר. עם הסבר נורמלי אפשר להבין בדיוק מה לעשות אחרי פעמיים-שלוש, ואז לשמור על עקביות מאוד מאוד גבוהה בכל פעם אחרי זה. יצא לי ללמוד (או לנסות ללמוד) כמה דברים מסובכים בחיים, להקציף חלב זה ממש לא אחד מהם :lol:

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

ומכל המקומות בעולם דווקא פה אתה מצפה לקבל תשובה?

למרות שאני לא אתפלא אם זה משהו ש @sperial יידע במדויק+ציטוט מקורות.

לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

בכל מקרה אני לא אחד של בתי קפה פשוט יותר נוח לעשות פגישות בבית קפה ולא לשבת עכשיו במסעדה 

כי במסעדה יש את המלצר שמזיין לך את השכל כי הוא חושב שזה יעזור לו להוציא עוד קצת מעבר ל10%.

בבתי קפה הם קצת יותר רגועים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, פבל כתב:

שטויות, זה ככל הנראה כי אף אחד אף פעם לא הסביר לך מה לעשות ואתה מאלתר. עם הסבר נורמלי אפשר להבין בדיוק מה לעשות אחרי פעמיים-שלוש, ואז לשמור על עקביות מאוד מאוד גבוהה בכל פעם אחרי זה. יצא לי ללמוד (או לנסות ללמוד) כמה דברים מסובכים בחיים, להקציף חלב זה ממש לא אחד מהם :lol:

עד עכשיו אני בגדול מסמתך על סרטוני יוטיוב למיניהם ואני +- בכיוון.

זה כנראה באמת לא הדבר הכי מורכב בעולם, אבל בכל זאת, יש הבדלים בין בריסטות גם בין אלו שעובדים במקומות היותר טובים.

לפני 26 דקות, Transporter כתב:

JAZZ COFFEE לפחות לפי מה שהוא הסבירלי  מייצרים קפה. לא יודע אם יש להם בתי קפה

כן, התכוונתי לקפה במשקל שקונים הביתה.

 

אני ויתרתי על נספרסו לפני שנים. יותר קל, יותר עקבי, אבל אני נהנה מהחוויה של הכנת אספרסו בבית. בדיוק גם שדרגתי מכונה לפני איזה חודש. הזמנתי היישר ממעוז הקורונה באיטליה. במפתיע, היצרן ענה לי תוך יום על איזה מייל ששלחתי להם והמכונה הגיעה תוך שבוע וחצי לארץ. 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

עד עכשיו אני בגדול מסמתך על סרטוני יוטיוב למיניהם ואני +- בכיוון.

זה כנראה באמת לא הדבר הכי מורכב בעולם, אבל בכל זאת, יש הבדלים בין בריסטות גם בין אלו שעובדים במקומות היותר טובים.

 

 

 

 

ממליץ בחום על כזה:

צריך ללמוד ללחוץ על כפתור,ונמכרים לפעמים במארזים.

קניתי מקציף+מכונה בפחות מ400 שקל במבצע.

42291948c.gif

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, פבל כתב:

אני דיברתי רק על הקפה... אני מגיע לאירועים האלה כדי לעבוד, לא כדי לאכול, אז בדרך כלל גם מה שיש אני לא טועם. 

 

גם אני מגיע כדי לעבוד

זה לא סותר את העובדה שאוכלים שם

אני נמצא באולמות למעלה מ 12 שעות, אני לא בצום

יש לא מעט אולמות שמעריכים את העבודה שלי וגם שולחים לי אקסטרות

למרות שבחלק גדול מהם הכבד אווז הוא לא סוג א ועדיף לא להגיש בכלל מאשר להגיש כבד בטעם רע

 

 

20200225_223141.thumb.jpg.82688be90cf9a8db5217f79b6fe2d18e.jpg

 

 

לפני 16 דקות, halperin96 כתב:

 

ממליץ בחום על כזה:

צריך ללמוד ללחוץ על כפתור,ונמכרים לפעמים במארזים.

קניתי מקציף+מכונה בפחות מ400 שקל במבצע.

42291948c.gif

 

אחלה מכשיר

אבל החלב שלו מאוד כבד ולא אוורירי

לפני 28 דקות, halperin96 כתב:

כי במסעדה יש את המלצר שמזיין לך את השכל כי הוא חושב שזה יעזור לו להוציא עוד קצת מעבר ל10%.

בבתי קפה הם קצת יותר רגועים.

 

גם מסעדה זה פרוייקט

אתה מתעסק באוכל במקום בפגישה 

ויכול להפסיד עסקה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

@Transporter אני משתדל לשמור על סטנדרטים נמוכים בשביל לא להתאכזב.

למרות שבמשבר הזה מעסיקים פוטנציאליים שברו גבולות חוצפה שגם בתור בעל ציפיות לא גבוהות-התאכזבתי.

 

הקפה שאני שותה הכי הרבה הוא שחור(האחד במבצע), התרגלתי אליו כבר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

ממליץ בחום על כזה:

צריך ללמוד ללחוץ על כפתור,ונמכרים לפעמים במארזים.

קניתי מקציף+מכונה בפחות מ400 שקל במבצע.

42291948c.gif

תודה. ויתרתי על נספרסו די מזמן. המקציפים האלו חביבים, אבל אני לא חושב שאפשר להוציא מהם את מה שאפשר להוציא מקיטור במכונות מקצועיות יותר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

תודה. ויתרתי על נספרסו די מזמן. המקציפים האלו חביבים, אבל אני לא חושב שאפשר להוציא מהם את מה שאפשר להוציא מקיטור במכונות מקצועיות יותר.

 

 

דווקא בתור  אחד שהחזיק מכונה מאוד יקרה אני ויתרתי עליה ומעדיף נספרסו

למי יש כוח להתחיל לחפש פולי קפה איכותיים, לטחון, להקציף

 

פורסם

וגם הקומפקטיות של נספרסו שווה משהו.

 

אישית הפסקתי להתעסק עם הכנת קפה, צורך את הקפה שלי בתרמוס מקפה נמס מיובש בהקפאה. הפיקסי עם האירוצ'ינו נותרו מיותמים, אבל לפחות לא תופסים יותר מדי מקום על השיש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

דווקא בתור  אחד שהחזיק מכונה מאוד יקרה אני ויתרתי עליה ומעדיף נספרסו

למי יש כוח להתחיל לחפש פולי קפה איכותיים, לטחון, להקציף

 

זה תחביב בסופו של דבר. אם זה הופך למעיק - לגמרי עדיף לחזור לנספרסו. אבל אני נהנה מהרוטינה של ה-10-15 דק' בבוקר סביב זה.

 

פולים קל להשיג היום - יש 4-5 מקומות מעולים במרחק הליכה ממני ואפשר לקנות מהם גם באינטרנט. גם הפולים של המותגים הגדולים נותנים תוצאה לא רעה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

 

דווקא בתור  אחד שהחזיק מכונה מאוד יקרה אני ויתרתי עליה ומעדיף נספרסו

למי יש כוח להתחיל לחפש פולי קפה איכותיים, לטחון, להקציף

 

תמליץ על קפסולות טובות,מעדיף את החזקות.

אני עם עלית 11-13 והן לא רעות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...