Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, garicho כתב:

 

כן, יש לי תעודת תושב במדינה ששיכת לאיחוד האירופאי, ככה שלא אמורה להיות שום בעיה. פשוט עניין אותי אם מישהו מהחברים שגרים באירופה ניסה כבר לעבור.

 

השאלה האם אתה הולך לעבור רק גבול אחד או 2 ויותר.

כי מה שהכי חשוב הוא מה יקרה שתנסה לחזור בחזרה הבייתה?

 

אתה עלול להיקלע למצב שלא יתנו לך לחזור, האם זה שווה את הסיכון ? 

פורסם
לפני 32 דקות, hans כתב:

די, נו, לא כתבת את זה.ב באמת 

נספרסו עקביים, כן, ללא ספק. אותו קפה ישן ודלוח באופן עקבי. ללחוץ על כפתור, אותו מוצר רע, תמיד זהה, בלי הפתעות.

הייתה לי התחושה שדיבורים על קפה יגררו ממך התייחסות 😛

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 29 דקות, מרק10 כתב:

 

בכול מקרה מישראל אתה חייב לצאת עם דרכון ישראלי חוץ ממקרים מסויימים אתה יכול לקבל בכול לשכה של משרד הפנים אישור יציאה חד פעמי מהארץ עם דרכון זר.

 

אני כבר גר באירופה. לא ביקרתי בישראל מאז 2019 (ועם איך שזה נראה, לא אבקר בכלל השנה...)

לפני 26 דקות, korola כתב:

 

השאלה האם אתה הולך לעבור רק גבול אחד או 2 ויותר.

כי מה שהכי חשוב הוא מה יקרה שתנסה לחזור בחזרה הבייתה?

 

אתה עלול להיקלע למצב שלא יתנו לך לחזור, האם זה שווה את הסיכון ? 

 

עובר גבול אחד. בכל מקרה, לגבי החזרה אני אפילו פחות דואג. יש לי עבודה ודירה שם, זה לא שבאתי לטיול.

לפני 45 דקות, Transporter כתב:

מקווה מאוד שהתביעה תצא לפועל
ושרים ובכלל אנשי תקשורת בסגנון אורלי וגיא יתחילו לשקול מילים ולהפסיק לחפש מפורסמים ולהכפיש אותם
רק בדרל הזאת הם יבינו



https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-184bb0e9166f271027.htm?utm_source=AndroidNews12&utm_medium=Share

0575c79698f4f7e316718d33afc64fe8.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

לא יקרה. לא לגבי אנשי תקשורת, ובטח שלא לגבי חברי כנסת שרים (להם יש בכלל חסינות).

 

איחלתי לעומר אדם בהצלחה.

  • אהבתי 1
פורסם

עורכי הדין של עומר אדם שלחו מכתבים תקיפים ללשכת שר הבריאות, בהם ודרשו ממנו להתנצל על שהאשים אותו בהפרת הנחיות הבידוד

 

לא יאמן לאן הגענו, איך יש לו את החוצפה בכלל. לא הבנתי איך הוא בכלל יכול להכחיש אם הכל מתועד ומצולם. עוד סלב שעלה לו השתן יותר מדי לראש, חבל שאי אפשר לתת לו קונטרה רק על עזות המצח.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

די, נו, לא כתבת את זה.ב באמת 

נספרסו עקביים, כן, ללא ספק. אותו קפה ישן ודלוח באופן עקבי. ללחוץ על כפתור, אותו מוצר רע, תמיד זהה, בלי הפתעות.
🥵

 

לא מסכים איתך

טעם פשוט וטעים

פורסם
לפני 8 דקות, Blaz00r כתב:

עורכי הדין של עומר אדם שלחו מכתבים תקיפים ללשכת שר הבריאות, בהם ודרשו ממנו להתנצל על שהאשים אותו בהפרת הנחיות הבידוד

 

לא יאמן לאן הגענו, איך יש לו את החוצפה בכלל. לא הבנתי איך הוא בכלל יכול להכחיש אם הכל מתועד ומצולם. עוד סלב שעלה לו השתן יותר מדי לראש, חבל שאי אפשר לתת לו קונטרה רק על עזות המצח.

 

הוא הפר הנחיות כמו עוד רבים אחרים.

במיּדה והפר.

 

אם כולם היו עושים עבירה והיו מביאים אותי כדוגמה הייתי מתעצבן גם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה לא דמות ציבורית. כל דמות ציבורית ראויה לגינוי באם הפרה הוראות.

וזה בכלל לא העניין, אלא עזות המצח בלהציב אולטימטום לשר הבריאות (ועוד להכתיב לו בדיוק מה להגיד בהתנצלות). כולה זמר דמיקולו, איפה הוא עף?

פורסם
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

אתה לא דמות ציבורית. כל דמות ציבורית ראויה לגינוי באם הפרה הוראות.

אני חושב שהתבלבלת עם עובדי ציבור,שמייצגים את הממשלה.

אין הבדל ביני לבין אייל גולן אם לא שמרנו,אנחנו לא חייבים שום דבר לאף אחד,נספוג את הקנס וזהו.

לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

וזה בכלל לא העניין, אלא עזות המצח בלהציב אולטימטום לשר הבריאות (ועוד להכתיב לו בדיוק מה להגיד בהתנצלות). כולה זמר דמיקולו.

זכותו לנסות,אולי יצליח ואולי לא.

כנראה שכסף להתעסק בזה לא חסר,ועם ביטולי ההופעות גם יש זמן פנוי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

סמנטיקה, "גיבור תרבות" (עאלק) יותר זורם לך?

(אגב, עומר אדם בהחלט יכול להיכנס תחת ההגדרה המשפטית הרחבה של "דמות ציבורית").

 

ויש הבדל עצום, כי

 א. כשאתה או אני מפרים את ההנחיות אנחנו לא מעניינים אף אחד, כשאייל גולן עושה את זה, המעריצים שלו (ולא חסר כאלה) יכולים לקחת את הפעולות שלו כמודל לחיקוי. מה, אתה עד כדי כך תמים?

ב. עצם זה שהוא סלב/גיבור תרבות/מודל לחיקוי/וואטבר לכל כך הרבה אנשים בארץ, חושפים אותו אוטומטית לביקורת כזאת ואחרת, זה בא עם המעמד.

 

אתה באמת חושב שזה סבבה שסלב מאיים באולטימטומים על שר בממשלה, ועוד על דבר לא-טריוויאלי בעליל (הרי הכל מתועד)? זו הסביבה שאתה רוצה לחיות בה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

לא מסכים איתך

טעם פשוט וטעים

קפה שחור של שופרסל יותר טעים מנספרסו. לרוב הנספרסו שטעמתי יש טעם שמזכיר את משקאות הקפה הקר בפחית שמוכרים בתחנות דלק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

קפה שחור של שופרסל יותר טעים מנספרסו. לרוב הנספרסו שטעמתי יש טעם שמזכיר את משקאות הקפה הקר בפחית שמוכרים בתחנות דלק.

זה לא הגיוני כי הם מפוצצים בסוכר.

רוב הטעם שלהם זה סכרת ולא קפה 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ראיתי הבוקר שאיזה צוות מומחים מבקש להדיח את סדצקי, בטענה שאיבדנו את השליטה על הנגיף.

אני לא עוקב אחרי כל הדיווחים על הנעשה בכל הועדות למיניהן, אבל איזה כלים עומדים בדיוק לרשותו של מי שאמור לבלום את התפשטות הנגיף?

המוני ישראלים לא מאמינים יותר שהנגיף יכול לפגוע בהם. מי שיבוא וידבר על אלפי מתים - יתפס כלא אמין. ומי שידבר על זה שהמחלה לא ממש מסוכנת - יגרום לאנשים לזלזל עוד יותר.

אז מה נשאר?

יכריזו על מיני הגבלות, כמו חתונות ואירועים? 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

יהיה כמו אכיפת מהירות בכביש 6.

אף אחד לא חושב שזה מסוכן,אבל נוסעים 110 כי אחרת נחטוף דו"ח.

 

ואם אתה עשיר וה200 שקל שתקבל על זה שלא תשים מסיכה שווים לך פחות מהאגו שלך,אז תמשיך לספוג אותם.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בתאריך 26.6.2020 בשעה 23:25, מרק10 כתב:

הרי בקושחה אפשר לכתוב קוד שיציג שהסוללה ב-0 אחוז טעונה ובפועל עדיין קיימת אנרגיה בסוללה למטרות מסויימות.

 

קורה, יותר ממה שאתה חושב.

יש אפילו מקרים "משעשעים" שבהן הטלפון (החדש לחלוטין, שיצא מהקופסה לפני יומיים), מגיע ל-4% או 6% סוללה ומתפגר.

 

בתאריך 26.6.2020 בשעה 23:28, Transporter כתב:

בדיוק משם זה התחיל, שלא התאים לו לשמוע שעצמאים חושבים שצריכים לספוג 30 מתים בחודש בשביל (וגם 100 מתים) בשביל לא להרוס את הכלכלה

 

אני רק שאלה - מתי בחרו בטרנספורטר ונתנו לו זכות להחליט על החיים של אחרים?

תחליט על החיים של עצמך עד שתיבחר לתפקיד שר, ח"כ, שופט, או מפקד בצה"ל.

אלה היחידים שלפי החוק מותר להם להחליט מי יחיה ומי ימות.

 

ואחרי זה אתה מופתע למה אנשים חושבים שאתה לוקה בין היתר במגלומניה...

 

לפני 17 שעות, Blaz00r כתב:

עושים בשכל, לא הייתי פועל אחרת.

האבסורד הוא שהפתיחה המהירה והלא מבוקרת של כל המשק היא שגורמת לנו להיות מוקצים בעולם, ובפועל ובאופן פרדוקסלי, ה"חזרה לשגרה" גורמת לענף התיירות לחטוף מכה אנושה, ומרחיקה אותו מכל סוג של חזרה לשגרה. אז מסתבר שלפתיחה המהירה עלולות להיות גם השלכות שליליות - כלליות וכלכליות, מעבר לעניין הבריאותי.

 

אנחנו נאכל את התבשיל שאנחנו בישלנו (אנחנו = כעם), רצנו ופתחנו הכל לפי האוקטבה והווליום של מי שצעק.

 

לפני 11 שעות, halperin96 כתב:

עם כזה עודף משקל גם שפעת עונתית הייתה מכניעה אותה.

קצת עומס יתר על הריאות או הלב.

 

לא בטוח, היא בת 19, רוב הסיכויים שכבר חטפה שפעת פעמיים-שלוש בשנים האחרונות.

רוב הסיכויים שוירוס שהגוף פחות או יותר מכיר, הוא היה נלחם בו ביעילות יותר טובה.

אם זה היה נניח שפעת חזירים או שפעת עופות, אז אולי.

 

לפני 11 שעות, Transporter כתב:

מקווה מאוד שהתביעה תצא לפועל
ושרים ובכלל אנשי תקשורת בסגנון אורלי וגיא יתחילו לשקול מילים ולהפסיק לחפש מפורסמים ולהכפיש אותם
רק בדרל הזאת הם יבינו



https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-184bb0e9166f271027.htm?utm_source=AndroidNews12&utm_medium=Share

0575c79698f4f7e316718d33afc64fe8.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

אחד הדברים הטיפשיים שאפשר לעשות זה לנסות לתבוע מישהו עם חסינות (ח"כ נניח).

הדבר היחיד שיותר טיפשי מזה זה לנסות לתבוע מישהו עם חסינות מהותית:

ציטוט

חסינות מהותית/עניינית - חסינות על חבר הכנסת בפני סנקציות פליליות בגין פעולות שביצע במסגרת מילוי תפקידו כחבר הכנסת. חסינות זו היא מוחלטת ואינה ניתנת להסרה.

 

בהצלחה למי שרוצה לטעון ששר הבריאות, בדיון פנימי בתוך מערכת הבריאות, מדבר על התנהלות בזמן מגיפה, וזה לא במסגרת מילוי תפקידו.

 

לפני 9 שעות, Blaz00r כתב:

עורכי הדין של עומר אדם שלחו מכתבים תקיפים ללשכת שר הבריאות, בהם ודרשו ממנו להתנצל על שהאשים אותו בהפרת הנחיות הבידוד

 

לא יאמן לאן הגענו, איך יש לו את החוצפה בכלל. לא הבנתי איך הוא בכלל יכול להכחיש אם הכל מתועד ומצולם. עוד סלב שעלה לו השתן יותר מדי לראש, חבל שאי אפשר לתת לו קונטרה רק על עזות המצח.

 

נראה לך שלא ייתנו לו קונטרה? התביעה הזו תיעלם ככה או אחרת, לאדלשטיין יש חסינות מהותית.

אבל הנה עומר אדם עשה לעצמו עוד קצת פרסום.

 

לפני 9 שעות, halperin96 כתב:

הוא הפר הנחיות כמו עוד רבים אחרים.

במיּדה והפר.

 

אם כולם היו עושים עבירה והיו מביאים אותי כדוגמה הייתי מתעצבן גם.

 

מה יש לך להתעצבן על זה?

Don't do the crime if you can't do the time.

ועוד יותר מזה, נניח שהתעצבן, שישתה מים קרים ויירגע. תביעה טיפשית מאוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 9 שעות, halperin96 כתב:

אם כולם היו עושים עבירה והיו מביאים אותי כדוגמה הייתי מתעצבן גם.

 

להתעצבן זה משהו אחד. אבל כשעו"ד שלך שולח מכתב שבו רשום "מרשנו מקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות כאזרח שומר חוק" כשההפך המוחלט מתועד בצילום וידאו ומפוזר ברחבי האינטרנט. תעשה טובה.

זה הזוי, כי השר לא יתנצל, זה לא יגיע למשפט, אבל הזמר קיבל את הפרסום שלו.

×
×
  • תוכן חדש...