Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

ראיתי הבוקר שאיזה צוות מומחים מבקש להדיח את סדצקי, בטענה שאיבדנו את השליטה על הנגיף.

אני לא עוקב אחרי כל הדיווחים על הנעשה בכל הועדות למיניהן, אבל איזה כלים עומדים בדיוק לרשותו של מי שאמור לבלום את התפשטות הנגיף?

המוני ישראלים לא מאמינים יותר שהנגיף יכול לפגוע בהם. מי שיבוא וידבר על אלפי מתים - יתפס כלא אמין. ומי שידבר על זה שהמחלה לא ממש מסוכנת - יגרום לאנשים לזלזל עוד יותר.

אז מה נשאר?

יכריזו על מיני הגבלות, כמו חתונות ואירועים? 


אני מומחה בכאילו, אבל לדעתי מישהו שם למעלה לא מקבל את ההחלטות הנכונות ולא הכין שום תוכנית מסודרת.
במקום לדבר על סגרים/נגיף מסוכן/איומים צריכים לחנך אנשים לבצע את הפעולות הנדרשות כדי להגן על עצמם ואחרים אם זה דרך הכיס ואם זה דרך אמצעי התקשורת.
שמירה על היגנה (שטיפת ידיים), מרחק בין אנשים, חבישת מסכות. אלו פעולות פשוטות מאוד שכל אחד חייב ויכול לבצע. 40 מעלות חום זה לא תירוץ, והמסכה בכיס שלי זה לא תירוץ.

שמירה על אוכלוסיות בסיכון, כלומר אם הלכתם לפאב/מסעדה אל תתקרבו לסבא/סבתא.

צריך להטיל קנסות כבדים על אנשים שלא שומרים על הכללים האלה. לא משנה כלל אם מספר החולים קשה עולה או לא. יש פה עניין מעבר, עד שימצא חיסון האוכלוסיה חייבת להתרגל למצב חדש ולהתנהלות שונה.

 

אני אישית מוצא את העניין הזה כחשוב, אפקטיבי והכי חשוב אפשרי הרבה יותר מסגרים. צריך ללמוד לחיות עם הנגיף. זה שהוא נחלש עכשיו מסיבות שונות לא אומר שלא צריך לשמור על הכללים הפשוטים הללו.

מקווה מאוד שהתעוררו שם למעלה במקום להתעסק בהחזרי המס של ביבי או אם לספח מאחז כזה או אחר ויתחילו לעבוד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

ראיתי הבוקר שאיזה צוות מומחים מבקש להדיח את סדצקי, בטענה שאיבדנו את השליטה על הנגיף.

אני לא עוקב אחרי כל הדיווחים על הנעשה בכל הועדות למיניהן, אבל איזה כלים עומדים בדיוק לרשותו של מי שאמור לבלום את התפשטות הנגיף?

המוני ישראלים לא מאמינים יותר שהנגיף יכול לפגוע בהם. מי שיבוא וידבר על אלפי מתים - יתפס כלא אמין. ומי שידבר על זה שהמחלה לא ממש מסוכנת - יגרום לאנשים לזלזל עוד יותר.

אז מה נשאר?

יכריזו על מיני הגבלות, כמו חתונות ואירועים? 

כשהתחילה כל הסאגה, הטענה של איפידימיולוגים מתנגדים היתה שסגר רק ידחה את ההידבקות ולא ימנע אותה, נשמע שזה בדיוק, אבל בדיוק, מה שקורה. צריך להדיח את סדצקי, כי היא יצרה את האשליה, שמאוד רווחת בקרב האוכלוסיה, שאפשר לשלוט בנגיף מדבק, לא היא כי היא נכשלה בהשתלטות עליו.

 

פורסם (נערך)

באמצעים שננקטו לפני 3 חודשים הושגה שליטה מסויימת בנגיף. המדינה האחת שהתמידה באמצעים חודשיים במקום חודש מיגרה אותו. 

 

צריך להדיח את מי שהחליט לשחרר את המשק מוקדם מדי ובלי שום תכנון ובקרה. אם היו ממתינים עוד מספר שבועות סביר שטרנספורטר היה עורך עכשיו ארועים בפארק הירקון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתה טועה. שיחרור המשק היה נכון. הדרך שעשו את זה הייתה אשפה.
לא הייתה שום אסטרטגיה. האסטרטגיה היחידה שהובילה את ההחלטות זה "מי בכה הכי חזק אתמול".
גם במצב שיש פה 0 חולים עדיין יגיעו חולים חדשים מבחוץ. אם האוכלוסיה לא מחונכת ולא שומרת על ההנחיות הבסיסיות אתה אף פעם לא תגיע למצב של 0 חולים לאורך זמן.

 

להחזיק את המשק עד שיהיו פה 0 חולים זה כוסות רוח למת.

צריך ללמוד לחיות עם הנגיף וזהו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, snoop90 כתב:

להתעצבן זה משהו אחד. אבל כשעו"ד שלך שולח מכתב שבו רשום "מרשנו מקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות כאזרח שומר חוק" כשההפך המוחלט מתועד בצילום וידאו ומפוזר ברחבי האינטרנט. תעשה טובה.

זה הזוי, כי השר לא יתנצל, זה לא יגיע למשפט, אבל הזמר קיבל את הפרסום שלו.

 

אז אצלי להתעצבן זה לשתול כוס מים ולצאת לנשום אוויר במרפסת ואצל אותו זמר זה לשלוח מכתב זועם דרך העורך דין.

כל אחד משחרר קיטור בדרכו שלו.

למה זה הגיע לפריים טיים,לא ברור לי.

 

האם התביעה טיפשית? בוודאי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 13 דקות, khalil כתב:

כשהתחילה כל הסאגה, הטענה של איפידימיולוגים מתנגדים היתה שסגר רק ידחה את ההידבקות ולא ימנע אותה, נשמע שזה בדיוק, אבל בדיוק, מה שקורה. צריך להדיח את סדצקי, כי היא יצרה את האשליה, שמאוד רווחת בקרב האוכלוסיה, שאפשר לשלוט בנגיף מדבק, לא היא כי היא נכשלה בהשתלטות עליו.

 

זו טענה מצוצה מהאצבע, כי גם מי שתמך בסגר לא טען שזה ימנע את ההדבקה, אלא שזה יאפשר ללמוד על הנגיף ולהצטייד בהתאם (כולל למשל לקנות מכונות הנשמה שלא בטוח שנצטרך כמות כזו, או הידרוקסיכלורוקווין שלא ברור אם יעזור).

 

לפני 5 דקות, farkash7 כתב:

אתה טועה. שיחרור המשק היה נכון. הדרך שעשו את זה הייתה אשפה.
לא הייתה שום אסטרטגיה. האסטרטגיה היחידה שהובילה את ההחלטות זה "מי בכה הכי חזק אתמול".
גם במצב שיש פה 0 חולים עדיין יגיעו חולים חדשים מבחוץ. אם האוכלוסיה לא מחונכת ולא שומרת על ההנחיות הבסיסיות אתה אף פעם לא תגיע למצב של 0 חולים לאורך זמן.

 

להחזיק את המשק עד שיהיו פה 0 חולים זה כוסות רוח למת.

צריך ללמוד לחיות עם הנגיף וזהו.

 

בדיוק, הסגר רק עזר לדחות את ההדבקה המאסיבית כדי ללמוד כמה שיותר, לפתח מסלולים טיפוליים, להצטייד (גם אם בדברים שאולי יעזרו), במילים הכי פשוטות להרוויח זמן.

 

בלי קשה לזה ברור שלאורך זמן ההתנהגות שלנו היא היחידה שתכתיב

לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

למה זה הגיע לפריים טיים,לא ברור לי.

 

בלי זה המכתב מיותר.

למכתב הזה יש תפקיד אחד בחיים - פירסום, ברגע שהוא לא יגיע לפריים טיים, הוא לא ידאג לפירסום עומר אדום, ואם הוא לא ידאג לפירסום של עומר אדום הוא מיותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

באמצעים שננקטו לפני 3 חודשים הושגה שליטה מסויימת בנגיף. המדינה האחת שהתמידה באמצעים חודשיים במקום חודש מיגרה אותו. 

 

צריך להדיח את מי שהחליט לשחרר את המשק מוקדם מדי ובלי שום תכנון ובקרה. אם היו ממתינים עוד מספר שבועות סביר שטרנספורטר היה עורך עכשיו ארועים בפארק הירקון.

שטויות גמורות, להשבית משק חודשיים זה צעד דרסטי, פולשני, יקר מאוד והרסני, זה לא כדורים או פיזיוטרפיה שאפשר לשחק עם זה כמה זמן שרוצים. סגר חייב להיגמר, והוא נגמר, מאוחר מאוד, למזלנו הוא נפל ממילא על תקופת חופש וחגים, ועכשיו רואים את מה שקורה כשיוצאים מסגר, וזה מה שרוב המתנגדים חזו.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, farkash7 כתב:

אתה טועה. שיחרור המשק היה נכון. הדרך שעשו את זה הייתה אשפה.
לא הייתה שום אסטרטגיה. האסטרטגיה היחידה שהובילה את ההחלטות זה "מי בכה הכי חזק אתמול".
גם במצב שיש פה 0 חולים עדיין יגיעו חולים חדשים מבחוץ. אם האוכלוסיה לא מחונכת ולא שומרת על ההנחיות הבסיסיות אתה אף פעם לא תגיע למצב של 0 חולים לאורך זמן.

 

להחזיק את המשק עד שיהיו פה 0 חולים זה כוסות רוח למת.

צריך ללמוד לחיות עם הנגיף וזהו.

שחרור המשק היה נכון? יתכן, ויתכן שהיה צורך להמתין עוד שבועיים. אבל על הדרך השערורייתית אני מתלונן כאן מאמצע אפריל (מתחילת התהליך, מיד אחרי פסח). לי היה ברור מהרגע הראשון שבדרך בה הדברים מתנהלים נגיע מהר מאד לסגר חוזר. וגם כרגע, כל ההתמזמזות לא תשיג כלום חוץ מהתארכות המגיפה, עם כל הנזקים הכלכליים והבריאותיים הנובץבעיל מכך. לערוך ישיבה בעוד יומיים, ואז לכנס ועדה, ואז את נממשלה -וכך הפסדנו שבוע. בדיוק מה שגרם לאסון בכמה מדינות, בניגוג לתגובה הדי זריזה וטובה בישראל בפברואר - מרס. משול

םמה לא לומדים כאן גם מהצלחות.

 

חליל, המחלה שלך, ולא רק שלך, היא חוסר סבלנות. סגר של כמה שבועות נוספים היה כואב אבל בסופו של דבר מביא להחלמה הרבה יותר מהירה של המשק. לא צריך להסתכל בטווח של חודש - חודשיים אלא של שנה - שנתיים, ואין לי ספק שמי שהשקיע השנה בסגר ודיכוי עמוק של המגפה יהנה בעוד שנתיים ממשק הרבה יותר בריא ממי שנכנע ללחצים ומאפשר למגיפה להתפשט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 עומר אדום הוא מיותר.

עם החלק הזה אני נאלץ להסכים.

@sperial

איזה תגובה זריזה הייתה במרץ?

בואו נסגור את כולם בבתים זו תגובה שמקורה בפאניקה בלבד.

ואני רואה בה תגובה מאוד אלימה כלפי האזרחים.

זה מצריך אפס חשיבה והתארגנות להוציא כוחות של צבא ומשטרה ולנעול את כולם בבתים.

ריסקו את המשק עם השטות הזו,במקום לאכוף כמו שצריך שלחו אנשים לבלות.

עוד מעט שוב תהיה פאניקה והמפגרים האלה שלא עשו כלום חוץ מלדאוג לעצמם שוב יסגרו את כולם בבתים.

 

כנראה שילד בכיתה ג היה מצליח להתמודד עם המצב בצורה יותר בוגרת.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

שטויות גמורות, להשבית משק חודשיים זה צעד דרסטי, פולשני, יקר מאוד והרסני, זה לא כדורים או פיזיוטרפיה שאפשר לשחק עם זה כמה זמן שרוצים. סגר חייב להיגמר, והוא נגמר, מאוחר מאוד, למזלנו הוא נפל ממילא על תקופת חופש וחגים, ועכשיו רואים את מה שקורה כשיוצאים מסגר, וזה מה שרוב המתנגדים חזו.

 

סגר חודשיים? בישראל לא היה דבר כזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, khalil כתב:

שטויות גמורות, להשבית משק חודשיים זה צעד דרסטי, פולשני, יקר מאוד והרסני, זה לא כדורים או פיזיוטרפיה שאפשר לשחק עם זה כמה זמן שרוצים. סגר חייב להיגמר, והוא נגמר, מאוחר מאוד, למזלנו הוא נפל ממילא על תקופת חופש וחגים, ועכשיו רואים את מה שקורה כשיוצאים מסגר, וזה מה שרוב המתנגדים חזו.

 

 

נווו אבל אתה לא מבין.

זה ממש ממש בסדר כל עוד זה לא פוגע בו.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בישראל היה סגר של 3-4 שבועות (הסגר היה הדרגתי, אז אפשר לבחור תאריכים בגמישות). 

 

מה שירסק את המשק הוא ההתנהלות הלא מתוכננת ולא החלטית מאז פסח. הנזקים של כמה שבועות סגר יתגלו כאין וכאפס לעומת הנזקים שייגרמו בחודשים הקרובים עם עשרות אלפי חולים במחלה ממושכת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

שחרור המשק היה נכון? יתכן, ויתכן שהיה צורך להמתין עוד שבועיים. אבל על הדרך השערורייתית אני מתלונן כאן מאמצע אפריל (מתחילת התהליך, מיד אחרי פסח). לי היה ברור מהרגע הראשון שבדרך בה הדברים מתנהלים נגיע מהר מאד לסגר חוזר. וגם כרגע, כל ההתמזמזות לא תשיג כלום חוץ מהתארכות המגיפה, עם כל הנזקים הכלכליים והבריאותיים הנובץבעיל מכך. לערוך ישיבה בעוד יומיים, ואז לכנס ועדה, ואז את נממשלה -וכך הפסדנו שבוע. בדיוק מה שגרם לאסון בכמה מדינות, בניגוג לתגובה הדי זריזה וטובה בישראל בפברואר - מרס. משול מה לא לומדין כאח גם מהצלחות.

 

הקורונה יושב בצד וצוחק.. הוא יותר חזק מכולנו, תסתכלו מה קורה בעולם? 

יש תהליכים שקורים אותו דבר בעולם ולא רק אצלנו.

בכל העולם הגל השני התחיל לעלות באותה תקופה שאצלנו התחיל לעלות, זה בכלל לא קשור לממשל,

זה קשור לתקשורת, התקשורת העולמית (דרך ערוצים התקשרות המקומיות) התחילו לשדר שהכל בסדר אז כל הצעירים התחילו לצאת. 

בכל העולם הגל השני מאופיין בתחלואה גדולה יותר של צעירים , גם אצלנו.

 

לפי העולם , הסגר החזק שהיה כאן בגל הראשון חסך הרבה מתים, אולי הוא דפק יותר את הכלכלה, אבל האמת לא נראה לי.

הכלכלה נדפקת בכל העולם, החודש חודשיים של הסגר המטורף לא באמת עשו את ההבדל. 

 

ראו את ניו זילנד - חגגו שאין קורונה ומאז מתגלים מקרים חדשים. 

לא מבין למה לסגור את מחנות הקיץ של הנוער...אני הייתי משדרג אותם לגדנע קורונה.

פותח את הבסיסים של צה"ל בכל הארץ לגדנע קורונה לנוער,  

הסלוגן צריך להיות מחסנים את הנוער לטובת הקשישים. 

תוך חודשיים אפשר לחסן את כל הנוער והצעירים (יש 2.5 מיליון כאלה) , אחוז התמותה הצפוי שלהם הוא פחות מ 0.1% .

וככה בחגים הכל יחזור לשגרה. 

 

אבל לאף אחד אין אומץ

פורסם
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

עם החלק הזה אני נאלץ להסכים.

@sperial

איזה תגובה זריזה הייתה במרץ?

בואו נסגור את כולם בבתים זו תגובה שמקורה בפאניקה בלבד.

ואני רואה בה תגובה מאוד אלימה כלפי האזרחים.

זה מצריך אפס חשיבה והתארגנות להוציא כוחות של צבא ומשטרה ולנעול את כולם בבתים.

ריסקו את המשק עם השטות הזו,במקום לאכוף כמו שצריך שלחו אנשים לבלות.

עוד מעט שוב תהיה פאניקה והמפגרים האלה שלא עשו כלום חוץ מלדאוג לעצמם שוב יסגרו את כולם בבתים.

 

כנראה שילד בכיתה ג היה מצליח להתמודד עם המצב בצורה יותר בוגרת.

 

הפאניקה אז היה מקורה מאיטליה, שם קרסה מערכת הבריאות, אנחנו היום בסיטואציה שונה לחלוטין, עד נובמבר, אין תרחיש סביר בו נגיע לגבולות מערכת הבריאות, העיקרון המנחה לסגר כבר לא קיים, על כן, זה הזמן להפסיק להתרגש ממספר נדבקים, ללמוד את הוירוס וללמוד איך מתמודדים איתו.

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

שחרור המשק היה נכון? יתכן, ויתכן שהיה צורך להמתין עוד שבועיים. אבל על הדרך השערורייתית אני מתלונן כאן מאמצע אפריל (מתחילת התהליך, מיד אחרי פסח). לי היה ברור מהרגע הראשון שבדרך בה הדברים מתנהלים נגיע מהר מאד לסגר חוזר. וגם כרגע, כל ההתמזמזות לא תשיג כלום חוץ מהתארכות המגיפה, עם כל הנזקים הכלכליים והבריאותיים הנובץבעיל מכך. לערוך ישיבה בעוד יומיים, ואז לכנס ועדה, ואז את נממשלה -וכך הפסדנו שבוע. בדיוק מה שגרם לאסון בכמה מדינות, בניגוג לתגובה הדי זריזה וטובה בישראל בפברואר - מרס. משול

םמה לא לומדים כאן גם מהצלחות.

 

חליל, המחלה שלך, ולא רק שלך, היא חוסר סבלנות. סגר של כמה שבועות נוספים היה כואב אבל בסופו של דבר מביא להחלמה הרבה יותר מהירה של המשק. לא צריך להסתכל בטווח של חודש - חודשיים אלא של שנה - שנתיים, ואין לי ספק שמי שהשקיע השנה בסגר ודיכוי עמוק של המגפה יהנה בעוד שנתיים ממשק הרבה יותר בריא ממי שנכנע ללחצים ומאפשר למגיפה להתפשט.

 

אם הוויכוח שלי איתך הוא אם היה צריך לחכות עוד שבועיים עם הסגר או לא אז יאללה אני זורם איתך, אבל זה לא ממש משנה. בסוף היית מגיע למצב שאתה נמצא בו עכשיו כי אף אחד למעלה שם לא באמת חושב ומתכנן.
כתבנו את זה פה לפני 344 עמודים בערך, שלא מתכננים ויודעים רק ללחוץ ON/OFF על הכפתור. זו לא התנהלות. זו חובבנות.

סגר הוא לא פתרון למצב שלנו עכשיו. סגר הוא כשלון.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...