Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 29 דקות, sperial כתב:

באמצעים שננקטו לפני 3 חודשים הושגה שליטה מסויימת בנגיף. המדינה האחת שהתמידה באמצעים חודשיים במקום חודש מיגרה אותו. 

 

צריך להדיח את מי שהחליט לשחרר את המשק מוקדם מדי ובלי שום תכנון ובקרה. אם היו ממתינים עוד מספר שבועות סביר שטרנספורטר היה עורך עכשיו ארועים בפארק הירקון.


איזה מדינה בידיוק מיגרה אותו? 

 

ואל תשכח את כמות הישראלים שחיים מחוץ לישראל ועדיין יכולים להגיע לארץ (כן בידוד, לא בידוד...)...

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

בישראל היה סגר של 3-4 שבועות (הסגר היה הדרגתי, אז אפשר לבחור תאריכים בגמישות). 

 

שום קונסטלציה לא מביאה לחודשיים:

 

לפני 19 דקות, khalil כתב:

להשבית משק חודשיים זה צעד דרסטי, פולשני, יקר מאוד והרסני,

 

לפני 4 דקות, farkash7 כתב:

סגר הוא לא פתרון למצב שלנו עכשיו. סגר הוא כשלון.

 

לא בהכרח, סגר הוא הכפתור האדום במעבדות אלקטרוניקה וחשמל.

עושים כל מיני ניסויים, בין מתוכננים ובין לא, איך כתבת?

לפני 28 דקות, farkash7 כתב:

האסטרטגיה היחידה שהובילה את ההחלטות זה "מי בכה הכי חזק אתמול".

 

כשהניסוי משתבש ויש שריפה במעבדה, לוחצים על הכפתור האדום.

 

לפני 3 דקות, garicho כתב:

איזה מדינה בידיוק מיגרה אותו? 

 

ניו זילנד הגיעה למצב של 0 חולים פעילים, ואז דפקו את עצמם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ה(חוסר)מדיניות היא כשלון. וכך חוסר ההסברה. וחוסר האכיפה. הסגר שיוטל רק מבטא אותם. ואין לי ספק שיוטל סגר, אם כי פחות חונק מזה שהיה במרס-אפריל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

 

הקורונה יושב בצד וצוחק.. הוא יותר חזק מכולנו, תסתכלו מה קורה בעולם? 

יש תהליכים שקורים אותו דבר בעולם ולא רק אצלנו.

בכל העולם הגל השני התחיל לעלות באותה תקופה שאצלנו התחיל לעלות, זה בכלל לא קשור לממשל,

זה קשור לתקשורת, התקשורת העולמית (דרך ערוצים התקשרות המקומיות) התחילו לשדר שהכל בסדר אז כל הצעירים התחילו לצאת. 

בכל העולם הגל השני מאופיין בתחלואה גדולה יותר של צעירים , גם אצלנו.

 

לפי העולם , הסגר החזק שהיה כאן בגל הראשון חסך הרבה מתים, אולי הוא דפק יותר את הכלכלה, אבל האמת לא נראה לי.

הכלכלה נדפקת בכל העולם, החודש חודשיים של הסגר המטורף לא באמת עשו את ההבדל. 

 

ראו את ניו זילנד - חגגו שאין קורונה ומאז מתגלים מקרים חדשים. 

לא מבין למה לסגור את מחנות הקיץ של הנוער...אני הייתי משדרג אותם לגדנע קורונה.

פותח את הבסיסים של צה"ל בכל הארץ לגדנע קורונה לנוער,  

הסלוגן צריך להיות מחסנים את הנוער לטובת הקשישים. 

תוך חודשיים אפשר לחסן את כל הנוער והצעירים (יש 2.5 מיליון כאלה) , אחוז התמותה הצפוי שלהם הוא פחות מ 0.1% .

וככה בחגים הכל יחזור לשגרה. 

 

אבל לאף אחד אין אומץ

לא הבנתי ? זה 12500 מתים עם 0.05%, 25K עם 0.1, לפי הסטטיסטיקה שלך כמובן (שאינני יודע אם נכונה, ואם אתה קובע שאחוז התמותה בקרב הצעירים בעולם הוא 0.1% לטעמי עליך למדוד כמה צעירים נדבקו בפועל ולא רק על פי הבדיקות שכן חלקם או אף רובם א-סימפטומטיים).

אבל אם נניח שאחוז התמותה הוא 0.1% בקרב צעירים אתה טוען שכדאי לחסל 25K כאלה בשביל חיסון עדר?

 

Miata ND2

 

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

ה(חוסר)מדיניות היא כשלון. וכך חוסר ההסברה. וחוסר האכיפה. הסגר שיוטל רק מבטא אותם. ואין לי ספק שיוטל סגר, אם כי פחות חונק מזה שהיה במרס-אפריל.

 

בהמשך להקבלה על המעבדה, המורה לא נמצא (חוסר אכיפה) ונתן את המפתח בלי להגיד כלום (חוסר הסברה), אנשים נכנסו למעבדה וחיברו חוטים והזיזו מתגים.

מדי פעם יוצאים ניצוצות, כשתהיה שריפה לא תהיה ברירה אלא ללחוץ על הכפתור האדום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

בהמשך להקבלה על המעבדה, המורה לא נמצא (חוסר אכיפה) ונתן את המפתח בלי להגיד כלום (חוסר הסברה), אנשים נכנסו למעבדה וחיברו חוטים והזיזו מתגים.

מדי פעם יוצאים ניצוצות, כשתהיה שריפה לא תהיה ברירה אלא ללחוץ על הכפתור האדום.

 

אמרת ניסוי? איזה ניסוי בדיוק?
הרי לפני הסגר הראשון היינו בעיצומו של ניסוי, מה קורה כשלא עושים ולא יודעים שום דבר.
במהלך הסגר היינו בניסוי אחר, מה קורה כשסוגרים את כולם בבתים ונותנים לכלכלה לקרוס בינתיים. על הדרך למדנו לא מעט דברים על הנגיף והרווחנו זמן, אז נגיד הלחיצה על הכפתור האדום הייתה לגיטימית.

לאיזה ניסוי נכנסנו עכשיו? מה קורה כשפותחים הכל ולא עושים כלום? אבל כבר היינו שם בניסוי הראשון.
בגלל זה אני אומר - סגר נוסף כשלון, כי לא ניסו לעשות שום דבר חדש.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

 

לפני כשעה, Or05230 כתב:

לא הבנתי ? זה 12500 מתים עם 0.05%, 25K עם 0.1, לפי הסטטיסטיקה שלך כמובן (שאינני יודע אם נכונה, ואם אתה קובע שאחוז התמותה בקרב הצעירים בעולם הוא 0.1% לטעמי עליך למדוד כמה צעירים נדבקו בפועל ולא רק על פי הבדיקות שכן חלקם או אף רובם א-סימפטומטיים).

אבל אם נניח שאחוז התמותה הוא 0.1% בקרב צעירים אתה טוען שכדאי לחסל 25K כאלה בשביל חיסון עדר?

 

 

0.1% זה פרומיל, פרומיל זה 1 ל 1000. 

אם תיקח 2.5 מיליון תלמידים ובני נוער תקבל תחזית לתמותה של 2,500.

אני אכן מקווה שאלו לא המספרים הנכונים .. מקווה שהמספר הנכון הוא 0.01% ולא 0.1%.

 

בסוף הקיץ נדע יותר 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

חליל, המחלה שלך, ולא רק שלך, היא חוסר סבלנות. סגר של כמה שבועות נוספים היה כואב אבל בסופו של דבר מביא להחלמה הרבה יותר מהירה של המשק

שוב, בפעם המאה, הפרספקטיבה הכלכלית שלך היא צרה מאוד. זו המחלה שלך, ולא רק שלך.

אתה לא מצליח להבין עד כמה "היה כואב" סגר של עוד כמה שבועות, שגם לא בהכרח היה שם אותנו במצב שונה היום - המחלה לא באמת נעלמה גם במקומות אחרים בעולם. כולל כאלו שהתמודדו איתה לא רע.

כעסת פה בשרשור על כאלו שכביכול לא איכפת להם להקריב אחרים כי הם חושבים שהם לא יפגעו מהמחלה. מה שעולה מהפוסטים שלך זו משיכת כתפיים די דומה - "שאנשים יסתדרו". רק שאצלך זה בפן הכלכלי. ומימלא גם לא זה מה שיעלים את המחלה.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

להפך. זה היה ניתוח כואב, אבל אחריו יכולת לפתוח את המשק בכלל, חוץ מתיירות חוץ (יוצאת ונכנסת). מה שקורה כעת זה עוד פלסטר ועוד פלסטר שלא פותרים כלום ואפילו מחמירים את המצב, במערכת חינוך הפעילות חלקית שמשפיעה על העבודה של כל בני 25-50, האוכלוסיה היותר מבוגרת שחוששת לצאת ולכן מפחיתה צריכה וטרנספורטר שלוקחים לו גם את הארועים הלא גדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

להפך. זה היה ניתוח כואב, אבל אחריו יכולת לפתוח את המשק בכלל, חוץ מתיירות חוץ (יוצאת ונכנסת). מה שקורה כעת זה עוד פלסטר ועוד פלסטר שלא פותרים כלום ואפילו מחמירים את המצב, במערכת חינוך הפעילות חלקית שמשפיעה על העבודה של כל בני 25-50, האוכלוסיה היותר מבוגרת שחוששת לצאת ולכן מפחיתה צריכה וטרנספורטר שלוקחים לו גם את הארועים הלא גדולים.

 

אתה כבר אמור להבין שהוירוס הזה חמקמק..  גם שאתה בטוח שאין יותר נשאים בארץ.

תמיד יכול להופיע לך עוד אחד. 

 

1. הטיסות לא נסגרו לחלוטין , יש מסחר, יש יבוא ויצוא, יש אוניות משא שפורקות סחורה. 

2. הרשות הפלסטינית לא נקייה , יש לך פועלים שנכנסים דרך הגדרות, יש מתנחלים שחיים שם, ויש אזרחים שקופצים לקנות או לתקן את הרכב שם.

3. תמיד יכולה להסתתר שרשרת של 3 או 4 חולים ללא תסמינים שיחזיקו לך את הנגיף פעיל למשך הרבה יותר מחודשיים.

 

ולכן זה נאיבי לחשוב שאם היינו ממשיכים את הסגר עוד חודש או עוד חודשיים זה היה נעלם.

 

עכשיו קיץ , והמצב בקיץ צריך להיות יותר טוב מהחורף

עכשיו בעיקר הצעירים נדבקים ולא המבוגרים.

ולכן הכי טוב עכשיו להמשיך לתת לוירוס לרוץ ולהדביק.

ללחוץ על הכפתור האדום תמיד יהיה אפשר לספטמבר - לפני החגים. 

 

 

 

פורסם

סגר של כמה שבועות נוספים היה מזרז את המצב עכשו עוד יותר.

 

אנשים משתגעים בבית,פשוט כך.

ילדים בגיל יסודי חטיבה שלא רואים את החברים שלהם,או חיילים סטודנטים שתקועים כל היום בדירות.

ואני לא מדבר אפילו על מבוגרים.

היה גורר התקהלויות הרבה יותר גדולות-ככל שהתחושה של הסגר קיצונית יותר ככה גם התגובה לשחרור שלו תהיה מהירה יותר.

 

אתה שוכח שיש פה אנשים מאחורי העסקים הסגורים ומי שנעול בבית.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

ראיתי הבוקר שאיזה צוות מומחים מבקש להדיח את סדצקי, בטענה שאיבדנו את השליטה על הנגיף.

אני לא עוקב אחרי כל הדיווחים על הנעשה בכל הועדות למיניהן, אבל איזה כלים עומדים בדיוק לרשותו של מי שאמור לבלום את התפשטות הנגיף?

המוני ישראלים לא מאמינים יותר שהנגיף יכול לפגוע בהם. מי שיבוא וידבר על אלפי מתים - יתפס כלא אמין. ומי שידבר על זה שהמחלה לא ממש מסוכנת - יגרום לאנשים לזלזל עוד יותר.

אז מה נשאר?

יכריזו על מיני הגבלות, כמו חתונות ואירועים? 

 

היא התראיינה אצל אופירה וברקו ופשוט עשתה לעצמה בושות

לסגור את המדינה לחודש ואז לפתוח ושוב שיהיו הדבקות זאת לא  שליטה על הנגיף

ככל שעובר הזמן מבינים שאלה שמתים הם אנשים מבוגרים מאוד

במקום לבודד את כל המדינה צריך לבודד אותם נקודה

 

אם הוירוס הזה יהיה איתנו עוד שנה קדימה זה לא יתן כלום שעכשיו תסגור את ה מדינה לחודש ותפתח שוב אפילו באוקטובר

כי זה פשוט יחזור

 

שישקיעו את המאמץ והזמן בלשמור על אותם מבוגרים

וזה לא התפקיד שלי ושלך לחשוב על איך לעשות את זה

הצעתי כאן בעבר כל מיני דרכים להרחיק אותם , למגן את בתי האבות, לתת להם שעות משלהם להסתובב במקומות עמוסים

אני בטוח שיושבים שם אנשים יותר חכמים ממני שאולי עוד חצי שנה ימצאו פתרונות ויגידו "איך לא חשבנו על זה קודם"

אבל אף אחד לא יעמיד אותם לדין על זה שכבר 4 חודשים זה נמצא כאן ואף אחד לא חשב להגן על מי שצריך

 

פורסם
Just now, korola כתב:

ויש אזרחים שקופצים לקנות או לתקן את הרכב שם.

 

דווקא היה ראיון עם כמה עסקים באיזה כפר ברשות שאמרו שהירידה החדה בכמות הישראלים שעושים עסקים אצלהם גורמת לבעיות כלכליות קשות, ולהם אין יותר לאן ליפול...

 

 

אגב כמובן כול הקייסים בניו זילנד זה אנשים שמגיעים מבחוץ ונמצאים בבידוד. ככה שהמצב אצלהם לא נורא, הלוואי המצב בארץ היה ככה.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

סגר הוא לא פתרון למצב שלנו עכשיו. סגר הוא כשלון.

 

לבודד את המבוגרים ואלה שבסיכון ולשמור עליהם

כמו שאבא שלי שומר על עצמו  ולא הולך להסתובב בקניון ב 20:00  אלא ב 11 בבוקר כשהחנויות רק נפתחות

הוא לא הולך לבריכה בשבת בצהריים אלא ב 7 בבוקר ביום חול כשאין שם אנשים או רק אנשים מבוגרים מאוד ששומרים עליהם גם

 

מי שבוחר לעשות מה שבא לו לללכת נגד הכללים- בעיה שלו

 

לפני 3 שעות, snoop90 כתב:

זה הזוי, כי השר לא יתנצל, זה לא יגיע למשפט, אבל הזמר קיבל את הפרסום שלו.

 

אני לא  חושב שאחד הזמרים מהטופ 3 של ישראל, אחד האנשים הכי מרוויחים בישראל

צריך את הפרסום הזה

את הפרסום שלו הוא מקבל כשהוא פותח מכירה ותוך 4 שעות הוא סולד אאוט

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...