Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אנשים שמגיעים מחו"ל הם בעיה שניתנת לשליטה אם סוגרים אותם במלוניות, ולומדים מהטעות של ניו זילנד.

 

אניות בודאי לא מהוות בעיה, אנשי הצוות לא יורדים מהאניה, ואת פקידי המכס מציידים בביגוד מגן כאשר הם עולים לסדר את הניירת. בצוות אויר אפשר לטפל כמו הסינים (מטוש במטוס, מלונית ושוב למטוס).

 

לבודד את המבוגרים - אני לא יודע בן כמה אבא של טרנספורטר, כנראה שהוא בתחום של ה-50 החדש. הבעיה של היותר מבוגרים היא מגע עם מטפלים, שאי אפשר למנוע.

 

והלפרין, חשבתי שבחיפה אתה בבידוד גם בלי סגר😆

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אנשים שמגיעים מחו"ל הם בעיה שניתנת לשליטה אם סוגרים אותם במלוניות, ולומדים מהטעות של ניו זילנד.

 

כן אבל כשיש מטומטמת אחת שאומרת שהיא מרגישה כמו בשואה ומשחררים אותה

זה מה שגורם להדבקות האלה

יש עוד אנשים שפויים בממשלה הזאת

מקווה שיפסיקו לחפש אותנו וירדו מאיתנו

בינתיים הכל מתנהל כרגיל

 

הגישה היום שונה מלפני חודשיים

יותר ויותר בעלי אולמות אומרים לי הכל יהיה בסדר, יתנו קנס נאכל אותו, יתנו צו סגירה, גם ככה תכף חופש של חודש

מקווה מאוד שהממשלה תעזוב את התחום שלנו בשקט ותתמקד בלשמור על מי שבסיכון במקום לפגוע בנו.

WhatsApp Image 2020-06-28 at 13.12.11.jpeg

פורסם

כשלראשי המדינה אין חוט שדרה זה מקרין עד למטה. אם ראשי המדינה היו מקפידים על הכללים ולא נכנעים לכל משב רוח הגברת הזו היתה מקבלת אצבע משולשת. בעצם, לא. היא לא היתה מעזה לבקש הקלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

כשלראשי המדינה אין חוט שדרה זה מקרין עד למטה. אם ראשי המדינה היו מקפידים על הכללים ולא נכנעים לכל משב רוח הגברת הזו היתה מקבלת אצבע משולשת. בעצם, לא. היא לא היתה מעזה לבקש הקלות.

 

כל עוד יש הקלות למי שחבר של ההוא

למי שמכיר את ההוא

למי שאומר שזה כמו שואה

למי שמפחד מטראמפ

תמיד יהיו הדבקות

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

 

ברור שצריך לקחת בערבון מוגבל. אנשים כבר מכינים את התשתית לתביעת נכות מביטוח לאומי בגלל פגיעה לטווח הארוך מהמחלה.

  • מעניין 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 58 דקות, Transporter כתב:

 

כן אבל כשיש מטומטמת אחת שאומרת שהיא מרגישה כמו בשואה ומשחררים אותה

זה מה שגורם להדבקות האלה

יש עוד אנשים שפויים בממשלה הזאת

מקווה שיפסיקו לחפש אותנו וירדו מאיתנו

בינתיים הכל מתנהל כרגיל

 

הגישה היום שונה מלפני חודשיים

יותר ויותר בעלי אולמות אומרים לי הכל יהיה בסדר, יתנו קנס נאכל אותו, יתנו צו סגירה, גם ככה תכף חופש של חודש

מקווה מאוד שהממשלה תעזוב את התחום שלנו בשקט ותתמקד בלשמור על מי שבסיכון במקום לפגוע בנו.

WhatsApp Image 2020-06-28 at 13.12.11.jpeg

 

אתה הבנת על מה פיצצו את הישיבה?

החברים שלך שאתה אוהב ממשרד הבריאות ביקשו להגביל את האירועים שלך ל 50 איש.

חלק מהשרים אמרו שזה לא טוב ולהשאיר את ההגבלות על 250 או על 150. 

 

אז החליטו לא להחליט.. נמשיך מחר. 

בנתיים ממשיכים להסתכל על הגרפים.. אם באמת לא יהיה גידול במאושפזים או במספר המתים.

אז ימשיכו לא להחליט.

אבל אם נתחיל לראות עלייה במתים .. אז בשנייה זה חוזר ל 50.... וזה חבל .. 

כי אז לא באמת נראה את המספרים הגדולים שהחברים שאתה אוהב , אהבו לספר לנו עליהם.

 

הכי חשוב שהחברים שלך באיכלוב, מכחישי הקורונה .. מכבבים בראש הטבלה של אנשי צוות מבודדים.

 

image.png.abed805e8bb9d4e2422d9f974dc8db75.png

 

 

 

image.thumb.png.09e1e12318f4f0d552e529e045be158a.png

פורסם

זה נראה שקצב ההידבקות יצא מכלל שליטה.

לכן משרד הבריאות רוצה הגבלות

בשביל לשלוט במצב.

אם אנחנו ב 500 נדבקים לפחות ביום

בתוך זמן קצר זה יכפיל וישלש את עצמו.

אבל זה ברור שלא היתה מדיניות לעתיד בשחרור הסגר וכך גם המצב היום.

הכלכלה בסכנה ומצד שני מערכת הבריאות יכולה גם להתדרדר מהר כמו באיטליה.

זה נראה שיטת מצליח.

רק הבעיה שגם אין שיטה...

לא הדבקת עדר ולא סגר.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, korola כתב:

אתה הבנת על מה פיצצו את הישיבה?

החברים שלך שאתה אוהב ממשרד הבריאות ביקשו להגביל את האירועים שלך ל 50 איש.

חלק מהשרים אמרו שזה לא טוב ולהשאיר את ההגבלות על 250 או על 150. 

 

אז החליטו לא להחליט.. נמשיך מחר. 

בנתיים ממשיכים להסתכל על הגרפים.. אם באמת לא יהיה גידול במאושפזים או במספר המתים.

אז ימשיכו לא להחליט.

אבל אם נתחיל לראות עלייה במתים .. אז בשנייה זה חוזר ל 50.... וזה חבל .. 

כי אז לא באמת נראה את המספרים הגדולים שהחברים שאתה אוהב , אהבו לספר לנו עליהם.

 

הכי חשוב שהחברים שלך באיכלוב, מכחישי הקורונה .. מכבבים בראש הטבלה של אנשי צוות מבודדים.

 

לא מעניין אותי על מה פיצצו

מעניין אותי שסוף סוף יש שרים שמבינים שזה לא פתרון

וזה שלא קיבלו החלטות מראה שכבר לא קל להחליט לסגור את המשק ככה בקלות

בינתיים שבוע שעבר היינו על 29 מונשמים והיום אנחנו על 24

אז נראה לי שאפשר להפסיק עם הסיפורים על 5000 מונשמים בקרוב

וגם על 2000

פורסם

ככל שיש יותר חולים במצב קשה

אז המערכת תקרוס

יש הרבה חולים במצב קשה לא מקורונה...

תוסיף גם שפעת בעוד חודשים ספורים.

 

פורסם

בגלל זה נותנים לוירוס לשרוף עכשו,שבתקופת השפעת יהיו הרבה שכבר "מחוסנים" והמערכת תתמודד עם שפעת וקורונה ברמה נמוכה יותר.

 

זו התיאוריה,מה קורה בפועל אף אחד לא יודע.

אולי הוא מדבק פחות,אולי מת ואולי כמו שטרנספורטר חושב(וגם אני) המבוגרים הקבוצות הסיכון במודעות טובה יותר למצבם ושומרים על עצמם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

בינתיים שבוע שעבר היינו על 29 מונשמים והיום אנחנו על 24

אז נראה לי שאפשר להפסיק עם הסיפורים על 5000 מונשמים בקרוב

אולי כי 5 נפטרו?!

בנתיים אין עליה של מונשמים

אבל זה משהו שבזמן קצר יכול לצאת משליטה.

נראה ששיטת הפעולה היא - לא יודעים על הנגיף אז גם לא עושים כלום

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

בגלל זה נותנים לוירוס לשרוף עכשו,שבתקופת השפעת יהיו הרבה שכבר "מחוסנים" והמערכת תתמודד עם שפעת וקורונה ברמה נמוכה יותר.

 

זו התיאוריה,מה קורה בפועל אף אחד לא יודע.

אולי הוא מדבק פחות,אולי מת ואולי כמו שטרנספורטר חושב(וגם אני) המבוגרים הקבוצות הסיכון במודעות טובה יותר למצבם ושומרים על עצמם.

אני הבנתי שחיסון עדר הוא גם לא בטוח.

יש מחקרים שלא מתחסנים ויש שכן.

אני מכיר אחד שחלה בקורונה ועשו לו בדיקה ויצא שלא מחוסן.

או שאחת מהבדיקות שעשה אינן נכונות.

הם לא יודעים על הנגיף כלום

הוא כל פעם מפתיע מחדש

פורסם

חבר'ה, מתי לדעתכם אזרחי המדינה יצאו להפגנות כמו בתקופת לך ולנסה בפולין בגלל המצב הכלכלי של אנשים בארץ ?

 

700-800 אלף מובטלים נשמעים כמו מונשמים. אף אחד לא יוצא להפגנות לשרוף צמיגים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כמה שהתקשורת שלנו פח זבל

רציתי לכתוב כאן בבוקר שלשמחתי אישרו לאחרונה כמה מופעים (איתי לוי, עדן חסון)

אז כשרואים שנתנו ברקס למשרד הבריאות בעניין החתונות

פתאום נופלים לנו על המופעים ברידינג

דיי חלאס, אתם רואים שזה לא עוזר

שחררו אותנו

 

מתראיינת עכשיו עוד ביזיון אחת בשם גילי רגב, אחת שאין לי מושג מה היא עושה בבית חולים שיבא

היא טוענת שיש עליה בהדבקות ואנחנו נראה עליה במונשמים

אבל היא שוכחת שהעליה כבר הייתה ב 29.5 לפני חודש

אז איפה המונשמים גברת גילי רגב? מה את רוצה? לייחצן את עצמך?  לקבל מסך ?

דיי חלאס כבר 4 חודשים אומרים לנו תחכו קצת ותראו אלפי מונשמים

אין סגר כבר יותר מחודשיים ואנחנו עומדים על 20-30 מונשמים

וגם אם נעלה ל 50  מונשמים וזה משהו שיכול לקרות אין מה לעשות. המערכת לא תקרוס

אז למה לדבר סתם ?

 

 

לפני 22 דקות, avi 1234 כתב:

הכלכלה בסכנה ומצד שני מערכת הבריאות יכולה גם להתדרדר מהר כמו באיטליה.

 

 

למה לזרוק סתם משפטים שאין להם שום בסיס?

"יכולה" זאת מילה מאוד יפה

יכול להיות שמחר איראן תזרוק עלינו אטום ואנחנו צריכים כבר היום לסגור את המדינה ולהכנס לתוך בונקרים

בפועל אתה רואה שאנחנו כבר מעל חודש יציבים על 20-30 מונשמים

איך לעזאזל הגעת לאיטליה ? על מה אתה מדבר תגיד לי ?

 

אנחנו בכלל לא באיזור הזה

 

לפני 4 דקות, מרק10 כתב:

חבר'ה, מתי לדעתכם אזרחי המדינה יצאו להפגנות כמו בתקופת לך ולנסה בפולין בגלל המצב הכלכלי של אנשים בארץ ?

 

700-800 אלף מובטלים נשמעים כמו מונשמים. אף אחד לא יוצא להפגנות לשרוף צמיגים.

 

כי אנחנו מדינה של טמבלים

ישבתי שבוע שעבר עם כמה  בעלי אולמות בכל אחת מההפקות שלי

אמרתי לכולם את אותו משפט

אתה בוכה לי כאן על ההנחיות אבל אם יגידו לך בוא נצא לרחוב לחסום כבישים אתה לא תעשה את זה נכון ?

כולם כולל כולם אמרו נכון

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...