Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפצות אותך על שכר. לא על  שום דבר אחר. ולפי המנגנון הכללי של פיצויי אבטלה.

 

אתה יודע, אנשים הולכים למילואים. לתגמולי מילואים יש גג (בערך 43,000 ש"ח בחודש). גם מי שמרויח 150 אש"ח בחודש יקבל רק 43 אש"ח (ברוטו, מזה יורדים כל המיסים לפי הטבלאות). לדמי אבטלה יש מנגנון אחר, שמסיבות אלה ואחרות אינו כולל עצמאיים. אבל גם אם היה כולל עצמאיים לא היית מקבל פיצוי מלא אלא רק לפי הכללים שחלים על שאר האזרחים.

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

 

@ChemGuy85 מומחה לתקופות יובש!

נדמה לי שהוא לא לבד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, Blaz00r כתב:

קשה עם ההרמות האלה להנחתה, וגם התבקשתי מההנהלה להתנהג יפה (כנראה בין הצדדים אני המבוגר האחראי), אז בהקשר של הציטוט הזה אכבד את בקשתם ולא אצעק, אבכה ואתלונן על הממשלה ההנהלה.

 

לא הבנתי את התחביר של מה שכתבת,ומה אני קשור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לפני יומיים שלושה היתה הוראה מהפיקוד העליון להצטנזר. אני חייב לומר, לא לגמרי ברור לי למי היא כוונה.

  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

לפצות אותך על שכר. לא על  שום דבר אחר. ולפי המנגנון הכללי של פיצויי אבטלה.

 

אתה יודע, אנשים הולכים למילואים. לתגמולי מילואים יש גג (בערך 43,000 ש"ח בחודש). גם מי שמרויח 150 אש"ח בחודש יקבל רק 43 אש"ח (ברוטו, מזה יורדים כל המיסים לפי הטבלאות). לדמי אבטלה יש מנגנון אחר, שמסיבות אלה ואחרות אינו כולל עצמאיים. אבל גם אם היה כולל עצמאיים לא היית מקבל פיצוי מלא אלא רק לפי הכללים שחלים על שאר האזרחים.

 

אנחנו לא מדברים על מילואים אלא על דמי אבטלה

לא מעניין מה קורה במילואים,  גם לא מעניין מה ביטוח לאומי נותן למי שטוען לכאבי גב ולא בטוחים אם באמת יש לו נזק בגב ואם הוא יקבל אחוזי נכות

הדוגמאות שאתה נותן לא מעניינות

בדיוק כמו ההסבר שלך שלא נותנים הפניות לבדיקות בין יום חמישי לראשון

 

אנחנו לא קבלנו פיצוי ובטח לא בשביל הזמן האמיתי שאנחנו יושבים בבית

 

פורסם
  כתבו כאן שלא יכול להיות שמי שמרוויח 30 אלף יכול להגיע למצב שב 4 חודשים שהוא לא עובד נהיה לו חור

אז אמרתי שזה יכול להיות גם כשאתה מרוויח 50 אלף אם עשית מהלך ובנית על חוזים סגורים כדי להחזיר את ההשקעה

 

 

 

דובר מפורשות על אדם שכיר עם משכורת של 30k, מאיפה דחפת לנושא משכורת/רווחים של עצמאים אלוהים יודע.

 

  לא הבנתי את התחביר של מה שכתבת,ומה אני קשור.

 

 

 

מה שנקרא והמבין יבין, מקסימום הצחקתי את עצמי [emoji23]

 

עריכה: הנה, מישהו הבין ^

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

דובר מפורשות על אדם שכיר עם משכורת של 30k, מאיפה דחפת לנושא משכורת/רווחים של עצמאיים אלוהים יודע.

 

אם עצמאי שמרוויח 60,000 יכול ליפול בתקופה כזאת כי תפסו אותו בדיוק אחרי שידרוג, פתיחת עוד סניף, רכישת ציוד גדולה

אז שכיר  שמרוויח 30,000 לא שונה ממנו

גם לשכיר יש חיים וכמו שאמרתי יכול להיות שבדיוק נתן מקדמה גדולה על דירה כי הוא יודע שהעבודה שלו מובטחת

אין שום הבדל בין שכיר שיש לו עבודה מובטחת לעצמאי שיש לו חוזים סגורים

ואת השכיר פיטרו ועצמאי ביטלו חוזים

אותו דבר

פורסם

טרנספורטר - אתה צריך להפריד בין העסק לבין בעליו. אם העסק השקיע 60 אש"ח אז סביר שמדינה תדאג לו להלוואת גישור בסכום זה עד יעבור זעם. לא לשלם את הוצאות העסק, כיוון שהתשומות האלה נשארות ברשותו. אין סיבה שהמדינה תקנה לך גנרטורים ומגברים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - אתה צריך להפריד בין העסק לבין בעליו. אם העסק השקיע 60 אש"ח אז סביר שמדינה תדאג לו להלוואת גישור בסכום זה עד יעבור זעם. לא לשלם את הוצאות העסק, כיוון שהתשומות האלה נשארות ברשותו. אין סיבה שהמדינה תקנה לך גנרטורים ומגברים.

 

המדינה צריכה לשלם לעסק פיצוי על התקופה שהיה סגור בגללה

זה באמת לא  משנה אם תקרא לזה תשלום על ציוד או דמי אבטלה או מתנה בגלל שהבעלים הוא חלק מהקהילה הגאה שמותר לה לעשות מה שבא לה

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

אם עצמאי שמרוויח 60,000 יכול ליפול בתקופה כזאת כי תפסו אותו בדיוק אחרי שידרוג, פתיחת עוד סניף, רכישת ציוד גדולה

אז שכיר  שמרוויח 30,000 לא שונה ממנו

גם לשכיר יש חיים וכמו שאמרתי יכול להיות שבדיוק נתן מקדמה גדולה על דירה כי הוא יודע שהעבודה שלו מובטחת

אין שום הבדל בין שכיר שיש לו עבודה מובטחת לעצמאי שיש לו חוזים סגורים

ואת השכיר פיטרו ועצמאי ביטלו חוזים

אותו דבר

 

לא יעשו דבר כזה לעולם כי זה יעודד אנשים לחיות על הקצה, לקחת אשראי הרבה מעבר ליכולת שלהם, וכש-Shit hits the fan - המדינה תממן.

 

לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

זו התכונה ההרסנית שנקראת אגו.

 

לגבי מחאת עובדי התרבות,אני יכול להבין אותם.

אי אפשר לשלוח כי מי שפוטר לעבוד בבניין.

אלה אנשים עם השכלה/כישורים.

 

גם אצל עובדי התרבות זה אגו. פשוט בקונסטלציה קצת אחרת.

מגיע להם כי יש להם כישורים כאלה או השכלה כזו.

 

אם מחר עולם התוכנה קורס, את מי תעניין ההשכלה שלי? אני הולך לעבוד במה שאני יכול, ואם אני יכול להכניס 12 אני אסתדר עם זה.

טפו טפו טפו ידעתי להסתדר גם עם משכורת קבע של פחות מ-5.

 

לפני 2 שעות, vladclar כתב:

למי שלא ראה את הכתבה אתמול - הבחור אמר שסיים את כל החסכונות, קרן השתלמות, ובסוף מראים אותו מעמיד את הדירה שלו למכירה ( אחרי 10 שנים שהתחיל לשלם משכנתא, עכשיו התשלום החודשי עומד על 6000₪ ).

על השכר של 12 אלף₪ הוא אמר שזה לא מכסה את ההוצאות השותפות.

אני גם לא מבין איך תוך 4 חודשים גומרים את כל החסכונות ולמה צריך לסרב לעבודה.

 

זה לא הקטע הכי מטומטם, הכי מטומטם זה ששכר של 12 לא מכסה, אבל הוא מקבל כרגע 6, באבטלה (משמע יכולים להחליט שלא מאריכים באמצע אוגוסט והוא נשאר עם השטרונגול ביד).

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

מי אמר שאין?

לא רוצים לפתוח אותם

אז בוא נמכור רכבים יקרים שאנחנו מחזיקים

שעונים יקרים

בוא נמכור את המשרד שלי

אם לא יספיק נמכור גם את הדירה

אז יהיה לי כסף לחיות כמה שנים בלי להרוויח

 

אבל זה ממש לא פתרון.

פתרון זה שאם סגרו אותי ישלמו לי אבטלה

 

לא צריכים לגרור אותי לפתוח חסכון או למכור רכב יקר או שעון יקר או דירה בשביל לחיות

 

אף אחד לא סגר אותו, היה עובד, בכיר, בחברה, פוטר.

החברה המשיכה להתקיים, בלעדיו.

 

לפני 2 שעות, Ziv כתב:

אתם לא באמת קונים את המשחק של המפוטרים המסכנים האלה, נכון?

לא למדתם כלום מהמקרה של יובל כרמי מהפלאפל?

ממש פתי מאמין...
"ראיתי בחדשות".... החדשות זו עוד תוכנית מבויימת. וואלקם טו איזרעל.

אנשים אתם צריכים לפתח קצת חוש ביקורת.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 

 

בדיוק, רק שהנקודה שלי שאפילו בתור תוכנית מבוימת זה גרוע.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

לא יעשו דבר כזה לעולם כי זה יעודד אנשים לחיות על הקצה, לקחת אשראי הרבה מעבר ליכולת שלהם, וכש-Shit hits the fan - המדינה תממן.

 

לא יהיה קורונה כל החיים

ברגע שזה יגמר ההקלות יגמרו

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אף אחד לא סגר אותו, היה עובד, בכיר, בחברה, פוטר.

החברה המשיכה להתקיים, בלעדיו.

 

אני הגבתי על זה שכתבו שמי שמרוויח 30,000  לא יכול ליפול בגלל 4 חודשים שהוא יושב בבית

אז אמרתי שהכל תלוי בעיתוי שזה קורה

 

פורסם

כשזה לא יהיה קורונה זה יהיה מלחמת לבנון ה-3, וכשזה לא זה אז אינתיפאדה 3, או הסכם אוסלו או טראמפ עולה לשלטון.

זה האופי של השקעות, ומי שלא מבין את זה כדאי שלא ישקיע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

כשזה לא יהיה קורונה זה יהיה מלחמת לבנון ה-3, וכשזה לא זה אז אינתיפאדה 3, או הסכם אוסלו או טראמפ עולה לשלטון.

זה האופי של השקעות, ומי שלא מבין את זה כדאי שלא ישקיע.

 

ובכל זאת זה לא קורה כל יום ופיצויים כאלה לא ניתנים כל יום

פעם אחרונה שזה היה היינו בצוק איתן..לא אתמול ולא שלשום

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

המדינה צריכה לשלם לעסק פיצוי על התקופה שהיה סגור בגללה

זה באמת לא  משנה אם תקרא לזה תשלום על ציוד או דמי אבטלה או מתנה בגלל שהבעלים הוא חלק מהקהילה הגאה שמותר לה לעשות מה שבא לה

לא ולא. 

 

אני מנסה להסביר לך שההתיחסות לעסק צריכה להיות נפרדת מההתיחסות לבעליו. המדינה לא חייבת לעסק כלום, לכל היותר סיוע בגישור על התקופה הקשה. אם אתה רוצה שמדינה תחלץ את העסק היא צריכה להלאים אותו. עיין ערך אל-על. ההבדל הוא שאל-על חיונית  לקיום המדינה, והמגבר של שחר ממש לא. אז אל-על תולאם (וזה אומר שהבעלים מפסידים לפחות חלק ניכר מהשקעתם אם לא את כולה). העסק של שחר יצטרך להסתדר.

 

היא צריכה לתת לעובדים (ואם תרצה - התיחס לעצמאי כאל עובד) דמי קיום. בגלל זה יש כללים לתשלום דמי אבטלה, והם מוגבלים מאד. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

ובכל זאת זה לא קורה כל יום ופיצויים כאלה לא ניתנים כל יום

פעם אחרונה שזה היה היינו בצוק איתן..לא אתמול ולא שלשום

 

כפרה, צוק איתן היה לפני 6 שנים, אתה עושה השקעה בלי לקחת בחשבון קטסטרופות שקורות פעמיים בעשור?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...