Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עברו למבחנים מקוונים כי פתאום כל הסטודנטים נמצאים בקבוצות סיכון.

למלא פאבים עד אפס מקום-סבבה.

לשבת שעתיים שלוש בבחינה-סכנה וצריך לשלוח מלא מכתבים לכל העולם ואשתו.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, Or05230 כתב:

אוקיי יצאתי מנקודת הנחה שלא נגיע גם לאלף.

שוב, אנחנו על 40 חולים קשים וסוגרים מבחנים באוניברסיטאות, זו מכה לרמה של האוניברסיטאות, מגבילים אירועים, מגבילים התקהלויות.

אני אומר לך יותר מזה, אם נגיע ל 150 חולים קשים בשבועיים הקרובים הם יוסיפו הגבלות נוספות ורציניות יותר.

אין קשר לחתונות, אומרים שנדבקו שם רק 1.7 אחוז מהנדבקים, אבל למרות זאת הם יגבילו גם שם.

לא סתם השבוע וחצי שבועיים הקרובים הם קריטיים, אם אכן נדבקו המון מבוגרים יהיה זינוק בחולים הקשים, אם בשבועיים הקרובים גם לא יהיה זינוק אלא עליה מתונה כפי שהיתה עד עכשיו הרי שהמחלה הזו לא יותר גרועה משפעת בשלב הזה שלה.

בקיצור המדינה מפחדת מחסינות עדר ואם יהיה זינוק אין ספק שיהיו פה הגבלות הרבה יותר קשות.

 

כי לסגור  מבחנים לא פוגע בכלכלה

סוגרים מה שלא פוגע

אחרי כל החפירות של משרד הבריאות הוא קיבל כלום ושום דבר

וזה מה שחשוב לנו כרגע.

אם זה לא ברור - לא הגבילו שום דבר בחתונות

הכל  היה הצגה

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

עברו למבחנים מקוונים כי פתאום כל הסטודנטים נמצאים בקבוצות סיכון.

למלא פאבים עד אפס מקום-סבבה.

לשבת שעתיים שלוש בבחינה-סכנה וצריך לשלוח מלא מכתבים לכל העולם ואשתו.

 

עברו למבחנים מקוונים כי מנהלי האוני' יצאו טיפשים.

הם דחפו למבחנים רגילים (יש לנו מספיק כיתות) אבל לא הסבירו למה כשמבקשים ממעסיקים שיעבדו כמה שיותר מהבית, המבחנים שלהם צריכים להיות On Site באופן מלא.

הם נמצאים במלכוד 22, יגידו שלא חייב On Site - אחלה, תעשו מבחנים מקוונים

יגידו שחייב On Site - ישאלו למה, אתם לא מסוגלים להבין את הסטודנטים שלכם העתיקו במבחנים מקוונים? איך אתם בודקים את כל המטלות של כל השנה.

 

אז הם לא אמרו אף אחד מאלה, אמרו במילים אחרות "למה לא On Site?" כשכל התפיסה במשרדי הממשלה כרגע היא הפוכה - רוצה On Site? תסביר למה כן.

 

אם היה אפשר לעשות חתונות בזום כנראה ששחר היה לומד לעשות תאורה והגברה בזום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טרנספורטר, אז מתי אתה מפסיק ללכת לרופאים?

שואל ברצינות: למה אתה נותן להם לעבוד עליך?

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

מצאו עוד 700 חולים עם נזלת. טרגדיה.

האמת שכן.

אני רוצה לטוס לחול.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

במקום לסגור, באים והולכים:

מול עיני השוטרים: מאות חגגו במסיבה בתל אביב

שוטרים שהוזעקו למועדון בתל אביב בגלל עוצמת הרעש, הבחינו במאות אנשים חוגגים על רחבת הריקודים בניגוד להנחיות משרד הבריאות, אך למרות זאת עזבו את המועדון בלי לפזר את הקהל או לתת דו"ח לבעלי המקום. אחד המבלים: "הם דיברו עם מישהו מהצוות ועזבו מבלי לברר מה קורה". ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות התיעוד תתבצע בדיקה נוספת"

 

https://www.mako.co.il/blend-blend_news/blend_news_israel/Article-c2628de19000371027.htm?Partner=makoAppHP

לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

מצאו עוד 700 חולים עם נזלת. טרגדיה.

 

מעריך אנשים כמוך שעשו חישוב מסלול מחדש והבינו את  התמונה האמיתית

לפני 19 דקות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר, אז מתי אתה מפסיק ללכת לרופאים?

שואל ברצינות: למה אתה נותן להם לעבוד עליך?

 

אני לא נותן לאף אחד לעבוד עליי

כשמספרים לי על 5000 מונשמים ואיבוד שליטה על הנגיף ואז מאשרים מסיבה לקהילה הגאה עם עשרות אלפי אנשים אני צוחק מהם

אף אחד לא עובד עליי

וכנראה גם לא על השרים שדוחים את כל הבקשות של משרד הבריאות

פורסם (נערך)

הנה עוד יום 

714 מאובחנים

מספר החולים הקשים ירד

 

מעניין לכמה נדבקים צריך להגיע כדי שיגידו טוב הבנו שזה לא כמו שחשבנו

אתמול בבוקר  היינו על 46 חולים קשה שנהפכו ל 43

והיום 42

 

מעניין לאיזה מספרים צריכים להגיע כדי שמישהו יעצור ויגיד חלאס זה לא באמת הורג כמו שחשבנו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 41 דקות, Transporter כתב:

אני לא נותן לאף אחד לעבוד עליי

 

בטח שאתה כן.

קראת לפרופוסורים שהוזכרו כאן ״שרלטנים״, סיפרת ש״ההשכלות״ שלהם לא מעניינות אותך.

ברבש ורגב מלמדים באוניבריסטת תל אביב.

אז אני שואל: כשאתה הולך לרופא עכשיו, או כשתלך בעתיד - תבקש לוודא שלא מדובר בסטודנטים של אלו שהחלטת שהם ״פרופסורים בעייני עצמם״?

 

אגב, אין משפט יותר ישראלי מ״אני לא נותן לאף אחד לעבוד עליי״.

אם רק מיליוני אזרחים פה היו מפסיקים לחזור עליו מול המראה כל בוקר - החיים של כולנו היו הרבה יותר טובים נעימים והכל גם היה עולה פחות.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
היום ראיתי מישהו באחת הקבוצות בפייסבוק שרשם שהוא מחפש עבודה. 4 שנים ניסיון בכמה תחומים. קיבל 40 תגובות ממעסיקים / HR.

נוכחתי להבין שכשאתה האיש המתאים תמיד יהיה ביקוש, בתנאי שבענף יש ביקוש סביר וזה לא ענף התיירות לדוג'.

אני אישית הייתי מובטל שנה וחצי וקיבלתי חוזה ב 1.4 בשיא הקורונה, הכל אפשרי.

 

  

 

אבל זה בדיוק העניין, כרגע כמעט ואין ביקוש (מצד מעסיקים). ברור שיש אנשים שמאיישים משרות חדשות, אבל מספר המשרות החדשות קטן עשרות מונים ממה שהיה לפני הקורונה, אם לא הייתי ברור. לא יודע באיזה תחום מצאת עבודה ומה הסיבה שזה לקח שנה וחצי, אבל הדוגמה שלך היא outlier ותחשיב את עצמך בר מזל (מאוד).

 

לגבי המודעה שראית בפייסבוק - לא משהו יוצא דופן בקבוצות האלה, כל אחד שמעלה פוסט כזה מקבל מבול של בקשות לקו"ח ממגייסות של חברות כ"א. אם יוצא מזה בסוף משהו? לא יודע, לא נראה לי. אליי פנו לאחרונה אישית בלינקדאין מכמה חברות כאלה עם "הצעות עבודה", אמרתי שאשמח לשמוע עוד פרטים, ביקשו טלפון, נתתי, ומאז דום שתיקה. התחושה שהחברות האלה מנסות ליצור מצג שווא שהשוק פעיל ו/או ליצור מאגר של מחפשי עבודה פוטנציאלים (שהולך להיות שווה הרבה בזמן הקרוב, כנראה).

 

"כשאתה האיש המתאים" - קלישאה נחמדה, ועוד יותר נחמד להגיד את זה אחרי שמצאת עבודה בעצמך. העובדות בשטח הן שהשוק ממש לא כמו טרום-קורונה. אמרתי כבר: לפני הקורונה - לפחות 3 טלפונים בשבוע (והרבה ראיונות) במשך כחודשיים; אחרי הקורונה - שום טלפון במשך 3 חודשים (בעצם כן היה אחד, דווקא בשיא הסגר. חברת לוגיסטיקה גדולה מהצפון [אני בכלל מהמרכז] שרצתה שאנהל להם פרוייקט תוכנה גדול. התלהבו, קבעו ראיון ואמרו שאם הכל ילך חלק אוכל להתחיל מיידית. אחרי יומיים התקשרו ואמרו שבגלל הקורונה דחו את כל הפרויקט). זה אומר דרשני.

 

 

 

המדינה לא יכולה להתחשב בכל מקרי הקצה.

הגדירו מספר קריטריונים ורצים לפיהם.

 

אבל חכה,בקרוב יספרו לך שיש 4500 משרות פתוחות בנקיון.

אה וגם בבניין.

 

אני לא באמת מצפה לפיצוי כלשהו (למרות שהיה נחמד עוד כמה חודשי דמי אבטלה), זה פשוט מציב מראה לכמה בכיינים (כמו ההוא מהכתבה עם ה30k משכורת).

 

לגבי המשפט השני - לא שווה תגובה (לא כלפיך כמובן). מצד שני, לך תדע מה יהיה בעתיד. ברוך השם לא חסר לי כלום כרגע ויש לי מספיק חסכונות לעוד כמה חודשים טובים (וגם אז רשת בטחון), אבל זה לא יכול להמשיך לעד.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

בטח שאתה כן.

קראת לפרופוסורים שהוזכרו כאן ״שרלטנים״, סיפרת ש״ההשכלות״ שלהם לא מעניינות אותך.

ברבש ורגב מלמדים באוניבריסטת תל אביב.

אז אני שואל: כשאתה הולך לרופא עכשיו, או כשתלך בעתיד - תבקש לוודא שלא מדובר בסטודנטים של אלו שהחלטת שהם ״פרופסורים בעייני עצמם״?

 

אגב, אין משפט יותר ישראלי מ״אני לא נותן לאף אחד לעבוד עליי״.

אם רק מיליוני אזרחים פה היו מפסיקים לחזור עליו מול המראה כל בוקר - החיים של כולנו היו הרבה יותר טובים נעימים והכל גם היה עולה פחות.

 

 

הם יכולים להיות עם  400 תארים 

אבל מה שמשנה בסוף זה מה יוצא להם מהפה

עבראבש אומר אתמול (לא לפני חצי שנה..אתמול!!)  שאין הרבה חולים קשה ומונשמים כי סוגרים את מערכת החינוך והם יוצאים  לחופש

בוא תסביר לי מה הקשר?

מה הקשר בין זה שמחר סוגרים את מערכת החינוך

לזה שלפני שבועיים כבר היו אמורים להיות כאן 200-300 חולים קשים ?

 

איפה כל הפרופסורים כשרואים מסיבה של עשרות אלפי אנשים גאים בכיכר רבין ? איפה ראש המל"ל ? איפה ראש החרטטנים למחלות זיהומיות שלא ישן בלילה כי הוא רואה פה את סוף העולם ? הוא לא ראה את סוף העולם בכיכר רבין ? הוא  לא ראה שם  8000 מונשמים עוד חודש ?

 

איפה כל המונשמים שהיו אמורים להיות עד היום ?

כבר יותר מ 3 שבועות אנחנו שומעים על 400-500 "חולים" ביום

 

אין עליה בשום פרמטר חוץ מ"מספר החולים"

העלתי לכאן פוסט שכתב "חולה" שאני מכיר אישית

הוא כל כך לא מרגיש שום דבר ולא הצליח להדביק אף אחד, שהוא באמת האמין שעשו טעות בבדיקה שלו ונתנו לו תשובה שהיו אמורים לתת לחולה אחר שבאמת חולה

 

אז בוא תעשה לי טובה

תארים לא מעניינים אף אחד אם בנאדם עם אלפי תארים מדבר שטויות ולא פוגע בשום תחזית

ולא יודע לענות  תשובה נורמלית למגיש חדשות

מי שרואה המתחזים יכל לראות פרופסור מוערך לפסיכולוגיה שאנשים היו עומדים בתור לשיעורים שלו, ובלילה הוא  היה משחק לתלמידים בבולבול נגד הרצון שלהם

אז את התארים האלה אפשר לדחוף לתחת

 

ד"א גם סיגל סדצקי והקיש פטריות ההוא

שים לב כשהם מגיעים לאופירה וברקו ששואלים אותם שאלות נוקבות ומתעקשים  לקבל תשובה בלי לסטות מהנושא

הם פשוט מתבלבלים ולא  יודעים לענות. 

איך בנאדם שנואם בתקשורת דברים שהוא כל כך בטוח בהם ומאמתים אותו איתם לא יודע לענות עליהם?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

שחר, עכשיו בערוץ 13 מדבר "רמי קסנטיני" בשם אולמות האירועים - חמש דקות בוכה על זה שההנחיות החדשות הן "מודעת אבל לענף האירועים", "גזר דין מוות", "ביום חמישי הקרוב מקפלים ת'בסטה והולכים הבית", ועוד ביטויים בסגנון. אומר שאולמות לא הולכים לפתוח כי עדיף להם לסגור. זה קצת, טיפלה שונה ממה שאתה מציג פה? האם הוא שקרן ושרלטן?

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

שחר, עכשיו בערוץ 13 מדבר "רמי קסנטיני" בשם אולמות האירועים - חמש דקות בוכה על זה שההנחיות החדשות הן "מודעת אבל לענף האירועים", "גזר דין מוות", "ביום חמישי הקרוב מקפלים ת'בסטה והולכים הבית", ועוד ביטויים בסגנון. אומר שאולמות לא הולכים לפתוח כי עדיף להם לסגור. זה קצת, טיפלה שונה ממה שאתה מציג פה? האם הוא שקרן ושרלטן?

 

תביא לי את מה שהוא אמר ונגיד אם הוא שרלטן

 

אני רק יכול להגיד שלפי  דיווחים ותיעודים שהביאו בחדשות בעלי אולמות הכניסו גם 500 ו 700 איש בזמן שהיה מותר 250

אז כרגע מותר 250 + 100, אני לא רואה איך זה פוגע בהם

יש בעלי אולמות שלא מבינים את לשון החוק... ב 31.7 נגמרות ההגבלות ומותר לקיים אירועים כרגיל (נכון להיום)

יש כאלה שחושבים שב 31.7 יעצרו האירועים לגמרי ואולי זה מה שמלחיץ אותו

 

אני מסכים איתו בדבר אחד

אין שום סיבה ליפול דווקא על  בעלי אולמות אחרי שיש הדבקות בכל הארץ וצרפתי כאן כתבה שמראה ששוטרים הגיעו למועדון ולא פיזרו התקהלות שלא עומדת בהנחיות

למה לא פיזרו ? תשאל אותם

אבל אי אפשר כל הזמן ליפול רק על האולמות..רוב ההדבקות לא באות משם נקודה

פורסם

ארוך מדי ואני לא תמלילן, מוזמן לפתוח ערוץ 13 בתכנית של נועה ואלעד, בערך דקה 56. הוא היה על סף בכי וזה לא נראה כמו משחק (ולמה בכלל לשחק אם מבחינתו הכל טוב), הציג מציאות אחרת לגמרי ממה שתיארת פה.

פורסם
לפני 9 דקות, Blaz00r כתב:

ארוך מדי ואני לא תמלילן, מוזמן לפתוח ערוץ 13 בתכנית של נועה ואלעד, בערך דקה 56. הוא היה על סף בכי וזה לא נראה כמו משחק (ולמה בכלל לשחק אם מבחינתו הכל טוב), הציג מציאות אחרת לגמרי ממה שתיארת פה.

 

לא יודע באיזה אולם מדובר

כמו בכל עסק יש כאלה שגם לפני הקורונה לא היו בשיא וזה מה שהפיל אותם

יש כאלה שלא מבינים את החוק ולא מבינים שכרגע החוק לטובתנו

ויש כאלה שסתם בוכים

 

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אין שום סיבה ליפול דווקא על  בעלי אולמות אחרי שיש הדבקות בכל הארץ וצרפתי כאן כתבה שמראה ששוטרים הגיעו למועדון ולא פיזרו התקהלות שלא עומדת בהנחיות

למה לא פיזרו ? תשאל אותם

.....

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אני רק יכול להגיד שלפי  דיווחים ותיעודים שהביאו בחדשות בעלי אולמות הכניסו גם 500 ו 700 איש בזמן שהיה מותר 250

......

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אבל אי אפשר כל הזמן ליפול רק על האולמות

.....

 

============================

 

ליאור, איך לא הגבת על ביטול הקנסות למסעדות שפתחו כשהיה אסור (כי זה לא "פלילי"), חשבתי שתחגוג פה ותגיד "צדקתי" , "אמרתי לכם", "אני נביא"?

 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++

 

אגב לגבי המבחנים המקוונים.

קודם כול גם מבחנים פרונטליים לא חסינים מהעתקות ורמאויות ואין הבדל בין מבחן פרונטלי עם חומר פתוח למבחן מקוון עם חומר פתוח.

 אבל העיניין הוא שיש לנו פה הזדמנות מעולה להתחיל לזוז לכיוון של שינוי השיטה בקטנה, למשהו שהוא יותר טוב מהמבחנים הרגילים שיש היום. 

כנראה שחלק מהאקדמיה לא רוצה לזוז בנושא, וזה חבל.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...