Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

עוד דבר שאתה ממש לא מבין. בשביל רוב האנשים האלה ההוראה באוניברסיטה היא עבודה משנית, נותנים כמה הרצאות בשנה, עוסקים במחקר במסגרות שונות, אבל עיקר עבודתם היא העבודה הקלינית - הטיפול בחולים, אחד על אחד כמו כל רופא אחר (או, במקרה המדובר, עבודה שוטפת בבריאות הציבור).

 

המינוי כפרופסור עוזר למי שרוצה להתקדם בשוק הפרטי כיוון שרוב הקהל לא מבין שמדובר במינוי אקדמי, ושרופאים מצויינים רבים אינם נושאים אותו כיוון שאינם עוסקים במחקר אלא מתרכזים בעשייה הקלינית.

 

אנחנו צריכים לבסס מדיניות על סמך דבריו של אדם שמתייחס לתפקיד שלו באוניברסיטה כחלטורה להשלמת הכנסה? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

הפוך, במקרה של מרצים מתחום הרפואה, האקדמיה היא זו שרוצה שהם יבואו להרצות אצלה.

הם מבחינתם יכולים לנהל קליניקה פרטית באותן שעות ולהרוויח הרבה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

יש מבין ויש מבין. זה שהוא "מבין" לא אומר שהוא באמת מבין. 

זה בדיוק מה שזה אומר.

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

או שהם לא היו מספיק טובים בשביל להצליח בשוק הפרטי אז הם הלכו ללמד באוניברסיטה. 

ואתה תשלם להם 25,000? די אירוני בהתחשב בזה שאתה יורד על אנשים שיושבים לאכול חביתה בבית קפה. לא חבל?

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

הכל טוב ויפה, אבל אחרי שלושה חודשים רואים שרוב האנשים מפתחים שיעול ונזלת הגיע הזמן לשנות קצת את הטון, אבל הם לא עושים את זה לא משנה כמה המציאות מוכיחה אחרת.

אתה מוזמן לקרוא את מה שכתבתי לטנספורטר על חצייה באדום או נסיעות על הקצה בנס הרים.

 

אני אנסה לחדד ממש עוד קצת: אני לא אומר שפרופ׳ ברבש ושות׳ לא טעו. גרוטו גם הודה שהציג תחזית מנופחת.

אני אומר שזה שהם טועים או מקצינים - נכון לעכשיו-  בסביבה של אינסוף נעלמים עם נגיף חדש, לא מוכר, שהמית מאות אלפי בני אדם בעולם, לא הופך אותם ל״לא מבינים״. והתגובות ברמה הזו מעידות בעיקר על המגיבים. וגם אני מעדיף לאמץ בשלב הזה דיעה של מדענים אחרים. אבל להפוך את זה לדיון של ״פרופסור קקי חהחה חה חה פרופסור קקי חהחהה הוא לא מבין כלום!!1״? בוא נהייה כנים: לא לך, לא לטרנספורטר ולא לי אין את הכלים למדוד מה הם מבינים ומה לא. ולמי שיש - קבע שהם דווקא די מבינים. 

לפני 37 דקות, ChemGuy85 כתב:

אנחנו צריכים לבסס מדיניות על סמך דבריו של אדם שמתייחס לתפקיד שלו באוניברסיטה כחלטורה להשלמת הכנסה? 

פרופסור הוא דרגה של חוקר. אתה לא מאמין בכך שטוב שחוקרים יבססו מדיניות ברפואה? 

those who cant do - teach - זה לא תמיד עובד ככה.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

אנחנו צריכים לבסס מדיניות על סמך דבריו של אדם שמתייחס לתפקיד שלו באוניברסיטה כחלטורה להשלמת הכנסה? 

זו ממש לא השלמת הכנסה, כיון שמדובר באנשים שעיקר עיסוקם הוא ברפואה, ומקדישים מזמנם להגברת הידע לדור הבא. נם מקבלים מעט מאד כסף, בעיקר כבוד ומילוי תחושת השליחות. לבעלי קליניקות פרטיות זה עוזר לקדם אותן.

 

זה בדיוק כמו רואי החשבון המובילים במשרדים הגדולים שמקדישים כמה שעות כל שבוע כדי ללמד באוניברסיטה. אתה צפוי להתקל בהם לא מעט בשנים הקרובות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא הבנתי, אם זו הסיבה, אז המרצים היו לכאורה צריכים לדרוש לעבור ללוח המחיק.

נתקלתי בלוחות גיר בכמה חדרים של מרצים בפקולטה למתמטיקה.

חוץ מהם כולם כותבים עם טושים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אבא שלי קרא לזה chalk and talk.

 

בלוח המחיק נתקלתי באיזו תערוכה לפני למעלה -50 שנה. אני אפילו זוכר את המותג Magiboard. הוא עצמו עבר ללמד באמצעות שקפים, שחלקם היה מכין מראש ובחלקם השתמש בטושים המיוחדים תוך כדי השיעור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אבא שלי קרא לזה chalk and talk.
 
בלוח המחיק נתקלתי באיזו תערוכה לפני למעלה -50 שנה. אני אפילו זוכר את המותג Magiboard. הוא עצמו עבר ללמד באמצעות שקפים, שחלקם היה מכין מראש ובחלקם השתמש בטושים המיוחדים תוך כדי השיעור.
אני הייתי מסדר לאבא שלי את השקופיות, וגם היה לו מחזיק גיר מיוחד
פורסם (נערך)

שקפים ושקופיות אלה דברים שונים.

 

השקופיות הן סרטי צילום (פוזיטיב), בד"כ במידה 35 מ"מ הנתונות במסגרות קרטון או פלסטיק ומוקרנות מתוך מגשים בני כמה עשרות תמונות. בלימודים בטכניון נעשה שימוש רב בשקופיות, אשר ברבות השני הוחלפו על ידי מצגות PowerPoint.

 

שקפים (transparency film) הם גליונות שקופים המונחים על גבי מקרן ייעודי, בדרך כלל גודלם A4 או דומה. יש אפשרות לכתוב ולצייר עליהם ידנית באמצעות טושים ייעודיים, או להדפיס עליהם (יש שקפים ייעודיים למדפסות הזרקת דיו ושקפים המיועדים להדפסת לייזר ומכונות צילום).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני כתבתי על שקפים ואתה ענית עם השקופיות, לכן ראיתי לנכון להכבץניס סדר במונחים.

 

שתי הטכנולוגיות עברו מן העולם והוחלפו על ידי מצגות הפאואר פוינט. לא כל הצעירים מודעים אליהן בכלל ולהבדלים ביניהן בפרט. אפשר ללכת עוד קצת אחורה ולציין את האפיסקופ ואת פנס הקסם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגמרי. כנראה מקרה קשה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק רוצה להראות לכם כמה מקומות צריכים להסגר הרבה לפני שסוגרים אירועים

אלה נתוני  אמת לפי החקירות האפידימיולוגיות

בואו נתחיל

 

מרכולים עושים בעיה?

תסגרו את כל הסניפים שמצאו בהם הרבה חולים

תנחו אנשים לקנות אך ורק במכולות השכונתיות עם הגבלה על מספר הקונים בחנות

 

מסעדות בעיה ? תדרשו לפתוח מסעדות רק ל 50 איש

 

קניונים בעיה? תסגרו קניונים או תפתחו עם הגבלות

 

כנ"ל חנויות. אני זוכר הייתי עומד בתור לחנות והיו סופרים לי כמה אנשים יש בחנות לפני שנתנו לי להכנס

 

פייר? לא באמת מפריע לי שהמקומות האלה ממשיכים לעבוד. אני כבר אמרתי שצריכים לשמור על מי שבסיכון ולא להפריע לאף אחד

אבל אם אנחנו כבר בקטע של לסגור את מי שגורם להדבקות אז בואו נהיה כנים עד הסוף ונתחיל באלה שהיו  בהם הכי הרבה הדבקות

לפני שמזכירים את המילה אירועים בכל מהדורת חדשות

תבקשו להגביל את כמות האנשים בסניפים של רמי לוי וכו'. 

אני אישית במרץ אפריל השתדלתי לעשות משלוחים ולקנות דברים ב AM PM במקום להכנס לסניפים הגדולים

אם כל כך מפחדים כאן מקץ האנושות שיגבילו אותם לפני שצועקים לסגור אירועים

 

שוב לי אישית לא באמת לחוץ שיסגרו, אבל אם כבר מעבירים ביקורת אז שהיא תהיה אמיתית וכנה

 

 

1691731787_WhatsAppImage2020-06-30at13_39_44.thumb.jpeg.124dbae28081121914403782c337c073.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...