Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@Transporter - אתה מתלונן על הארועים ומשתף פעולה באספקת הציוד לאותה חתונת זהב?

 

בינתיים הטענה בטמקא היא שהארועים מהוים אמנם מוקדים להדבקה של 1.7% מהנדבקים, אבל אלה מפיצים את הנגיף בבתים וגורמים להדבקות המוניות. לאור ההתנהגות הישרלאית זה נראה הגיוני לגמרי. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אז פעם הבאה שתכתבו כאן שכולנו אחראים למבוגרים האלה, תזכרו שיש לא מעט כאלה שמוכנים לקחת את הסיכון וזאת בעיה רק שלהם

 

זה לא מדויק.

כי בסוף אם היא תהיה חולה היא תלך לבית החולים ותתפוס מיטה למישהו אחר שניסה להיזהר אבל נדבק.

בסוף כשבתי החולים יהיו מלאים בזקנים שגם ככה צריכים למות, לא יהיה מקום לצעירים ואז יצטרכו לבחור (בדיוק כמו באיטליה).

אני מקוה מאוד שלא נגיע לזה, אני גם מקוה שאם נגיע לזה שינתקו את הזקנים שזו "אחריות שלהם" לטובת הצעירים

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אתה רוצה ליצור דילמות אתיות. החלטה על ניתוק חולה ממכשיר חיוני לטובת חולה אחר היא כמעט בלתי אפשרית. החלטות כאלה מתקבלות לעתים במצבי ארוע רב נפגעים, אבלצכאן מדובר במצב בו יש סיכוי טוב למנוע את הארוע מלכתחילה על ידי ניהול המשבר ולא התחמקות מכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אז למה להגיד שטויות ?

כשמדברים שטויות זה לא משנה איזה תואר יש לו

נכתב לך פה עשרות פעמים מה מניע את הפרופסורים.

אף אחד מהם לא נביא. החשש שהמחלה כן תהרוג, בסופו של דבר, אלפי ישראלים הוא אמיתי. 

ויכול להיות שזה גם לא יקרה.

ציטוט

 

כי  אף אחד לא באמת יבוא עוד חודשיים ויצטט אותך

 

אני זוכר דיבורים על זה שאם עד שנת 2015 לא נעצור את איראן תהיה להם פצצת אטום שמסכנת את כל המזרח התיכון

אני אישית זוכר שאמרו לי שאיראן פשוט תזרוק אטום על ישראל

 

מישהו זוכר את זה היום? מישהו שופט את מי שאמר את זה? מישהו מבקש הסברים?

 

אבל אתה עצמך הצבעת לביבז מתוך תפיסה שהוא טוב לבטחון.

בינתיים הוא ראש ממשלה כבר עשור גם בזכותך, וכי הוא מכר את הטענות האלו.

 לא תצביע לו בפעם הבאה? אז אתה מצטרף לרשימת האנישם שדרושים הסברים. 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

כל אותם רופאים, פרופסורים, פודלית של מנכל משרד הבריאות, הקיש פטריות ההוא ועוד ועוד אחרים

הם פשוט נשארים בלי מילים

בלי מילים !!!

אולי זה קשור לעובדה שהמראיינים לא נותנים להם להוציא מילה מהפה? אין לי משהו נגד אופירה וברקו, כי הם מאוזנים בדעות שלהם. אבל הם לא נותנים למרואיינים להוציא מילה מהפה לפעמים במשך כל הראיון. זה, מכל הדברים, לא מעיד על טיבן של טענות או הוכחות. מי שיודע לצעוק הכי חזק הוא לא הכי חכם או הכי צודק. 

 

בסוף, אם תלך מספיר אחורה בשרשור, תראה שבתחילת השנה הייתי מאוד סקפטי לגבי זה שהוירוס יעשה נזק בעולם. טעיתי, כי מאות אלפי אנשים מתו ממנו. ואני חושב שבנקודה שבה היו צריכים להחליט בישראל מה עושים - קבלת ההחלטות היתה סבירה. עכשיו אנחנו בנקודה שבה 99% מהמגיבים בשרשור הזה לא רוצים סגר שני. אבל כולנו, כולל אותך, עדיין מבינים שיש בעיה ומתלוננים על העדר אכיפה ומדיניות ברורה. וזה לא משנה אם זה מצעד בתל אביב, או חתונה באילת.

לנתניהו לא איכפת, כנראה, מה קורה. הוא לא מעביר סמכויות לטפל בזה לאף אחד. ואנחנו נשארים במצב ביניים, בו יש קרוב לאלף חולים חדשים ביום, ואנחנו בעצם מהמרים על העתיד.

ואתה יודע מה? אם יבואו ויגידו שהגיעו למסקנה שהוירוס לא מסוכן יותר בארץ - מעולה. גם טענה לגיטימית. 

הבעיה אישית שלי היא שעכשיו פשוט זורמים, כמו שאנחנו אוהבים. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

 

 

חתונות פחות מסוכנות משאר הדברים, זה כתוב שחור על גבי לבן, לא אני כתבתי את זה, אלא חדשות 12 שהוכיחו לאחרונה שהם לגמרי נגד אירועים

אז לא יעזור לך

 

 

 

חדשות 12 בחרו להעלות על המוקד את האירועים והחתונות. 

לי זה לא עוזר, השאלה איך זה עוזר לך?

 

אבל אני מבין את הפוזיציה שאתה מדבר ממנה, אתה מחתים את הזוגות שלך שהם צריכים לשלם לך את כל הכסף לא משנה מה.

אתה בטח גם מורח אותם שאין סיכוי שיחזירו את ההגבלות.

אתה בטח ממשיך למרוח אותם ולספר להם שזה בטוח לחלוטין יש לך תו סגול.

לכן כל מה שכתוב פה זה הצגה.... דווקא בגלל שאתה בטוח שהולכים לסגור אתה מחתים את הזוגות שהם צריכים לשלם הכל.

הרי אם היית בטוח שהאירוע יתקיים , לא היה חשוב לך להתעקש על דמי ביטול מלאים

 

 

image.thumb.png.11a48067dca4ad9ab9c54d313a108162.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

 

הוא יכול להיות מבחינתי הרופא היחיד בישראל שעשה תואר אצל הפרופסור הכי מוערך בעולם

בוא נפרגן לו ונגיד שיש לו תאריך שאין לאף אחד אחר בישראל והוא באמת בנאדם נדיר ביכולות שלו

במבחן התוצאה הוא נכשל

 

גדולה של בנאדם זה לבוא ולהגיד חברים ט ע י ת י. לא קראתי את המפה נכון. אפשר להפסיק לדבר על עשרות אלפי חולים ומונשמים

במקומות אחרים בעולם מתו עשרות אלפים ובתי החולים קרסו. ראו שאצלנו איכשהו זה לא ככה, באמת לא ברור בדיוק מדוע, והתחילו לשחרר את הכלכלה. על מה בדיוק אתה מתלונן ואיך אתה קובע בכזו נחרצות שבמבחן התוצאה הוא נכשל?

אולי במזג אויר קריר יותר כמו שהיה בתקופת הסגר הווירוס קטלני יותר והסגר בעצם הועיל?

אולי בזכות הסגר ששיתק את המדינה אנחנו לא במצב של ניו יורק עכשיו? לא יודע, אי אפשר לדעת. אם לפרופסורים לרפואה אין תשובות, איך אתה יודע יותר טוב מכולם ובטוח בעצמך כל כך?

 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, yuvalganim כתב:

מקוה שאם נגיע לזה שינתקו את הזקנים שזו "אחריות שלהם" לטובת הצעירים

 

אני לא חזק באתיקה רפואית,אבל זה נשמע כמו משהו שנוגד אותה.

Just now, SlowRide כתב:

במקומות אחרים בעולם מתו עשרות אלפים ובתי החולים קרסו. ראו שאצלנו איכשהו זה לא ככה, באמת לא ברור בדיוק מדוע, והתחילו לשחרר את הכלכלה. על מה בדיוק אתה מתלונן ואיך אתה קובע בכזו נחרצות שבמבחן התוצאה הוא נכשל?

אולי במזג אויר קריר יותר כמו שהיה בתקופת הסגר הווירוס קטלני יותר והסגר בעצם הועיל?

אולי בזכות הסגר ששיתק את המדינה אנחנו לא במצב של ניו יורק עכשיו? לא יודע, אי אפשר לדעת. אם לפרופסורים לרפואה אין תשובות, איך אתה יודע יותר טוב מכולם ובטוח בעצמך כל כך?

 

 

 

אתה יכול להסיק לפה ולפה,בגלל שאין לך נקודת רפרנס.

כל אחד מושך לכיוון שנוח לו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חבר'ה צריך לזכור שאף אחד לא מפחד מהדבקה, הדבקה זה טבעי וזה יקרה כל עוד אין סגר (ובמידה מועטה ביותר כשיש סגר).

מה שכן מפחדים ממנו זה אירוע הדבקה המוני.

סופר-חתול, באירוע רב משתתפים, צפוף, והכי גרוע סגור.

 

במקרה הזה אירועים זה אירוע רב משתתפים, גם אחרי ההגבלות, צפוף, וסגור (אם כי עכשיו עם הגבלה של 100 בתוך האולם זה קצת פחות).

רק חסר שאחד מהאורחים יהיה סופר-חתול וזהו.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

אתה יכול להמשיך להגיד לי "קח את ה 700 האלה תכפיל אותם ב 10 בחזקת 30 בחזקת 55.3 ואתה מקבל כאן 93243284398 מונשמים

image.png.6140766eb66fa04dd4f9ddb8bcb7887b.png

האקספוננט שלך הרג את האנושות.

  • מצחיק 2
  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, sperial כתב:

@Transporter - אתה מתלונן על הארועים ומשתף פעולה באספקת הציוד לאותה חתונת זהב?

 

בינתיים הטענה בטמקא היא שהארועים מהוים אמנם מוקדים להדבקה של 1.7% מהנדבקים, אבל אלה מפיצים את הנגיף בבתים וגורמים להדבקות המוניות. לאור ההתנהגות הישרלאית זה נראה הגיוני לגמרי. 

 

אני לא בא לחנך לקוחות שלי ובטח לא חברים שלי

לא צריך להיות יפה נפש ולחפש לחנך אנשים

ביקש ציוד קיבל. מה יעשו באירוע זה בעיה שלו. גם אם הייתי מנכל משרד הבריאות כנראה שלא הייתי מתערב לו בחיים

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

חבר'ה צריך לזכור שאף אחד לא מפחד מהדבקה, הדבקה זה טבעי וזה יקרה כל עוד אין סגר (ובמידה מועטה ביותר כשיש סגר).

מה שכן מפחדים ממנו זה אירוע הדבקה המוני.

סופר-חתול, באירוע רב משתתפים, צפוף, והכי גרוע סגור.

 

במקרה הזה אירועים זה אירוע רב משתתפים, גם אחרי ההגבלות, צפוף, וסגור (אם כי עכשיו עם הגבלה של 100 בתוך האולם זה קצת פחות).

רק חסר שאחד מהאורחים יהיה סופר-חתול וזהו.

 

זה יכול לקרות בכל מקום

שבוע שעבר חברה שלי הייתה במסעדה אסייתית גדולה בראשון

צילמה לי את ההמתנה, אנשים יושבים אחד על השני בעמדת המתנה כי אף אחד לא יצא החוצה בחום הזה

אחר כך נכנסים פנימה וגם שם דיי צפוף

 

זה יכול לקרות גם בתור לזארה, ברמי לוי, ברכבת ובכל מקום אחר

בוא נודה באמת. אנשים בימי שישי נפגשים עם כל המשפחה שלהם, דודים סבא סבתא אחיינים וכו'

נניח שאין אירועים, הלכת לרמי לוי נדבקת שם ויש לך יכולת להדביק המון אנשים

יום שישי ישבתם לארוחת שישי 20-40 איש 

הדבקת חלק גדול מהם, ומחר מספיק שאחד מהם ילך לסבתא הוא ידביק  אותה

זה לא משהו שלא קורה

אבל בדיוק בגלל זה אומרים להתרחק ממי שבסיכון

אם תדביק את כולם אבל אף אחד מכם לא ילך לסבתא, כנראה שזה יגמר בשפעת

 

אם הסבתא מאפשרת לכולם  להכנס אליה לחבק אותה לאכול לה מהצלחת, זה בעיה שלה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ואתה, או זוגתך, נצמדים לכולם. לא בדיוק שמירה על הרגישים. 

 

תכניס לך טוב לדבר הזה שנמצא בין האוזניים: השמירה היא של כולם על כולם. אין שמירה על חלק מהאוכלוסיה. זה פשוט לא פועל.

 

ובינתיים תגיד תודה לחברים שלך שעורכים מסיבות. בזכותם נדפקת לך פרנסה. ואתה עוד עוזר להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, SlowRide כתב:

במקומות אחרים בעולם מתו עשרות אלפים ובתי החולים קרסו. ראו שאצלנו איכשהו זה לא ככה, באמת לא ברור בדיוק מדוע, והתחילו לשחרר את הכלכלה. על מה בדיוק אתה מתלונן ואיך אתה קובע בכזו נחרצות שבמבחן התוצאה הוא נכשל?

אולי במזג אויר קריר יותר כמו שהיה בתקופת הסגר הווירוס קטלני יותר והסגר בעצם הועיל?

אולי בזכות הסגר ששיתק את המדינה אנחנו לא במצב של ניו יורק עכשיו? לא יודע, אי אפשר לדעת. אם לפרופסורים לרפואה אין תשובות, איך אתה יודע יותר טוב מכולם ובטוח בעצמך כל כך?

 

 

הבעיה שאנחנו כבר חודשיים וחצי לא  בסדר

כבר אין כאן סופות גשמים ולא קר כאן כבר חודשיים וחצי

הוא רואה בדיוק כמוך שיש פחות חולים

ועדיין הוא ממשיך להגיד שתכף יהיה פה אסון.

 

אף אחד כבר לא מדבר על הסגר מדברים על היום. עכשיו. כרגע

לבוא ולהגיד לאנשים 5000 מונשמים

וכששואלים אותך איפה הם ? למה אין ? למה חודשיים וחצי הכל פתוח ואנחנו לא שם ? ואז אתה מתחיל לגמגם

זה מבחינתי חובבנות

 

אם אתה אומר משהו תדע להסביר אותו. אם אין לך הסבר, תעצור ותפסיק  להגיד את זה, תלמד להגיד אוקי חברים אולי לא נגיע למספרים האלה ואין לנו כרגע  את ההסבר "למה" אבל כרגע המצב נראה יותר טוב.

במקום זה הוא נשאר על אותו תקליט

בגלל זה מזלזלים בו

במיוחד כשאני שומע משפט כמו "אין מונשמים כי סגרו את בתי הספר"

שזה בכלל שקר.

לפני 1 דקה, sperial כתב:

ואתה, או זוגתך, נצמדים לכולם. לא בדיוק שמירה על הרגישים. 

 

תכניס לך טוב לדבר הזה שנמצא בין האוזניים: השמירה היא של כולם על כולם. אין שמירה על חלק מהאוכלוסיה. זה פשוט לא פועל.

 

ובינתיים תגיד תודה לחברים שלך שעורכים מסיבות. בזכותם נדפקת לך פרנסה. ואתה עוד עוזר להם.

 

מי שבסיכון צריך להתחרק מכולם

כולם יושבים ביחד, שב בצד

ככה נשמרים

אני לא מפחד לשבת ליד חברים שלי כי אני לא הולך לסבא וסבתא שלי ומנשק אותם

שבוע שעבר פגשתי חבר שאישתו בהריון ביקש לא להתקרב אליו כיבדתי את זה. הוא  צודק

אבל אין שום סיבה לא לשבת  עם חברים אחרים

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

זה יכול לקרות בכל מקום

שבוע שעבר חברה שלי הייתה במסעדה אסייתית גדולה בראשון

צילמה לי את ההמתנה, אנשים יושבים אחד על השני בעמדת המתנה כי אף אחד לא יצא החוצה בחום הזה

אחר כך נכנסים פנימה וגם שם דיי צפוף

 

זה יכול לקרות גם בתור לזארה, ברמי לוי, ברכבת ובכל מקום אחר

בוא נודה באמת. אנשים בימי שישי נפגשים עם כל המשפחה שלהם, דודים סבא סבתא אחיינים וכו'

נניח שאין אירועים, הלכת לרמי לוי נדבקת שם ויש לך יכולת להדביק המון אנשים

יום שישי ישבתם לארוחת שישי 20-40 איש 

הדבקת חלק גדול מהם, ומחר מספיק שאחד מהם ילך לסבתא הוא ידביק  אותה

זה לא משהו שלא קורה

אבל בדיוק בגלל זה אומרים להתרחק ממי שבסיכון

אם תדביק את כולם אבל אף אחד מכם לא ילך לסבתא, כנראה שזה יגמר בשפעת

 

אם הסבתא מאפשרת לכולם  להכנס אליה לחבק אותה לאכול לה מהצלחת, זה בעיה שלה

 

לא זה לא, ברמי לוי אין כמות אנשים כמו באירוע, ולא באותה צפיפות כמו באירוע, ולא למשך אותו זמן כמו באירוע.

בקיצור ללכת לרמי לוי זה לא ללכת לאירוע, אתה יכול לחזל"ש את הטענה המצוצה מהאצבע הזו ולבקש מהחברים טענה חדשה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, korola כתב:

 

 

חדשות 12 בחרו להעלות על המוקד את האירועים והחתונות. 

לי זה לא עוזר, השאלה איך זה עוזר לך?

 

אבל אני מבין את הפוזיציה שאתה מדבר ממנה, אתה מחתים את הזוגות שלך שהם צריכים לשלם לך את כל הכסף לא משנה מה.

אתה בטח גם מורח אותם שאין סיכוי שיחזירו את ההגבלות.

אתה בטח ממשיך למרוח אותם ולספר להם שזה בטוח לחלוטין יש לך תו סגול.

לכן כל מה שכתוב פה זה הצגה.... דווקא בגלל שאתה בטוח שהולכים לסגור אתה מחתים את הזוגות שהם צריכים לשלם הכל.

הרי אם היית בטוח שהאירוע יתקיים , לא היה חשוב לך להתעקש על דמי ביטול מלאים

 

 

image.thumb.png.11a48067dca4ad9ab9c54d313a108162.png

 

למרות שהם בחרו להתפס  על האירועים הם הציגו בעצמם תמונת מצב

שמראה שאירועים בתחתית ההדבקה

אז זה לא מעניין כמה תגיד כאן שזה באירועים

עשו חקירה אפידימיולוגית והתוצאות מראות שאירועים נמצאים בתחתית

 

איך אני אמור להתייחס ברצינות לכתבה שכתוב בה "בקריית גת מכחישים" ? "ראש העיר רמלה אמר שההדבקה בחגיגות משפחתיות" 

 

אז מה  אם בקריית גת הכחישו ? זה משנה את הנתונים ? הנתונים מראים שיש שם הדבקה גדולה, מה זה יעזור שהם יכחישו ?

זה אמין בדיוק כמו ראש העיר של רמלה (או בני ברק בזמנו) שאומר דברים כאלה או אחרים

 

אירועים משפחתיים זה גם חפלות בבית, חגיגות של שישי שבת וזה שאנשים יושבים בבריכה בבית אחד על השני 

אף אחד לא אמר שמדובר בחתונות כי המדגם כבר הראה שחתונות מדביקות פחות

למה? ככה תפנה לערוץ 12 הם י תנו לך הסברים

 

אה ואני מצטער להגיד לך..נכון להיום המצב שלנו יותר טוב מלפני שבועיים

במקום לאשר 250 איש

אישרו 100 בפנים 250 בחוץ, מה שאומר 350

 

 

WhatsApp Image 2020-06-30 at 13.39.44.jpeg

לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא זה לא, ברמי לוי אין כמות אנשים כמו באירוע, ולא באותה צפיפות כמו באירוע, ולא למשך אותו זמן כמו באירוע.

בקיצור ללכת לרמי לוי זה לא ללכת לאירוע, אתה יכול לחזל"ש את הטענה המצוצה מהאצבע הזו ולבקש מהחברים טענה חדשה.

 

בינתיים הראו בערוץ 12 שברמי לוי נדבקים יותר מבחתונות

אז זה לא משנה כמה נכתוב שלא מסוכן שם, שהכל טוב, שאין הדבקות

בפועל יש

אז זאת לא טענה זאת עובדה. וזה מבוסס על חקירות אפידימיולוגיות , לא על תחקיר שאני ובעלי אולמות עשינו

 

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אולי זה קשור לעובדה שהמראיינים לא נותנים להם להוציא מילה מהפה? אין לי משהו נגד אופירה וברקו, כי הם מאוזנים בדעות שלהם. אבל הם לא נותנים למרואיינים להוציא מילה מהפה לפעמים במשך כל הראיון. זה, מכל הדברים, לא מעיד על טיבן של טענות או הוכחות. מי שיודע לצעוק הכי חזק הוא לא הכי חכם או הכי צודק. 

 

זה כבר לא נכון

הם נותנים לכולם לדבר אבל לא מוכנים שישאלו אותך א' ואתה תענה ג'

ברגע ששואלים אותך "אם זה מדבק ומסוכן למה אתה לא סוגר קניונים, לא סוגר חופי ים, חנויות בגדים, מסעדות, ברים, מועדונים"

ואתה עונה להם "תראו בשוודיה ככה וככה"

אז הם אומרים לך אל תעביר נושא תענה על מה ששאלנו

 

זה לא עניין של לצעוק זה עניין של להתעקש

במהדורות של החדשות כשאותו שרלטן מעביר נושא עושים לו כן עם הראש ואומרים נסתפק בדברים האלה

זה בדיוק הבעיה.

רוצים תשובות אבל לא מקבלים תשובות 

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

בסוף, אם תלך מספיר אחורה בשרשור, תראה שבתחילת השנה הייתי מאוד סקפטי לגבי זה שהוירוס יעשה נזק בעולם. טעיתי, כי מאות אלפי אנשים מתו ממנו. ואני חושב שבנקודה שבה היו צריכים להחליט בישראל מה עושים - קבלת ההחלטות היתה סבירה. עכשיו אנחנו בנקודה שבה 99% מהמגיבים בשרשור הזה לא רוצים סגר שני. אבל כולנו, כולל אותך, עדיין מבינים שיש בעיה ומתלוננים על העדר אכיפה ומדיניות ברורה. וזה לא משנה אם זה מצעד בתל אביב, או חתונה באילת.

לנתניהו לא איכפת, כנראה, מה קורה. הוא לא מעביר סמכויות לטפל בזה לאף אחד. ואנחנו נשארים במצב ביניים, בו יש קרוב לאלף חולים חדשים ביום, ואנחנו בעצם מהמרים על העתיד.

ואתה יודע מה? אם יבואו ויגידו שהגיעו למסקנה שהוירוס לא מסוכן יותר בארץ - מעולה. גם טענה לגיטימית. 

הבעיה אישית שלי היא שעכשיו פשוט זורמים, כמו שאנחנו אוהבים. 

 

על זה אין ויכוח

אין אכיפה

שרים מצולמים בכל מיני  מסיבות בלי מסכה

אף אחד לא טורח להעניש אותם

מאשרים כאן מסיבות עם עשרות אלפי אנשים לקהילות גאות

כנראה שזה לא באמת מפחיד מישהו ולא באמת חושבים שזה יוביל ל 5000מונשמים

זה ההסבר היחיד לא ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

בינתיים הראו בערוץ 12 שברמי לוי נדבקים יותר מבחתונות

אז זה לא משנה כמה נכתוב שלא מסוכן שם, שהכל טוב, שאין הדבקות

בפועל יש

אז זאת לא טענה זאת עובדה. וזה מבוסס על חקירות אפידימיולוגיות , לא על תחקיר שאני ובעלי אולמות עשינו


אם אתה מסתכל רק על נתוני עבר כדי להסיק על העתיד, ולא על פוטנציאל, אז אתה עושה טעות.

סופר-חתול אחד באירוע זורק את האירועים קדימה יותר מאוטובוסים, מדברים על עשרות אחוזי הדבקה ע"י סופר חתול אחד.

זוכרים את התיכון בירושלים? 80 נדבקים, רובם מאותו סופר-חתול אחד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...