Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בטח קיבלת את הזן החלש של הקורונה, זה שלא מתים ממנו.

קצת כאב ראש , נזלת וחולשה.

 

צלצל לטרנספורטר , אולי הוא צריך נהג או סבל לאירועים.

תעזור לו בשבוע שבועיים הקרובים , זה יתקן את האחוזים של הנדבקים בחתונות

  • מעניין 1
פורסם

אתה יודע מהי עגבת סינית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

 

זה כאילו אתה קורא מילים, הן נכנסות מעין אחת ויוצאות מהשניה בלי לעבור שום עיבוד באמצע.

קראת את השורה המודגשת בפוסט הקודם? התחזיות היו על פי מידע קיים ממדינות אחרות. התחזיות פספסו ולאף אחד אין מושג למה.

אף אחד פה לא בא להטעות אותך בכוונה. אתה קולט כמה מגוחכת השורה הזו שכתבת? זו פחות או יותר דרישה "תנו רק תחזיות מדויקות בנוגע לדבר הזה שאין לנו מושג איך הוא עובד!"

אתה תכעס על מפעיל דוכן פיס אם לא יתן לך את המספרים המדויקים ללוטו של שבוע הבא? כי זה בדיוק אותו דבר.

 

אתה זה שקורא ובוחר לענות על מה שנוח לך.

אף אחד לא שאל אותם למה התחזיות התפספסו

אף אחד לא ביקש מהם הסבר למה בישראל פחות נפגעים

ביקשו מהם להודות שכרגע מצב נתון למרות המספרים, אין פה סכנה של כץ האנושות, וגם לא 5000 מונשמים

והם מסרבים להודות בזה. 

הם ממשיכים עם ההפחדות והדרמות

פורסם
לפני 47 דקות, Blaz00r כתב:

מה שאני מנסה להגיד - זה ממש לא משנה מה כרגע בלב הוויכוח, כי אם חו"ח יהיו פה 500 מתים ביום, מכחישי הקורונה ימצאו איזשהו נתון תורן להיאחז בו.

 

הכל שאלה של כמה זמן לקח להגיע לזה

500 מתים מקורונה בחודש? בשבוע? בשנה? בעשור?

500 מתים בשנה לא נשמע לי כמו סוף העולם

זה 40 בחודש ו 10 בשבוע

זה לא סוף העולם

 

לפני 31 דקות, korola כתב:

בטח קיבלת את הזן החלש של הקורונה, זה שלא מתים ממנו.

קצת כאב ראש , נזלת וחולשה.

 

צלצל לטרנספורטר , אולי הוא צריך נהג או סבל לאירועים.

תעזור לו בשבוע שבועיים הקרובים , זה יתקן את האחוזים של הנדבקים בחתונות

 

מקווה בשבילו שלא קיבל כלום

אבל זה כנראה מה שמקבלים 90% מאלה שאנחנו שומעים עליהם  כל יום בחדשות

 

פורסם

רק אחזור להגיד שנראה שטרנספורטר הוא היחיד פה שדבוק כול הזמן לחדשות, מעודכן בכול ראיון. 

כנראה שעוד לא חזר לעבודה מלאה, כי זה לוקח הרבה זמן מהחיים לעקוב בכזאת אדיקות אחרי התקשורת.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

רק שאין "סופר חתולים" (מאין, לעזאזל, הביטוי הזה?).  יש ארועי הדבקת על (superspreading events).

 

בטח שיש, זה משהו ייחודי לנגיפי הקורונה.

יש אנשים, לא ברור המאפיינים הייחודיים שלהם, או למה דווקא הם, שהם בעלי פוטנציאל להיות מדביקי על (או סופר חתולים).

נכון להיום אי אפשר לבדוק בנאדם ולדעת שהוא כזה, אבל אחד כזה, שנדבק, מסוגל להדביק כמויות גדולות של אנשים.

עכשיו קח אחד כזה, עם הנגיף, באירוע גדול, ויש לך אירוע הדבקת על.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

אתה יודע מהי עגבת סינית?

 

לפני 30 דקות, sperial כתב:

אתה יודע מהי עגבת סינית?

 

לפני 15 דקות, מרק10 כתב:

 

אחת שקונים באליאקספרס.

הסיפור הולך כך:

 

מישהו שם לב לפצע על המה שמו. ניגש לרופא, הרופא בודק אותו וקובע: זו עגבת סינית אין ברירה. צריך לקצוץ.

 

הבחור נבהל, פונה לרופא עור, וזו מסקנתו:  זו עגבת סינית. אין ברירה, צריך לקצוץ.

 

וכך מתגלגל מהמרפאה לרמב"ם, ומרמב"ם לתל השומר, ומשם להדסה ולסורוקה, וכל המומחים קובעים: זו עגבת סינית. אין ברירה, צריך לקצוץ.

 

בסוף מוצא איזה רופא זקן בעיר העתיקה, מומחה למחלות סיניות.

 

הרופא הזקן בודק אותו ואומר: אכן הם צודקים. זו עגבת סינית. אבל, אל תדאג. לא צריך לקצוץ.    ינשור לבד.

 

 

טז, בחור, אל אתה סובל מחלשות ודואג, פנה לרופא המשפחה שלך (בטלפון),אולי הוא ישלח אותך ל"התעטש וסע". 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

 

אתה זה שקורא ובוחר לענות על מה שנוח לך.

 

וזה הרגע בו האירוניה התאבדה.

אשמח לתגובה שלך בנוגע לחירטוט שלך עם האחוזים והסימפטומטיים/אסימפטומטיים. זו הפעם ה 50 בדיון הזה שברגע שטענה שלך נסתרת באופן מובהק אתה פשוט או מתעלם, או ממשיך מחלק אחר של הדיון/עובר להגיב למישהו אחר.

 

ציטוט

ביקשו מהם להודות שכרגע מצב נתון למרות המספרים, אין פה סכנה של כץ האנושות, וגם לא 5000 מונשמים

והם מסרבים להודות בזה. 

 

"להודות" במה? כמו שכבר כתבתי, אין להם מושג מה יקרה מחר בבוקר. לאף אחד אין. 

בנוסף, אתה נדבק לסיפור הזה של "5000 מונשמים" כאילו מפמפמים את זה בחדשות יומם וליל. בפועל, לא ראיתי מישהו אומר את זה אפילו פעם אחת, כנראה שראית איזשהו משדר בו אדם אחד פלט את זה, ומשם החלטת שזו המדיניות הרשמית של מערכת הבריאות.

מה שאני רואה בחדשות כרגע זה את בכירי מערכת הבריאות מנסים להגיד לאנשים "תפסיקו להתנהג כמו סתומים מוחלטים או שאנחנו עלולים להיקלע למצב מסוכן". ומה אני יכול להגיד, זו הצהרה הגיונית לחלוטין.

האם יש מצב שבעצם לא יקרה כלום? יכול להיות.

האם זה אומר שצריך להיות שאננים ולתת למספר ההדבקות לעלות בכיף שלו כי "עד עכשיו זה לא היה אסון"? חד וחלק לא. 

 

אחת הבעיות הגדולות ביותר בכל ההשתלשלות מרובת העמודים היא שאתה חושב שיש לך מושג בנושא הזה.

אז בדיקת מציאות: אין לך. (ולא, גם לי אין. אבל לפחות אני לא חושב שיש לי.)

  • מעניין 1
פורסם

לי זכור שדיברו על 5000 מונשמים,  זה היה בדיון סגור של קבינט הקורונה.

משרד הבריאות הציג מספר תרחישים אפשריים , והגרוע ביותר היה של 5000 מונשמים.

זה לא אומר שהם חוזים בוודאות שנגיע ל 5,000 מונשמים, אלא מערכת הבריאות שלנו נערכת ומתארגנת להנשים בחורף 5,000 חולי קורונה.

 

הבעיה של טרנספורטר שהוא לא מבין במספרים,  מספרי החולים עולים כל יום.

גם מספרי החולים קשה עולים כל יום.

שימו לב שגם בני ברק שחטפו קשה בגל הראשון , גם שם יש עליות במספרים , כלומר לא היו הדבקות המוניות בבני ברק (של 30% מהתושבים - כמו ששחר דאג לצטט לנו פה).

ולכן ברור לכל בר שכל - שאם נמשיך להתנהג כמו שמתנהגים עכשיו , אז המספרים ימשיכו לעלות.

 

מה שחר רוצה?

שנהג האוטובוס יקבל קנס של 5,000 ש"ח

שיסגרו את הטיסות.

שיסגרו את כל הקניונים.

שיעשו הכל על מנת להשאיר את המספרים נמוכים ..ובכל הזמן הזה שכל המופעים , החתונות . שכל זה ימשיך כרגיל .

ככה כולם לא יעבדו ורק הוא יוכל לעבוד. 

 

אני פשוט רוצה שימשיכו בניסוי, ממש מעניין אותי האם הDNA שלנו באמת חסין לקורונה?

וגם שיפרסמו את התוצאות שהסקר הסרולוגי - חייב לדעת האם פשוט אצלנו גילו הרבה יותר חולים.. 

 

במעקב שלי אחרי סקרים סרולוגים בעולם היה קורולציה די גבוהה בין אחוז התמותה בגל הראשון , לפער בין המאובחנים לחולים באמת.

 

מקומות שהיו עם 10% אחוזי תמותה גילו בסקרים שהיו להם פי 10 יותר חולים - מה שהוריד את אחוז התמותה האמיתי ל 1% 

מקומות שהיו עם 3% אחוזי תמותה , גילו בסרים שהיו להם רק פי 2 חולים , ולכן אחוזי התמותה האמיתיים היו 1.5%.

 

התקווה - שגם אצלנו היו פי 10.. ואז נרד למספרים נמוכים מאוד .. 0.15% ... 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

שיסגרו את הטיסות.

גם ככה אף אחד לא מוכן לקבל ישראלים, באמת אפשר לסגור אם עוד יש.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בינינו, במצב הנוכחי אתה תסכים להכנס לצינור אלומיניום אטום עם עוד 200 ישראלים? אני לא מוכן אפילו ללכת למלון בצפון או בדרום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

גם ככה אף אחד לא מוכן לקבל ישראלים, באמת אפשר לסגור אם עוד יש.

 

אתה רוצה להרוג את המשק לגמרי?  

אין תיירות , אבל עדיין יש פעילות עסקית.   ועדיין לא שינו את החוקים , מדינת ישראל חייבת לקבל אזרחים שלה שרוצים להגיע. 

יש סייג שהנחו את חברות התעופה לא להעלות למטוסים חולים מאומתים. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...