Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

הלפרין - מה שאתה לא מביא בחשבון הוא שהביטוח הפרטי שלך מבוסס על הרפואה הציבורית.יותר מזה. הביטוח הפרטי ישלם לך כדי שתקבל את הטיפול במסגרת הציבורית.  אילו לא היה הרובד הציבורי הרחב מאד וכל הטיפול הרפואי שלך היה מבוסס על רפואה פרטית היית כנראה משלם לפחות פי 5. תסתכל על האמריקים שפוחדים לגשת לרופא, כיוון שהחשבון צפו להתחיל ב-3,000 דולר.

אתה לא תשכנע אותי שאני מקבל פה תמורה לים כסף שמשלמים בתור מיסים.

 

אני יכול לנסות להסביר לך,אבל כנראה שלא תבין.

המגזר הציבורי יורק בפרצוף למגזר הפרטי.

בזמן שאנשים פוטרו או שהיקף העבודה שלהם צנח משמעותית או נאלצו לסגור בגלל המדינה.

במגזר הציבורי הכל כרגיל,ויותר מזה-החלו שביתות כדי להוציא "דיל" טוב יותר על הימי חופשה.

 

זה מנותק ואתה יכול לספר לי עד מחר שכולם שם חיוניים,אני לא אקנה את זה.

Just now, korola כתב:

 

ואתה סתם יושב שם בחוץ ומחליט שכל המנגנון הזה לא שווה כלום .. 

בלי המנגנון הזה, התוצר של מדינת ישראל היה חצי או שליש . 

אני לא אמרתי שהמדינה כקונספט זה משהו שלא אמור להתקיים.

 

הקונספט נכון ובמידה כלשהי משרת את האינטרסים שלי,אבל לא כמו שהייתי רוצה ועל זה אני מלין.

לא על המדינה כיישות לא נחוצה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

ההבדל הוא שלך זה עזר...אני עדיין טמבל.

אווו האשליה עובדת... כולנו טמבלים, הכול בסדר תאמין לי.

גם אני מטומטם.

 

ספריאל, די ברור מאיזו נקודת מבט על העולם מגיעות הדעות שלו, והיא לא לגמרי שגויה. העובדה שאתה עמוק בתוך המערכת הזאת משנה גם את דעתך האישית בנושא.

ודי, המערכת באמת חולה בהרבה מובנים, אבל עוד איכשהו מתפקדת.

מזכיר לי את הפרק בסימסונס:

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

רוצה שוטרים שמרווחים רק 3,000 ש"ח בחודש?

 

כמו הסיפורים מברית המועצות על השוטרים:

 

1) שוטר חדש מתחיל לעבוד, המפקד נותן לו מדים, אקדח, ופנקס דוחות ושולח אותו לשטח.

אחרי חודשיים , המפקד מקבל טלפון ממדור השכר שהשוטר לא מגיע לאסוף את המשכורת.

המפקד שואל את השוטר למה הוא לא הולך לקבל את המשכורת. 

השוטר עונה בהפתעה.. מה גם משלמים לי ? חשבתי שעובדים פה רק על הטיפים שאני אוסף מהלקוחות.

 

2) שוטר ותיק מגיע לבוס ומבקש העלאה בשכר.   המפקד פותח מגירה , מוציא תמרור תנועה.

ואומר לו, זה שלך. בהצלחה. 

  • מצחיק 4
  • מעניין 1
פורסם

אני במערכת הציבורית (אם כי לא הממשלתית) ולפחות בחלקת האלוהים הקטנה שלי העצלנים מעטים מאד. אם מישהו צריך לפתוח את הדלת בשעה 8 בבוקר בדרך כלל הוא יהיה מוכן לפחות 15 דקות קודם (אם אין איזה תקלה, זה יכול לקרות) ואם יש עומס עובדים עד שהעבודה מסתיימת, לאו דווקא לפי השעון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

רוצה שוטרים שמרווחים רק 3,000 ש"ח בחודש?

 

כמו הסיפורים מברית המועצות על השוטרים:

 

1) שוטר חדש מתחיל לעבוד, המפקד נותן לו מדים, אקדח, ופנקס דוחות ושולח אותו לשטח.

אחרי חודשיים , המפקד מקבל טלפון ממדור השכר שהשוטר לא מגיע לאסוף את המשכורת.

המפקד שואל את השוטר למה הוא לא הולך לקבל את המשכורת. 

השוטר עונה בהפתעה.. מה גם משלמים לי ? חשבתי שעובדים פה רק על הטיפים שאני אוסף מהלקוחות.

 

2) שוטר ותיק מגיע לבוס ומבקש העלאה בשכר.   המפקד פותח מגירה , מוציא תמרור תנועה.

ואומר לו, זה שלך. בהצלחה. 

אבל למה אתה כזה קיצוני?

יש סקאלה שלמה בין קומוניזם פאשיסטי לקפיטליזם מוחלט וחיסול הממסד.

 

ימין זה עוצמה לישראל ושמאל זה שלום עכשו,

בפועל הרוב הצביעו איפשהו באמצע.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אבל למה אתה כזה קיצוני?

יש סקאלה שלמה בין קומוניזם פאשיסטי לקפיטליזם מוחלט וחיסול הממסד.

 

למה קיצוני?

יש לך מושג מה המשכורת של שוטר מתחיל ומה המשמעות בשבילו ביטול דמי הבראה + ביגוד+ גמול השתלמות וקיצוץ הפרשות לפנסיה וקרן השתלמות?

נשאר רק לקחת תמרור עצור ...

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

אבל למה אתה כזה קיצוני?

יש סקאלה שלמה בין קומוניזם פאשיסטי לקפיטליזם מוחלט וחיסול הממסד.

 

 

אז אתה מסכים שחייבים מנגנון ממשלתי כלשהו על מנת שתהיה מדינה מתפקדת ומצליחה 

אתה רק לא מסכים למחיר, אתה רוצה לשלם פחות על המנגנון.

אתה מניח שאם ישלמו פחות אפשר יהיה להפעיל מנגנון יעיל האותו אופן.

 

אני חושב שהמנגנון הוא כל כך חשוב שעדיף לשפוך עליו הרבה יותר כסף (בעיקר בעיתות משבר), וכל כסף שתשפוך עליו רק תרוויח יותר. 

 

בדיוק כמו שדיברו פה לגייס פקחים מתוך המובטלים על מנת שיסתובבו לאכוף את הנחיות הקורונה.

התפוקה של פקחים כאלה הייתה בוודאות גבוהה יותר מהעלות שלהם  

 

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

למה קיצוני?

יש לך מושג מה המשכורת של שוטר מתחיל ומה המשמעות בשבילו ביטול דמי הבראה + ביגוד+ גמול השתלמות וקיצוץ הפרשות לפנסיה וקרן השתלמות?

נשאר רק לקחת תמרור עצור ...

 

 

יש לך מושג כמה מרוויח בן אדם בלי השכלה וכישורים נדרשים כלשהו בשוק הפרטי?

 

 

@korola זכותך לחשוב ככה,זה לא הופך לאמת מוחלטת רק כי אתה חושב ככה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

למה המחלטת שהשוטר חסר כישורים? 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וסיכון חיים לא צריך להיות מתוגמל?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

למה המחלטת שהשוטר חסר כישורים? 

 

כי בפעם האחרונה שבדקתי 12 שנות לימוד+עבר פלילי נקי היו מספיקות כדי להתחיל תהליך.

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

וסיכון חיים לא צריך להיות מתוגמל?

 

הוא מתוגמל במשכורת שהיא לא מינימום,יש השתתפות המגורים ונסיעות חינם ובאופק התעסוקתי.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

 

כי בפעם האחרונה שבדקתי 12 שנות לימוד+עבר פלילי נקי היו מספיקות כדי להתחיל תהליך.

 

היום אתה צריך לעבור סדרת מבחנים וראיונות ובדיקות רפואיות מקיפות כולל פסיכולוגים ואם אתה מתחיל את התהליך לא בטוח שתסיים אותו.

 

 

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

כנראה שכל זה לא מספיק , כי לא הגיעו להתגייס מספיק מועמדים לתנאים האלה ולסף הדרישות הנמוך.
אולי עכשיו כן, בעקבות גל מובטלי קורונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנשים כאן בפורום ניזונים ממידע שגוי לגבי עובדי ציבור. היום עובדי ציבור צריכים לעמוד בסטנדרטים יחסית גבוהים והם נמצאים תחת ביקורת שוטפת ומדידת זמנים ותפוקה בכול יום !!!.

 

בחלק גדול מהשירות הציבורי המשכורות לא גבוהות במיוחד ובמקרים רבים גם נמוכות ביחס לשוק הפרטי.

 

הדבר הכי טוב שיש במגזר הציבורי זה ההגנה בפני פיטורים והיכולת לשבות.

 

 

לפני 5 דקות, vladclar כתב:

כנראה שכל זה לא מספיק , כי לא הגיעו להתגייס מספיק מועמדים לתנאים האלה ולסף הדרישות הנמוך.
אולי עכשיו כן, בעקבות גל מובטלי קורונה.

 

די לקשקש ! פעם זה היה נכון לגבי הדרישות הנמוכות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...