Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד הערה בנוגע לתלונות שנשפכות פה כמו מים (בעיקר מטרנספורטר, אבל גם מצד אחרים)

לממשלה ולגופי המדינה יש כל אינטרס שהכל יגמר מהר, הכל יפתח מהר (כולל אירועים!), אנשים יעבדו, יצאו, יבזבזו ושהמערכת תזוז. 

אפילו למערכת הרפואית אין שום אינטרס להפחיד. זה לא מזכה אותם בכלום חוץ מאקסטרא שעות עבודה ואם אין בפועל חולים- תורנויות מיותרות בהן הם נאלצים לבהות באוויר. 

לאף אחד אין שום אינטרס לסגור את המדינה סתם. לטעון שכן זה חצי צעד מלצאת לרחוב עם tinfoil hat ולספר לאנשים על אנשי הלטאה השולטים בכולנו.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

אבל ביבי עדיין ראש ממשלה, איך זה מסתדר?

 

טרנספורטר, אם הפרופסורים היו אומרים "אנחנו לא יודעים" - אף אחד לא היה שם מסיכה אפילו לא בכיס.

אתה צריך להבין את הטרייד אוף העצוב שיש כאן. המשמעת אצל הישראלים לא גבוהה גם ככה. אתה מתלונן על אנשים שלוקחים סיכונים ועל זה שאין אכיפה.

במצב בו היו אומרים משהו כמו "שמעו, יש סיכוי כלשהו שיהיה משהו. אנחנו לא באמת יודעים" - אפילו אלו שמתייחסים להנחיות ברצינות עכשיו לא היו עושים את זה.

 

 

עזוב עכשיו למה הוא ראש ממשלה

הוא ראש ממשלה ובחרתי בו 3 פעמים ואני אומר לך שאם מחר יש בחירות אני לא בוחר בו אבל בוא לא נכנס לזה כי זה פחות רלוונטי כרגע כי אין בחירות עכשיו

 

כל אחד שמתראיין ולא משנה אם הוא פרופסור או רופא או שר, צריך להגיד את האמת שהיא בדיוק מה שכותבים כאן- נכון שיש עליה במספרים, זה מקביל גם לעליה במספר הבדיקות

שים לב שבמרץ מצאו 500 חולים מתוך 5000 בדיקות אז סגרו את המדינה!

היום מוצאים 500 חולים מתוך 18,000 בדיקות אז מה הרעש?

ברור שאם תעשה 20,000 תמצא עוד 200 

ברור שאם תעשה 40,000 תמצא עוד 600

ככה זה עובד

 

אבל הם לא מסבירים את זה, הם בכלל לא עונים על זה

אם שואלים אותם לגבי מה שכתבתי לך כאן הם יגידו "תראה אנחנו נמצאים במצב מאוד מטריד שיכול בקלות להגיע למאות אלפי חולים ואפילו מתים"

 

וזאת פשוט לא האמת

 

ברור שאם כולם יפסיקו לשים מסכות ויפסיקו לשמור על ריחוק ואתה תראה אנשים בני 80 נוסעים ברכבת ויושבים בפאבים ובקניונים יהיו הדבקות

אבל זאת לא השאלה שנשאלה. אף אחד לא שאל אותו אם מותר לשחרר אנשים שבסיכון להתערבב באוכלוסיה ולהמליץ להם להוריד מסכות

זאת לא השאלה.

 

פורסם
לפני 4 דקות, Pika007 כתב:

זה כאילו אתה קורא מילים, הן נכנסות מעין אחת ויוצאות מהשניה בלי לעבור שום עיבוד באמצע.

 

זה בדיוק מה שכתבתי פה:

 

לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אבל לא ציפיתי שתבין דבר כזה, זה מצריך יכולת הבנה והסקה שאין לך.

 

וגם פה:

 

לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ואני גם דיי בטוח שהמשפט למעלה עבר לידך בלי שתבין אותו.

 

לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

עוד הערה בנוגע לתלונות שנשפכות פה כמו מים (בעיקר מטרנספורטר, אבל גם מצד אחרים)

לממשלה ולגופי המדינה יש כל אינטרס שהכל יגמר מהר, הכל יפתח מהר (כולל אירועים!), אנשים יעבדו, יצאו, יבזבזו ושהמערכת תזוז. 

אפילו למערכת הרפואית אין שום אינטרס להפחיד. זה לא מזכה אותם בכלום חוץ מאקסטרא שעות עבודה ואם אין בפועל חולים- תורנויות מיותרות בהן הם נאלצים לבהות באוויר. 

לאף אחד אין שום אינטרס לסגור את המדינה סתם. לטעון שכן זה חצי צעד מלצאת לרחוב עם tinfoil hat ולספר לאנשים על אנשי הלטאה השולטים בכולנו.

 

בואנ'ה קמת חד היום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

כל אחד שמתראיין ולא משנה אם הוא פרופסור או רופא או שר, צריך להגיד את האמת שהיא בדיוק מה שכותבים כאן- נכון שיש עליה במספרים, זה מקביל גם לעליה במספר הבדיקות

שים לב שבמרץ מצאו 500 חולים מתוך 5000 בדיקות אז סגרו את המדינה!

היום מוצאים 500 חולים מתוך 18,000 בדיקות אז מה הרעש?

ברור שאם תעשה 20,000 תמצא עוד 200 

ברור שאם תעשה 40,000 תמצא עוד 600

ככה זה עובד

 

 

יש סטטיסטיקה של אחוז הבדיקות החיוביות מתוך הבדיקות, זה הנתון שאתה צריך להסתכל עליו.

המספר הזה בעליה, מה שחד משמעית סותר את ההצהרה שלך ש "ככה זה עובד", זה הנתון המדאיג.

כל פוסט חדש שלך מכיל איזו הצהרה נחרצת שאתה מבסס עליה את המשנה שלך, אבל כמעט בכל פוסט היא סותרת את המציאות ב 180 מעלות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

עוד הערה בנוגע לתלונות שנשפכות פה כמו מים (בעיקר מטרנספורטר, אבל גם מצד אחרים)

לממשלה ולגופי המדינה יש כל אינטרס שהכל יגמר מהר, הכל יפתח מהר (כולל אירועים!), אנשים יעבדו, יצאו, יבזבזו ושהמערכת תזוז. 

אפילו למערכת הרפואית אין שום אינטרס להפחיד. זה לא מזכה אותם בכלום חוץ מאקסטרא שעות עבודה ואם אין בפועל חולים- תורנויות מיותרות בהן הם נאלצים לבהות באוויר. 

לאף אחד אין שום אינטרס לסגור את המדינה סתם. לטעון שכן זה חצי צעד מלצאת לרחוב עם tinfoil hat ולספר לאנשים על אנשי הלטאה השולטים בכולנו.

 

אתה צודק

בגלל זה כל מי שמבקר אותם בתקשורת חושב כמוני וכמו  אחרים

שמשקרים לנו

כולם בעצם קוראים כאן בפורום ושכנעתי אותם להגיד את מה שאני חושב 

בגלל זה שרים ואפילו בכירים במשרד הבריאות שפחדים להזדהות אומרים בדיוק את מה שאני אומר כאן

 

תתפלא

לאנשים יש אינטרס לבקש לסגור כדי  לכסות את התחת שלהם, כי לא מפריע להם שזהיבוא על חשבון האזרחים. זה לא פוגע בהם אישית

למזלנו הממשלה התפקסה והתחילה לתת ברקסים לאנשים האלה שחושבים רק על עצמם ועל האינטרסים האישיים שלהם ובגלל זה אתה רואה את המשק פתוח

 

בעצם כל מי שחושב כמוני הוא שקרן, אינטרסנט, לא מבין שום דבר מהנתונים

ומי שחושב כמוך צודק ודואג למדינה ולאזרחים

הבנתי אותך

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

בעצם כל מי שחושב כמוני הוא שקרן, אינטרסנט, לא מבין שום דבר מהנתונים

ומי שחושב כמוך צודק ודואג למדינה ולאזרחים

הבנתי אותך

 

זה איש קש די חלש ועלוב, אבל באמת שלא ציפיתי לשום דבר מעבר לזה.

פורסם
לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

זה איש קש די חלש ועלוב, אבל באמת שלא ציפיתי לשום דבר מעבר לזה.

 

מה לאורך כל השרשור הזה והתגובות כאן הביא אותך למסקנה שהוא מסוגל להבין את המשפט שכתבת פה?

  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:


אם אתה מסתכל רק על נתוני עבר כדי להסיק על העתיד, ולא על פוטנציאל, אז אתה עושה טעות.

סופר-חתול אחד באירוע זורק את האירועים קדימה יותר מאוטובוסים, מדברים על עשרות אחוזי הדבקה ע"י סופר חתול אחד.

זוכרים את התיכון בירושלים? 80 נדבקים, רובם מאותו סופר-חתול אחד.

כמעט כל הנדבקים בתיכון היו א-סימפטומטיים או עם סימפטומים קלים שחלפו אחרי יום-יומיים, חלק אחרי שבוע.

שני אנשי צוות (אחד מהם ה'חתול') אושפזו, למרות שהיו יכולים להישאר בבית.

יותר מאוחר, אמא של תלמידה שהיא בקבוצת סיכון אושפזה בטיפול נמרץ במקום במחלקה כי הייתה מיטה פנויה. אחרי שבוע היא כבר בבית. ככל הידוע לי היא היחידה מה 'התפרצות' הנוראה הזו שנכון לעכשיו לא נמצאת בסטטוס 'החלים'.

1800 התלמידים ובני משפחותיהם נבדקו. וזה מה שקיבלנו.

לא סתם לא מזכירים את המקרה או נותנים מספרים, כי זה לא מתאים לאלו שרוצים להשבית את מערכת החינוך.

(כן ויש גם קרב שקט של הדסה-שע״צ אבל זה ממש אזוטרי).

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

 

יש סטטיסטיקה של אחוז הבדיקות החיוביות מתוך הבדיקות, זה הנתון שאתה צריך להסתכל עליו.

המספר הזה בעליה, מה שחד משמעית סותר את ההצהרה שלך ש "ככה זה עובד", זה הנתון המדאיג.

כל פוסט חדש שלך מכיל איזו הצהרה נחרצת שאתה מבסס עליה את המשנה שלך, אבל כמעט בכל פוסט היא סותרת את המציאות ב 180 מעלות.

 

אתה צודק שוב,  יש את אחוז הבדיקות החיוביות מתוך הבדיקות

בוא נסתכל עליו רגע:

במרץ הקריטריון לבדיקות היה שונה, לא בדקו אסימפטומטים והגענו לשיחה של 10-13%  חיוביים מתוך בדיקה על  זה סגרו לנו מדינה שלמה

היום, כשהקריטריון לבדיקה שונה ואפשר לבדוק גם אנשים שבעבר לא בדקנו אנחנו עומדים בשיא על 3.5%

 

אז אל תספר לי על אחוזים ובדיקות אם אתה לא יודע את המספרים

 

 

לפני 2 דקות, borsood כתב:

לא סתם לא מזכירים את המקרה או נותנים מספרים, כי זה לא מתאים לאלו שרוצים להשבית את מערכת החינוך.

(כן ויש גם קרב שקט של הדסה-שע״צ אבל זה ממש אזוטרי).

 

בדיוק מה שכתבתי כאן אתמול

חוץ מכמה כתבי  חדשות שמתעקשים להראות את המציאות לצופים

אף אחד מאלה שמתראיינים לא באמת מדבר על זה שמתוך 700 \ 400 \ 500 \ 600 \ 650 \ 500 נדבקים כל  יום

כמעט ואין עליה בחולים הקשים

מתעלמים מזה שכבר חודש וחצי זה ככה

ואם עוד יומיים נקבל פתאום 10 חולים קשים ביום אתה תראה את כל השרלטנים מתראיינים "הגענו למצב של 10 חולים ביום ותוך שבוע זה יכול להפוך ל 100 חולים קשים ביום"

 

אבל יא שרלטן אנחנו כבר חודש וחצי כל המשק פתוח , למה שמחר יהיו לך 100 קשים ביום ?

אז הייתה התפרצות באיזה בית אבות ובאמת קבלת 10 חולים קשים, אז מה ? זה אומר שמחר כל הבתי אבות בישראל יתפרצו ויגיבו ככה?

 

מיותר לציין ש10 חולים זה רק תאוריה ולא הגענו למספר כזה

אבל את זה השרלטנים לא יגידו לכם

הם רק מחכים שנגיע כדי שיהיה להם על מה לדבר ולהגיד  לנו שכל  זה קרה כי ב 17.4 פתחו את המשק

 

פורסם
לפני 4 דקות, borsood כתב:

כמעט כל הנדבקים בתיכון היו א-סימפטומטיים או עם סימפטומים קלים שחלפו אחרי יום-יומיים, חלק אחרי שבוע.

שני אנשי צוות (אחד מהם ה'חתול') אושפזו, למרות שהיו יכולים להישאר בבית.

יותר מאוחר, אמא של תלמידה שהיא בקבוצת סיכון אושפזה בטיפול נמרץ במקום במחלקה כי הייתה מיטה פנויה. אחרי שבוע היא כבר בבית. ככל הידוע לי היא היחידה מה 'התפרצות' הנוראה הזו שנכון לעכשיו לא נמצאת בסטטוס 'החלים'.

1800 התלמידים ובני משפחותיהם נבדקו. וזה מה שקיבלנו.

לא סתם לא מזכירים את המקרה או נותנים מספרים, כי זה לא מתאים לאלו שרוצים להשבית את מערכת החינוך.

(כן ויש גם קרב שקט של הדסה-שע״צ אבל זה ממש אזוטרי).

 

הסימפטומטיות לא מצביעה על יכולת להדביק אחרים מסביב.

כל השאר לא רלוונטי לטענה בכלל.

 

סופר חתול ברוב מוחלט של הסיכויים ללא סימפטומים בזמן שהוא מדביק, ויכול בסיכויים גבוהים להיות א-סימפטומטי לחלוטין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אתה צודק שוב,  יש את אחוז הבדיקות החיוביות מתוך הבדיקות

בוא נסתכל עליו רגע:

במרץ הקריטריון לבדיקות היה שונה, לא בדקו אסימפטומטים והגענו לשיחה של 10-13%  חיוביים מתוך בדיקה על  זה סגרו לנו מדינה שלמה

היום, כשהקריטריון לבדיקה שונה ואפשר לבדוק גם אנשים שבעבר לא בדקנו אנחנו עומדים בשיא על 3.5%

 

אז אל תספר לי על אחוזים ובדיקות אם אתה לא יודע את המספרים

 

 

 

בוא תקרא רגע את ההודעה שלך, ותחשוב מה זה אומר שבעבר בדקנו רק סימפטומטיים והיום אנחנו בודקים גם אסימפטומטיים, מה המגמה שאנחנו אמורים לראות באחוז התוצאות החיוביות מתוך הבדיקות הכוללות.

קח 2 דקות לחשוב ואז ננסה שוב.

 

 

"אז אל תספר לי על אחוזים ובדיקות אם אתה לא יודע את המספרים"

לוקח את השורה הזו ויורה אותה בחזרה אליך על טיל בליסטי.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
Just now, Pika007 כתב:

 

בוא תקרא רגע את ההודעה שלך, ותחשוב מה זה אומר שבעבר בדקנו רק סימפטומטיים והיום אנחנו בודקים גם אסימפטומטיים, מה המגמה שאנחנו אמורים לראות באחוז התוצאות החיוביות מתוך הבדיקות הכוללות.

קח 2 דקות לחשוב ואז ננסה שוב.

 

 

"אז אל תספר לי על אחוזים ובדיקות אם אתה לא יודע את המספרים"

לוקח את השורה הזו ויורה אותה בחזרה אליך על טיל בליסטי.

 

 

 

 

מה שזה אומר

שאם  בעבר היית בודק את כל מי שמבקש כמו היום

במקום למצוא 10-13% חיוביים  היית מוצא 20-25% ואפילו יותר

במרץ אפריל אתה התעלמת מהם ולא נתת  להם בדיקות אז איך תמצא אותם ?!?!?

 

אם היום היית בודק בדיוק את אותם קריטריונים שבדקת במרץ היית עומד כרגע על 0.8% כנראה 

  • רעיון גרוע 1
פורסם

הפוך גוטה, הפוך.

לאנשים סימפטומטיים יש את הסיכוי הגדול ביותר להיות נשאים/חולים בפועל. ברגע שאתה מרחיב את הקריטריונים לחלק נרחב יותר של האוכלוסיה- אתה בהחלט תתפוס עוד נשאים, כלומר המספר האבסולוטי יעלה ללא ספק, אבל אחוז הנשאים שתתפוס מתוך קבוצת אנשים שלא מראים סימפטומים יהיה נמוך יותר.

כלומר, בסטטיסטיקה הכוללת, אחוז החיוביים מתוך מספר הבדיקות הכולל צפוי לרדת.

 

על מרץ אני אפילו לא מדבר, כולם היו כל כך בהיסטריה שאם היית נותן בדיקות לכל מי שרוצה, אני בספק אם היינו נוגעים אפילו ב 0.5% חיוביים מסך כל הבדיקות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

רק שאין "סופר חתולים" (מאין, לעזאזל, הביטוי הזה?).  יש ארועי הדבקת על (superspreading events).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתחילת המגיפה, מכחישי הקורונה אמרו לנו שזה לא יצא מסין. אח"כ אמרו לנו שאחוז המתים אפסי. אח"כ אמרו לנו שאחוז המתים הגבוה הוא בגלל שיש פי כמה נשאים שלא יודעים עליהם. אח"כ אמרו לנו שאלו שמתים הם רק זקנים. אח"כ אמרו לנו שהקיץ יעלים את הקורונה. אח"כ אמרו לנו שהעלייה במספר החולים לא רלוונטית אלא אחוז החיוביים. אח"כ אמרו לנו שאחוז החיוביים לא רלוונטי אלא כמות החולים קשה. ובטוח פספסתי עוד כמה שלבים והגיגים בדרך.

 

כרגע כמות החולים הקשים אאל"ט הכפילה את עצמה בשבועיים האחרונים (וזה בלי לקחת בחשבון כאלו שנפטרו ויצאו מהספירה).

 

מה שאני מנסה להגיד - זה ממש לא משנה מה כרגע בלב הוויכוח, כי אם חו"ח יהיו פה 500 מתים ביום, מכחישי הקורונה ימצאו איזשהו נתון תורן להיאחז בו.

 

נ.ב

קמתי היום עם כאב ראש עדין, משהו שמרגיש כמו התחלה של צינון, קצת חולשה והרגשה כללית זיפט. שלשום שיחקתי כדורגל והרגשתי חסר אנרגיה כמו שהרבה זמן לא הרגשתי. להתחיל לדאוג?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...